Dan zou ik toch de koolhydraten weer wat minderen. Nadeel van die krengen is dat ze verslavend zijn en graag in vet veranderen als je ze nergens anders voor gebruikt.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
@loveli: beide geloof ik. Mijn buik is best mooi strak. Ook mijn schouders en armen zijn goed in vorm. Fijn, aangezien buik en armen/schouders vroeger de probleemzones waren. Volgens mijn man zie je duidelijk het spierverloop, zelfs door strakke kleding heen.
Aan de andere kant merk ik dat mijn billen ronder zijn geworden, net als mijn benen.
De laaste tijd eet ik wat meer koolhydraten en vet. Eiwitten at ik al veel het laatste jaar.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:01 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kut, want ik moet de pijnstiller nog innemen. Dus ik heb net even brood gesmeerd en ik ga hem nu innemen![]()
Maar wel opgelucht dat ik nou iets heb om het te bestrijden, want ik werd een beetje gek van die pijn.
Och, ik zat net voor de lol op te sommen wat ik allemaal moet doen en toen zei mijn vader "nou, dat wordt dan een uur eerder opstaan"quote:Op maandag 8 juni 2009 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
het zit je allemaal weer lekker mee Muis![]()
jemig.. ik durf nu bijna niet meer te zeuren over wat dan ook, want in vergelijking met jou is 't gewoon allemaal nietig
respect voor hoe jij je er doorheen slaat, nogmaals![]()
balenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:06 schreef P.F het volgende:
En ik heb een 5 voor een herkansing
KUT! Want ik had dat studiepunt echt nodig
En nu heb ik sowieso een grafhumeur want vriendje vroeg of we samen konden fitnessen na zijn tentamen dan ging hij daarna naar z'n ouders.quote:
Het plan was nu: MISSCHIEN. maar dan kijk ik wat er te regelen valt.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik zou dat ook stom vinden hoor. Jij past er ook je planning op aan en daar houd je vriendje dan geen rekening mee.
grapefruit dusquote:Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
Omg omg omg die antibiotica is goooooooooorrrrrrrrr. Ik moest hem in water oplossen maar ik heb het in ranja gedaan (held ben ik ook) en het is nog steeds bitter. Bittere sinaasappellimonade
Waarom heb je geen pilletjes?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
Omg omg omg die antibiotica is goooooooooorrrrrrrrr. Ik moest hem in water oplossen maar ik heb het in ranja gedaan (held ben ik ook) en het is nog steeds bitter. Bittere sinaasappellimonade
Ja buuuhhh en dat bittere gaat achter je kiezen zitten.quote:
Ik zou ze oplossen in een heel klein beetje water. En daarna een glas limo erachteraan!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja buuuhhh en dat bittere gaat achter je kiezen zitten.
Dus als ik mijn brood op heb ga ik aan de chocola.
quote:Characteristics are free form in that you can enter any text you like (up to 49 characters).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |