abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69817653
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:21 schreef Lastpost het volgende:
Overigens echt geniaal dat RPM, had het nog nooit gedaan terwijl ik (met m'n pa) altijd met een groep RPM'ers richting Limburg ging om daar een dag volle bak te mountainbiken.
Na zo'n dag had ik altijd zoiets van, grote verhalen van die figuren die zeggen dat het zo zwaar is dat RPM, vooral omdat ik ze 3 keer per ronde had kunnen inhalen daar in de heuvels en na afloop zo nog een keer zou kunnen.

Ging ik eens meedoen, mijn god zeg dat was afzien en die andere maar vrolijk op die dingen zittend.
*grin*

Het is dat ik (ik vrees door het motorrijden) niet veel sympathie heb voor het gros van de wielrenners (ik zie er ook wel eens goeien bij, dat wel ) dat ik me nooit op zo'n fietsje de weg/dijk op zal sturen (sorry cycle!) maar mountainbiken lijkt me echt fucking intensief
Ja doei.
  maandag 8 juni 2009 @ 09:23:27 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69817665
Nou, ik begin meestal ook wel aardig vrolijk, maar meestal na track 5 staat m'n gezicht al wat minder opgewekt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 8 juni 2009 @ 09:24:00 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69817680
Smilies op de volgende regel
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 8 juni 2009 @ 09:27:22 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69817749
Hmm, ik heb problemen met het script van Fok! Kan niet meer quoten en de smilies doen het ook niet meer.

@XM: de booze was ik inderdaad al mee gestopt en ijs wordt gereduceerd tot 1x per week. Maar vervelend vind ik het wel. Ik hoefde eigenlijk niet meer af te vallen en mijn huidige eetpatroon had ik graag tot in lengte van dagen vol willen houden. Vind het erg moeilijk om goede vervangers te vinden voor de dingen die ik eet.
Ik denk dat ik toch ga proberen iets meer te sporten (in plaats van 1x 40 minuten op woensdag misschien 2x 30 minuten door de week verdeeld) en het vetverbruik nog wat kan reduceren. Dus geen dressing van olie en azijn meer, maar gewoon alleen azijn (is eigenlijk ook lekkerder). Geen mayo meer, geen fritessaus, geen muffins als extratje... Dan moet het hopelijk wel lukken.

@moblo: als ik de intensiviteit van mijn sportprogramma opvoer zie je na 2 weken duidelijk verschil. Maar mijn lichaam schijnt snel te reageren (positief én negatief).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69817773
teh drama's

hoe is het eigenlijk met je XM? Met oma enzo? Is/wordt alles een beetje goed geregeld en zulks? Of houd je je er verder niet mee bezig?

En ik vraag me af hoe het met Beessie-Jen is! Die is natuurlijk lekker zwangerende enzo, maar hoop dat ze wat minder misselijk is dan in 't begin,
Ja doei.
pi_69817813
Morge!

Planning vandaag:

O: vanilleyoghurt (optimel) met 4 eetlepels all bran
L: 2 volkorenboterhammen met kipfilet/komkommer, cracker met? ,beker optimel
T: fruit
D: wat de pot schaft op t werk
T: misschien nog cracker/yoghurt/fruit maar pas rond 23 u thuis
  maandag 8 juni 2009 @ 09:31:18 #82
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69817815
Hoi allemaal

Ik ga straks even bijlezen, heb het nu te druk..

Na een schandalig weekend met wijn, zelfgemaakte pizza en zelfgemaakte amaretto cupcakes weeg ik nu minder dan voor het weekend (ik verbaas me er iedere keer weer over )

Vandaag toch maar weer wat netter eten:

O: brinta banaan rozijnen
L: 4x volkorenbrood (1x vegapate, 1x 30+ tosti)
T: havermout met pindakaas
D: ?
T: perzik evt met yoghurt
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 8 juni 2009 @ 09:32:29 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69817836
@Tink: je moet jezelf af en toe wel een extraatje gunnen, anders hou je het toch ook niet vol! Ik denk dat 2x sporten ipv 1x langer, ook al wel zal helpen .
pi_69817861
ik heb dit weekend schandalig veel gegeten, buffet, chips, koekjes, chocola, maar ik heb een verschrikkelijke honger want/en ik alles toch gelijk weer uit deze week, door medicijnen dus
  maandag 8 juni 2009 @ 09:36:15 #85
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69817905
Ik heb ook heerlijk veel gegeten, niet vet/ongezond maar wel veel.
Zometeen heerlijk naar de dierentuin, afgelopen nacht nog naar het strand geweest en vanavond alweer concert.
Drukke dagen dus, wel relaxed.
  maandag 8 juni 2009 @ 09:36:53 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69817916
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
teh drama's

hoe is het eigenlijk met je XM? Met oma enzo? Is/wordt alles een beetje goed geregeld en zulks? Of houd je je er verder niet mee bezig?
Lief dat je ernaar vraagt . Voel me niet zo geweldig op het moment. Ben zaterdagmiddag teruggegaan naar huis, Duvel is tot gisteravond gebleven. Alles is op zich goed geregeld, heb me er niet echt heel actief mee bemoeid, want het is niet direct mijn oma, maar ben er wel bij betrokken geweest. Duvel regelt verder veel met zijn moeder. Ik doe meer de secundaire opvang zeg maar. Maar heb momenteel veel last van m'n lijf en ik voel me een michelinvrouwtje, ben erg moe en zie enorm op tegen deze week en het propvolle weekend dat eraan zit te komen. Het mag wat mij betreft volgende week maandag zijn. Als ik een fast forward knopje had, zou ik die graag gebruiken nu.
pi_69817991
Goedemorgen.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Tips, iemand? Ik dacht al aan iig 1 a 2 avonden een rondje hardlopen met afwisseling van 1 minuut gewoon, en dan 20 seconden dubbel tempo (en dat dan een kwartier lang) en wat afwisseling op de sportschool (cardio, spinningfiets,roeien, etc.).
Wat ik zelf prettig vind:
1min lopen - 1min rust - 2min lopen - 1min rust - 3min lopen - 1 min rust
3min lopen waarvan laatste min versnellen tot laatste 10 sec sprint - 1min rust - 2min lopen laatste min versnellen tot laatste 10 sec sprint - 1min rust - 1 min starten op dubbel tempo en eindigen in 10 sec sprint

Als je het wat zwaarder wilt maken neem je een halve minuut rust tussendoor en ga je tot 4min.
pi_69818007
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee gekookt ei
S: tuin onkruidvrij maken
L: twee bruine boterhammen met kaas en tuinkers
S: ca 10km wandelen in de stad (Mode Biënnale is in de stad, vandaag is er een modemarkt) Moest opeens werken in huiskamerrestaurant van mijn ouders
T: iets lekkers in de stad, een ijsje ofzo
D: zuurkoolstamp met sojawurst op brood

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: kliekje krieltjes uit de oven
L: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: kersen
D: zuurkoolstamp met sojawurst

[ Bericht 0% gewijzigd door vergeetmewelletje op 08-06-2009 09:47:44 ]
pi_69818040
Is hier iemand goed in rechtsbijstandsverzekeringen? Ik snap de vragen niet
pi_69818159
Welke vragen? En waarom?

ben nu toevallig bezig met de rechtsbijstand ivm mn motorongeval van vorige week
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 8 juni 2009 @ 09:49:13 #91
70532 loveli
N
pi_69818166
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Dat er gewicht bij is gekomen klopt wel: mijn billen zijn net iets ronder, mijn benen net iets steviger en de b-cup is nu een kleine c. Nog steeds goed in vorm, dat wel. Maar ik maak me toch wat zorgen om de snelle stijging.
Ik let niet zo op lijstjes, maar is het vetof spieren wat erbij is gekomen? Zelf heb ik gemerkt dat met een eiwitrijk eetpatroon de spiergroei ongemerkt snel kan gaan en dat het vet op eens op andere plaatsen gaat zitten. Koolhydraten gaan bij mij standaard naar m'n buik, sinds ik meer eiwitten eet heb ik er heupvet bij gekregen. Dat had ik daarvoor echt niet.
Maar ik tel geen kcals en eet geen hoeveelheden waarmee ik echt kan afvallen.
crap in = crap out
pi_69818190
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lief dat je ernaar vraagt . Voel me niet zo geweldig op het moment. Ben zaterdagmiddag teruggegaan naar huis, Duvel is tot gisteravond gebleven. Alles is op zich goed geregeld, heb me er niet echt heel actief mee bemoeid, want het is niet direct mijn oma, maar ben er wel bij betrokken geweest. Duvel regelt verder veel met zijn moeder. Ik doe meer de secundaire opvang zeg maar. Maar heb momenteel veel last van m'n lijf en ik voel me een michelinvrouwtje, ben erg moe en zie enorm op tegen deze week en het propvolle weekend dat eraan zit te komen. Het mag wat mij betreft volgende week maandag zijn. Als ik een fast forward knopje had, zou ik die graag gebruiken nu.
Kan ik me heel goed voorstellen. Dit soort weken eisen altijd heel veel energie en kracht op. Bijna meer als je er zelf meer ' buiten' staat omdat je de rest wat probeert op te vangen... Had ik ook wel wat toen de opa van Mr.MoBlo overleed..

quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]

Wat ik zelf prettig vind:
1min lopen - 1min rust - 2min lopen - 1min rust - 3min lopen - 1 min rust
3min lopen waarvan laatste min versnellen tot laatste 10 sec sprint - 1min rust - 2min lopen laatste min versnellen tot laatste 10 sec sprint - 1min rust - 1 min starten op dubbel tempo en eindigen in 10 sec sprint

Als je het wat zwaarder wilt maken neem je een halve minuut rust tussendoor en ga je tot 4min.
dank je, da's wel een goede die ga ik vanavond 's even proberen!
Ja doei.
  maandag 8 juni 2009 @ 09:51:42 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69818214
O ik heb nu pas door dat Duvel de is van X_M .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 8 juni 2009 @ 09:52:20 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69818234
@loveli: beide geloof ik. Mijn buik is best mooi strak. Ook mijn schouders en armen zijn goed in vorm. Fijn, aangezien buik en armen/schouders vroeger de probleemzones waren. Volgens mijn man zie je duidelijk het spierverloop, zelfs door strakke kleding heen.
Aan de andere kant merk ik dat mijn billen ronder zijn geworden, net als mijn benen.

De laaste tijd eet ik wat meer koolhydraten en vet. Eiwitten at ik al veel het laatste jaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 8 juni 2009 @ 09:55:47 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69818301
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kan ik me heel goed voorstellen. Dit soort weken eisen altijd heel veel energie en kracht op. Bijna meer als je er zelf meer ' buiten' staat omdat je de rest wat probeert op te vangen... Had ik ook wel wat toen de opa van Mr.MoBlo overleed..
Ja precies.. En ik 'kan' dat opvangen niet altijd, omdat ik soms ook wel even genoeg met mezelf te stellen heb . Maar doe mn best .

@Vik: !
pi_69818341
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
Welke vragen? En waarom?

ben nu toevallig bezig met de rechtsbijstand ivm mn motorongeval van vorige week
Ik moet deze vraag uitleggen:
Wie is naar uw mening schuldig en waarom?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens betrokkenen
Is de schade door uzelf veroorzaakt? *
Ja Nee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren er getuigen van het ongeval? *
Ja Nee
SPOILER
  maandag 8 juni 2009 @ 09:59:27 #97
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69818368
Dag popjes!

Diagnose van de HA: zware last van mijn bovenrug- en schouderspieren, plus een restant holte-ontsteking. Yeah! Ik heb antibiotica, neusspray en diclofenac, en ik mag naar de fysio
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69818378
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Dag popjes!

Diagnose van de HA: zware last van mijn bovenrug- en schouderspieren, plus een restant holte-ontsteking. Yeah! Ik heb antibiotica, neusspray en diclofenac, en ik mag naar de fysio
Arme muis! Hoe voel je je nu?
pi_69818412
SPOILER
Ja doei.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:04:05 #100
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69818477
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Arme muis! Hoe voel je je nu?
Kut, want ik moet de pijnstiller nog innemen. Dus ik heb net even brood gesmeerd en ik ga hem nu innemen

Maar wel opgelucht dat ik nou iets heb om het te bestrijden, want ik werd een beetje gek van die pijn.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')