Kheb je bij deze gecredit.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Credits van Bullschnitzel en paint erbij, svp.
Heb'n boxerquote:Op zondag 7 juni 2009 01:49 schreef optimusfunk het volgende:
ts moet gewoon bij de les blijven en z'n tampon uitwringen om het half uur. elitair gejank.
Jeanny! Quit Liviiin on dreamsquote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Paul het volgende:
Rammstein is wel kwaliteit?
Maar goed ik luister ook vaak 80's
80's ftw !!
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk dit allemaal weerAnyway, je vertegenwoordigd helemaal geen punt. Je hebt helemaal niets te vertellen, en dan doe je een poging om interessant te zijn ja hoe triest is dat
Eigenlijk ben je alleen maar wat aan het zuigen, voor de rest heb je inhoudelijks helemaal niets te melden. Oppervlakkig geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mensen om?Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Ja, maar is dat reden genoeg om andere mensen hun pleziertje af te pakken puur omdat jij het niet kan waarderen?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Paul het volgende:
80's ftw !!
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:51 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik nu iets in de grond aan het stampen ben wat zelf ook helemaal geen inhoud heeft. Namelijk jouw probleem; jij kan het niet hebben dat andere mensen anders zijn, kunt diversiteit niet accepteren, blijkbaar ook nog eens schizofrenie, kortom, ga jij wel metBen ik nu op consult ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mensen om?
Jij trapt helemaal niets de grond, louter om het feit dat jij geen enkel feit/argument/beredenering hebt, athans ik heb ze niet gezien anders citeer het even. Ik kan prima een andere muziek smaak hebben, ik kan dat wel scheiden. Maar anders lees ff voor de gein dit topic opnieuw door.
Maar ik ga slapen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
idd, rammstein is zelf anti-van alles. op podium staan ze elkaar te swaffelen en gaan ze met nip pikken elkaar nep te penetreren.quote:
Dat is wel weer het andere uiterste he. In een lied mag best een betoog zitten jegens iemand anders. Maar als je dingen hoort zoals kempi o.a vind ik dat echt smakeloos. Maar als je mij niet gelooft, dan vraag je het maar is aan mensen in je directe omgeving.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:54 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
idd, rammstein is zelf anti-van alles. op podium staan ze elkaar te swaffelen en gaan ze met nip pikken elkaar nep te penetreren.
ts is voorstander dat mensen meer naar smaakvolle acts zoals rammstein gaan kijken en luisteren?
Rammstein, dat vond ik vroeger ook leuk toen ik 16 was ofzo. Ik hoorde laatst de nieuwere albums en het deed me eigenlijk niks. Herzeleid, Sehnsucht, Mutter, dat waren nog eens albumsquote:Op zondag 7 juni 2009 01:54 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
idd, rammstein is zelf anti-van alles. op podium staan ze elkaar te swaffelen en gaan ze met nip pikken elkaar nep te penetreren.
ts is voorstander dat mensen meer naar smaakvolle acts zoals rammstein gaan kijken en luisteren?
Oke, levenservaring valt idd niet als argument te gebruiken tegenover iemand die dat blijkbaar niet heeft. Laat ieder z'n eigen ding doen en ga maar slapen ja. Vergeet jequote:Op zondag 7 juni 2009 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik nu op consult ofzoJij trapt helemaal niets de grond, louter om het feit dat jij geen enkel feit/argument/beredenering hebt, athans ik heb ze niet gezien anders citeer het even. Ik kan prima een andere muziek smaak hebben, ik kan dat wel scheiden. Maar anders lees ff voor de gein dit topic opnieuw door.
Maar ik ga slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. slaappillen jniet?
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Oke, levenservaring valt idd niet als argument te gebruiken tegenover iemand die dat blijkbaar niet heeft. Laat ieder z'n eigen ding doen en ga maar slapen ja. Vergeet jeJe kan het echt niet laten he? Is dit een doodsverwensing? Zoja, dan pm ik een adminSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. slaappillen jniet?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan het echt niet laten he? Is dit een doodsverwensing? Zoja, dan pm ik een admin
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:01 schreef fyah het volgende:
Ik zou graag dit topic even gebruiken om structureel te haten op coldplay.
Ik vind Coldplay wel chillen met de billenquote:Op zondag 7 juni 2009 02:01 schreef fyah het volgende:
Ik zou graag dit topic even gebruiken om structureel te haten op coldplay.
Haa.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay wel chillen met de billen
Waarom niet danquote:Op zondag 7 juni 2009 02:06 schreef fyah het volgende:
nu kunnen ik en paul moeilijk vrienden worden in dit politiek klimaat :$ het was al te mooi om waar te zijn.
Misschien metquote:Op zondag 7 juni 2009 02:06 schreef fyah het volgende:
nu kunnen ik en paul moeilijk vrienden worden in dit politiek klimaat :$ het was al te mooi om waar te zijn.
Oh heb je daar zoveel moeite mee, ik luister het niet zoveel hoorquote:
coldplay is de arme versie van radiohead.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay wel chillen met de billen
Doet dit je niks?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:12 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
coldplay is de arme versie van radiohead.![]()
smaakloos ligt aan je smaak, wanneer was het voor het laatst dat iemand twee drollen kon schelen over jouw mening over wat smaakloos is en wat niet? wat een pauper klacht.
deze is anders wel leuk;
Wat is dat nou voor geksquote:
JEWEETS IN DE HMHquote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Muziekstijlen van tegenwoordig zijn kut, Ook hebben jongeren geen smaak, Ik ben zelf van 05-12-1990 maar ik luister, BeachBoys, Genesis, Queen, Michael jackson, En ben laatst Naar Jean Michel jarre geweest.....
Dusja...
Ik heb geen hiphop filmpje geffipt hoor, ik voorzag paultje die nu aan het dansen is. Wel he? homehquote:Op zondag 7 juni 2009 02:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
die valt dan nmog wel het minste mee, die van jouw is pure but.
Daar noem je ook twee belabberde bands zegquote:Op zondag 7 juni 2009 01:57 schreef Paul het volgende:
Als je aan jongeren vraagt wie the eagles zijn of het goede doel kennen ze het niet eens meer![]()
Zie ook :
Breezers die het Goede doel niet kennen
Dus jij vind metal, ambient en avant-garde bijvoorbeeld kutquote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Muziekstijlen van tegenwoordig zijn kut, Ook hebben jongeren geen smaak, Ik ben zelf van 05-12-1990 maar ik luister, BeachBoys, Genesis, Queen, Michael jackson, En ben laatst Naar Jean Michel jarre geweest.....
Dusja...
Eagles ftwquote:Op zondag 7 juni 2009 02:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar noem je ook twee belabberde bands zegIk schaam me er juist voor dat ik zo'n rommel wel ken!
Ja, Fantastisch, Ik heb 1 dvd van de Concerts in China van hem, En 3 van Oxygene tour, en 1tje in bagger kwaliteit(Zelf geschoten met N95) van de HMH.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:51 schreef Trust_live het volgende:
En wat zeiden ze toen je je leeftijdsgenoten aansprak op hun smaak van muziek, geluidsniveau 10 van zijn/haar mobiel en Bjorn Borg onderbroeken?
Ik heb er een gozer op aan gesproken, En die gaat gewoon rustig verder.quote:
80's en 90's FTWquote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Paul het volgende:
80's ftw !!
Nee, dat is dweilen met de kraan open.quote:
Oh de woorden Metallica en Rammstein zijn gevallen en DAAR IS IE!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Aldus iemand die 'phpmystyle' heet en elke zaterdagavond achter FOK! zit. Het hoogtepunt van je week is waarschijnlijk wanneer je een scriptje af hebt.
Wat moet jij een eenzaam gepest ventje zijn.
6quote:
Genesis (o.a. Phil Collins)quote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Dusja...
Van die bands kan ik een paar nummers nog best waarderen hoor, maar dit hele topic (of eigenlijk de klacht) is gewoon kut.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh de woorden Metallica en Rammstein zijn gevallen en DAAR IS IE!!!
quote:
Dit klopt denk ik welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:48 schreef optimusfunk het volgende:
TS is zo'n elitair kind dat denkt dat naar jaren 80 muziek hem hip en muziek-smaak verantwoord maakt.
Dat zei je al? Heb je voor de rest nog iets te melden?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Van die bands kan ik een paar nummers nog best waarderen hoor, maar dit hele topic (of eigenlijk de klacht) is gewoon kut.
Hmmm.... n.a.v. Youtube kan ik zeggen; leuke tip, thanks.quote:
Maar zelfs al heb je een andere smaak dan kan je best wel beoordelen of iets kwalitatief goed is, maar dat het niet binnen je interessegebied ligt.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef McKillem het volgende:
Het blijft trouwens sowieso een smaak kwestie. Al die prut komt niet constant op TV omdat er niemand naar luistert zeg maar.
Als jij een leven gaat zoeken en je enigszins conformeert aan je leeftijdsgenoten i.p.v. je zo af te zetten en te vereenzamen?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zei je al? Heb je voor de rest nog iets te melden?
Inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar zelfs al heb je een andere smaak dan kan je best wel beoordelen of iets kwalitatief goed is, maar dat het niet binnen je interessegebied ligt.
En inderdaad.quote:
Waarom zou je dat willen? Insinueer jij nu dat mensen geen eigen smaak of eigen stijl mogen hebben maar gewoon blind de kudde moeten volgen? Maakt het je bang dat mensen voor zichzelf kunnen denken?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als jij een leven gaat zoeken en je enigszins conformeert aan je leeftijdsgenoten?
Waaruit kan jij herleiden dat ik eenzaam ben? Ja, ik vind de muzieksmaak van tegenwoordig niet echt mooi nee, maar daarom distantieer ik me niet van me leeftijdsgenoten. Daarbij ik heb een leven, check anders me post aantal maar en m'n postgeschiedenis.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als jij een leven gaat zoeken en je enigszins conformeert aan je leeftijdsgenoten i.p.v. je zo af te zetten en te vereenzamen?
Ja maar is dat relevant?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar zelfs al heb je een andere smaak dan kan je best wel beoordelen of iets kwalitatief goed is, maar dat het niet binnen je interessegebied ligt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
ik heb een leven, check anders me post aantal maar en m'n postgeschiedenis.
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:38 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Genesis (o.a. Phil Collins)Queen
The King natuurlijk
![]()
De jaren '80 waren wat betreft muziek echt een hoogtepunt, ben zelf van 30-05-1988 en luister eigenlijk vaker naar oldies jaren 80 nummers dan die van na 1995 zeg maar. Omdat toentertijd echte muziek gemaakt.
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het wel gewoon uit hoor, is mijn ervaring.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja maar is dat relevant?
Ik kan die onzin ook niet aanhoren omdat er geen instrument aan te pas komt, maar kennelijk heeft het toch een flinke schare volgelingen want het domineert de muziek TV.
Je kan nog niet langs een MTV zappen of die 50 cent neger is er op.
Dan kunnen wij wel zeggen het is kut, maargoed dat zet natuurlijk absoluut geen zoden aan de dijk. Zolang ik die onzin niet hoef te luisteren vind ik het allemaal best.
Dat laatste echter lijkt wel steeds meer een probleem te worden, want daar heeft TS gewoon keihard gelijk. Van die MTV type's die die teringzooi uit een mobieltje laten komen.
Daar moeten eens hele dikke bekeuringen voor verzonnen worden.
Ik zit godverdomme 80 euro te betalen voor een setje dopjes die geen geluid lekken om maar niemand tot last te zijn met mijn muziek en zij zitten het gewoon uit hun telefoon te laten komen. (okok ze zijn kwalitatief ook gewoon goed maar dat terzijde)
Doe dat maar niet als je waarde hecht aan je geestelijke gezondheid. Zelden zo'n onsamenhangende bagger gezien. Om van de 10.000.000.0003 spelfouten nog maar niet te spreken.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waaruit kan jij herleiden dat ik eenzaam ben? Ja, ik vind de muzieksmaak van tegenwoordig niet echt mooi nee, maar daarom distantieer ik me niet van me leeftijdsgenoten. Daarbij ik heb een leven, check anders me post aantal maar en m'n postgeschiedenis.
Waarom zou ik het moeten vragen? Ze moeten het fatsoen hebben het überhaupt niet te doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het wel gewoon uit hoor, is mijn ervaring.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten vragen? Ze moeten het fatsoen hebben het überhaupt niet te doen.
Dit staat helemaal los van wat ik er aan doe.
Ja, maar jij ziet er waarschijnlijk heel intimiderend uit.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je het gewoon netjes vraagt zetten ze het wel gewoon uit hoor, is mijn ervaring.
Wauw, wat een toevoegende opmerking aan dit topic. Maar jij vind jezelf wel een consistente user? Te meer omdat jij mijn standpunten afbrand.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Doe dat maar niet als je waarde hecht aan je geestelijke gezondheid. Zelden zo'n onsamenhangende bagger gezien. Om van de 10.000.000.0003 spelfouten nog maar niet te spreken.
Dat en het geluid is ook gewoon kut.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:55 schreef Heathen. het volgende:
Het ziet er altijd behoorlijk gay uit met die mobieltjes. Vroeger had je nog gettoblasters.
Er is ook een tussenweg tussen blind 'een kudde' (quote:Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Insinueer jij nu dat mensen geen eigen smaak of eigen stijl mogen hebben maar gewoon blind de kudde moeten volgen? Maakt het je bang dat mensen voor zichzelf kunnen denken?
Dat ben ik helemaal met je eens. Het lijkt echter alsof sommige, vaak niet al te intelligente, jongeren dat fatsoen niet op kunnen brengen. Vind ik zelf belachelijk, maarja als je het even vraagt en ze stoppen ermee attendeer je ze op hun fouten en leren ze er misschien wel vanquote:Op zondag 7 juni 2009 12:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten vragen? Ze moeten het fatsoen hebben het überhaupt niet te doen.
Dit staat helemaal los van wat ik er aan doe.
'Negergedrag'quote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wat het ook is, dat die muziek ook voor een polarisering zorgt tussen jeugd en overheid. Omdat ze er helemaal in op gaan wat de muzikant zegt/zingt, ze gaan het helemaal geloven wat ze zeggen. Kijk maar is naar het negergedrag zelfs al bij de Nederlands jeugd!
Die opvoedkundige rol ligt niet bij mij maar in de eerste plaats bij hun ouders en als die niets doen politie.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Het lijkt echter alsof sommige, vaak niet al te intelligente, jongeren dat fatsoen niet op kunnen brengen. Vind ik zelf belachelijk, maarja als je het even vraagt en ze stoppen ermee attendeer je ze op hun fouten en leren ze er misschien wel van. Kleine kans maar niet geschoten is altijd mis
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |