abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 13:06:33 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69791425
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

'Negergedrag' Op het VMBO heb je misschien wat 'gangster'-kneusjes rondlopen maar om nou van 'negergedrag' te gaan spreken. Het grootste genre onder jongeren nu is dance, dat heeft niets met negers te maken.
Check de grote steden dan maar is.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 7 juni 2009 @ 13:07:39 #202
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69791454
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

De big city of Zwolle?
><(({°>
pi_69791461
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, het coma-gezuip en gespring op 'in de blote kont' in Drenthe en Friesland is lekker. Overal heb je kanslozen.
-
  zondag 7 juni 2009 @ 13:09:10 #204
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69791486
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

De big city of Zwolle?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 juni 2009 @ 13:09:22 #205
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69791496
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

Die opvoedkundige rol ligt niet bij mij maar in de eerste plaats bij hun ouders en als die niets doen politie.
Dat klopt. Maar gelukkig leven we vooralsnog in een land waar je iemand erop mag wijzen als hij zich asociaal gedraagt . Als iemand iets doet waar je last van hebt dan vraag je of hij daarmee stopt.
><(({°>
  zondag 7 juni 2009 @ 13:09:37 #206
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_69791508
Langharig tuig!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 7 juni 2009 @ 13:11:34 #207
258714 TrippinLittleJohn
trippin'likeherba
pi_69791559
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, het coma-gezuip en gespring op 'in de blote kont' in Drenthe en Friesland is lekker. Overal heb je kanslozen.
ik wou net zeggen :'D Ik heb 13 jaar in Limburg gewoond. "Als je nou niet springt, als je nou niet springt ben je een homofiel!"-achtige liederen passeerden daar rond carnavaltijd de revue.
En dan dat vreselijke limburgse accent dat daar heerst "hubse denne versjtek al op de tisch geleg?"
Ik bedoel maar. En daar moet je als buitenlander (=hollander) dan tussen leven. Bij het fkn gemeentehuis word je zelfs gewoon in het Limburgs aangesproken.

Ja mensen. Er zijn ergere dingen op de wereld dan dat af en toe een marokaantje met zn petje op 3 en danoontjeplaktattoos op zn armen voorbij komt gereden met dergelijke kakofonie klinkend uit zijn GSM.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:11:34 #208
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69791560
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef Hbjr het volgende:

Owja TS... muzieksmaak krijg je zeker niet door muziekles. Mijn muzieksmaak is gekomen door discussie, passievolle verhalen van vrienden en mensen die gewoon lil wayne de bom vinden. Door die mensen krijg ik steeds een andere blik op muziek.

Misschien ben jij wel bekrompen en smakeloos?
Dat zou heel goed kunnen. Maar zie al mijn posts waaruit blijkt dat er meer aan de hand is met het soort muziek waar ik het over heb. Bekrompen ben ik zeer zeker niet, ik sta voor alle muziek-stijlen open, en al die neger nummers ken ik omdat ik wil weten waar ik het over heb. Toch vind ik dat er wel degelijk een probleem is.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_69791578
er is geen probleem, omdat er geen vaste definitie is van foute kut muziek...
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_69791582
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:

Samenvatting. .
Ik heb eens gekeken wie 'Jan-Willem Roy' dan wel niet is, en dat blijkt helemaal geen Amsterdammer uit de Jordaan te zijn, maar een zanger uit Eindhoven die in het brabants zingt. Dus die Derksen is niet goed snik dat ie dat zit te verzinnen.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69791607
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar gelukkig leven we vooralsnog in een land waar je iemand erop mag wijzen als hij zich asociaal gedraagt . Als iemand iets doet waar je last van hebt dan vraag je of hij daarmee stopt.
Dat kan ja, maar dat neemt niet weg dat er onder die subcultuur specifiek veel asocialen zijn die hun muziek niet hun muziek kunnen laten maar dit perse moeten delen met anderen.
Dit valt op.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:14:30 #212
258714 TrippinLittleJohn
trippin'likeherba
pi_69791641
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen. Maar zie al mijn posts waaruit blijkt dat er meer aan de hand is met het soort muziek waar ik het over heb. Bekrompen ben ik zeer zeker niet, ik sta voor alle muziek-stijlen open, en al die neger nummers ken ik omdat ik wil weten waar ik het over heb. Toch vind ik dat er wel degelijk een probleem is.
Je kan dat soort muziek toch niet uitsluiten. Bovendien hebben wij in Nederland een stuk of 60 festivals waar mensen zoals jij zich lekker kunnen uitleven. PinkPop, PukkelPop, PoepPop, weet ik het.
En die mocro's die hebben dat allemaal niet! Wees blij dat er voor jouw muziek wat wordt gedaan!
pi_69791644
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef TrippinLittleJohn het volgende:

[..]

ik wou net zeggen :'D Ik heb 13 jaar in Limburg gewoond. "Als je nou niet springt, als je nou niet springt ben je een homofiel!"-achtige liederen passeerden daar rond carnavaltijd de revue.
En dan dat vreselijke limburgse accent dat daar heerst "hubse denne versjtek al op de tisch geleg?"
Ik bedoel maar. En daar moet je als buitenlander (=hollander) dan tussen leven. Bij het fkn gemeentehuis word je zelfs gewoon in het Limburgs aangesproken.

Ja mensen. Er zijn ergere dingen op de wereld dan dat af en toe een marokaantje met zn petje op 3 en danoontjeplaktattoos op zn armen voorbij komt gereden met dergelijke kakofonie klinkend uit zijn GSM.
Ik heb eigenlijk meer last van ladderzatte beukende Hollandse mongolen (die weinige keren dat ik op plekken kom waar ook dat soort figuren komen) dan van 'negers'. Als je daar per ongeluk tegenop knalt reageren die tegen mij over het algemeen vriendelijker dan eerstgenoemden.
-
pi_69791666
Oeh oeh alto topic! Die doen het altijd goed op Fok!, waar iedereen anders wil zijn dan de rest en al het commerciėle afgekraakt wordt.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:15:45 #215
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69791670
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:13 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat kan ja, maar dat neemt niet weg dat er onder die subcultuur specifiek veel asocialen zijn die hun muziek niet hun muziek kunnen laten maar dit perse moeten delen met anderen.
Dit valt op.
Dat ben ik met je eens. Maar in plaats van op een forum daarover klagen, kun je ook vragen of ze het uit willen zetten. Toch?
><(({°>
pi_69791700
Eens met klacht, R&B en hip-hop zijn pure schijt.

Echte bazen luisteren naar klassiek .

Mozart en Beethoven, dat waren pas bazen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_69791710
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh oeh alto topic! Die doen het altijd goed op Fok!, waar iedereen anders wil zijn dan de rest en al het commerciėle afgekraakt wordt.
En het mooie is dat hier daardoor de sfeer ontstaat dat de alternatieve minderheid 'normaal' is en de rest gek.
-
  zondag 7 juni 2009 @ 13:18:23 #218
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69791749
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:14 schreef TrippinLittleJohn het volgende:

[..]

Je kan dat soort muziek toch niet uitsluiten. Bovendien hebben wij in Nederland een stuk of 60 festivals waar mensen zoals jij zich lekker kunnen uitleven. PinkPop, PukkelPop, PoepPop, weet ik het.
En die mocro's die hebben dat allemaal niet! Wees blij dat er voor jouw muziek wat wordt gedaan!
Tjah zo kan je ook bekijken ja En wie weet is dit gewoon een tijdperk wat gewoon tijd moet hebben ipv aandacht.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_69791782
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:15 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar in plaats van op een forum daarover klagen, kun je ook vragen of ze het uit willen zetten. Toch?
Het mag best bespreekbaar gemaakt worden dat dit een groot irritatiepunt aan het worden is.
Dat hoef je echt niet af te doen met "je kan er ook wat van zeggen in plaats van klagen".
Feit is dat de kans dat je een positieve reactie krijgt ongeveer net zo groot is dat je opeens kanker en tyfus hebt.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:20:50 #220
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69791822
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:19 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het mag best bespreekbaar gemaakt worden dat dit een groot irritatiepunt aan het worden is.
Ben ik met je eens.
quote:
Dat hoef je echt niet af te doen met "je kan er ook wat van zeggen in plaats van klagen".
Ik doe het er ook niet mee af, maar het kan wel .
quote:
Feit is dat de kans dat je een positieve reactie krijgt ongeveer net zo groot is dat je opeens kanker en tyfus hebt.
Dit heb ik anders ervaren.
><(({°>
pi_69791866
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ben ik met je eens.
[..]

Ik doe het er ook niet mee af, maar het kan wel .
[..]

Waar woon jij dan? Hier in Den Haag gaat dat doorgaans zoals ik het beschrijf.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:22:58 #222
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69791886
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dus als jij jongeren in het openbaar er op aanspreekt krijg jij netjes een reactie terug? Dus niet van "e swa bemoeie je met je eigen shit''?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_69791892
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

'Negergedrag' Op het VMBO heb je misschien wat 'gangster'-kneusjes rondlopen maar om nou van 'negergedrag' te gaan spreken. Het grootste genre onder jongeren nu is dance, dat heeft niets met negers te maken.
Op de middelbare school is hiphop zeker het meest beluisterde genre hoor. In het uitgaansleven is dat dance natuurlijk, en op hbo-opleidingen/universiteit etc misschien ook, dat weet ik niet maar bij mijn middelbare school luistert echt het merendeel hiphop.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  zondag 7 juni 2009 @ 13:23:40 #224
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69791907
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waar woon jij dan? Hier in Den Haag gaat dat doorgaans zoals ik het beschrijf.
In de buurt van Amsterdam. Ik ben zo'n 4 į 5x per week in Amsterdam, waar het vaker gebeurt dan in mijn woonplaats ( duh )
><(({°>
  zondag 7 juni 2009 @ 13:24:38 #225
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69791941
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dus als jij jongeren in het openbaar er op aanspreekt krijg jij netjes een reactie terug? Dus niet van "e swa bemoeie je met je eigen shit''?
Nee. Het ligt natuurlijk aan wat voor persoon het is en ze zullen me ook niet met 'u' aanspreken maar het komt meestal neer op "ait is cool swa" .
><(({°>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')