Hahaha, mijn moeke zegt dat ook altijdquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Maisnon het volgende:
Mijn moeder heeft een soort van evolutie van houdoe in haar standaard vocabulaire zitten.
Eind van telefoongesprek standaard: Joeeeee Houdoeeeeee
Moekequote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, mijn moeke zegt dat ook altijd. Vooral dat joeeee gedeelte. Echt rete irritant
.
Ik hoorde daar dat juist heel erg vaak, en daar ben ik in ieder geval geïnfecteerd geraakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan weer niet typisch Eindhovens/Brabants.
Ik ben 1/8 neger man.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, ik had het gezien, maar wist verder niks interessants te melden daarover.(Tsja, dat krijg je met negers, hè.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Vrij weinig.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat hebben die laatste 2 met mij te maken?
Mijn moeder kan geen telefoongesprek beëindigen, die zegt me tot 100 keer gedag.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Maisnon het volgende:
Mijn moeder heeft een soort van evolutie van houdoe in haar standaard vocabulaire zitten.
Eind van telefoongesprek standaard: Joeeeee Houdoeeeeee
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben 1/8 neger man.
Ik zeg altijd: "Ik ben half neger... Alleen van onderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"
Wtf, heb je zwarte benen?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: "Ik ben half neger... Alleen van onderen!![]()
![]()
"
Whehe zwarte benen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: "Ik ben half neger... Alleen van onderen!![]()
![]()
"
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben 1/8 neger man.
Whehe Lakitu Blackpenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
ZULLEN WE SAMEN SPELEN?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef Maisnon het volgende:
Ah tof van All I Need zijn gewoon gitaartabseven proberen
Epischquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef Maisnon het volgende:Nouja zeg. Alweer iemand die hetzelfde opmerkt.
Ik probeerde al vaak tevergeefs een 'wit voetje te halen' bij IQM bwohohoooo jooeeee houdoee
VEILIG VOOR WERK:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
VEILIG VOOR WERK:Niet meer doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
IQM, nog even en ik barst in tranen uit.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je dat vrijwillig deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |