Waarom niet danquote:Op zondag 7 juni 2009 02:06 schreef fyah het volgende:
nu kunnen ik en paul moeilijk vrienden worden in dit politiek klimaat :$ het was al te mooi om waar te zijn.
Misschien metquote:Op zondag 7 juni 2009 02:06 schreef fyah het volgende:
nu kunnen ik en paul moeilijk vrienden worden in dit politiek klimaat :$ het was al te mooi om waar te zijn.
Oh heb je daar zoveel moeite mee, ik luister het niet zoveel hoorquote:
coldplay is de arme versie van radiohead.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay wel chillen met de billen
Doet dit je niks?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:12 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
coldplay is de arme versie van radiohead.![]()
smaakloos ligt aan je smaak, wanneer was het voor het laatst dat iemand twee drollen kon schelen over jouw mening over wat smaakloos is en wat niet? wat een pauper klacht.
deze is anders wel leuk;
Wat is dat nou voor geksquote:
JEWEETS IN DE HMHquote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Muziekstijlen van tegenwoordig zijn kut, Ook hebben jongeren geen smaak, Ik ben zelf van 05-12-1990 maar ik luister, BeachBoys, Genesis, Queen, Michael jackson, En ben laatst Naar Jean Michel jarre geweest.....
Dusja...
Ik heb geen hiphop filmpje geffipt hoor, ik voorzag paultje die nu aan het dansen is. Wel he? homehquote:Op zondag 7 juni 2009 02:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
die valt dan nmog wel het minste mee, die van jouw is pure but.
Daar noem je ook twee belabberde bands zegquote:Op zondag 7 juni 2009 01:57 schreef Paul het volgende:
Als je aan jongeren vraagt wie the eagles zijn of het goede doel kennen ze het niet eens meer![]()
Zie ook :
Breezers die het Goede doel niet kennen
Dus jij vind metal, ambient en avant-garde bijvoorbeeld kutquote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Muziekstijlen van tegenwoordig zijn kut, Ook hebben jongeren geen smaak, Ik ben zelf van 05-12-1990 maar ik luister, BeachBoys, Genesis, Queen, Michael jackson, En ben laatst Naar Jean Michel jarre geweest.....
Dusja...
Eagles ftwquote:Op zondag 7 juni 2009 02:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar noem je ook twee belabberde bands zegIk schaam me er juist voor dat ik zo'n rommel wel ken!
Ja, Fantastisch, Ik heb 1 dvd van de Concerts in China van hem, En 3 van Oxygene tour, en 1tje in bagger kwaliteit(Zelf geschoten met N95) van de HMH.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:51 schreef Trust_live het volgende:
En wat zeiden ze toen je je leeftijdsgenoten aansprak op hun smaak van muziek, geluidsniveau 10 van zijn/haar mobiel en Bjorn Borg onderbroeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |