hij liegt nog steedsquote:
Nou... ik zou juist zeggen van wel. Maar okee.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ooit eens een keer op FOK een topic geopend wat niet op waarheid berustte. Dagen heb ik wakker gelegen, badend in het zweet, tandenknarsend omdat ik in gewetensnood zat om mijn leugen. Maar zoiets flik je gewoon niet TS. Iedereen maakt wel eens een lollertje, maar jij was gewoon psychotisch bezig. Er stonden mensen op het punt geld voor je in te zamelen. . . toen had je toch al kunnen zeggen dat het niet waar was. Nee je ging door. Zit daarom maar f op de blaren. En eerlijk: Je verdient die vriendin niet.
Iquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
I LOVE HOAX SHIRTS VANAF MORGEN BIJ MIJ TE KOOP.
Ja en alleen als bepaalde medicijnen zouden aanslaan zou ze het redden, maar ze sloegen niet aanquote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is ook dolkomisch natuurlijk om te doen alsof je een kindje verwacht met je so called verloofde om daarna doodleuk te vertellen dat het ongeboren kindje is overleden en je vriendin in coma ligt.,
,
!
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ooit eens een keer op FOK een topic geopend wat niet op waarheid berustte. Dagen heb ik wakker gelegen, badend in het zweet, tandenknarsend omdat ik in gewetensnood zat om mijn leugen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ooit eens een keer op FOK een topic geopend wat niet op waarheid berustte. Dagen heb ik wakker gelegen, badend in het zweet, tandenknarsend omdat ik in gewetensnood zat om mijn leugen. Maar zoiets flik je gewoon niet TS. Iedereen maakt wel eens een lollertje, maar jij was gewoon psychotisch bezig. Er stonden mensen op het punt geld voor je in te zamelen. . . toen had je toch al kunnen zeggen dat het niet waar was. Nee je ging door. Zit daarom maar f op de blaren. En eerlijk: Je verdient die vriendin niet.
Een van die twee leprotische berggeiten op blz 2 toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die hyves van die vriendin van hem
Iemand linkje?
Mag ik niet meer posten van Yvonne, ook beetje lullig watn ze heeft er inderdaad niets mee te maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die hyves van die vriendin van hem
Iemand linkje?
Ik ben er achteraf ook blij omquote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik voel mee met alle mensen die NB serieus probeerden te troosten en te helpen in de SCGelukkig heb ik het er nooit over gehad.
Het is dan ook gothic humor van een dikke mongoolquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is zowaar de eerste keer dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
ja is die, check zijn hyvse maar. Maar goed, zijn verhaal trapte ik zelf ook in omdat ik met zulke omstandigheden snel medelijden krijg met iemandquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar je bent dus wel de gozer uit je FB?
dat zeg ik, hij liegt gewoon nog steedsquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
Het zegt toch wel wat dat hij pas 'spijt' heeft nu het bekend is geworden en zijn vriendin er hinder van ondervindt.
Exactly.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
Het zegt toch wel wat dat hij pas 'spijt' heeft nu het bekend is geworden en zijn vriendin er hinder van ondervindt.
Grapje, ze ligt/lag ECHT in comaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Oh ik denk trouwens dat die oprechte excuses ook een "grap" zijn, wat jullie?
Ik flame niet, maar als het waar is wat hij aangeeft mag hij van mij ter plekke dood neervallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
OHJA GEEN FLAMES ETC. IN DIT TOPIC. Discussieren ok. Flamers krijgen notes. Wil wel horen wat TS te melden hebt.
Hij is duidelijk nog een freshmen op fok!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Exactly.
Had hij het niet verwacht, dat men de hyves zou achterhalen.
Ik vind hem een aandachtsgeile debielquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Oh ik denk trouwens dat die oprechte excuses ook een "grap" zijn, wat jullie?
Kan wel zijn dat zij er niks mee te maken heeft (en ik ben ook echt alleen nieuwsgierig en ik ga niks doen of zo)quote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mag ik niet meer posten van Yvonne, ook beetje lullig watn ze heeft er inderdaad niets mee te maken.
MAARR
op TS zijn hyves staat ze nog wel
http://veskander.hyves.nl
Doodsverwensing is ook een ban he?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik flame niet, maar als het waar is wat hij aangeeft mag hij van mij ter plekke dood neervallen.
whahahaaaaaaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Real beauty comes from within...zullen we maar zeggen.
Ja hehequote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
Waarom zou je uber-haupt een topic over WAARHEID willen openen,quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Tuurlijk, anders boeit het je toch ook geen fuck wat men hier allemaal zit te emo-en met kaarsjes en de spaarvarkentjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
Dat doe je niet snel weer neequote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja is die, check zijn hyvse maar. Maar goed, zijn verhaal trapte ik zelf ook in omdat ik met zulke omstandigheden snel medelijden krijg met iemand
I think i might be gay
Newbie !quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is duidelijk nog een freshmen op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |