No shit, Sherlockquote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik word altijd wat onpasselijk van die naakte zwangere buiken![]()
In twee weken tijd zal je conditie niet echt met sprongen vooruit gaan.....weet je maar zo kort van te voren dat je de test moet doen? Heb je een idee of je nu al binnen de gestelde limiet zit?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil dus de komende 2 weken, naast 3 keer per week hardlopen, iets met intervaltraining gaan doen, vooral met benen, aangezien de test over 2 weken is.
Wil mezelf niet overbelasten maar wel even flink doorbikkelen. Ook is het lastig om te gaan intervallen tijdens de ' gewone lessen' van evy, omdat Mr.MoBlo dan meeloopt.
Proeven van succes, Brinkman, tweede druk, groene kaft en niet de oranje kaft.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:31 schreef Syrena het volgende:
PF, ik kan overal in op m'n werk, dus roep de titel/auteur anders maar. Mag ook in PM.
Qua hardlopen? Nee hoorquote:
Volgens mij heb ik die ergens. Met nadruk op 'volgens mij' en 'ergens'.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Proeven van succes, Brinkman, tweede druk, groene kaft en niet de oranje kaft.
nee, qua studiequote:Op maandag 8 juni 2009 11:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Qua hardlopen? Nee hoor! En nu is m'n telefoon gejat met de evy lessen er op dus heb ik eindelijk een excuus
!
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Op de uni zitten... Dat heb ik lang niet gehoord.
En m;n vriendje gaat ook altijd naar schoolquote:jaa ik wil volgend schooljaar in A;dam wonen tog.. maar t schiet echt niet op!.. hou je oren open zou ik zeggen als je s wat hoortt. hou mij dan aanbevolen!!
mensen die naar de uni gaan en 'tog' enzo schrijvenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
?!
Hehe, al mijn vrienden gaan wel naar de uni maar die gaan ook altijd naar de les/naar school.
Van mijn hyves, meisje zit ook op de uni!
[..]
En m;n vriendje gaat ook altijd naar school
Sorry
Nee joh. Ik heb nu 15 punten officiële punten. FAAL!quote:
Dat is mijn school! Nee daar hebben ze hem niet, heb ze alle twee gereserveerd!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef Syrena het volgende:
PF, ze hebben 'm in Amsterdam:
Aanwezig bij: HvA Mediatheek Dr. Meurerlaan
Dokter Meurerlaan 8, 1067 SM Amsterdam, tel.: 020-5953422
Uitleenstatus: normaal uitleenbaar
In hun catalogus staat ie als uitleenbaar.
Ga je van studie veranderen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb nu 15 punten officiële punten. FAAL!
Ik doe nu hard mijn best zodat ik voor volgend jaar voor mijn nieuwe studie wel een ritme heb!
Bij m'n eerste studie haalde ik in de laatste 2 week ineens 27 punten binnen... allemaal kleine verslagjes en dergelijke. Heb je een goed beeld van welke punten je makkelijk kunt halen en welke dingen je er dan voor moet doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef P.F het volgende:
Nou als ik geen 40 punten heb MOET ik van studie veranderen
En aangezien ik dan geen P heb
En pas als ik twee vakken van het VWO haal mijn VWO heb
Wordt het sowieso een nieuwe HBO studie. HOERA!
Omdat je dat in januari moet hebben geregeld, helaas.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje: als je nu al weet dat je deze studie niet haalt en je hebt nog 2 VWO vakken nodig, waarom leer je nu dan niet voor de staatsexamens VWO?
De klassieke fout gemaakt, niet op bandenlijst gekliktquote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is mijn school! Nee daar hebben ze hem niet, heb ze alle twee gereserveerd!
Ik weet niet dat ik het nu niet haal. Vanochtend dacht ik dat ik het nog wel zou halen, tot ik die 5 terug kreeg..quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje: als je nu al weet dat je deze studie niet haalt en je hebt nog 2 VWO vakken nodig, waarom leer je nu dan niet voor de staatsexamens VWO?
Wat stom! Hoe moeten mensen die nu hun eindexamen niet halen dat dan doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat je dat in januari moet hebben geregeld, helaas.
Het overdoen. Ik ben gewoon een faalhaas.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat stom! Hoe moeten mensen die nu hun eindexamen niet halen dat dan doen?
Is op loopafstand van station Delft Zuid.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
En Delft (Hogeschool InHolland, Kalfjesweg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |