Ga je gang.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil TS best nog hulp geven Adelante. . . .
zo geniaal was ie niet, maar wel waar. En helaas ben je de enige die 'm begreep.quote:
een bloemetje, en hij is zich nu ( serieus waar ) bezatten omdat NB hem gewoon genaaidd heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Schatgraver het volgende:
WAT HEEFT MIJN HELD GERS GESTORT DAN???
Ik denk dat een paar R&P lui zeker wel boos waren ja. Iemand had kaarsjes voor hem opgestoken, ze waren zelfs al een imzamelingsactie begonnen voor de ziekenhuisrekening. En een niet nader te noemen user heeft een bloemetje gestuurd naar het adres van NB.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die hier zo boos om zijn :'? Kom op zeg, straks ga je mij nog vertellen dat naïviteit een zegen is. Welcome to the internet. Where men are men, women are men, and little girls are FBI-agents.
Hij is emoquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
C'mon. Hij heeft zijn spijt betuigd, wat al heel wat is. Hij heeft beef met zijn chick. Hij is fugly.
Genoeg straf. Basta.
kijk eens in het ban-meld-topicquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef cerror het volgende:
Mensen trollen totdat er zo'n rel ontstaat en niet gebanned worden? Kudo's.
zou wel strak zijn zegquote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef luckass het volgende:
Een FOK!-rel () opzetten en daarmee je vriendin kwijtraken
.
Ja nu kan je hem eindelijk uitlachen omdat hij emo isquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar ik vind de afslachting ook weer wat overdreven. Moeten we Jossie dan ook maar opknopen voor zijn lauwe hossel topics?
Iedereen wil wel eens ergens tegen aantrappen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die hier zo boos om zijn :'? Kom op zeg, straks ga je mij nog vertellen dat naïviteit een zegen is. Welcome to the internet. Where men are men, women are men, and little girls are FBI-agents.
Had jij ook moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar nogmaals laat mijn vriendin er buiten
hou kun je nu lezen als je in een coma ligtquote:
Geef me een reden waarom ik dat zou geloven?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
zo geniaal was ie niet, maar wel waar. En helaas ben je de enige die 'm begreep.
Maar ik vind de afslachting ook weer wat overdreven. Moeten we Jossie dan ook maar opknopen voor zijn lauwe hossel topics?
C'mon. Hij heeft zijn spijt betuigd, wat al heel wat is. Hij heeft beef met zijn chick. Hij is fugly.
Genoeg straf. Basta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |