Ben wel 16.quote:
Nee ik ben een kind jongeman wat gewoon smaak heeft, anders luisterde ik wel naar de zelfde R&B muziek als jou.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:48 schreef optimusfunk het volgende:
TS is zo'n elitair kind dat denkt dat naar jaren 80 muziek hem hip en muziek-smaak verantwoord maakt.
13-07-92quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:57 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Verkapt "Ik ben een ouwe lul en klink als m'n Pa" -topic![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]Je bent zo oud als je je voelt, smurf
bijna 17 en nu al een oud zeikwijf![]()
![]()
![]()
90 procent van de weldenkende inwoner van Nederland denkt er zo over. Of spreek jij hier de reacties tegen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]Je bent zo oud als je je voelt, smurf
bijna 17 en nu al een oud zeikwijf![]()
![]()
![]()
smaak heeft te maken met uit welk jaar muziek komt? je komt zeker uit dezelfde groep mensen die denkt dat R&B geen muziek is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik ben een kind jongeman wat gewoon smaak heeft, anders luisterde ik wel naar de zelfde R&B muziek als jou.
Neehoor, maar persoonlijk prefereer ik toch de jaren 80 muziek, neemt niet weg dat muziek uit andere jaartallen niet goed is.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
smaak heeft te maken met uit welk jaar muziek komt? je komt zeker uit dezelfde groep mensen die denkt dat R&B geen muziek is.
Nee, ik spreek het niet tegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
90 procent van de weldenkende inwoner van Nederland denkt er zo over. Of spreek jij hier de reacties tegen?
Die zijn dan ook allebei wel coolquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef kipknots het volgende:
Als het aan de muzieklessen op mijn school had gelegen luisterdie ik nu alleen maar naar Queen en the Eagles.
Leuk om te weten dat jij voor alle muziek smaken open staatquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het niet tegen.Ik kan ook helemaal niks met de huidige generatie rap-marokkaantjes. Maar ik realiseer me in tegenstelling tot jou, dat het van alle tijden is.
![]()
Mijn Pa vond mijn muziek "geen muziek" en zijn Pa vond die van hem "rot herrie" en zo kunnen we wel even doorgaan.![]()
Het verschil is, ik wéét dat, dus ik open er geen jank-topic over
anders loop je wel huillie te doen alsof er een generatie is van mensen die alleen maar naar rap luistert.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, maar persoonlijk prefereer ik toch de jaren 80 muziek, neemt niet weg dat muziek uit andere jaartallen niet goed is.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
...Eerlijk gezegt vind ik oprah ook niet zo mooi ....
DDDus..quote:
Nee, lees eens goed.... Ik vind het ook nogal niks, maar het hoort er bij.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat jij voor alle muziek smaken open staatMaar je weet toch wel onderscheid te maken tussen wat muziek is en wat gewoon odinair geblèr? Eerlijk gezegd vind ik oprah ook niet zo mooi maar kan het wel respecteren dat er mensen zijn die er naar luisteren. Maar de muziekstijl van tegenwoordig riekt naar het zo hard mogelijk uitschelden/afkankeren van de autoriteit.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, lees eens goed.... Ik vind het ook nogal niks, maar het hoort er bij.![]()
Ik heb 2 kinderen. Over een paar jaar krijgen ze ook een muzieksmaak en dat gaat er ook uitzien, dat weet ik nu al![]()
enne... oprah? (hihi)
Dude de 80´s waren helemaal klote. En idd nu is het ook vrijwel alleen maar kut. Dingen zoals Hardcore/Hardstyle zijn echtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen.
Whahaha, heel fok struikelt over m'n naamquote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Aldus iemand die 'phpmystyle' heet en elke zaterdagavond achter FOK! zit. Het hoogtepunt van je week is waarschijnlijk wanneer je een scriptje af hebt.
Wat moet jij een eenzaam gepest ventje zijn.
Dit soort gasten zijn hopeloos man, waarom probeer je het uberhaupt nog.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Aldus iemand die 'phpmystyle' heet en elke zaterdagavond achter FOK! zit. Het hoogtepunt van je week is waarschijnlijk wanneer je een scriptje af hebt.
Dat valt in elk geval nog mee dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whahaha, heel fok struikelt over m'n naamIk heb idd een aparte naam, waar ik tijdens het registreren niet goed over heb nagedacht. Wetend dat ik hooguit 10 keer zou posten. En nee ik maak geen scriptjes, zou ook niet weten hoe dat moet.
nee inderdaad, daarom ga je ook een havo diploma kopen omdat je vmbo-b doet zodat je minder dom lijkt.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whahaha, heel fok struikelt over m'n naamIk heb idd een aparte naam, waar ik tijdens het registreren niet goed over heb nagedacht. Wetend dat ik hooguit 10 keer zou posten. En nee ik maak geen scriptjes, zou ook niet weten hoe dat moet.
Je bent amper een half jaar geregistreerd en nu al meer dan 3000 posts. Dus wie is hier nu gepest?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Op FOK! zitten nogal veel mensen die zo denken. En dat moeten ze zelf weten, maar dan het toontje waarmee 'ze' de boel omdraaien...quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dit soort gasten zijn hopeloos man, waarom probeer je het uberhaupt nog.
Anders lees het hele topic ff door. Onee moet je niet doen, stel je voor dat je een beetje slim wordtquote:Op zondag 7 juni 2009 00:30 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
nee inderdaad, daarom ga je ook een havo diploma kopen omdat je vmbo-b doet zodat je minder dom lijkt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent amper een half jaar geregistreerd en nu al meer dan 3000 posts. Dus wie is hier nu gepest?
Duurde meer dan een jaar, maar hey!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
Voor de rest ontopic nu. Op faal reacties ga ik niet meer in!!!!
Jaja, die discussie is klaar nu.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Ja, want het aantal posts op FOK! zegt direct wat over je sociale leven... Veel van m'n posts zijn in VBL en UVT, de meeste van jou zullen wel in DIG ofzo zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |