Gelukkig beurt een bloemetje hem wel op!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef IQM het volgende:
[..]
"Iedereen om me heen wordt gek, maar ik mag niet opgeven. Het zit in mijn bloed (IK BEN NOORS!!!) om niet op te geven. Maar het is moeilijk. Ik kan bij niemand terecht, terwijl iedereen op mijn schouders rust!"
Dat is pas de op-1-na gemeenste opmerking die ik iemand toe kan wensen.quote:
Idd...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:11 schreef Fascination het volgende:
Fijn ook om even die foto in de OP te zetten.![]()
!
GREAT ODIN'S RAVEN!quote:
Nee, als in zijnde wort het bestrafd met een note als je foto's van een ander plaatst zonder zijn/haar toestemming zijnde als.quote:
Welnee. En het is een foto uit z'n fotoboek.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, als in zijnde wort het bestrafd met een note als je foto's van een ander plaatst zonder zijn/haar toestemming zijnde als.
Anchorman: The legend of Ron Burgundy.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
GREAT ODIN'S RAVEN!
+10 kudo's en een poppenkastpop naar keuze voor degene die weet uit welke film dit komt.
Hey, NB. This room is full of people that think you're funny.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
NoorsBloed checkt de vrienden.
Als ik geen smaak had en homoseksuele neigingen zou hebben, had ik je gezoend.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Anchorman: The legend of Ron Burgundy.
Je weet je affectie mooi op het beeldscherm te krijgen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik geen smaak had en homoseksuele neigingen zou hebben, had ik je gezoend.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, als in zijnde wort het bestrafd met een note als je foto's van een ander plaatst zonder zijn/haar toestemming zijnde als.
Mm I wonder.quote:
Om gitaar te spelen... hoop ikquote:Op zondag 7 juni 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
Die foto ook. Hij heeft echt een vieze lange nagel.
Ja, maar dan noem je ook wat.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
En dan zijn er ook users die bloemetjes naar dat gedrocht sturen.
Lees mijn zin nog eens naquote:Op zondag 7 juni 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
Overigens is het 'bestraft', All.
stam = bestraf
De laatste letter, de f, zit in 't Kofschip, dus komt er een t bij (als de letter niet in 't Kofschip zou zitten, zou er een d bij komen).
Ja, die als zijnde-dingen las ik al, maar 'wort' niet.quote:
Hoax! Ik heb helemaal geen onderbroek aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
OMG, geroflpwned door Allure.
*andere onderbroek aantrekt*
Ik ben nog maar net begonnen, babyquote:Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
Ik maak van alle 'quote:Op zondag 7 juni 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Interesseert mijn geen kut. Er worden mensen in KLB vaak zat bedreigd en daar wordt niets tegen gedaan. Maar wat NB heeft gedaan gaat werkelijk te ver, en ik uit mijn gevoelens en dat doe ik niet snel.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
een bloemetje, en hij is zich nu ( serieus waar ) bezatten omdat NB hem gewoon genaaidd heeft.
Gers.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
En dan zijn er ook users die bloemetjes naar dat gedrocht sturen.
Grap? Grappén.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan nog steeds echt hard lachen om die bloemengrap.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak van alle ''s die ze me stuurt een screenshot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |