3 wekenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Rome...Daar zou ik zo nog eens naartoe willen.
Toch eens aan vriendje vragen of we niet eens een weekendje weg kunnen.
Hm... eigenlijk is de zomervakantie al best dichtbij.Nog anderhalve maand voor mij.
Op mijn middelbare school was het zo dat vooral de rustige, wat serieuzer leerlingen meegingen naar Rome. De feestbeesten wilden allemaal naar Praag of Barcelona.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb alleen ervaring met groepen leiden tot een jaar of 10. En dat vond ik altijd erg leuk (en idd, vermoeiend)! Maar tieners zijn toch anders, heb ik het vermoeden. Ik ga de contactpersoon maar even mailen vanmiddag. Ik voldoe aan alle eisen, en ik kan best een weekje vrij maken. We gaan toch niet op zomervakantie.
Wij hadden keus uit Londen, Berlijn, Rome, Barcelona & de Costa, Praag, Parijs en later Avignon ipv Parijs. Ik had voor Rome gekozen en een week voor we zouden gaan kreeg ik te horen dat ik naar Manchester moest voor onderzoeken en intake voor mijn implantaatquote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij ons ging iedereen naar Rome, dat was de enige optie.
Wat een boel mogelijkheden!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij hadden keus uit Londen, Berlijn, Rome, Barcelona & de Costa, Praag, Parijs en later Avignon ipv Parijs. Ik had voor Rome gekozen en een week voor we zouden gaan kreeg ik te horen dat ik naar Manchester moest voor onderzoeken en intake voor mijn implantaatdus ik ben er nog steeds niet geweest.
Maar ik heb wel een skon implantaat
Ja, 3 mavo, 4 Havo en 4 VWO gingen allemaal tegelijk. Maar mavo kon geloof ik alleen uit Londen, Berlijn en Barca kiezen. En VWO leerlingen hadden voorrang op Havo leerlingen voor de Romereis.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een boel mogelijkheden!Waren er dan zoveel leerlingen ofzo?
Ik vond het eigenlijk wel leuk dat iedereen samen op reis ging.
Da's natuurlijk belangrijker, maar wel heel slechte timing.
Ben nooit in Manchester geweest, nooit in Rome en ik heb geen implantaat.quote:
Ah, vandaar... Bij ons was het alleen 5 VWO.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, 3 mavo, 4 Havo en 4 VWO gingen allemaal tegelijk. Maar mavo kon geloof ik alleen uit Londen, Berlijn en Barca kiezen. En VWO leerlingen hadden voorrang op Havo leerlingen voor de Romereis.
hm, ik ken dit van vorige keer: het kost me veel moeite om toe te geven dat ik t niet alleen kan, als ik dat heb toegegeven en actie ondernomen ben ik ineens heel hoopvol en voel ik me "goed"... maar dat is een soort schijn: het echte werk moet nog gebeuren, en ik moet niet denken dat ik dat "wel kan laten zitten" anders voel ik me over 3 maanden weer zoals afgelopen weken. ben ook nog ontzettend labiel... maar wel hoopvol dus, en dat helpt.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, frappant dat dat al zoveel effect heeft.Zag je er zo tegenop dan ofzo?
Kun je nagaan hoe goed alles wordt als je er daadwerkelijk heen gaat.
Na een tijdje komen ze dan met dingen die je moet gaan doen, waarvan je eigenlijk ook wel wist dat het moest maar die je alleen nooit gedaan hebt omdat het te moeilijk was. Dat is inderdaad het echte werk... Maar dan heb je wel iemand die je daardoorheen kan helpen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm, ik ken dit van vorige keer: het kost me veel moeite om toe te geven dat ik t niet alleen kan, als ik dat heb toegegeven en actie ondernomen ben ik ineens heel hoopvol en voel ik me "goed"... maar dat is een soort schijn: het echte werk moet nog gebeuren, en ik moet niet denken dat ik dat "wel kan laten zitten" anders voel ik me over 3 maanden weer zoals afgelopen weken. ben ook nog ontzettend labiel... maar wel hoopvol dus, en dat helpt.
als ik er heen ga wordt het eerst meestal een beetje erger, het is helemaal niet leuk om met jezelf geconfronteerd te worden namelijk, en ik ken nogal wat weerstand tegen veranderingmaar goed, ik heb het er voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |