Alsof die jongen dat niet uitlokt.quote:
Nee dat bedoelde ik niet. Mssg was de insteek van de OP niet goed genoeg. Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is, of het bekende nummer sgeit aan de ''overheid'. 'quote:Op zondag 7 juni 2009 00:38 schreef optimusfunk het volgende:
maar wat is nu je punt? ze moeten alleen maar muziek draaien dat jou aanstaat omdat de rest smaakloos is? beetje eenzijdig, niet? en je klacht is dat je bij andere mensen hun onderbroeken kunt zien en dat soort mensen ook nog eens naar jou mening een slechte smaak in muziek hebben?
Kan ik niet..quote:
gappie ga slapen, je hebt volgens mij geen idee waar nummers in de jaren 80 en 90 over gingen.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. Mssg was de insteek van de OP niet goed genoeg. Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is, of het bekende nummer sgeit aan de ''overheid'. '
Nee geen idee.....quote:Op zondag 7 juni 2009 00:44 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
gappie ga slapen, je hebt volgens mij geen idee waar nummers in de jaren 80 en 90 over gingen.
Was het maar waar dat die muziek zo politiek geëngageerd was.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is
Ik noemde een voorbeeld he...Maar anders check youtube maar is, staat bol van die rommel.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Was het maar waar dat die muziek zo politiek geëngageerd was.
Straks ga je zelfs Bruce Springsteen noemenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:49 schreef optimusfunk het volgende:
als je als reden dat muziek over kanker gaat en tegen de regering ingaat kun je net zo goed ook nummers uit de jaren 80 en 90 haten.
geboortedatum: 11-09-2001quote:
niet alleen die stakker, rage heeft zo'n beetje hun hele discography vol met protest nummers tegen de regering. ook kan ik the beatles noemen, neil young, etc. zo zijn er genoeg artiesten uit de jaren 80 die iets tegen de regering had.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks ga je zelfs Bruce Springsteen noemenOmdat hij wat protest nummers heeft.
Ja maar die hebben niet zulke teksten als de opposites en kempi en weet ik het al niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:57 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
niet alleen die stakker, rage heeft zo'n beetje hun hele discography vol met protest nummers tegen de regering. ook kan ik the beatles noemen, neil young, etc. zo zijn er genoeg artiesten uit de jaren 80 die iets tegen de regering had.
Lekker boeiend zolang jij er niet naar hoeft te luisteren toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet zulke teksten als de opposites en kempi en weet ik het al niet.
wat is dat voor argument? ze hebben niet 'zulke' teksten? ik begrijp dat je iets tegen rap hebt, niet zozeer tegen acts met lyrics die iets tegen de regering heeft. trouwens, the opposites?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet zulke teksten als de opposites en kempi en weet ik het al niet.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:07 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
wat is dat voor argument? ze hebben niet 'zulke' teksten? ik begrijp dat je iets tegen rap hebt, niet zozeer tegen acts met lyrics die iets tegen de regering heeft. trouwens, the opposites?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen. Mensen (voornamelijk jongeren) die geen geen smaak meer hebben voor muziek (eigenlijk gewoon helemaal geen smaak meer) tegenwoordig is het ook in om bijvoorbeeld je Bjorn Borg onderbroek 5 a 10 centimeter boven je gay-star broek uit te laten komen, maargoed dat daargelaten. Iedereen kent het wel, allemaal van die kutjongeren over straat met hun mobiele telefoons (tevens kots) met Kempi erop of Lil wayne of een paar andere schrale Marokkanen, op nota bene geluidsniveau 10. Of wat nog erger is...De nepnegertjes in Nederland die dan gaan mee Rappen en zich dan echt superieur voelen, en zich dan netzo voelen zoals 50cent of zo'n andere neger. Weerzinwekkend allemaal. En dat in een land als Nederland, wat een godsvermogen uitgeeft aan onderwijs.
De constructieve oplossing!
We moeten de muzieksmaak bij jongeren gaan rectificeren d.m.v. de volgende puntjes. Er moet op vo-scholen weer ouderwets muziekles gegeven worden door leraren die hun vak verstaan. En nee, niet gezellig een dvd'tje kijken of een beetje uit een nutteloos boekje gaan werken waardoor er geen fuck verbetering optreed! Maar er moet gewoon weer beatles gedraait worden of metallica rammstein neil young Guns N' Roses, en andere muziek waar onze opa's en oma's naar luisterden! Zo zal wellicht het probleem opgelost worden...
Klacht 1 Muzieksmaak van jongeren.
Klacht 2 Bjorn Borg jongeren.
Klacht 3 Geen muziekles op vo-scholen, waardoor Nederlands een smakeloos landje wordt.
Samenvatting. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |