Het ging dan ook meer om het moment dan om het punt.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Een wedstrijd met 3-0 winnen, de spanning ontgaat me?
SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef LudoSanders het volgende:
What the.. ?Dude.SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
What the.. ?meldt bij blauwSPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gers mag wel lelijke wijven posten hè!quote:
What the.. ?HAHAHAHA, OMFG, GEEEEEILLL.SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What the.. ?Meer?SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What the.. ?fuckSPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik tot mijn grote spijt zag dat je hier geen props voor kreeg voelde ik me geroepen om die taak op me te nemen. Ik moest lachenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ineens snap ik die inzending van Noorwegen voor het songfestival ook.
I'M IN LOVE WITH A FAIRYTALE!!!!
Ze hebben anorexia he, geen boulimiaquote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ze hebben ook een wedstrijd, wat zal de opdracht zijn? De mooiste foto van je zojuist uitgekotste eten?
Ik was aan het slapen omdat ik zo boos was dat ik niet meer normaal kon functionerenquote:
Waarom neem je die dan niet mee?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
ik kocht een nieuwe polo maar nog geen pet terwijl ik wel 2 mooie zag
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was aan het slapen omdat ik zo boos was dat ik niet meer normaal kon functionerenen bovendien had ik overal pijn. Nu wil ik gewoon niet dat mensen op msn gaan praten, maar jij mag wel wat zeggen hoor
gezellig.
Och liefje toch.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was aan het slapen omdat ik zo boos was dat ik niet meer normaal kon functionerenen bovendien had ik overal pijn. Nu wil ik gewoon niet dat mensen op msn gaan praten, maar jij mag wel wat zeggen hoor
gezellig.
What the.. ?LOOOOOOOL.SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig van je.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik tot mijn grote spijt zag dat je hier geen props voor kreeg voelde ik me geroepen om die taak op me te nemen. Ik moest lachen![]()
!
Het gaat ook over boulimie op die site!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben anorexia he, geen boulimia
Grutjes, meisje, gaat het alweer?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
gezellig.
Dat werkt nietquote:Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och liefje toch.![]()
Neem wat aspirines.
Ik zou maar aardig zijn, anders vergaat je hetzelfde lot als alle andere mensen die vandaag in m'n buurt zijn geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |