SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lieve kleine nichtje en ik, wees snel want voor tienen is die weg!
zeer egoistische tvp
[ Bericht 26% gewijzigd door TJDoornbos op 07-06-2009 21:49:28 ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lieve kleine nichtje en ik, wees snel want voor tienen is die weg!
zeer egoistische tvp
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Jij zit nu met een blessure zei je, weet je al wanneer je weer kan gaan lopen? (en wat is het?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
TJ! Wat een lief plaatje zo!
Jaa Chico, ik hoop het voor jou
Edit, quote...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:12 schreef Tinkepink het volgende:CF! Wilde je zeker zijn dat DaD die balansdag ook echt neemt,dat je het twee keer post
Had de pech dat ik een onsteking had aan mijn scheenbeen maar ook ben gevallen op mijn heup. Nu weet ik niet waar mijn been uitval door komt.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij zit nu met een blessure zei je, weet je al wanneer je weer kan gaan lopen? (en wat is het?)
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:Ik was op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lieve kleine nichtje en ik, wees snel want voor tienen is die weg!
zeer egoistische tvp![]()
Leuke foto!
Top!quote:
Het laatstequote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Top!
Hoe voelde dat?? Als trots dat ik dit heb gehaald. Of als.... ik wil naar 36?
Nou, hoop dat ze er wat aan kunnen doen, lijkt me maar niets als je opeens niets meer kan met je been ... heb je er geen last van tijdens je werk ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had de pech dat ik een onsteking had aan mijn scheenbeen maar ook ben gevallen op mijn heup. Nu weet ik niet waar mijn been uitval door komt.
5 x fysio aan mijn onderbeen hielp niks. Nu gaan ze aan mijn heup werken.... tja weet niet, pijn doet het niet maar ik kan er weinig mee
Heel herkenbaarquote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het laatste. Het is heel raar. In m'n hoofd voelt mijn lijf nog als maat 44, maar dat is het niet meer. Heel vreemde gewaarwording is dat.
Ja, met mijn veiligheidskistjes, die zijn echt te zwaar om een normale beweging te maken... het zit eruit als een pinguin maar het hobbelt wel vooruitquote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, hoop dat ze er wat aan kunnen doen, lijkt me maar niets als je opeens niets meer kan met je been ... heb je er geen last van tijdens je werk ofzo?
Voorbereidingen voor proef 1 zijn af, nog 2 te gaan.
Haha dat had ik vorig jaar ook. En toen zag ik later een foto en dacht ik "quote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
Ik had dat trouwens ook andersom
Toen ik nog een kleine P.F was (15 oid) had ik jeans maat 27.. Nou.. Ik begon lekker te eten, aan de pil, etc. etc. En opeens had ik maat 32. Terwijl ik in mijn hoofd nog echt heel heel erg dun was en geen idee had waarom al die broeken nou opeens zo strak zaten want zo veel dikker was ik toch nietEn ik kon nog steeds best maat XS aan van shirtjes, vond ik. En toen zag ik later foto's en dacht ik.. Hmmmm een M was toch beter
!
Nee, blijkbaar nietquote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je het niet vreselijk irritant om met je haar los te rennen?
Je kan haarbandjequote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Dat doe je goed!
Bij het spinnen doe ik mijn haar in een staart en dan nog een haarbandje () in mijn haar. En dat is nodig, ook
of al die wijn? Wij hebben een enge film in 3D gezien, en m'n vriendje heeft nu blauwe plekken op z'n benen van waar ik hem sloeg toen ik zo schrok...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Edit, quote...Ik ben een beetje vaag van al dat eten
Wat liefquote:
Ik merkte hetquote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef P.F het volgende:
Ik ben nog steeds op tijd want de foto staat nog in de quotes!
Ik in ieder geval niet, vergelijkbare haarlengte dus ik antwoord ook gewoon.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je het niet vreselijk irritant om met je haar los te rennen?
helaas is niet elke spinningles op de sportschool gebaseerd op interval. Er zijn er veel bij die vooral aan duurtempo doenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Interval met focus op benen doet mij gelijk denken aan spinning motorbloempje. Daar zit flink wat interval in en ik denk niet dat ik uit hoef te leggen dat je vooral je benen traint.
ja, dat had ik idd als optie boven gegeven in de sportschool: daar staat ook een spinning fiets.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom doe je zelf geen intervaltraining op een hometrainer dan?
Hm, dat is wel lastig dan ja. Dat vind ik ook wel een van de voordelen van RPM; dat is echt een opgesteld programma en ben je niet overgeleverd aan de grillen van de docent. Ik snap dat je het lastig vindt om maar gewoon op zo'n fiets te gaan zitten, zou ik ook hebben. Juist dat je in een groep bezig bent, werkt motiverend om nog ff door te bikkelen.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
helaas is niet elke spinningles op de sportschool gebaseerd op interval. Er zijn er veel bij die vooral aan duurtempo doenHelaas is niet per les aangegeven welke intervaltrainingen zijn: dat is docent afhankelijk en niet te voorspellen
Lastig, want ik vind dat jij doorgaans echt wel nette lijstjes hebt. Enige dat ik zou kunnen bedenken is minderen met de ijsjes en de booze en misschien niet zozeer minder eten als wel ándere dingen etenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wat nu? Voor iedere dag sporten heb ik (nog) geen tijd. Echt veel minder eten wil ik niet. Iemand een idee?
merk(te) je daar snel verschil bij, en met welke regelmaat doe je dat?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe vaak intervaltraining tijdens het hardlopen. Dus niet zoals bij Evy af en toe wandelen, maar echt stukken sprinten, gewoon joggen en "sjokken".
*grin*quote:Op maandag 8 juni 2009 09:21 schreef Lastpost het volgende:
Overigens echt geniaal dat RPM, had het nog nooit gedaan terwijl ik (met m'n pa) altijd met een groep RPM'ers richting Limburg ging om daar een dag volle bak te mountainbiken.
Na zo'n dag had ik altijd zoiets van, grote verhalen van die figuren die zeggen dat het zo zwaar is dat RPM, vooral omdat ik ze 3 keer per ronde had kunnen inhalen daar in de heuvels en na afloop zo nog een keer zou kunnen.
Ging ik eens meedoen, mijn god zeg dat was afzien en die andere maar vrolijk op die dingen zittend.
Lief dat je ernaar vraagtquote:Op maandag 8 juni 2009 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
teh drama's
hoe is het eigenlijk met je XM? Met oma enzo? Is/wordt alles een beetje goed geregeld en zulks? Of houd je je er verder niet mee bezig?
Wat ik zelf prettig vind:quote:Op maandag 8 juni 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Tips, iemand? Ik dacht al aan iig 1 a 2 avonden een rondje hardlopen met afwisseling van 1 minuut gewoon, en dan 20 seconden dubbel tempo (en dat dan een kwartier lang) en wat afwisseling op de sportschool (cardio, spinningfiets,roeien, etc.).
Ik let niet zo op lijstjes, maar is het vetof spieren wat erbij is gekomen? Zelf heb ik gemerkt dat met een eiwitrijk eetpatroon de spiergroei ongemerkt snel kan gaan en dat het vet op eens op andere plaatsen gaat zitten. Koolhydraten gaan bij mij standaard naar m'n buik, sinds ik meer eiwitten eet heb ik er heupvet bij gekregen. Dat had ik daarvoor echt niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Dat er gewicht bij is gekomen klopt wel: mijn billen zijn net iets ronder, mijn benen net iets steviger en de b-cup is nu een kleine c. Nog steeds goed in vorm, dat wel. Maar ik maak me toch wat zorgen om de snelle stijging.
Kan ik me heel goed voorstellen. Dit soort weken eisen altijd heel veel energie en kracht op. Bijna meer als je er zelf meer ' buiten' staat omdat je de rest wat probeert op te vangen... Had ik ook wel wat toen de opa van Mr.MoBlo overleed..quote:Op maandag 8 juni 2009 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Voel me niet zo geweldig op het moment. Ben zaterdagmiddag teruggegaan naar huis, Duvel is tot gisteravond gebleven. Alles is op zich goed geregeld, heb me er niet echt heel actief mee bemoeid, want het is niet direct mijn oma, maar ben er wel bij betrokken geweest. Duvel regelt verder veel met zijn moeder. Ik doe meer de secundaire opvang zeg maar. Maar heb momenteel veel last van m'n lijf en ik voel me een michelinvrouwtje, ben erg moe en zie enorm op tegen deze week en het propvolle weekend dat eraan zit te komen. Het mag wat mij betreft volgende week maandag zijn. Als ik een fast forward knopje had, zou ik die graag gebruiken nu.
dank je, da's wel een goedequote:Op maandag 8 juni 2009 09:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Wat ik zelf prettig vind:
1min lopen - 1min rust - 2min lopen - 1min rust - 3min lopen - 1 min rust
3min lopen waarvan laatste min versnellen tot laatste 10 sec sprint - 1min rust - 2min lopen laatste min versnellen tot laatste 10 sec sprint - 1min rust - 1 min starten op dubbel tempo en eindigen in 10 sec sprint
Als je het wat zwaarder wilt maken neem je een halve minuut rust tussendoor en ga je tot 4min.
Ja precies.. En ik 'kan' dat opvangen niet altijd, omdat ik soms ook wel even genoeg met mezelf te stellen hebquote:Op maandag 8 juni 2009 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Dit soort weken eisen altijd heel veel energie en kracht op. Bijna meer als je er zelf meer ' buiten' staat omdat je de rest wat probeert op te vangen... Had ik ook wel wat toen de opa van Mr.MoBlo overleed..
Ik moet deze vraag uitleggen:quote:Op maandag 8 juni 2009 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
Welke vragen? En waarom?
ben nu toevallig bezig met de rechtsbijstand ivm mn motorongeval van vorige week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gegevens betrokkenen
Is de schade door uzelf veroorzaakt? *
Ja NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren er getuigen van het ongeval? *
Ja NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag popjes!
Diagnose van de HA: zware last van mijn bovenrug- en schouderspieren, plus een restant holte-ontsteking. Yeah! Ik heb antibiotica, neusspray en diclofenac, en ik mag naar de fysio![]()
![]()
Arme muis! Hoe voel je je nu?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Dag popjes!
Diagnose van de HA: zware last van mijn bovenrug- en schouderspieren, plus een restant holte-ontsteking. Yeah! Ik heb antibiotica, neusspray en diclofenac, en ik mag naar de fysio
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: