Nee joh. Ik heb nu 15 punten officiële punten. FAAL!quote:
Dat is mijn school! Nee daar hebben ze hem niet, heb ze alle twee gereserveerd!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef Syrena het volgende:
PF, ze hebben 'm in Amsterdam:
Aanwezig bij: HvA Mediatheek Dr. Meurerlaan
Dokter Meurerlaan 8, 1067 SM Amsterdam, tel.: 020-5953422
Uitleenstatus: normaal uitleenbaar
In hun catalogus staat ie als uitleenbaar.
Ga je van studie veranderen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb nu 15 punten officiële punten. FAAL!
Ik doe nu hard mijn best zodat ik voor volgend jaar voor mijn nieuwe studie wel een ritme heb!
Bij m'n eerste studie haalde ik in de laatste 2 week ineens 27 punten binnen... allemaal kleine verslagjes en dergelijke. Heb je een goed beeld van welke punten je makkelijk kunt halen en welke dingen je er dan voor moet doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef P.F het volgende:
Nou als ik geen 40 punten heb MOET ik van studie veranderen
En aangezien ik dan geen P heb
En pas als ik twee vakken van het VWO haal mijn VWO heb
Wordt het sowieso een nieuwe HBO studie. HOERA!
Omdat je dat in januari moet hebben geregeld, helaas.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje: als je nu al weet dat je deze studie niet haalt en je hebt nog 2 VWO vakken nodig, waarom leer je nu dan niet voor de staatsexamens VWO?
De klassieke fout gemaakt, niet op bandenlijst gekliktquote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is mijn school! Nee daar hebben ze hem niet, heb ze alle twee gereserveerd!
Ik weet niet dat ik het nu niet haal. Vanochtend dacht ik dat ik het nog wel zou halen, tot ik die 5 terug kreeg..quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje: als je nu al weet dat je deze studie niet haalt en je hebt nog 2 VWO vakken nodig, waarom leer je nu dan niet voor de staatsexamens VWO?
Wat stom! Hoe moeten mensen die nu hun eindexamen niet halen dat dan doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat je dat in januari moet hebben geregeld, helaas.
Het overdoen. Ik ben gewoon een faalhaas.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat stom! Hoe moeten mensen die nu hun eindexamen niet halen dat dan doen?
Is op loopafstand van station Delft Zuid.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
En Delft (Hogeschool InHolland, Kalfjesweg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |