Ben wel 16.quote:
Nee ik ben een kind jongeman wat gewoon smaak heeft, anders luisterde ik wel naar de zelfde R&B muziek als jou.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:48 schreef optimusfunk het volgende:
TS is zo'n elitair kind dat denkt dat naar jaren 80 muziek hem hip en muziek-smaak verantwoord maakt.
13-07-92quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:57 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Verkapt "Ik ben een ouwe lul en klink als m'n Pa" -topic![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]Je bent zo oud als je je voelt, smurf
bijna 17 en nu al een oud zeikwijf![]()
![]()
![]()
90 procent van de weldenkende inwoner van Nederland denkt er zo over. Of spreek jij hier de reacties tegen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]Je bent zo oud als je je voelt, smurf
bijna 17 en nu al een oud zeikwijf![]()
![]()
![]()
smaak heeft te maken met uit welk jaar muziek komt? je komt zeker uit dezelfde groep mensen die denkt dat R&B geen muziek is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik ben een kind jongeman wat gewoon smaak heeft, anders luisterde ik wel naar de zelfde R&B muziek als jou.
Neehoor, maar persoonlijk prefereer ik toch de jaren 80 muziek, neemt niet weg dat muziek uit andere jaartallen niet goed is.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
smaak heeft te maken met uit welk jaar muziek komt? je komt zeker uit dezelfde groep mensen die denkt dat R&B geen muziek is.
Nee, ik spreek het niet tegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
90 procent van de weldenkende inwoner van Nederland denkt er zo over. Of spreek jij hier de reacties tegen?
Die zijn dan ook allebei wel coolquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef kipknots het volgende:
Als het aan de muzieklessen op mijn school had gelegen luisterdie ik nu alleen maar naar Queen en the Eagles.
Leuk om te weten dat jij voor alle muziek smaken open staatquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het niet tegen.Ik kan ook helemaal niks met de huidige generatie rap-marokkaantjes. Maar ik realiseer me in tegenstelling tot jou, dat het van alle tijden is.
![]()
Mijn Pa vond mijn muziek "geen muziek" en zijn Pa vond die van hem "rot herrie" en zo kunnen we wel even doorgaan.![]()
Het verschil is, ik wéét dat, dus ik open er geen jank-topic over
anders loop je wel huillie te doen alsof er een generatie is van mensen die alleen maar naar rap luistert.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, maar persoonlijk prefereer ik toch de jaren 80 muziek, neemt niet weg dat muziek uit andere jaartallen niet goed is.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
...Eerlijk gezegt vind ik oprah ook niet zo mooi ....
DDDus..quote:
Nee, lees eens goed.... Ik vind het ook nogal niks, maar het hoort er bij.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat jij voor alle muziek smaken open staatMaar je weet toch wel onderscheid te maken tussen wat muziek is en wat gewoon odinair geblèr? Eerlijk gezegd vind ik oprah ook niet zo mooi maar kan het wel respecteren dat er mensen zijn die er naar luisteren. Maar de muziekstijl van tegenwoordig riekt naar het zo hard mogelijk uitschelden/afkankeren van de autoriteit.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, lees eens goed.... Ik vind het ook nogal niks, maar het hoort er bij.![]()
Ik heb 2 kinderen. Over een paar jaar krijgen ze ook een muzieksmaak en dat gaat er ook uitzien, dat weet ik nu al![]()
enne... oprah? (hihi)
Dude de 80´s waren helemaal klote. En idd nu is het ook vrijwel alleen maar kut. Dingen zoals Hardcore/Hardstyle zijn echtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen.
Whahaha, heel fok struikelt over m'n naamquote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Aldus iemand die 'phpmystyle' heet en elke zaterdagavond achter FOK! zit. Het hoogtepunt van je week is waarschijnlijk wanneer je een scriptje af hebt.
Wat moet jij een eenzaam gepest ventje zijn.
Dit soort gasten zijn hopeloos man, waarom probeer je het uberhaupt nog.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Aldus iemand die 'phpmystyle' heet en elke zaterdagavond achter FOK! zit. Het hoogtepunt van je week is waarschijnlijk wanneer je een scriptje af hebt.
Dat valt in elk geval nog mee dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whahaha, heel fok struikelt over m'n naamIk heb idd een aparte naam, waar ik tijdens het registreren niet goed over heb nagedacht. Wetend dat ik hooguit 10 keer zou posten. En nee ik maak geen scriptjes, zou ook niet weten hoe dat moet.
nee inderdaad, daarom ga je ook een havo diploma kopen omdat je vmbo-b doet zodat je minder dom lijkt.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whahaha, heel fok struikelt over m'n naamIk heb idd een aparte naam, waar ik tijdens het registreren niet goed over heb nagedacht. Wetend dat ik hooguit 10 keer zou posten. En nee ik maak geen scriptjes, zou ook niet weten hoe dat moet.
Je bent amper een half jaar geregistreerd en nu al meer dan 3000 posts. Dus wie is hier nu gepest?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Op FOK! zitten nogal veel mensen die zo denken. En dat moeten ze zelf weten, maar dan het toontje waarmee 'ze' de boel omdraaien...quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dit soort gasten zijn hopeloos man, waarom probeer je het uberhaupt nog.
Anders lees het hele topic ff door. Onee moet je niet doen, stel je voor dat je een beetje slim wordtquote:Op zondag 7 juni 2009 00:30 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
nee inderdaad, daarom ga je ook een havo diploma kopen omdat je vmbo-b doet zodat je minder dom lijkt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent amper een half jaar geregistreerd en nu al meer dan 3000 posts. Dus wie is hier nu gepest?
Duurde meer dan een jaar, maar hey!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
Voor de rest ontopic nu. Op faal reacties ga ik niet meer in!!!!
Jaja, die discussie is klaar nu.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Ja, want het aantal posts op FOK! zegt direct wat over je sociale leven... Veel van m'n posts zijn in VBL en UVT, de meeste van jou zullen wel in DIG ofzo zijn.
quote:
Alsof die jongen dat niet uitlokt.quote:
Nee dat bedoelde ik niet. Mssg was de insteek van de OP niet goed genoeg. Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is, of het bekende nummer sgeit aan de ''overheid'. 'quote:Op zondag 7 juni 2009 00:38 schreef optimusfunk het volgende:
maar wat is nu je punt? ze moeten alleen maar muziek draaien dat jou aanstaat omdat de rest smaakloos is? beetje eenzijdig, niet? en je klacht is dat je bij andere mensen hun onderbroeken kunt zien en dat soort mensen ook nog eens naar jou mening een slechte smaak in muziek hebben?
Kan ik niet..quote:
gappie ga slapen, je hebt volgens mij geen idee waar nummers in de jaren 80 en 90 over gingen.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. Mssg was de insteek van de OP niet goed genoeg. Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is, of het bekende nummer sgeit aan de ''overheid'. '
Nee geen idee.....quote:Op zondag 7 juni 2009 00:44 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
gappie ga slapen, je hebt volgens mij geen idee waar nummers in de jaren 80 en 90 over gingen.
Was het maar waar dat die muziek zo politiek geëngageerd was.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is
Ik noemde een voorbeeld he...Maar anders check youtube maar is, staat bol van die rommel.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Was het maar waar dat die muziek zo politiek geëngageerd was.
Straks ga je zelfs Bruce Springsteen noemenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:49 schreef optimusfunk het volgende:
als je als reden dat muziek over kanker gaat en tegen de regering ingaat kun je net zo goed ook nummers uit de jaren 80 en 90 haten.
geboortedatum: 11-09-2001quote:
niet alleen die stakker, rage heeft zo'n beetje hun hele discography vol met protest nummers tegen de regering. ook kan ik the beatles noemen, neil young, etc. zo zijn er genoeg artiesten uit de jaren 80 die iets tegen de regering had.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks ga je zelfs Bruce Springsteen noemenOmdat hij wat protest nummers heeft.
Ja maar die hebben niet zulke teksten als de opposites en kempi en weet ik het al niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:57 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
niet alleen die stakker, rage heeft zo'n beetje hun hele discography vol met protest nummers tegen de regering. ook kan ik the beatles noemen, neil young, etc. zo zijn er genoeg artiesten uit de jaren 80 die iets tegen de regering had.
Lekker boeiend zolang jij er niet naar hoeft te luisteren toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet zulke teksten als de opposites en kempi en weet ik het al niet.
wat is dat voor argument? ze hebben niet 'zulke' teksten? ik begrijp dat je iets tegen rap hebt, niet zozeer tegen acts met lyrics die iets tegen de regering heeft. trouwens, the opposites?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet zulke teksten als de opposites en kempi en weet ik het al niet.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:07 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
wat is dat voor argument? ze hebben niet 'zulke' teksten? ik begrijp dat je iets tegen rap hebt, niet zozeer tegen acts met lyrics die iets tegen de regering heeft. trouwens, the opposites?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen. Mensen (voornamelijk jongeren) die geen geen smaak meer hebben voor muziek (eigenlijk gewoon helemaal geen smaak meer) tegenwoordig is het ook in om bijvoorbeeld je Bjorn Borg onderbroek 5 a 10 centimeter boven je gay-star broek uit te laten komen, maargoed dat daargelaten. Iedereen kent het wel, allemaal van die kutjongeren over straat met hun mobiele telefoons (tevens kots) met Kempi erop of Lil wayne of een paar andere schrale Marokkanen, op nota bene geluidsniveau 10. Of wat nog erger is...De nepnegertjes in Nederland die dan gaan mee Rappen en zich dan echt superieur voelen, en zich dan netzo voelen zoals 50cent of zo'n andere neger. Weerzinwekkend allemaal. En dat in een land als Nederland, wat een godsvermogen uitgeeft aan onderwijs.
De constructieve oplossing!
We moeten de muzieksmaak bij jongeren gaan rectificeren d.m.v. de volgende puntjes. Er moet op vo-scholen weer ouderwets muziekles gegeven worden door leraren die hun vak verstaan. En nee, niet gezellig een dvd'tje kijken of een beetje uit een nutteloos boekje gaan werken waardoor er geen fuck verbetering optreed! Maar er moet gewoon weer beatles gedraait worden of metallica rammstein neil young Guns N' Roses, en andere muziek waar onze opa's en oma's naar luisterden! Zo zal wellicht het probleem opgelost worden...
Klacht 1 Muzieksmaak van jongeren.
Klacht 2 Bjorn Borg jongeren.
Klacht 3 Geen muziekles op vo-scholen, waardoor Nederlands een smakeloos landje wordt.
Samenvatting. .
Gefeliciteerd!! U hebt de nieuwe bmw gewonnen!!quote:
??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
moet gewoon weer beatles gedraait worden of metallica rammstein neil young Guns N' Roses, en andere muziek waar onze opa's en oma's naar luisterden! Zo zal wellicht het probleem opgelost worden...
Beter?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:17 schreef FixYou het volgende:
[..]
??
Iedereen moet mij volgen. Ik word geroemd om mijn brede muzieksmaak. Hier een paar voorbeelden voor de liefhebbers.
Nee, want je hebt er weer een "dump hier jouw favoriete nummers"-topic van gemaaktquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. Mssg was de insteek van de OP niet goed genoeg. Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is, of het bekende nummer sgeit aan de ''overheid'. '
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:25 schreef Spougle het volgende:
Maar wat maakt het uit naar wat voor muziek andere mensen/jogerenluisteren. Laat iedereen toch lekker zijn gang gaag.
Neehoor, maar het mag natuurlijk wel. Als je het niet aanstaat rot je maar weer opquote:Op zondag 7 juni 2009 01:28 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Oke, dat is jouw analyse die je hier post, je verwacht van ons nu dus dat we jouw analyse en mening gaan bespreken?
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, maar het mag natuurlijk wel. Als je het niet aanstaat rot je maar weer op
Mijn drinken.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:34 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Als jij eens oprot met het verneuken van Danny's servers met dit soort 'zie hier, ik heb een mening en jullie gaan er allemaal aan, harharhar, neuk de wereld want ik ben oud, old-fashioned en dus daarom ook beter' topics.
Whaha, ik simpele? Lol kijk naar jezelf man!. Ga anders ff iemands topic verneuken met je dikke smoel en je wijze praat. Mogool.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:35 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Negeer die spelvaudt en zie zijn punt in, simpele.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whaha, ik simpele? Lol kijk naar jezelf man!. Ga anders ff iemands topic verneuken met je dikke smoel en je wijze praat. Mogool.
Derhalve
Epicfail
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Mijn drinken, wat doe jij.
[ [url=
Moet je het bed niet in jongeman? En nee ik ben een aanwinst voor de servers van danny, nou goed? Nee, dan is het rechtsboven [X].quote:Op zondag 7 juni 2009 01:34 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Als jij eens oprot met het verneuken van Danny's servers met dit soort 'zie hier, ik heb een mening en jullie gaan er allemaal aan, harharhar, neuk de wereld want ik ben oud, old-fashioned en dus daarom ook beter' topics.
Nee. De narcistquote:Op zondag 7 juni 2009 01:43 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
insert emo.gif
Je hoort er zelf bij zo te lezen. Zelfhaat?
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je het bed niet in jongeman? En nee ik ben een aanwinst voor de servers van danny, nou goed? Nee, dan is het rechtsboven [X].
Wel aandoenlijk dit allemaal weerquote:Op zondag 7 juni 2009 01:46 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Hu, eerst praat je oud en wijs in je oud en wijs (in je OP, tenminste, een poging tot), toen smeet je met uitspraken zoals 'kijk naar jezelf', bijna alsof je zelf zo'n snotneusje bent, en nu praat je weer oud en wijs. Schizofreen?
Kheb je bij deze gecredit.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Credits van Bullschnitzel en paint erbij, svp.
Heb'n boxerquote:Op zondag 7 juni 2009 01:49 schreef optimusfunk het volgende:
ts moet gewoon bij de les blijven en z'n tampon uitwringen om het half uur. elitair gejank.
Jeanny! Quit Liviiin on dreamsquote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Paul het volgende:
Rammstein is wel kwaliteit?
Maar goed ik luister ook vaak 80's
80's ftw !!
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk dit allemaal weerAnyway, je vertegenwoordigd helemaal geen punt. Je hebt helemaal niets te vertellen, en dan doe je een poging om interessant te zijn ja hoe triest is dat
Eigenlijk ben je alleen maar wat aan het zuigen, voor de rest heb je inhoudelijks helemaal niets te melden. Oppervlakkig geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mensen om?Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Ja, maar is dat reden genoeg om andere mensen hun pleziertje af te pakken puur omdat jij het niet kan waarderen?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Paul het volgende:
80's ftw !!
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:51 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik nu iets in de grond aan het stampen ben wat zelf ook helemaal geen inhoud heeft. Namelijk jouw probleem; jij kan het niet hebben dat andere mensen anders zijn, kunt diversiteit niet accepteren, blijkbaar ook nog eens schizofrenie, kortom, ga jij wel metBen ik nu op consult ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mensen om?
Jij trapt helemaal niets de grond, louter om het feit dat jij geen enkel feit/argument/beredenering hebt, athans ik heb ze niet gezien anders citeer het even. Ik kan prima een andere muziek smaak hebben, ik kan dat wel scheiden. Maar anders lees ff voor de gein dit topic opnieuw door.
Maar ik ga slapen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
idd, rammstein is zelf anti-van alles. op podium staan ze elkaar te swaffelen en gaan ze met nip pikken elkaar nep te penetreren.quote:
Dat is wel weer het andere uiterste he. In een lied mag best een betoog zitten jegens iemand anders. Maar als je dingen hoort zoals kempi o.a vind ik dat echt smakeloos. Maar als je mij niet gelooft, dan vraag je het maar is aan mensen in je directe omgeving.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:54 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
idd, rammstein is zelf anti-van alles. op podium staan ze elkaar te swaffelen en gaan ze met nip pikken elkaar nep te penetreren.
ts is voorstander dat mensen meer naar smaakvolle acts zoals rammstein gaan kijken en luisteren?
Rammstein, dat vond ik vroeger ook leuk toen ik 16 was ofzo. Ik hoorde laatst de nieuwere albums en het deed me eigenlijk niks. Herzeleid, Sehnsucht, Mutter, dat waren nog eens albumsquote:Op zondag 7 juni 2009 01:54 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
idd, rammstein is zelf anti-van alles. op podium staan ze elkaar te swaffelen en gaan ze met nip pikken elkaar nep te penetreren.
ts is voorstander dat mensen meer naar smaakvolle acts zoals rammstein gaan kijken en luisteren?
Oke, levenservaring valt idd niet als argument te gebruiken tegenover iemand die dat blijkbaar niet heeft. Laat ieder z'n eigen ding doen en ga maar slapen ja. Vergeet jequote:Op zondag 7 juni 2009 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik nu op consult ofzoJij trapt helemaal niets de grond, louter om het feit dat jij geen enkel feit/argument/beredenering hebt, athans ik heb ze niet gezien anders citeer het even. Ik kan prima een andere muziek smaak hebben, ik kan dat wel scheiden. Maar anders lees ff voor de gein dit topic opnieuw door.
Maar ik ga slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. slaappillen jniet?
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Oke, levenservaring valt idd niet als argument te gebruiken tegenover iemand die dat blijkbaar niet heeft. Laat ieder z'n eigen ding doen en ga maar slapen ja. Vergeet jeJe kan het echt niet laten he? Is dit een doodsverwensing? Zoja, dan pm ik een adminSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. slaappillen jniet?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan het echt niet laten he? Is dit een doodsverwensing? Zoja, dan pm ik een admin
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:01 schreef fyah het volgende:
Ik zou graag dit topic even gebruiken om structureel te haten op coldplay.
Ik vind Coldplay wel chillen met de billenquote:Op zondag 7 juni 2009 02:01 schreef fyah het volgende:
Ik zou graag dit topic even gebruiken om structureel te haten op coldplay.
Haa.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay wel chillen met de billen
Waarom niet danquote:Op zondag 7 juni 2009 02:06 schreef fyah het volgende:
nu kunnen ik en paul moeilijk vrienden worden in dit politiek klimaat :$ het was al te mooi om waar te zijn.
Misschien metquote:Op zondag 7 juni 2009 02:06 schreef fyah het volgende:
nu kunnen ik en paul moeilijk vrienden worden in dit politiek klimaat :$ het was al te mooi om waar te zijn.
Oh heb je daar zoveel moeite mee, ik luister het niet zoveel hoorquote:
coldplay is de arme versie van radiohead.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay wel chillen met de billen
Doet dit je niks?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:12 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
coldplay is de arme versie van radiohead.![]()
smaakloos ligt aan je smaak, wanneer was het voor het laatst dat iemand twee drollen kon schelen over jouw mening over wat smaakloos is en wat niet? wat een pauper klacht.
deze is anders wel leuk;
Wat is dat nou voor geksquote:
JEWEETS IN DE HMHquote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Muziekstijlen van tegenwoordig zijn kut, Ook hebben jongeren geen smaak, Ik ben zelf van 05-12-1990 maar ik luister, BeachBoys, Genesis, Queen, Michael jackson, En ben laatst Naar Jean Michel jarre geweest.....
Dusja...
Ik heb geen hiphop filmpje geffipt hoor, ik voorzag paultje die nu aan het dansen is. Wel he? homehquote:Op zondag 7 juni 2009 02:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
die valt dan nmog wel het minste mee, die van jouw is pure but.
Daar noem je ook twee belabberde bands zegquote:Op zondag 7 juni 2009 01:57 schreef Paul het volgende:
Als je aan jongeren vraagt wie the eagles zijn of het goede doel kennen ze het niet eens meer![]()
Zie ook :
Breezers die het Goede doel niet kennen
Dus jij vind metal, ambient en avant-garde bijvoorbeeld kutquote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Muziekstijlen van tegenwoordig zijn kut, Ook hebben jongeren geen smaak, Ik ben zelf van 05-12-1990 maar ik luister, BeachBoys, Genesis, Queen, Michael jackson, En ben laatst Naar Jean Michel jarre geweest.....
Dusja...
Eagles ftwquote:Op zondag 7 juni 2009 02:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar noem je ook twee belabberde bands zegIk schaam me er juist voor dat ik zo'n rommel wel ken!
Ja, Fantastisch, Ik heb 1 dvd van de Concerts in China van hem, En 3 van Oxygene tour, en 1tje in bagger kwaliteit(Zelf geschoten met N95) van de HMH.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:51 schreef Trust_live het volgende:
En wat zeiden ze toen je je leeftijdsgenoten aansprak op hun smaak van muziek, geluidsniveau 10 van zijn/haar mobiel en Bjorn Borg onderbroeken?
Ik heb er een gozer op aan gesproken, En die gaat gewoon rustig verder.quote:
80's en 90's FTWquote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Paul het volgende:
80's ftw !!
Nee, dat is dweilen met de kraan open.quote:
Oh de woorden Metallica en Rammstein zijn gevallen en DAAR IS IE!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
6quote:
Genesis (o.a. Phil Collins)quote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Dusja...
Van die bands kan ik een paar nummers nog best waarderen hoor, maar dit hele topic (of eigenlijk de klacht) is gewoon kut.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh de woorden Metallica en Rammstein zijn gevallen en DAAR IS IE!!!
quote:
Dit klopt denk ik welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:48 schreef optimusfunk het volgende:
TS is zo'n elitair kind dat denkt dat naar jaren 80 muziek hem hip en muziek-smaak verantwoord maakt.
Dat zei je al? Heb je voor de rest nog iets te melden?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Van die bands kan ik een paar nummers nog best waarderen hoor, maar dit hele topic (of eigenlijk de klacht) is gewoon kut.
Hmmm.... n.a.v. Youtube kan ik zeggen; leuke tip, thanks.quote:
Maar zelfs al heb je een andere smaak dan kan je best wel beoordelen of iets kwalitatief goed is, maar dat het niet binnen je interessegebied ligt.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef McKillem het volgende:
Het blijft trouwens sowieso een smaak kwestie. Al die prut komt niet constant op TV omdat er niemand naar luistert zeg maar.
Als jij een leven gaat zoeken en je enigszins conformeert aan je leeftijdsgenoten i.p.v. je zo af te zetten en te vereenzamen?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zei je al? Heb je voor de rest nog iets te melden?
Inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar zelfs al heb je een andere smaak dan kan je best wel beoordelen of iets kwalitatief goed is, maar dat het niet binnen je interessegebied ligt.
En inderdaad.quote:
Waarom zou je dat willen? Insinueer jij nu dat mensen geen eigen smaak of eigen stijl mogen hebben maar gewoon blind de kudde moeten volgen? Maakt het je bang dat mensen voor zichzelf kunnen denken?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als jij een leven gaat zoeken en je enigszins conformeert aan je leeftijdsgenoten?
Waaruit kan jij herleiden dat ik eenzaam ben? Ja, ik vind de muzieksmaak van tegenwoordig niet echt mooi nee, maar daarom distantieer ik me niet van me leeftijdsgenoten. Daarbij ik heb een leven, check anders me post aantal maar en m'n postgeschiedenis.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als jij een leven gaat zoeken en je enigszins conformeert aan je leeftijdsgenoten i.p.v. je zo af te zetten en te vereenzamen?
Ja maar is dat relevant?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar zelfs al heb je een andere smaak dan kan je best wel beoordelen of iets kwalitatief goed is, maar dat het niet binnen je interessegebied ligt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
ik heb een leven, check anders me post aantal maar en m'n postgeschiedenis.
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:38 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Genesis (o.a. Phil Collins)Queen
The King natuurlijk
![]()
De jaren '80 waren wat betreft muziek echt een hoogtepunt, ben zelf van 30-05-1988 en luister eigenlijk vaker naar oldies jaren 80 nummers dan die van na 1995 zeg maar. Omdat toentertijd echte muziek gemaakt.
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het wel gewoon uit hoor, is mijn ervaring.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja maar is dat relevant?
Ik kan die onzin ook niet aanhoren omdat er geen instrument aan te pas komt, maar kennelijk heeft het toch een flinke schare volgelingen want het domineert de muziek TV.
Je kan nog niet langs een MTV zappen of die 50 cent neger is er op.
Dan kunnen wij wel zeggen het is kut, maargoed dat zet natuurlijk absoluut geen zoden aan de dijk. Zolang ik die onzin niet hoef te luisteren vind ik het allemaal best.
Dat laatste echter lijkt wel steeds meer een probleem te worden, want daar heeft TS gewoon keihard gelijk. Van die MTV type's die die teringzooi uit een mobieltje laten komen.
Daar moeten eens hele dikke bekeuringen voor verzonnen worden.
Ik zit godverdomme 80 euro te betalen voor een setje dopjes die geen geluid lekken om maar niemand tot last te zijn met mijn muziek en zij zitten het gewoon uit hun telefoon te laten komen. (okok ze zijn kwalitatief ook gewoon goed maar dat terzijde)
Doe dat maar niet als je waarde hecht aan je geestelijke gezondheid. Zelden zo'n onsamenhangende bagger gezien. Om van de 10.000.000.0003 spelfouten nog maar niet te spreken.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waaruit kan jij herleiden dat ik eenzaam ben? Ja, ik vind de muzieksmaak van tegenwoordig niet echt mooi nee, maar daarom distantieer ik me niet van me leeftijdsgenoten. Daarbij ik heb een leven, check anders me post aantal maar en m'n postgeschiedenis.
Waarom zou ik het moeten vragen? Ze moeten het fatsoen hebben het überhaupt niet te doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het wel gewoon uit hoor, is mijn ervaring.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten vragen? Ze moeten het fatsoen hebben het überhaupt niet te doen.
Dit staat helemaal los van wat ik er aan doe.
Ja, maar jij ziet er waarschijnlijk heel intimiderend uit.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het wel gewoon uit hoor, is mijn ervaring.
Wauw, wat een toevoegende opmerking aan dit topic. Maar jij vind jezelf wel een consistente user? Te meer omdat jij mijn standpunten afbrand.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Doe dat maar niet als je waarde hecht aan je geestelijke gezondheid. Zelden zo'n onsamenhangende bagger gezien. Om van de 10.000.000.0003 spelfouten nog maar niet te spreken.
Dat en het geluid is ook gewoon kut.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:55 schreef Heathen. het volgende:
Het ziet er altijd behoorlijk gay uit met die mobieltjes. Vroeger had je nog gettoblasters.
Er is ook een tussenweg tussen blind 'een kudde' (quote:Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Insinueer jij nu dat mensen geen eigen smaak of eigen stijl mogen hebben maar gewoon blind de kudde moeten volgen? Maakt het je bang dat mensen voor zichzelf kunnen denken?
Dat ben ik helemaal met je eens. Het lijkt echter alsof sommige, vaak niet al te intelligente, jongeren dat fatsoen niet op kunnen brengen. Vind ik zelf belachelijk, maarja als je het even vraagt en ze stoppen ermee attendeer je ze op hun fouten en leren ze er misschien wel vanquote:Op zondag 7 juni 2009 12:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten vragen? Ze moeten het fatsoen hebben het überhaupt niet te doen.
Dit staat helemaal los van wat ik er aan doe.
'Negergedrag'quote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wat het ook is, dat die muziek ook voor een polarisering zorgt tussen jeugd en overheid. Omdat ze er helemaal in op gaan wat de muzikant zegt/zingt, ze gaan het helemaal geloven wat ze zeggen. Kijk maar is naar het negergedrag zelfs al bij de Nederlands jeugd!
Die opvoedkundige rol ligt niet bij mij maar in de eerste plaats bij hun ouders en als die niets doen politie.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Het lijkt echter alsof sommige, vaak niet al te intelligente, jongeren dat fatsoen niet op kunnen brengen. Vind ik zelf belachelijk, maarja als je het even vraagt en ze stoppen ermee attendeer je ze op hun fouten en leren ze er misschien wel van. Kleine kans maar niet geschoten is altijd mis
.
Check de grote steden dan maar is.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Negergedrag'![]()
![]()
Op het VMBO heb je misschien wat 'gangster'-kneusjes rondlopen maar om nou van 'negergedrag' te gaan spreken. Het grootste genre onder jongeren nu is dance, dat heeft niets met negers te maken.
Nee, het coma-gezuip en gespring op 'in de blote kont' in Drenthe en Friesland is lekker.quote:
quote:
Dat klopt. Maar gelukkig leven we vooralsnog in een land waar je iemand erop mag wijzen als hij zich asociaal gedraagtquote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die opvoedkundige rol ligt niet bij mij maar in de eerste plaats bij hun ouders en als die niets doen politie.
ik wou net zeggen :'D Ik heb 13 jaar in Limburg gewoond. "Als je nou niet springt, als je nou niet springt ben je een homofiel!"-achtige liederen passeerden daar rond carnavaltijd de revue.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, het coma-gezuip en gespring op 'in de blote kont' in Drenthe en Friesland is lekker.Overal heb je kanslozen.
Dat zou heel goed kunnen. Maar zie al mijn posts waaruit blijkt dat er meer aan de hand is met het soort muziek waar ik het over heb. Bekrompen ben ik zeer zeker niet, ik sta voor alle muziek-stijlen open, en al die neger nummers ken ik omdat ik wil weten waar ik het over heb. Toch vind ik dat er wel degelijk een probleem is.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef Hbjr het volgende:
Owja TS... muzieksmaak krijg je zeker niet door muziekles. Mijn muzieksmaak is gekomen door discussie, passievolle verhalen van vrienden en mensen die gewoon lil wayne de bom vinden. Door die mensen krijg ik steeds een andere blik op muziek.
Misschien ben jij wel bekrompen en smakeloos?
Ik heb eens gekeken wie 'Jan-Willem Roy' dan wel niet is, en dat blijkt helemaal geen Amsterdammer uit de Jordaan te zijn, maar een zanger uit Eindhoven die in het brabants zingt. Dus die Derksen is niet goed snik dat ie dat zit te verzinnen.quote:
Dat kan ja, maar dat neemt niet weg dat er onder die subcultuur specifiek veel asocialen zijn die hun muziek niet hun muziek kunnen laten maar dit perse moeten delen met anderen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar gelukkig leven we vooralsnog in een land waar je iemand erop mag wijzen als hij zich asociaal gedraagt. Als iemand iets doet waar je last van hebt dan vraag je of hij daarmee stopt.
Je kan dat soort muziek toch niet uitsluiten. Bovendien hebben wij in Nederland een stuk of 60 festivals waar mensen zoals jij zich lekker kunnen uitleven. PinkPop, PukkelPop, PoepPop, weet ik het.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Maar zie al mijn posts waaruit blijkt dat er meer aan de hand is met het soort muziek waar ik het over heb. Bekrompen ben ik zeer zeker niet, ik sta voor alle muziek-stijlen open, en al die neger nummers ken ik omdat ik wil weten waar ik het over heb. Toch vind ik dat er wel degelijk een probleem is.
Ik heb eigenlijk meer last van ladderzatte beukende Hollandse mongolen (die weinige keren dat ik op plekken kom waar ook dat soort figuren komen) dan van 'negers'. Als je daar per ongeluk tegenop knalt reageren die tegen mij over het algemeen vriendelijker dan eerstgenoemden.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
ik wou net zeggen :'D Ik heb 13 jaar in Limburg gewoond. "Als je nou niet springt, als je nou niet springt ben je een homofiel!"-achtige liederen passeerden daar rond carnavaltijd de revue.
En dan dat vreselijke limburgse accent dat daar heerst "hubse denne versjtek al op de tisch geleg?"
Ik bedoel maar. En daar moet je als buitenlander (=hollander) dan tussen leven. Bij het fkn gemeentehuis word je zelfs gewoon in het Limburgs aangesproken.
Ja mensen. Er zijn ergere dingen op de wereld dan dat af en toe een marokaantje met zn petje op 3 en danoontjeplaktattoos op zn armen voorbij komt gereden met dergelijke kakofonie klinkend uit zijn GSM.
Dat ben ik met je eens. Maar in plaats van op een forum daarover klagen, kun je ook vragen of ze het uit willen zetten. Toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar dat neemt niet weg dat er onder die subcultuur specifiek veel asocialen zijn die hun muziek niet hun muziek kunnen laten maar dit perse moeten delen met anderen.
Dit valt op.
En het mooie is dat hier daardoor de sfeer ontstaat dat de alternatieve minderheid 'normaal' is en de rest gek.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh oeh alto topic! Die doen het altijd goed op Fok!, waar iedereen anders wil zijn dan de rest en al het commerciële afgekraakt wordt.
Tjah zo kan je ook bekijken jaquote:Op zondag 7 juni 2009 13:14 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
Je kan dat soort muziek toch niet uitsluiten. Bovendien hebben wij in Nederland een stuk of 60 festivals waar mensen zoals jij zich lekker kunnen uitleven. PinkPop, PukkelPop, PoepPop, weet ik het.
En die mocro's die hebben dat allemaal niet! Wees blij dat er voor jouw muziek wat wordt gedaan!
Het mag best bespreekbaar gemaakt worden dat dit een groot irritatiepunt aan het worden is.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar in plaats van op een forum daarover klagen, kun je ook vragen of ze het uit willen zetten. Toch?
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het mag best bespreekbaar gemaakt worden dat dit een groot irritatiepunt aan het worden is.
Ik doe het er ook niet mee af, maar het kan welquote:Dat hoef je echt niet af te doen met "je kan er ook wat van zeggen in plaats van klagen".
Dit heb ik anders ervaren.quote:Feit is dat de kans dat je een positieve reactie krijgt ongeveer net zo groot is dat je opeens kanker en tyfus hebt.
Waar woon jij dan? Hier in Den Haag gaat dat doorgaans zoals ik het beschrijf.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
[..]
Ik doe het er ook niet mee af, maar het kan wel.
[..]
Dit heb ik anders ervaren.
Dus als jij jongeren in het openbaar er op aanspreekt krijg jij netjes een reactie terug? Dus niet van "e swa bemoeie je met je eigen shit''?quote:
Op de middelbare school is hiphop zeker het meest beluisterde genre hoor. In het uitgaansleven is dat dance natuurlijk, en op hbo-opleidingen/universiteit etc misschien ook, dat weet ik niet maar bij mijn middelbare school luistert echt het merendeel hiphop.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Negergedrag'![]()
![]()
Op het VMBO heb je misschien wat 'gangster'-kneusjes rondlopen maar om nou van 'negergedrag' te gaan spreken. Het grootste genre onder jongeren nu is dance, dat heeft niets met negers te maken.
In de buurt van Amsterdam. Ik ben zo'n 4 á 5x per week in Amsterdam, waar het vaker gebeurt dan in mijn woonplaats ( duhquote:Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Hier in Den Haag gaat dat doorgaans zoals ik het beschrijf.
Nee. Het ligt natuurlijk aan wat voor persoon het is en ze zullen me ook niet met 'u' aanspreken maar het komt meestal neer op "ait is cool swa"quote:Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus als jij jongeren in het openbaar er op aanspreekt krijg jij netjes een reactie terug? Dus niet van "e swa bemoeie je met je eigen shit''?
Ja ok, urban is op de middelbare scholen al jaren extreem populair, met name op het VMBO maar ook op de HAVO en het VWO, al is dat daar iets minder. Maar met 'jongeren' telde ik ook nog even de 16-25 jarigen mee.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:23 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Op de middelbare school is hiphop zeker het meest beluisterde genre hoor. In het uitgaansleven is dat dance natuurlijk, en op hbo-opleidingen/universiteit etc misschien ook, dat weet ik niet maar bij mijn middelbare school luistert echt het merendeel hiphop.
Grappig, bij mij ook. Snap eigenlijk ook nooit die "eeey swaaa jij kankersmoel dicht of jij dood"-verhalen, nog nooit gehad.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee. Het ligt natuurlijk aan wat voor persoon het is en ze zullen me ook niet met 'u' aanspreken maar het komt meestal neer op "ait is cool swa".
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
ik snap sowieso niet wat mensen zo geweldig vinden aan Hip-hop?! Rappen zijn toch monotome klanken.
Ik dacht dat mensen over het algemeen juist van melodieuze muziek hielden?
... anybody?![]()
Ik vraag het me ook af, ik luister naar country.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
ik snap sowieso niet wat mensen zo geweldig vinden aan Hip-hop?! Rappen zijn toch monotome klanken.
... anybody?![]()
ik roque. Maar kijk, daar zit nog een zekere melodie in? hoe zit dat met die rappersbazen?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, ik luister naar country.
Nee, hier zeuren, dat heeft zin.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat is dweilen met de kraan open.
WTF?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
ik roque. Maar kijk, daar zit nog een zekere melodie in? hoe zit dat met die rappersbazen?
Die conclusie had ik al gesteld.quote:
Serieus, neger gedrag komt overal voor, daar heeft ts dan wel weer gelijk, knieschoten.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Negergedrag'![]()
![]()
Liever dat carnavalesk gebler dan Mocro's.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
ik wou net zeggen :'D Ik heb 13 jaar in Limburg gewoond. "Als je nou niet springt, als je nou niet springt ben je een homofiel!"-achtige liederen passeerden daar rond carnavaltijd de revue.
En dan dat vreselijke limburgse accent dat daar heerst "hubse denne versjtek al op de tisch geleg?"
Ik bedoel maar. En daar moet je als buitenlander (=hollander) dan tussen leven. Bij het fkn gemeentehuis word je zelfs gewoon in het Limburgs aangesproken.
Ja mensen. Er zijn ergere dingen op de wereld dan dat af en toe een marokaantje met zn petje op 3 en danoontjeplaktattoos op zn armen voorbij komt gereden met dergelijke kakofonie klinkend uit zijn GSM.
Ik heb niets tegen moderne muziek, dat heb ik ook geen een keer gezegtquote:Op zondag 7 juni 2009 13:38 schreef 11h30 het volgende:
Wat oudere mensen die in de 80s in hun pubertijd zaten zullen de muziek van tegenwoordig wel niet tof vinden omdat 80s toen nog hip was en ze jeugdsentiment over hebben gehouden.
Ik vind persoonlijk veel moderne muziek mooier dan 80s maar het schijnt bijna een norm te zijn omdat niet te moeten vinden ><
Ben het wel met de TS eens, R en B is Ruften en Boeren, rapmuziek is het vertellen van een verhaaltje met muzikale ondersteuning, Ramstein klinkt netzo als iemand met diaree op de wc. Maar muzieksmaak is nu eenmaal persoonlijk. wat de een mooi vind, vind de ander helemaal niks. Feit is wel dat je een ander niet met je muziek moet lastig vallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen. Mensen (voornamelijk jongeren) die geen geen smaak meer hebben voor muziek (eigenlijk gewoon helemaal geen smaak meer) tegenwoordig is het ook in om bijvoorbeeld je Bjorn Borg onderbroek 5 a 10 centimeter boven je gay-star broek uit te laten komen, maargoed dat daargelaten. Iedereen kent het wel, allemaal van die kutjongeren over straat met hun mobiele telefoons (tevens kots) met Kempi erop of Lil wayne of een paar andere schrale Marokkanen, op nota bene geluidsniveau 10. Of wat nog erger is...De nepnegertjes in Nederland die dan gaan mee Rappen en zich dan echt superieur voelen, en zich dan netzo voelen zoals 50cent of zo'n andere neger. Weerzinwekkend allemaal. En dat in een land als Nederland, wat een godsvermogen uitgeeft aan onderwijs.
De constructieve oplossing!
We moeten de muzieksmaak bij jongeren gaan rectificeren d.m.v. de volgende puntjes. Er moet op vo-scholen weer ouderwets muziekles gegeven worden door leraren die hun vak verstaan. En nee, niet gezellig een dvd'tje kijken of een beetje uit een nutteloos boekje gaan werken waardoor er geen fuck verbetering optreed! Maar er moet gewoon weer beatles gedraait worden of metallica rammstein neil young Guns N' Roses, en andere muziek waar onze opa's en oma's naar luisterden! Zo zal wellicht het probleem opgelost worden...
Klacht 1 Muzieksmaak van jongeren.
Klacht 2 Bjorn Borg jongeren.
Klacht 3 Geen muziekles op vo-scholen, waardoor Nederlands een smakeloos landje wordt.
Samenvatting. Beknopt verhaaltje.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Grappig, bij mij ook. Snap eigenlijk ook nooit die "eeey swaaa jij kankersmoel dicht of jij dood"-verhalen, nog nooit gehad.
Bass die er inzit. En (sommige, ja sommige ja, het meeste is idd but) r&b is gewoon chill, voor bij 't waterpijpen bijv.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
... anybody?![]()
quote:
Ik luister er als ''jogere'' naar en ik vind het een tof nummer.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet echt een tof nummer imo. Maar was ook een beetje voorbeeld he, heel 50+ Nederland luistert ernaar.
Ik wel.quote:
De meest crap nummers van guns N Roses zijn nog altijd 10 keer beter dan de 538/tmf-troep die mijn leeftijdsgenoten luisteren. In dat nummer hoor je tenminste nog wat genialiteit blijken door het gesoleer van slash, wat nooit verveelt. Dat is wel anders waneer ik voor de tweede keer puhpuhpuhpuh-pokerface hoorquote:
Respectquote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik luister er als ''jogere'' naar en ik vind het een tof nummer.
Ik ook. Ik wilde alleen even laten zien wat voor elitair kind ik ben.quote:
Jij zakt met de post nog dieper in mijn achting dan Don Vito in een modderpoel.quote:
Ja, want alle tieners luisteren naar pokerface.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
De meest crap nummers van guns N Roses zijn nog altijd 10 keer beter dan de 538/tmf-troep die mijn leeftijdsgenoten luisteren. In dat nummer hoor je tenminste nog wat genialiteit blijken door het gesoleer van slash, wat nooit verveelt. Dat is wel anders waneer ik voor de tweede keer puhpuhpuhpuh-pokerface hoor
Ik kan het wel breder uittypen en de betreffende soorten leeftijdsgenoten opnoemen, maar dat maakt mijn punt, namelijk dat ik hedendaagse popmuziek simpel en saai vind, niet veel duidelijker. Generaliseren is in dit geval een goed substituut.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:
Ja, want alle tieners luisteren naar pokerface.
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben 19 GVD. Wat zijn dit voor naaistreken.
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
Hallo ik ben 15 jaar en ik heb dit jaar van ongeveer eind maart tot ongeveer eind julli bij een camping gewerkt
Dat was popmuziek in de jaren 90 ook. En in de jaren 80 ook. En waarschijnlijk in de jaren 70 ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:16 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ik kan het wel breder uittypen en de betreffende soorten leeftijdsgenoten opnoemen, maar dat maakt mijn punt, namelijk dat ik hedendaagse popmuziek simpel en saai vind, niet veel duidelijker. Generaliseren is in dit geval een goed substituut.
Dat van in het KPD topic was lulkoek van mijn kant. Overigens is die ene post waar ik in zeg dat ik 15 ben van meer dan 1 jaar geleden dus het klopt wel wat ik zeg.quote:
Het is toch wat he? Kanker users horen ook in een kanker topic, daarom post jij hier ook. En nee ik ben geen snotneus, maar iemand met smaakquote:Op zondag 7 juni 2009 15:12 schreef optimusfunk het volgende:
jezus is dit topic nog niet dood?
ts is een elitaire snotneus die naar oude muziek luistert en daarom zichzelf beter vind dan mensen die naar 'anti-regering'-muziek luistert alhoewel dat niet bestaat. uiteindelijk gaat ts z'n tampon uitwringen en gaat hij mekkeren over wat goede en slechte muziek is.
wat een kanker topic.
Ik heb het al eens uitgelegd, lees maar ergens in zoeen Pinkpop (quote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
WTF?Ben je tegenwoordig overgestapt van metal op dance of luisterde je dat altijd allebei al?
Dat 11 geloof ik best maar die 2e zin is dikke stront.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van in het KPD topic was lulkoek van mijn kant. Overigens is die ene post waar ik in zeg dat ik 15 ben van meer dan 1 jaar geleden dus het klopt wel wat ik zeg.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef Rasher het volgende:
Mensen die genre's of jaartallen als goed of slecht beschouden
Enige goede antwoord: Er is goede muziek en slechte muziek. Er werd altijd al goede en slechte muziek uitgebracht, tot op de dag van vandaag, ongeacht genre.
Mensen die zich beperken tot een paar genres zijn zo stom als het achtereind van een varken.
Ah ok. Vind het toch wel leuk, al kan ik mezelf niet voorstellen dat ik ooit op een metal-festival te vinden zou zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb het al eens uitgelegd, lees maar ergens in zoeen Pinkpop () Topic toen ik net terug was gekomen van Emporium.
Ik luister veel soorten muziek hoor, maar me favoriet blijft Metal natuurlijk... Het komt waarschijnlijk niet zo over omdat ik altijd loop te nekken op R&B en Hiphop gedoe.
Maar Metal blijft natuurlijk de chillste en beste muziek.
Je slaat wartaal uit en je maakt jezelf belachelijk. Ik kom echt uit 13 juli 92, ik heb alleen keer gezegt in het kpd dat ik een andere leeftijd heb, om er in te mogen. En dat van de camping klopt wel, ik heb dat gepost toen ik 16 was. Maar op het moment dat ik daar werkte was ik nog maar 15, 13 juli ben ik 16 geworden.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat 11 geloof ik best maar die 2e zin is dikke stront.
Je beweert namelijk dat je geboortedatum 13-07-92 is.
Tegelijkertijd heb je ook een post geplaatst op 29-08-08 dat je 15 bent.
Op die datum zou je eigenlijk al 16 horen te zijn...![]()
Daarnaast kan zowel ik zelf en verschillende andere bevestigen dat er eerst 93 in je fobo stond
Conclusie: Je bent nog 15![]()
Als je bedoelt dat mensen dom zijn als ze maar naar een paar genres luisteren, snap ik je niet. Als je bedoelt dat mensen dom zijn als ze maar naar een paar muziek genres kennen snap ik je wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef Rasher het volgende:
Mensen die zich beperken tot een paar genres zijn zo stom als het achtereind van een varken.
Dan snap je me niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat mensen dom zijn als ze maar naar een paar genres luisteren, snap ik je niet. Als je bedoelt dat mensen dom zijn als ze maar naar een paar muziek genres kennen snap ik je wel.
Ik kan uit deze tekst halen dat je niet zoveel vrienden zal hebben op school? (aangezien vmbo-b er wel zo bijloopt enzo...)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen. Mensen (voornamelijk jongeren) die geen geen smaak meer hebben voor muziek (eigenlijk gewoon helemaal geen smaak meer) tegenwoordig is het ook in om bijvoorbeeld je Bjorn Borg onderbroek 5 a 10 centimeter boven je gay-star broek uit te laten komen, maargoed dat daargelaten. Iedereen kent het wel, allemaal van die kutjongeren over straat met hun mobiele telefoons (tevens kots) met Kempi erop of Lil wayne of een paar andere schrale Marokkanen, op nota bene geluidsniveau 10.
Dat valt wel mee hoor. Ik doe ga gewoon met de kudde mee..ofwacht ik ben de leider van de kuddequote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik kan uit deze tekst halen dat je niet zoveel vrienden zal hebben op school? (aangezien vmbo-b er wel zo bijloopt enzo...)![]()
Ik bedoel dus dat er mensen zijn die zweren bij bepaalde genres en andere genres bij voorbaat al geen kans geven.quote:
De kudde van de nerds/kneuzen?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik doe ga gewoon met de kudde mee..ofwacht ik ben de leider van de kudde
Oooh, op die manier snap ik je welquote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat er mensen zijn die zweren bij bepaalde genres en andere genres bij voorbaat al geen kans geven.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik kan uit deze tekst halen dat je niet zoveel vrienden zal hebben op school? (aangezien vmbo-b er wel zo bijloopt enzo...)![]()
Schapen?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik doe ga gewoon met de kudde mee..ofwacht ik ben de leider van de kudde
Vertel mij eens hoe ik mij zelf belachelijk maakt?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je slaat wartaal uit en je maakt jezelf belachelijk. Ik kom echt uit 13 juli 92, ik heb alleen keer gezegt in het kpd dat ik een andere leeftijd heb, om er in te mogen. En dat van de camping klopt wel, ik heb dat gepost toen ik 16 was. Maar op het moment dat ik daar werkte was ik nog maar 15, 13 juli ben ik 16 geworden.
Zo zit het.
Na wat research heb ik het vermoeden dat die foto er een van TS isquote:
Op het vmbo-b komt het daar wel op neer jaquote:
Ik dacht even dat ik mij aangesproken moest voelen, omdat ik maar één soort genre luister, maar ik heb al een hoop andere uitgeprobeerd hoorquote:
Beetje jammer van het shirt... Lijkt op een Ajax uitshirt.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na wat research heb ik het vermoeden dat die foto er een van TS is
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hij er niet alleen op lijkt maar dat het er echt 1 isquote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Beetje jammer van het shirt... Lijkt op een Ajax uitshirt.
[ afbeelding ]
Is ie niet waardig hoor.
Goed dan ben ik 15 in jou ogen. Ben en blijf nog steeds 16. En als ik wel 15 ben kom dan is met doorgronde bewijzen. En je maakt jezelf belachelijk door te zeggen dat ik 15 ben, maar op het moment daar je een dergelijk statement moet aantonen val je door de mand.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe ik mij zelf belachelijk maakt?
Je had wel degelijk 93 in je profiel staan (kan je over een paar maanden ook wel nalezen op web.archive.org ) en daarnaast heb je gewoon gezegd dat je 15 was.
Het heeft toch geen nut om jezelf eruit te praten. Het feit dat je eerder ook al hebt gelogen om porno te kunnen zien op FOK! () is ook al meteen een aanleiding om je nu wel te geloven. Je hebt immers wel eens vaker de drang om je ouder voor te doen dan je eigenlijk bent.
En wat boeit het nou dat je 15 bent, het is echt niet stoerder om te zeggen dat je 16 bent
Wees gerust ik draag geen ajax shirts, 65 euro voor zo'n dingquote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Beetje jammer van het shirt... Lijkt op een Ajax uitshirt.
[ afbeelding ]
Is ie niet waardig hoor.
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hij er niet alleen op lijkt maar dat het er echt 1 is
Pics van je ID.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed dan ben ik 15 in jou ogen. Ben en blijf nog steeds 16. En als ik wel 15 ben kom dan is met doorgronde bewijzen. En je maakt jezelf belachelijk door te zeggen dat ik 15 ben, maar op het moment daar je een dergelijk statement moet aantonen val je door de mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |