Schrale ( snap je hemquote:
Charlie's Angels kijken terwijl je haar foto in je hand houdt en er op los fappen.quote:
Dat vintd ik een mooie verwoordingquote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure is iemand die door dit soort opmerkingen je hart met haar klauwen uit je borstkas rukt, het op een eikenhouten tafel legt en met een slagersmes erop insteekt.
Allure bezit die natuurlijke, wellicht zelfs onbewuste eigenschap om zichzelf op gepaste afstand te houden van simpel plebs als ik. Op een foto van haar fappen zou mensonterend en welhaast godinslasterend zijn. Het voelt gewoon niet goed. Ongepast.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Charlie's Angels kijken terwijl je haar foto in je hand houdt en er op los fappen.![]()
Verkapte-ik-wil-in-Allure's-sig-post.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Allure bezit die natuurlijke, wellicht zelfs onbewuste eigenschap om zichzelf op gepaste afstand te houden van simpel plebs als ik. Op een foto van haar fappen zou mensonterend en welhaast godinslasterend zijn. Het voelt gewoon niet goed. Ongepast.
Het voelt inderdaad wel eens alsof ik net een natte vinger heb gehaald bij de maagd Maria.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Allure bezit die natuurlijke, wellicht zelfs onbewuste eigenschap om zichzelf op gepaste afstand te houden van simpel plebs als ik. Op een foto van haar fappen zou mensonterend en welhaast godinslasterend zijn. Het voelt gewoon niet goed. Ongepast.
Zelfbevlekking komt niet in haar woordenboek voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
En daarbij is Allure in mijn beleving niet eens de persoon om dat soort dingen in haar sig te zetten. Correct me if I'm wrong.
True. Ik doe niet aan zelfverheerlijking via mijn eigen sig.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
En daarbij is Allure in mijn beleving niet eens de persoon om dat soort dingen in haar sig te zetten. Correct me if I'm wrong.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zelfbevlekking komt niet in haar woordenboek voor.
OH!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Ik doe niet aan zelfverheerlijking via mijn eigen sig.
Doet me trouwens aan deze denken, maar dan beter verwoord:quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Op een foto van haar fappen zou mensonterend en welhaast godinslasterend zijn. Het voelt gewoon niet goed. Ongepast.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
Jij hebt zelfverheerlijking ook niet nodig.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Ik doe niet aan zelfverheerlijking via mijn eigen sig.
True story.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doet me trouwens aan deze denken, maar dan beter verwoord:
[..]
Your musical compatibility with Thijsch- is SUPERquote:
Hij zal er wel om gevraagd hebben!quote:
Ik vraag me af hoe hij ze zo pissed heeft gekregen.quote:
Iets met de zus van een van die gasten.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij ze zo pissed heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |