Ik word er goed voor betaald hoowr.quote:
Overgevoelige emo.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM, nog even en ik barst in tranen uit.
Oehhh!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM, nog even en ik barst in tranen uit.
Oh, je bedoelde plaatjes ervan posten.quote:
Ik zou dat blonde sletje ook zo doen, geak.quote:
Het is wel een lastig ehhhh fingerpicking patroon ietsquote:
Inderdaad, dat verscherpt haar messcherpe post nog eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een naar plaatje zo op de zondagmiddag.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef Lakitu het volgende:
Dit plaatje is op het forum zoveel meer seizure-opwekkend dan in m'n fobo:
[ afbeelding ]
3 internetrespects als je die hier post: http://www.epilepsienukanhetbeter.nl/forum/index.phpquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
What the hell?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:59 schreef Zotheid het volgende:
Om die lul goed te maken.Waar is die goeie ouwe tijd dat ik geband werd voor het posten van een vagina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ik heb net m'n Bsnaar kapot gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is wel een lastig ehhhh fingerpicking patroon ietszie ik wel
http://www.ultimate-guitar.com/tabs/a/air/all_i_need_crd.htm
Maar de akkoorden zijn supersimpel
Allure is iemand die door dit soort opmerkingen je hart met haar klauwen uit je borstkas rukt, het op een eikenhouten tafel legt en met een slagersmes erop insteekt.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
En pijn aan m'n hart door Allure's opmerkingen.
Maar het windt me wel op.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure is iemand die door dit soort opmerkingen je hart met haar klauwen uit je borstkas rukt, het op een eikenhouten tafel legt en met een slagersmes erop insteekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |