SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lieve kleine nichtje en ik, wees snel want voor tienen is die weg!
zeer egoistische tvp
[ Bericht 26% gewijzigd door TJDoornbos op 07-06-2009 21:49:28 ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lieve kleine nichtje en ik, wees snel want voor tienen is die weg!
zeer egoistische tvp
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Jij zit nu met een blessure zei je, weet je al wanneer je weer kan gaan lopen? (en wat is het?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
TJ! Wat een lief plaatje zo!
Jaa Chico, ik hoop het voor jou
Edit, quote...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:12 schreef Tinkepink het volgende:CF! Wilde je zeker zijn dat DaD die balansdag ook echt neemt,dat je het twee keer post
Had de pech dat ik een onsteking had aan mijn scheenbeen maar ook ben gevallen op mijn heup. Nu weet ik niet waar mijn been uitval door komt.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij zit nu met een blessure zei je, weet je al wanneer je weer kan gaan lopen? (en wat is het?)
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:Ik was op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lieve kleine nichtje en ik, wees snel want voor tienen is die weg!
zeer egoistische tvp![]()
Leuke foto!
Top!quote:
Het laatstequote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Top!
Hoe voelde dat?? Als trots dat ik dit heb gehaald. Of als.... ik wil naar 36?
Nou, hoop dat ze er wat aan kunnen doen, lijkt me maar niets als je opeens niets meer kan met je been ... heb je er geen last van tijdens je werk ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had de pech dat ik een onsteking had aan mijn scheenbeen maar ook ben gevallen op mijn heup. Nu weet ik niet waar mijn been uitval door komt.
5 x fysio aan mijn onderbeen hielp niks. Nu gaan ze aan mijn heup werken.... tja weet niet, pijn doet het niet maar ik kan er weinig mee
Heel herkenbaarquote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het laatste. Het is heel raar. In m'n hoofd voelt mijn lijf nog als maat 44, maar dat is het niet meer. Heel vreemde gewaarwording is dat.
Ja, met mijn veiligheidskistjes, die zijn echt te zwaar om een normale beweging te maken... het zit eruit als een pinguin maar het hobbelt wel vooruitquote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, hoop dat ze er wat aan kunnen doen, lijkt me maar niets als je opeens niets meer kan met je been ... heb je er geen last van tijdens je werk ofzo?
Voorbereidingen voor proef 1 zijn af, nog 2 te gaan.
Haha dat had ik vorig jaar ook. En toen zag ik later een foto en dacht ik "quote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
Ik had dat trouwens ook andersom
Toen ik nog een kleine P.F was (15 oid) had ik jeans maat 27.. Nou.. Ik begon lekker te eten, aan de pil, etc. etc. En opeens had ik maat 32. Terwijl ik in mijn hoofd nog echt heel heel erg dun was en geen idee had waarom al die broeken nou opeens zo strak zaten want zo veel dikker was ik toch nietEn ik kon nog steeds best maat XS aan van shirtjes, vond ik. En toen zag ik later foto's en dacht ik.. Hmmmm een M was toch beter
!
Nee, blijkbaar nietquote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je het niet vreselijk irritant om met je haar los te rennen?
Je kan haarbandjequote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Dat doe je goed!
Bij het spinnen doe ik mijn haar in een staart en dan nog een haarbandje () in mijn haar. En dat is nodig, ook
of al die wijn? Wij hebben een enge film in 3D gezien, en m'n vriendje heeft nu blauwe plekken op z'n benen van waar ik hem sloeg toen ik zo schrok...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Edit, quote...Ik ben een beetje vaag van al dat eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |