IBL?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
De klassieke fout gemaakt, niet op bandenlijst geklikt![]()
Kun je geen IBL-aanvraag laten indienen?
Den Haag heeft 'm nog (Haagse Hogeschool Bibliotheek)
En Delft (Hogeschool InHolland, Kalfjesweg)
Nou en GroningenOja, en onze andere faculteit in Sittard heeft 'm ook, maar daar staat ie op een lijst en is dus tijdelijk niet te leen.
Precies! Dat blijf ik ook volhouden!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Dus leeftijd/hoe lang je over iets doet moet je niet als maatstaf voor succes zien!
heuh! ik ga bij de politie omdat ik later motoragente wil worden en eindelijk besef dat het leven niet draait om baangarantie met topsalarisquote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Ik ga ook bij de politie als ik het niet meer weet. Alleen heb ik dan geen vriendje meer denk ikNou ja, het zal meevallen.
Nou ja verder kan ik niets en doe ik niets dus ik moet mijn succes wel ergens van laten afhangenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Maar PFje, ik heb ook 7 jaar middelbare gedaan. En ik ken mensen die eerst mavo, toen havo, toen vwo en toen uni zijn gaan doen. En ik heb op de uni jaargenoten die mijn moeder zouden kunnen zijn. Dus leeftijd/hoe lang je over iets doet moet je niet als maatstaf voor succes zien!
Ik ga het vanmiddag uitrekenen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:55 schreef neen het volgende:
Het jaar is nog niet afgelopen, je kunt het nog wel halen toch.
Mijn broertje bijvoorbeeld. Hij is meerdere drs.'s en dr.'s.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Maar PFje, ik heb ook 7 jaar middelbare gedaan. En ik ken mensen die eerst mavo, toen havo, toen vwo en toen uni zijn gaan doen.
Inter Bibliothecaire Leenaanvraagquote:Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef P.F het volgende:
[..]
IBL?
Ik denk dat ik bij die 2 niet mag lenen?!
Wij hebben hier als extra dat onze studenten ook bij andere bibliotheken kunnen lenen, maar dat hebben jullie niet zo te lezen.quote:Aanvragen bij andere bibliotheken
Als een gewenste publicatie niet in de HvA-mediatheken aanwezig is, kunnen we via het interbibliothecair leenverkeer (IBL) een aanvraag doen bij een andere bibliotheek. Je kunt dan boeken lenen of kopieën uit tijdschriften ontvangen. Hiervoor vul je bij de balie van de mediatheken een formulier in.
Tarieven
De mediatheek hanteert de landelijke tarieven voor het interbibliothecair leenverkeer.
- Het basistarief voor artikelen tot 10 pagina's is ¤ 6
¤ 0,60 voor elke extra pagina.
- De kosten voor het aanvragen van een boek zijn ¤ 6,00 per boek
quote:
haha, neej niet echt, ben wel kilo of 2 aangekomen, maar je ziet dr bijna niets van...quote:Op maandag 8 juni 2009 11:58 schreef loveli het volgende:
BJ![]()
Aan je buikfoto's te zien is het nergens voor nodig dat je hier niet meer zo vaak bent
ja hoor, naast de standaard ongemakken (dat wil zeggen paar weken misselijk geweest en continu moe moe moe), gaat het eigenlijk allemaal goed.quote:
Ja, uh.. smaken verschillen...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
had ik in het dieetclub-topic ook net gepost:
waarschijnlijk onze openingsdans opde bruiloft:![]()
met een stalen gezicht dansen op een romantisch ' italiaans ' nummer..quote:
goedquote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef Daph_ het volgende:
Ben terug van m'n gesprek
.
.
.
.
.
.Ze gaat me inplannen voor de verdediging op de laatste dag dat het mogelijk is
![]()
![]()
Verdediging mogen doen equals op tijd afstuderen voor de diplomauitreiking
![]()
![]()
ja das best een vreemd gevoel, maar probeer er inderdaad maar bij na te denken, dat het normaal is om 12-14 kg aan te komen tijdens de zwangerschap...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:08 schreef Phaidra het volgende:
BJ, gefeliciteerd met jullie goede echo! Vind je het een raar idee dat je straks weer 'moet' aankomen?
hej, ja het was heel heel erg leuk! erg gezellig, en met veel mensen gekletst en heel erg fijn gezongen. was wel helemaal compleet kapot na afloop.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:26 schreef Phaidra het volgende:
Jeej!! Wat een goed nieuws Daph!!![]()
![]()
Kwak, fijn dat je weer onder de 90 zit! En je lijstje ziet er goed uit, al is het lastig in te schatten hoeveel je overal van eet. Was je koorweekend leuk?
Whoeoeoeoeh!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef Daph_ het volgende:
Ben terug van m'n gesprek
.
.
.
.
.
.Ze gaat me inplannen voor de verdediging op de laatste dag dat het mogelijk is
![]()
![]()
Verdediging mogen doen equals op tijd afstuderen voor de diplomauitreiking
![]()
![]()
Receptquote:Op maandag 8 juni 2009 09:31 schreef Blurred86 het volgende:
Na een schandalig weekend met wijn, zelfgemaakte pizza en zelfgemaakte amaretto cupcakesweeg ik nu minder dan voor het weekend
(ik verbaas me er iedere keer weer over
)
het feit dat ik de psych gebeld heb dat ik een afspraak wil, zorgt voor zo ontzettned veel opluchting dat ik nu ineens braaf eet, en aan mn hoofdstuk aan het schrijven ben... heel raar...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Fijn dat je resultaat ziet Kwak.Lukt het nu een beetje om zulke lijstjes vol te houden?
OMG dat wil ik welquote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb net een mail gelezen dat er nog mensen gezocht worden om met een middelbare school mee te gaan met de Rome reis in oktober. Zou ik reageren? Gratis reis, verblijf, eten en je krijgt nog wat zakgeld. EnRome
. Maar ik heb geen idee of ik het trek om een groep VWO 5 in bedwang te houden...
Goh, frappant dat dat al zoveel effect heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het feit dat ik de psych gebeld heb dat ik een afspraak wil, zorgt voor zo ontzettned veel opluchting dat ik nu ineens braaf eet, en aan mn hoofdstuk aan het schrijven ben... heel raar...
ze moeten me vandaag terugbellen trouwens... als ze dat niet doen ga ik morgen bellen tijdens het telefonisch spreekuur...
3 wekenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Rome...Daar zou ik zo nog eens naartoe willen.
Toch eens aan vriendje vragen of we niet eens een weekendje weg kunnen.
Hm... eigenlijk is de zomervakantie al best dichtbij.Nog anderhalve maand voor mij.
Op mijn middelbare school was het zo dat vooral de rustige, wat serieuzer leerlingen meegingen naar Rome. De feestbeesten wilden allemaal naar Praag of Barcelona.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb alleen ervaring met groepen leiden tot een jaar of 10. En dat vond ik altijd erg leuk (en idd, vermoeiend)! Maar tieners zijn toch anders, heb ik het vermoeden. Ik ga de contactpersoon maar even mailen vanmiddag. Ik voldoe aan alle eisen, en ik kan best een weekje vrij maken. We gaan toch niet op zomervakantie.
Wij hadden keus uit Londen, Berlijn, Rome, Barcelona & de Costa, Praag, Parijs en later Avignon ipv Parijs. Ik had voor Rome gekozen en een week voor we zouden gaan kreeg ik te horen dat ik naar Manchester moest voor onderzoeken en intake voor mijn implantaatquote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij ons ging iedereen naar Rome, dat was de enige optie.
Wat een boel mogelijkheden!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij hadden keus uit Londen, Berlijn, Rome, Barcelona & de Costa, Praag, Parijs en later Avignon ipv Parijs. Ik had voor Rome gekozen en een week voor we zouden gaan kreeg ik te horen dat ik naar Manchester moest voor onderzoeken en intake voor mijn implantaatdus ik ben er nog steeds niet geweest.
Maar ik heb wel een skon implantaat
Ja, 3 mavo, 4 Havo en 4 VWO gingen allemaal tegelijk. Maar mavo kon geloof ik alleen uit Londen, Berlijn en Barca kiezen. En VWO leerlingen hadden voorrang op Havo leerlingen voor de Romereis.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een boel mogelijkheden!Waren er dan zoveel leerlingen ofzo?
Ik vond het eigenlijk wel leuk dat iedereen samen op reis ging.
Da's natuurlijk belangrijker, maar wel heel slechte timing.
Ben nooit in Manchester geweest, nooit in Rome en ik heb geen implantaat.quote:
Ah, vandaar... Bij ons was het alleen 5 VWO.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, 3 mavo, 4 Havo en 4 VWO gingen allemaal tegelijk. Maar mavo kon geloof ik alleen uit Londen, Berlijn en Barca kiezen. En VWO leerlingen hadden voorrang op Havo leerlingen voor de Romereis.
hm, ik ken dit van vorige keer: het kost me veel moeite om toe te geven dat ik t niet alleen kan, als ik dat heb toegegeven en actie ondernomen ben ik ineens heel hoopvol en voel ik me "goed"... maar dat is een soort schijn: het echte werk moet nog gebeuren, en ik moet niet denken dat ik dat "wel kan laten zitten" anders voel ik me over 3 maanden weer zoals afgelopen weken. ben ook nog ontzettend labiel... maar wel hoopvol dus, en dat helpt.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, frappant dat dat al zoveel effect heeft.Zag je er zo tegenop dan ofzo?
Kun je nagaan hoe goed alles wordt als je er daadwerkelijk heen gaat.
Na een tijdje komen ze dan met dingen die je moet gaan doen, waarvan je eigenlijk ook wel wist dat het moest maar die je alleen nooit gedaan hebt omdat het te moeilijk was. Dat is inderdaad het echte werk... Maar dan heb je wel iemand die je daardoorheen kan helpen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm, ik ken dit van vorige keer: het kost me veel moeite om toe te geven dat ik t niet alleen kan, als ik dat heb toegegeven en actie ondernomen ben ik ineens heel hoopvol en voel ik me "goed"... maar dat is een soort schijn: het echte werk moet nog gebeuren, en ik moet niet denken dat ik dat "wel kan laten zitten" anders voel ik me over 3 maanden weer zoals afgelopen weken. ben ook nog ontzettend labiel... maar wel hoopvol dus, en dat helpt.
als ik er heen ga wordt het eerst meestal een beetje erger, het is helemaal niet leuk om met jezelf geconfronteerd te worden namelijk, en ik ken nogal wat weerstand tegen veranderingmaar goed, ik heb het er voor over.
Nou... Overdag misschien niet, tijdens rondleidingen en excursies enzo, maar 's avonds...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
En zo'n excursie met pubers is hartstikke leuk joh, Phaidra. Dat gaat allemaal niet zo met orde handhaven enzo. Gewoon gezellig met die gasten op stap
Ongeveer even sexy als corrigerende grannypantsquote:Op maandag 8 juni 2009 13:27 schreef loveli het volgende:
Totaal offtopic en m.i. niet echt practisch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en nu ga ik even de stad in!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Hehe, toch eens kijken of wij die ook ontvangen... Met digitale TV heb je veel regionale zenders.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus ik net naar de Lidl.... staan ze te filmen op het parkeerterrein en toen....
Ben ik gewoon ondervraagd
Vanavond voor de liefhebbers: 18.00 uur het nieuws van TV Noord, mijn mening over het parkeerbeleid in ons dorp
Hahaha, ik tril er nog van
Dat moet denk iik wel lukkenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, toch eens kijken of wij die ook ontvangen... Met digitale TV heb je veel regionale zenders.
Hihi, nu ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat moet denk iik wel lukken
Mén, oude kleren aan, haar op half 7... Dat wordt vréselijk
Wat lelijk ziet dat eruitquote:Op maandag 8 juni 2009 13:27 schreef loveli het volgende:
Totaal offtopic en m.i. niet echt practisch...
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus ik net naar de Lidl.... staan ze te filmen op het parkeerterrein en toen....
Ben ik gewoon ondervraagd
Vanavond voor de liefhebbers: 18.00 uur het nieuws van TV Noord, mijn mening over het parkeerbeleid in ons dorp
Hahaha, ik tril er nog van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Inderdaad geen porum zegquote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef Chicolate het volgende:
4e naar Rome geweest. Alleen gymnasium mocht, andere klassen moesten stage lopen bij bedrijven in Nederland. En in 5e met uitwisselingen naar Rusland geweest. Konden kiezen uit Frankrijk, Hongarije, Italie, Spanje en Rusland.
[..]
Wat lelijk ziet dat eruit.
hongerquote:Op maandag 8 juni 2009 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje!
O: 3 rijstwafels met ossenworst (ik wilde knackebrod nemen, da's lekkerder, maar die was op)
T: appel en banaan
L: 2 vierkante pittenbroodjes met filet americain en een pakje melk
T: banaan magere kwark
D: broodje zelfgemaakte hamburger met groentenschotel uit de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |