Onder?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef Skylark. het volgende:
Hoe erg is dit? Het is al 10 over half 4 en ik ben nog niet onder geweest.
Was vanochtend pas om 5 uur terug, heb 2 uur gedaan (!) over fietsen. Iemand had beloofd iemand achterop mee te nemen hoewel hij een lekke band had, het was ver fietsen en 2 van mijn dronken noob-vrienden moesten zonodig een bord proberen los te schroeven.
Onder? Beneden?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef Skylark. het volgende:
Hoe erg is dit? Het is al 10 over half 4 en ik ben nog niet onder geweest.
Was vanochtend pas om 5 uur terug, heb 2 uur gedaan (!) over fietsen. Iemand had beloofd iemand achterop mee te nemen hoewel hij een lekke band had, het was ver fietsen en 2 van mijn dronken noob-vrienden moesten zonodig een bord proberen los te schroeven.
Dus? Ik zei 'negers', maar niemand viel het op.quote:
quote:
quote:
Al is 'waarbij' tegenwoordig ook niet meer fout.quote:
Ter verdediging: Noord-Limburg.quote:
Jawel, ik had het gezien, maar wist verder niks interessants te melden daarover.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus? Ik zei 'negers', maar niemand viel het op.
[..]
[..]
Lol @ Wiske.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Borden stelen, hmpf. Dat vonden vrienden van mij ook altijd leuk. Een keertje zat er nog een paal aanen daar reden ze zo mee langs een politiebusje, maar die deden niks.
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat de rest van Nederland houdoe zeiquote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik dacht dat 'onder' in plaats van 'beneden' een nationale fout was.Maarja, ik dacht ook dat de rest van Nederland ook "hajje" zei.
Hajje jaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik dacht dat 'onder' in plaats van 'beneden' een nationale fout was.Maarja, ik dacht ook dat de rest van Nederland ook "hajje" zei.
Ik merk wel dat ik begin te verbrabantiseren. Met name vereindhoveneren. Ik praat soms ook al in de constructie: [Beter doe je..].quote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de rest van Nederland houdoe zei
Waaaat dat cerror die op slot deedquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ter leering ende vermaeck.
Bwhehehe TS komt niet buiten de provincie!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Het zit nog in mijn systeem, maar ik zeg tegenwoordig vrijwel altijd: "groetjes'.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hajje ja. Echt walgelijk
. Neen, ik zegt nooit en te nimmer 'houdoe'
.
Volgens mij is dat dan weer niet typisch Eindhovens/Brabants.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik begin te verbrabantiseren. Met name vereindhoveneren. Ik praat soms ook al in de constructie: [Beter doe je..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |