quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen. Mensen (voornamelijk jongeren) die geen geen smaak meer hebben voor muziek (eigenlijk gewoon helemaal geen smaak meer) tegenwoordig is het ook in om bijvoorbeeld je Bjorn Borg onderbroek 5 a 10 centimeter boven je gay-star broek uit te laten komen, maargoed dat daargelaten. Iedereen kent het wel, allemaal van die kutjongeren over straat met hun mobiele telefoons (tevens kots

) met Kempi erop of Lil wayne of een paar andere schrale Marokkanen, op nota bene geluidsniveau 10. Of wat nog erger is...De nepnegertjes in Nederland die dan gaan mee Rappen en zich dan echt superieur voelen, en zich dan netzo voelen zoals 50cent of zo'n andere neger. Weerzinwekkend allemaal. En dat in een land als Nederland, wat een godsvermogen uitgeeft aan onderwijs.
De constructieve oplossing!We moeten de muzieksmaak bij jongeren gaan rectificeren d.m.v. de volgende puntjes. Er moet op vo-scholen weer ouderwets muziekles gegeven worden door leraren die hun vak verstaan. En nee, niet gezellig een dvd'tje kijken of een beetje uit een nutteloos boekje gaan werken waardoor er geen fuck verbetering optreed! Maar er moet gewoon weer beatles gedraait worden of metallica rammstein neil young Guns N' Roses, en andere muziek waar onze opa's en oma's naar luisterden! Zo zal wellicht het probleem opgelost worden...
Klacht 1 Muzieksmaak van jongeren.
Klacht 2 Bjorn Borg jongeren.
Klacht 3 Geen muziekles op vo-scholen, waardoor Nederlands een smakeloos landje wordt.
Samenvatting.
Beknopt verhaaltje.
Ben het wel met de TS eens, R en B is Ruften en Boeren, rapmuziek is het vertellen van een verhaaltje met muzikale ondersteuning, Ramstein klinkt netzo als iemand met diaree op de wc. Maar muzieksmaak is nu eenmaal persoonlijk. wat de een mooi vind, vind de ander helemaal niks. Feit is wel dat je een ander niet met je muziek moet lastig vallen.
Het een en ander is mooi verwoord door McKilem:
Ja maar is dat relevant?
Ik kan die onzin ook niet aanhoren omdat er geen instrument aan te pas komt, maar kennelijk heeft het toch een flinke schare volgelingen want het domineert de muziek TV.
Je kan nog niet langs een MTV zappen of die 50 cent neger is er op.
Dan kunnen wij wel zeggen het is kut, maargoed dat zet natuurlijk absoluut geen zoden aan de dijk. Zolang ik die onzin niet hoef te luisteren vind ik het allemaal best.
Dat laatste echter lijkt wel steeds meer een probleem te worden, want daar heeft TS gewoon keihard gelijk. Van die MTV type's die die teringzooi uit een mobieltje laten komen.
Daar moeten eens hele dikke bekeuringen voor verzonnen worden.
Ik zit godverdomme 80 euro te betalen voor een setje dopjes die geen geluid lekken om maar niemand tot last te zijn met mijn muziek en zij zitten het gewoon uit hun telefoon te laten komen. (okok ze zijn kwalitatief ook gewoon goed maar dat terzijde)
Verder is dit topic redelijk kansloos, dit gaat weer zo'n muzieksmaak bashtopic worden
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.