Gelukkig beurt een bloemetje hem wel op!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef IQM het volgende:
[..]
"Iedereen om me heen wordt gek, maar ik mag niet opgeven. Het zit in mijn bloed (IK BEN NOORS!!!) om niet op te geven. Maar het is moeilijk. Ik kan bij niemand terecht, terwijl iedereen op mijn schouders rust!"
Dat is pas de op-1-na gemeenste opmerking die ik iemand toe kan wensen.quote:
Idd...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:11 schreef Fascination het volgende:
Fijn ook om even die foto in de OP te zetten.![]()
!
GREAT ODIN'S RAVEN!quote:
Nee, als in zijnde wort het bestrafd met een note als je foto's van een ander plaatst zonder zijn/haar toestemming zijnde als.quote:
Welnee. En het is een foto uit z'n fotoboek.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, als in zijnde wort het bestrafd met een note als je foto's van een ander plaatst zonder zijn/haar toestemming zijnde als.
Anchorman: The legend of Ron Burgundy.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
GREAT ODIN'S RAVEN!
+10 kudo's en een poppenkastpop naar keuze voor degene die weet uit welke film dit komt.
Hey, NB. This room is full of people that think you're funny.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
NoorsBloed checkt de vrienden.
Als ik geen smaak had en homoseksuele neigingen zou hebben, had ik je gezoend.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Anchorman: The legend of Ron Burgundy.
Je weet je affectie mooi op het beeldscherm te krijgen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik geen smaak had en homoseksuele neigingen zou hebben, had ik je gezoend.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, als in zijnde wort het bestrafd met een note als je foto's van een ander plaatst zonder zijn/haar toestemming zijnde als.
Mm I wonder.quote:
Om gitaar te spelen... hoop ikquote:Op zondag 7 juni 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
Die foto ook. Hij heeft echt een vieze lange nagel.
Ja, maar dan noem je ook wat.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
En dan zijn er ook users die bloemetjes naar dat gedrocht sturen.
Lees mijn zin nog eens naquote:Op zondag 7 juni 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
Overigens is het 'bestraft', All.
stam = bestraf
De laatste letter, de f, zit in 't Kofschip, dus komt er een t bij (als de letter niet in 't Kofschip zou zitten, zou er een d bij komen).
Ja, die als zijnde-dingen las ik al, maar 'wort' niet.quote:
Hoax! Ik heb helemaal geen onderbroek aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
OMG, geroflpwned door Allure.
*andere onderbroek aantrekt*
Ik ben nog maar net begonnen, babyquote:Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
Ik maak van alle 'quote:Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Interesseert mijn geen kut. Er worden mensen in KLB vaak zat bedreigd en daar wordt niets tegen gedaan. Maar wat NB heeft gedaan gaat werkelijk te ver, en ik uit mijn gevoelens en dat doe ik niet snel.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
een bloemetje, en hij is zich nu ( serieus waar ) bezatten omdat NB hem gewoon genaaidd heeft.
Gers.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
En dan zijn er ook users die bloemetjes naar dat gedrocht sturen.
Grap? Grappén.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan nog steeds echt hard lachen om die bloemengrap.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak van alle ''s die ze me stuurt een screenshot.
Ik erger mequote:
Mooi is dat, hè. Net als geüpdatet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik delete
Jij deletet - delete je/jij
u deletet
wij deleten
zij deleten
Ik deletete
Je deletete
u deletete
jullie deletete
Ik heb gedeletet
En dat zegt SHE!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet je;
Het is 1 van de dingen die ik het meest naar vind aan internet.
Mensen liegen.
Mensen gebruiken het om zich een andere gedaante aan te meten
Mensen gebruiken het als vuilbak voor de duistere kant van hun geest
Ik begrijp het wel, maar voor naivo's zoals ik is het echt hell. Je raakt waarheid en illusie helemaal kwijt en dat is niet zoals het hoort.
Mensen kunnen wel tof doen, door te zeggen dat je een nitwit bent als je medelijden toont of gelooft in iemand, maar dat is nu eenmaal wel zoals de wereld zou moeten werken.
De enige die gestoord is in deze, is degene die er blijkbaar plezier uit haalt om mensen bepaalde emoties te ontlokken.
En niet om zich aan te warmen, maar om over te gniffelen.
Karma right back at ya, bitch.
Elkander.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De taalnazi's hebben elkaar gevonden. Of is het mekaar?
'Mekaar' is informeel. De voorkeur wordt gegeven aan 'elkaar'.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het staat stom.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3fm foto'squote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe is zij nou ook alweer weggegaan enzo? Ruzie ofzo?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
wedden dat juup nu naar mirre gaat en een kindje verwerkt. En dan haar over 4 maand van de trap kankert zodat NB bij kaboem.nl een topic kan openen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef GasTurbine het volgende:
Juup, heb jij nog pek liggen, ik kan mijn pek niet vinden. Voor de veren zorg ik wel. Heeft iedereen zijn hooivorken bij zich?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:18 schreef GasTurbine het volgende:
juup reageert nietmeer na een stressdilerium?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
!!!!!!!!!!! INSTANT UPDATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mirre/Mirjam is net op zeer jonge leeftijd overleden aan de complicaties van haar zwangerschap. Noorsbloed, bij deze wensen we je al het beste in deze moeilijke tijd.
Groetjes
Metal Nederland
Jouw sig.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
[..]
'Mekaar' is informeel. De voorkeur wordt gegeven aan 'elkaar'.
"Of is het mekaar" moet natuurlijk "Of eens mijn kaar" zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat kind was te preuts voor dr foto's.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe is zij nou ook alweer weggegaan enzo? Ruzie ofzo?
No shit, sherlockquote:Op zondag 7 juni 2009 15:36 schreef Skylark. het volgende:
LudoSanders is gestegen in mijn respectmeter.
Ik kwam er net achter dat hij toch wel grappig is.
Que?quote:
Dat je er nu pas achterkomt, doet je dalen in mijn achting.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:36 schreef Skylark. het volgende:
LudoSanders is gestegen in mijn respectmeter.
Ik kwam er net achter dat hij toch wel grappig is.
quote:
Wees niet bang, je bent niet de enige waarbij ik dit doe.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
En hij heeft topics van mij in ONZ/KLB afgedaan met één enkele verzuurde one-liner.
Maar nu is het wel weer tijd om met een schone lei te beginnen.
Bij wie.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wees niet bang, je bent niet de enige waarbij ik dit doe.
Onder?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef Skylark. het volgende:
Hoe erg is dit? Het is al 10 over half 4 en ik ben nog niet onder geweest.
Was vanochtend pas om 5 uur terug, heb 2 uur gedaan (!) over fietsen. Iemand had beloofd iemand achterop mee te nemen hoewel hij een lekke band had, het was ver fietsen en 2 van mijn dronken noob-vrienden moesten zonodig een bord proberen los te schroeven.
Onder? Beneden?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef Skylark. het volgende:
Hoe erg is dit? Het is al 10 over half 4 en ik ben nog niet onder geweest.
Was vanochtend pas om 5 uur terug, heb 2 uur gedaan (!) over fietsen. Iemand had beloofd iemand achterop mee te nemen hoewel hij een lekke band had, het was ver fietsen en 2 van mijn dronken noob-vrienden moesten zonodig een bord proberen los te schroeven.
Dus? Ik zei 'negers', maar niemand viel het op.quote:
quote:
quote:
Al is 'waarbij' tegenwoordig ook niet meer fout.quote:
Ter verdediging: Noord-Limburg.quote:
Jawel, ik had het gezien, maar wist verder niks interessants te melden daarover.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus? Ik zei 'negers', maar niemand viel het op.
[..]
[..]
Lol @ Wiske.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Borden stelen, hmpf. Dat vonden vrienden van mij ook altijd leuk. Een keertje zat er nog een paal aanen daar reden ze zo mee langs een politiebusje, maar die deden niks.
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat de rest van Nederland houdoe zeiquote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik dacht dat 'onder' in plaats van 'beneden' een nationale fout was.Maarja, ik dacht ook dat de rest van Nederland ook "hajje" zei.
Hajje jaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik dacht dat 'onder' in plaats van 'beneden' een nationale fout was.Maarja, ik dacht ook dat de rest van Nederland ook "hajje" zei.
Ik merk wel dat ik begin te verbrabantiseren. Met name vereindhoveneren. Ik praat soms ook al in de constructie: [Beter doe je..].quote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de rest van Nederland houdoe zei
Waaaat dat cerror die op slot deedquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ter leering ende vermaeck.
Bwhehehe TS komt niet buiten de provincie!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Het zit nog in mijn systeem, maar ik zeg tegenwoordig vrijwel altijd: "groetjes'.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hajje ja. Echt walgelijk
. Neen, ik zegt nooit en te nimmer 'houdoe'
.
Volgens mij is dat dan weer niet typisch Eindhovens/Brabants.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik begin te verbrabantiseren. Met name vereindhoveneren. Ik praat soms ook al in de constructie: [Beter doe je..].
Hahaha, mijn moeke zegt dat ook altijdquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Maisnon het volgende:
Mijn moeder heeft een soort van evolutie van houdoe in haar standaard vocabulaire zitten.
Eind van telefoongesprek standaard: Joeeeee Houdoeeeeee
Moekequote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, mijn moeke zegt dat ook altijd. Vooral dat joeeee gedeelte. Echt rete irritant
.
Ik hoorde daar dat juist heel erg vaak, en daar ben ik in ieder geval geïnfecteerd geraakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan weer niet typisch Eindhovens/Brabants.
Ik ben 1/8 neger man.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, ik had het gezien, maar wist verder niks interessants te melden daarover.(Tsja, dat krijg je met negers, hè.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Vrij weinig.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat hebben die laatste 2 met mij te maken?
Mijn moeder kan geen telefoongesprek beëindigen, die zegt me tot 100 keer gedag.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Maisnon het volgende:
Mijn moeder heeft een soort van evolutie van houdoe in haar standaard vocabulaire zitten.
Eind van telefoongesprek standaard: Joeeeee Houdoeeeeee
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben 1/8 neger man.
Ik zeg altijd: "Ik ben half neger... Alleen van onderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"
Wtf, heb je zwarte benen?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: "Ik ben half neger... Alleen van onderen!![]()
![]()
"
Whehe zwarte benen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: "Ik ben half neger... Alleen van onderen!![]()
![]()
"
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben 1/8 neger man.
Whehe Lakitu Blackpenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
ZULLEN WE SAMEN SPELEN?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef Maisnon het volgende:
Ah tof van All I Need zijn gewoon gitaartabseven proberen
Epischquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef Maisnon het volgende:Nouja zeg. Alweer iemand die hetzelfde opmerkt.
Ik probeerde al vaak tevergeefs een 'wit voetje te halen' bij IQM bwohohoooo jooeeee houdoee
VEILIG VOOR WERK:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
VEILIG VOOR WERK:Niet meer doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
IQM, nog even en ik barst in tranen uit.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je dat vrijwillig deed.
Ik word er goed voor betaald hoowr.quote:
Overgevoelige emo.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM, nog even en ik barst in tranen uit.
Oehhh!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM, nog even en ik barst in tranen uit.
Oh, je bedoelde plaatjes ervan posten.quote:
Ik zou dat blonde sletje ook zo doen, geak.quote:
Het is wel een lastig ehhhh fingerpicking patroon ietsquote:
Inderdaad, dat verscherpt haar messcherpe post nog eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een naar plaatje zo op de zondagmiddag.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef Lakitu het volgende:
Dit plaatje is op het forum zoveel meer seizure-opwekkend dan in m'n fobo:
[ afbeelding ]
3 internetrespects als je die hier post: http://www.epilepsienukanhetbeter.nl/forum/index.phpquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
What the hell?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:59 schreef Zotheid het volgende:
Om die lul goed te maken.Waar is die goeie ouwe tijd dat ik geband werd voor het posten van een vagina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ik heb net m'n Bsnaar kapot gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is wel een lastig ehhhh fingerpicking patroon ietszie ik wel
http://www.ultimate-guitar.com/tabs/a/air/all_i_need_crd.htm
Maar de akkoorden zijn supersimpel
Allure is iemand die door dit soort opmerkingen je hart met haar klauwen uit je borstkas rukt, het op een eikenhouten tafel legt en met een slagersmes erop insteekt.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
En pijn aan m'n hart door Allure's opmerkingen.
Maar het windt me wel op.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure is iemand die door dit soort opmerkingen je hart met haar klauwen uit je borstkas rukt, het op een eikenhouten tafel legt en met een slagersmes erop insteekt.
Schrale ( snap je hemquote:
Charlie's Angels kijken terwijl je haar foto in je hand houdt en er op los fappen.quote:
Dat vintd ik een mooie verwoordingquote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure is iemand die door dit soort opmerkingen je hart met haar klauwen uit je borstkas rukt, het op een eikenhouten tafel legt en met een slagersmes erop insteekt.
Allure bezit die natuurlijke, wellicht zelfs onbewuste eigenschap om zichzelf op gepaste afstand te houden van simpel plebs als ik. Op een foto van haar fappen zou mensonterend en welhaast godinslasterend zijn. Het voelt gewoon niet goed. Ongepast.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Charlie's Angels kijken terwijl je haar foto in je hand houdt en er op los fappen.![]()
Verkapte-ik-wil-in-Allure's-sig-post.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Allure bezit die natuurlijke, wellicht zelfs onbewuste eigenschap om zichzelf op gepaste afstand te houden van simpel plebs als ik. Op een foto van haar fappen zou mensonterend en welhaast godinslasterend zijn. Het voelt gewoon niet goed. Ongepast.
Het voelt inderdaad wel eens alsof ik net een natte vinger heb gehaald bij de maagd Maria.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Allure bezit die natuurlijke, wellicht zelfs onbewuste eigenschap om zichzelf op gepaste afstand te houden van simpel plebs als ik. Op een foto van haar fappen zou mensonterend en welhaast godinslasterend zijn. Het voelt gewoon niet goed. Ongepast.
Zelfbevlekking komt niet in haar woordenboek voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
En daarbij is Allure in mijn beleving niet eens de persoon om dat soort dingen in haar sig te zetten. Correct me if I'm wrong.
True. Ik doe niet aan zelfverheerlijking via mijn eigen sig.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
En daarbij is Allure in mijn beleving niet eens de persoon om dat soort dingen in haar sig te zetten. Correct me if I'm wrong.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zelfbevlekking komt niet in haar woordenboek voor.
OH!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Ik doe niet aan zelfverheerlijking via mijn eigen sig.
Doet me trouwens aan deze denken, maar dan beter verwoord:quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Op een foto van haar fappen zou mensonterend en welhaast godinslasterend zijn. Het voelt gewoon niet goed. Ongepast.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
Jij hebt zelfverheerlijking ook niet nodig.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Ik doe niet aan zelfverheerlijking via mijn eigen sig.
True story.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doet me trouwens aan deze denken, maar dan beter verwoord:
[..]
Your musical compatibility with Thijsch- is SUPERquote:
Hij zal er wel om gevraagd hebben!quote:
Ik vraag me af hoe hij ze zo pissed heeft gekregen.quote:
Iets met de zus van een van die gasten.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij ze zo pissed heeft gekregen.
Is dat Spears?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blik in haar ogen.
ik zou ze 1 voor 1 neuken die op die site bovenin staanquote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.pro-ana.be/ wat ziek, die tips!
handige tipsquote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.pro-ana.be/ wat ziek, die tips!
Bij mij stonden er allemaal maar bloemetjes en vlinders.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik zou ze 1 voor 1 neuken die op die site bovenin staan
Het is nu op pro ana site te doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
Het vermaak in dit topic is wel zo'n beetje geweest hé, geloof ik?
quote:Hallo allemaal,
Ik ben al pro-ana vanaf mijn 10e jaar en ben nu 23.
Ik heb altijd al een hekel aan eten gehad en probeer er ook steeds onderuit te komen.
Ik heb zelf 2 kids en moet nu met pijn en moeite met hun mee eten want ik ben en blijf hun voorbeeld.
Ik kots niet daar kan ik echt niet tegen maar ik neem wel veel afslankpillen en bruistabeletten en beweeg heel veel.
Ik sta ook elke dag voor de spiegel te kijken of mijn buik plat genoeg is.
Ik doe dit niet waar de kids bij zijn want wil niet dat ze mij gaan na doen.
Nu heb ik het geluk dat ik snel afval want heb een te snel werkende schildklier.
Ik kom heel moeilijk aan dat is ook mijn geluk.
Maar ik ben vreselijk onzeker over mezelf.
Ik eet meestal alleen in de avond en dan ook maar een heel klein beetje.
Ik ben er nog lang niet klaar voor te genezen.
Gellukkig weet ik het zo te verbergen dat niemand hety in de gaten heeft.
Maar als iemand nog tips heeft dat is natuurlijk altijd welkom.
Graag hoor ik van anderen hoe die het afvallen aanpakken daar kan ik ook tips uit halen.
In elk geval alvast bedankt. Ik moest dit even kwijt
ik zou haar gevenquote:
Strakke kut is goedquote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ze hebben ook een wedstrijd, wat zal de opdracht zijn? De mooiste foto van je zojuist uitgekotste eten?
Wat is er spannend aan, Federer wint toch?quote:
Joah maar..quote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er spannend aan, Federer wint toch?
Het ging dan ook meer om het moment dan om het punt.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Een wedstrijd met 3-0 winnen, de spanning ontgaat me?
SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef LudoSanders het volgende:
What the.. ?Dude.SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
What the.. ?meldt bij blauwSPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gers mag wel lelijke wijven posten hè!quote:
What the.. ?HAHAHAHA, OMFG, GEEEEEILLL.SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What the.. ?Meer?SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What the.. ?fuckSPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik tot mijn grote spijt zag dat je hier geen props voor kreeg voelde ik me geroepen om die taak op me te nemen. Ik moest lachenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ineens snap ik die inzending van Noorwegen voor het songfestival ook.
I'M IN LOVE WITH A FAIRYTALE!!!!
Ze hebben anorexia he, geen boulimiaquote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ze hebben ook een wedstrijd, wat zal de opdracht zijn? De mooiste foto van je zojuist uitgekotste eten?
Ik was aan het slapen omdat ik zo boos was dat ik niet meer normaal kon functionerenquote:
Waarom neem je die dan niet mee?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
ik kocht een nieuwe polo maar nog geen pet terwijl ik wel 2 mooie zag
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was aan het slapen omdat ik zo boos was dat ik niet meer normaal kon functionerenen bovendien had ik overal pijn. Nu wil ik gewoon niet dat mensen op msn gaan praten, maar jij mag wel wat zeggen hoor
gezellig.
Och liefje toch.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was aan het slapen omdat ik zo boos was dat ik niet meer normaal kon functionerenen bovendien had ik overal pijn. Nu wil ik gewoon niet dat mensen op msn gaan praten, maar jij mag wel wat zeggen hoor
gezellig.
What the.. ?LOOOOOOOL.SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig van je.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik tot mijn grote spijt zag dat je hier geen props voor kreeg voelde ik me geroepen om die taak op me te nemen. Ik moest lachen![]()
!
Het gaat ook over boulimie op die site!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben anorexia he, geen boulimia
Grutjes, meisje, gaat het alweer?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
gezellig.
Dat werkt nietquote:Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och liefje toch.![]()
Neem wat aspirines.
Ik zou maar aardig zijn, anders vergaat je hetzelfde lot als alle andere mensen die vandaag in m'n buurt zijn geweest.quote:
God zij met hen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou maar aardig zijn, anders vergaat je hetzelfde lot als alle andere mensen die vandaag in m'n buurt zijn geweest.
Daar houdt ze niet van.quote:
Wat is er?quote:
Ik zou nu alles kunnen eten dat zoet isquote:
Hmm ja ik weet het niet, standaard hormonengedoe en daarbij ook hoofdpijn en last van m'n maag enzo. Niet coolquote:
Nou, er kwam dus net een goed nummer op een verschrikkelijke zender. Dus ik dacht 'ah, genieten. En goed opletten wat ie zingt dan kun je zo even het nummer opzoeken'. Krijg ik ineens een mega discussie met m'n ouders waardoor ik het hele nummer heb gemistquote:
Je kunt niet niet van chocola houden als je ongesteld bent.quote:
Oh dat heb ik ook weleens gehad ja, tering irritant.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, er kwam dus net een goed nummer op een verschrikkelijke zender. Dus ik dacht 'ah, genieten. En goed opletten wat ie zingt dan kun je zo even het nummer opzoeken'. Krijg ik ineens een mega discussie met m'n ouders waardoor ik het hele nummer heb gemist! En nou weet ik de tekst niet meer dus
![]()
![]()
.
noooh, je wilt toch niet nu spelen nu ik een mierda verbinding hebquote:
BTquote:
Arrow Classic Rockquote:Op zondag 7 juni 2009 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook weleens gehad ja, tering irritant.Waar werd het gedraaid dan? Misschien kun je het nazoeken op internet.
vanavond, met chuckie ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
noooh, je wilt toch niet nu spelen nu ik een mierda verbinding heb
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
BT![]()
![]()
![]()
.
The world is cold, but I dont care.
When you have flowers in your hair.
I see colors, and I hear sounds.
And good things happen, when you're around.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel hartjes heb je mij nog nooit gegeven, BK. Wil je me soms iets vertellen?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
BT![]()
![]()
![]()
.
The world is cold, but I dont care.
When you have flowers in your hair.
I see colors, and I hear sounds.
And good things happen, when you're around.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eensquote:Op zondag 7 juni 2009 18:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Arrow Classic Rock. Failliete kut zender
.
Ouders![]()
.
Dat is geen kutzender.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Arrow Classic Rock. Failliete kut zender
.
Ouders![]()
.
Linkquote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is geen kutzender.Maar volgens mij kun je inderdaad wel op de site zien welke nummers gedraaid zijn.
Sorry, ik wilde niet dat je er op deze manier achter zou komenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zoveel hartjes heb je mij nog nooit gegeven, BK. Wil je me soms iets vertellen?
OH GOD NEE ZEG ALSJEBLIEFT DAT HET NIET WAAR ISquote:Op zondag 7 juni 2009 18:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde niet dat je er op deze manier achter zou komen![]()
.
luisterde je het via de computer? toevalligquote:
Nee, m'n ouders. Weet je alle nummer van de afgelopen 2 uur nog uit je hoofd?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
luisterde je het via de computer? toevallig
Okeee, kwartiertje zuigen en als je het goed doet blijf ik bij jou. Goed?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OH GOD NEE ZEG ALSJEBLIEFT DAT HET NIET WAAR IS
IK ZAL ME BETER GEDRAGEN, IK BELOOF HET
DENK DAN TENMINSTE AAN ONZE KIDS
JE KUNT ZE DIT NIET AANDOEN
Even aan m'n mama vragen of ik weg mag, dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Okeee, kwartiertje zuigen en als je het goed doet blijf ik bij jou. Goed?
Je weet dat ik daar beter in benquote:Op zondag 7 juni 2009 18:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Okeee, kwartiertje zuigen en als je het goed doet blijf ik bij jou. Goed?
Oké.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even aan m'n mama vragen of ik weg mag, dan.
Ik lees de Libelle elke week, zo leerzaam!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vermaak me opperbest op het Libelle forum.
Ik ben mod op het Ellegirl-forum.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vermaak me opperbest op het Libelle forum.
quote:
Daar heb ik echt een account, dus wat ga je spotten.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik ga me denk ik aanmelden voor het partyflock forum.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar heb ik echt een account, dus wat ga je spotten.
Klopt, ik ben de enige met een positief IQ daar.. hoewel, ik zit niet op het forum.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik vind er van die retards tussen zitten.
hellnoquote:Op zondag 7 juni 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, m'n ouders. Weet je alle nummer van de afgelopen 2 uur nog uit je hoofd?
Je breekt m'n combo.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hellno![]()
het kan overigens makkelijker -> http://www.wildbits.com/tunatic/ + microfoon die je voor je geluidsboxjes plant = u antwoord in den toekomst.
al helpt dat nie echt tegen discussierende ouders, daarvoor kun je beter '' mam pap, ik ben zwanger van *willekeurige roemeen '' of iets soortgelijks voor gebruiken
Kut, dat heb ik ook op m'n telefoon zitten. Stom stom.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hellno![]()
het kan overigens makkelijker -> http://www.wildbits.com/tunatic/ + microfoon die je voor je geluidsboxjes plant = u antwoord in den toekomst.
al helpt dat nie echt tegen discussierende ouders, daarvoor kun je beter '' mam pap, ik ben zwanger van *willekeurige roemeen '' of iets soortgelijks voor gebruiken
Een 7'je, kwaliteit maar ik had meer van je verwacht.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/19312/12
"Papperig gezicht", godverdomme ze heeft oogkanker.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/119919
Geniaal, veel beter dan FoK!.
Lief koppie.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/119919
Geniaal, veel beter dan FoK!.
Mee eens, heel onschuldig.quote:
Ze sturen die gedichten ook altijd in voor de rubriek 'Beste Libelle,' ik lees ze nooit.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/19312/12
Daar was ik niet bij. En ja, ik krijg enige financiële ondersteuning.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze sturen die gedichten ook altijd in voor de rubriek 'Beste Libelle,' ik lees ze nooit.
Interessant onderwerp hadden jullie trouwens vanmiddag over het wel of niet krijgen van financiële ondersteuning van je ouders!
Inderdaad jaquote:Op zondag 7 juni 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Papperig gezicht", godverdomme ze heeft oogkanker.
Moet je het vorige topic even doorlezenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij. En ja, ik krijg enige financiële ondersteuning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |