Ik heb er een gozer op aan gesproken, En die gaat gewoon rustig verder.quote:
80's en 90's FTWquote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Paul het volgende:
Rammstein is wel kwaliteit?
Maar goed ik luister ook vaak 80's
80's ftw !!
Nee, dat is dweilen met de kraan open.quote:
Oh de woorden Metallica en Rammstein zijn gevallen en DAAR IS IE!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Aldus iemand die 'phpmystyle' heet en elke zaterdagavond achter FOK! zit. Het hoogtepunt van je week is waarschijnlijk wanneer je een scriptje af hebt.
Wat moet jij een eenzaam gepest ventje zijn.
6quote:
Genesis (o.a. Phil Collins)quote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Muziekstijlen van tegenwoordig zijn kut, Ook hebben jongeren geen smaak, Ik ben zelf van 05-12-1990 maar ik luister, BeachBoys, Genesis, Queen, Michael jackson, En ben laatst Naar Jean Michel jarre geweest.....
Dusja...
Van die bands kan ik een paar nummers nog best waarderen hoor, maar dit hele topic (of eigenlijk de klacht) is gewoon kut.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh de woorden Metallica en Rammstein zijn gevallen en DAAR IS IE!!!
quote:
Dit klopt denk ik welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:48 schreef optimusfunk het volgende:
TS is zo'n elitair kind dat denkt dat naar jaren 80 muziek hem hip en muziek-smaak verantwoord maakt.
Dat zei je al? Heb je voor de rest nog iets te melden?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Van die bands kan ik een paar nummers nog best waarderen hoor, maar dit hele topic (of eigenlijk de klacht) is gewoon kut.
Hmmm.... n.a.v. Youtube kan ik zeggen; leuke tip, thanks.quote:
Maar zelfs al heb je een andere smaak dan kan je best wel beoordelen of iets kwalitatief goed is, maar dat het niet binnen je interessegebied ligt.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef McKillem het volgende:
Het blijft trouwens sowieso een smaak kwestie. Al die prut komt niet constant op TV omdat er niemand naar luistert zeg maar.
Als jij een leven gaat zoeken en je enigszins conformeert aan je leeftijdsgenoten i.p.v. je zo af te zetten en te vereenzamen?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zei je al? Heb je voor de rest nog iets te melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |