Trusten NMNS.quote:
Niet als iederéén vroeg op één oor gaat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, neem aan dat morgenvroeg al 3 delen verder zijn. Truste
Met al die nachtzoenen die ik moet uitdelen zijn we straks allemaal ziek.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik ga ook maar in het gestrekte vlak geloof ik.volgens mij ben ik nu tóch aangestoken met het verkoudheidsvirus wat hier heerste, behalve bij mij.
pvv?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pvv?
hoi pvv-ert!
alles goed?
heb je nu echt op die zwakbegaafde wilderts gestemd of was alleen versabommie zo dieptriest hier?
Neuh, D66quote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pvv?
hoi pvv-ert!
alles goed?
heb je nu echt op die zwakbegaafde wilderts gestemd of was alleen versabommie zo dieptriest hier?
Ja. Was idd een kleine kyste en een gat in mijn tussenschotje. Zit nu aan de medicinale snuifflesjes en het helpt. Maar na een nacht zit dat kanaaltje toch jog flink dicht.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi coos!
hoe is ie?
al geholpen bij de kno-veterinair?![]()
uit jouw tijd:
och armequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
*zucht*
Haha pubergevoelens
Nee, dat is het niet. Maar ik ging eerst heel regelmatig weg.
En nu dus al een tijd niet meer. En dan ook écht niet meer. Plus dat ik normaal zaterdags werk en dan pas om 21:00 ofzo thuis ben.
En nu heb ik een zaterdag vrij, zonder dat ik iets hoef en nu kan ik niets!
Dat voelt dan wel een beetje opgesloten zeg maar![]()
Ik wil gewoon flink aan de wijn en dansen en optutten en op hakken en lekker wég!
Kut!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi coos!
hoe is ie?
al geholpen bij de kno-veterinair?![]()
uit jouw tijd:
niet meer roken en zeezout in gekookt water oplossen en naar binnen snuivert!quote:Op zondag 7 juni 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Was idd een kleine kyste en een gat in mijn tussenschotje. Zit nu aan de medicinale snuifflesjes en het helpt. Maar na een nacht zit dat kanaaltje toch jog flink dicht.
rechtermuisklikkert en dan open?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut!!!!waarom opent die tjoep niet meer in een nieuw venster als ik er op klik?
SP.quote:
Ook niet.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
och arme![]()
voor het jaar om is kom ik je een keer halen op een zaterdag. te paard of te brommert en gaan we naar de disco (tanzen und so weiter).
[ afbeelding ]
alles wel?
welke filmpjes heb je in stock en twijfel je over?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis alweer over. Maar vond het echt een verspilde avond![]()
Maar nu ga ik zo weer naar bed, ff nog een filmpie kijken. Was net ff aan het rond neuzen in mn DVD-kastje, ik weet niet waar ik zin in heb, filmsgewijs.
Maar leuk! Doe de brommert maar![]()
Tanzen und so weiter, ik kan niet wachten![]()
![]()
Verder alles wel.
Met u ook?
Noem mij is één geschikte kandidaat premier. Aangenomen dat Balkie d'r mee stopt.quote:
Zullen we dan je dag compleet maken en een rel starten?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
verderts aardig wat trippels (bier) gezopen met een makker hier, dus tamelijk aangeschoten
Balkie gaat heulemaal niet stoppenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Noem mij is één geschikte kandidaat premier. Aangenomen dat Balkie d'r mee stopt.
voor gert?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:22 schreef Coos het volgende:
Deze blijf ook lekker voor een ouwe speed freak![]()
JEUJquote:Op zondag 7 juni 2009 01:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we dan je dag compleet maken en een rel starten?
voor een biertje toe?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voor gert?![]()
ik zat gert laatst te pesten hier met die "arm er omheen (een wijf) en, maar ik dacht dat die calimero een kloon van 'm is dus vandaar die flauwe grap
. mocht je dit lezen, gert, het was niet lullig bedoeld..
16 juli ben ik in het bronovoow en kunnen we (gert, coos et moi) misschien over politiek (of tietuh) praten![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Noem mij is één geschikte kandidaat premier. Aangenomen dat Balkie d'r mee stopt.
neeheeee.....pas eind volgende maandquote:Op zondag 7 juni 2009 01:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik meld het wel ff tegen die tijd (of ben je in spanje?).
m'n moedert was lid van de vvd vroegah. ik blijf misschien daarom een zwak houden voor fritsie. hij zal wel tegen de 80 lopen denk ik.quote:
slaap lekker darlingk! ik trek een keer het gas van muh brommuh open en zal je dan legitiem ontvoerenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:37 schreef CarOnline het volgende:
Van alles WJ maar ik geloof dat het sleepwalking gaat worden.
Weet niet of het wat is.
We spreken snel een keer af, ik ben de bedstee in![]()
Real life soap ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 01:40 schreef sp3c het volgende:
wat betekend rls nu eigenlijk?
Hee WJ, nare vent!quote:
hee bommiequote:Op zondag 7 juni 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
Jezus fucking grrrrrrrrrrrrrrrrist...
Gewoon een foto publiek van hoe die oude caradine hing
duh!quote:Op zondag 7 juni 2009 02:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee bommie![]()
zat ik vrijdag bij de kapper ("knip ff om die inhammen heen"). zag ik de telegraaf liggen "wilders vermorzeld etc" en links in een kopje "liza en jan smit". het was net of jij naast me lag op die houten bank met kussentjes![]()
hij gaat zo aan / anquote:Op zondag 7 juni 2009 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee WJ, nare vent!![]()
Deze ken je hè, maar toch nog maar even helemaal luisteren!
gisteren gretta nog gezien bij die vervangers van pauw en wittemannn? daar kon toch geen jodenster tussen dacht ik..quote:
ik vinnet zo'n verschrikkelijk aandachtsgeil takkewijf ...quote:Op zondag 7 juni 2009 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gisteren gretta nog gezien bij die vervangers van pauw en wittemannn? daar kon toch geen jodenster tussen dacht ik..
nee, ik mag 'r graag en vond 'r sterk. die varkenskop van de vvd droop af en dat gemeentevod uit rotterdam was helegaar uitgeluldquote:Op zondag 7 juni 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vinnet zo'n verschrikkelijk aandachtsgeil takkewijf ...
NAKS!quote:
kennen we hur?quote:
jezusquote:Op zondag 7 juni 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
O ja, ik zat nog effe in Fann d'r fotoboek te neuzen![]()
[ afbeelding ]
policy wise moet dit kunnen
doegiesquote:Op zondag 7 juni 2009 02:38 schreef sp3c het volgende:
doei!!
ik zal mijn laatste biertje maar opslurpen dan
en dan heb je mijn ''voorkant'' nog niet eens gezien...quote:Op zondag 7 juni 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
O ja, ik zat nog effe in Fann d'r fotoboek te neuzen![]()
[ afbeelding ]
policy wise moet dit kunnen
Kom jij ook dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 06:31 schreef FANN het volgende:
Heeft het nog stormgelopen met aanmeldingen voor PukkePiet vannacht of hebben jullie alléén maar aan jezelf gedacht?
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopicgeen Pukkemientje te zien
Weet het nog niet, ligt eraan wie gaan, waar het is en ik ga niet in een tentenkam[ slapenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 06:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet het nog niet, ligt eraan wie gaan, waar het is en ik ga niet in een tentenkam[ slapen
ach het arme schaapquote:Op zondag 7 juni 2009 07:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet zo gvd naar de kerk voor de doop van m'n nichtje
Ik ja, ik moet gvd in die kutkerk zitten luisteren naar die gvd kutdominee en het kost kloteveel geldquote:Op zondag 7 juni 2009 07:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ach het arme schaap
[ afbeelding ]
sterkte !
'quote:Op zondag 7 juni 2009 07:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ja, ik moet gvd in die kutkerk zitten luisteren naar die gvd kutdominee en het kost kloteveel geld
Wat heb je toch ook een kutleven Manu.....quote:Op zondag 7 juni 2009 07:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ja, ik moet gvd in die kutkerk zitten luisteren naar die gvd kutdominee en het kost kloteveel geld
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voor nmns, de geile duikboot uit kampen![]()
Niet zo huilen, wees blij dat je er zelf niet elke week wil zittenquote:Op zondag 7 juni 2009 07:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
't Zou wel wat voor APK en Caroo zijn, zo'n wekelijkse singalong daar. Ik zie APK daar wel zitten en hardop roepen om "Lyrics"quote:Op zondag 7 juni 2009 08:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo huilen, wees blij dat je er zelf niet elke week wil zitten
quote:CDA-wethouder Geluk verlaat Rotterdamse politiek
ROTTERDAM - De Rotterdamse wethouder Leonard Geluk (Onderwijs, Jeugd en Gezin) dient nog dit jaar zijn ontslag in. De CDA'er wordt per 1 januari 2010 voorzitter van het College van Bestuur van het ROC Midden Nederland in Utrecht.
„Ik heb de afgelopen jaren met veel plezier mijn werk gedaan. Ik heb het CDA vijftien jaar in de Rotterdamse politiek mogen vertegenwoordigen. Toen het ROC Midden Nederland mij vroeg, heb ik daar zeer positief op gereageerd, omdat het een logische vervolgstap is van mijn ambitie het onderwijs in de grote stad te versterken.”
De kerk en APK, beiden zo in en in verrot dat ze elkaar welhaast verdienen!quote:Op zondag 7 juni 2009 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel wat voor APK en Caroo zijn, zo'n wekelijkse singalong daar. Ik zie APK daar wel zitten en hardop roepen om "Lyrics"
Mwah, op de één of andere manier beiden redelijk authentiekquote:Op zondag 7 juni 2009 08:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
De kerk en APK, beiden zo in en in verrot dat ze elkaar welhaast verdienen!
die voelt ook wel aan dat er spoedig niets meer te halen is voor 'mquote:Op zondag 7 juni 2009 08:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een enorme lullo die Guus Geluk, hij gaat gewoon voor het grote geld in plaats van dat het een logische vervolgstap is.![]()
[..]
Dat vermoeden heb ik ook! Volgend jaar daar Wilders, geen eer meer te behalen voor 'm.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
die voelt ook wel aan dat er spoedig niets meer te halen is voor 'm
das volgens mij echt niet lekker!quote:Op zondag 7 juni 2009 07:28 schreef FANN het volgende:
of scrambled eggsmet tomaat erin... da's lekker...
Denk het wel, die loopt sinds donderdag al met een strame maxquote:Op zondag 7 juni 2009 08:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook! Volgend jaar daar Wilders, geen eer meer te behalen voor 'm.
Ik vraag mij ondertussen af, zou die Wilders afgelopen week nog geneukt hebben met z'n Hongaarse Ilona na al dat succes van hem?
Hitler was ook een prima familieman, niks mis meequote:Op zondag 7 juni 2009 08:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk het wel, die loopt sinds donderdag al met een strame max
En toch blijf ik volhouden dat ze niet alleen maar bullshit verkopen. Niemand gaat serieus het debat met ze in in de kamer als ze met goed doordachte punten komen ( zoals begroting, belastingverlaging, defensie, zorg enzovoorts)
Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hitler was ook een prima familieman, niks mis mee![]()
En ja, veel zittende politici hebben ook bakken met boter op hun hoofd, dat lijkt mij ook wel een juiste constatering. Die verdienen wel een soort van Wilders tegenover zich, alleen komt Nederland en z'n bevolking er geen stap verder mee, integendeel!
Edit: Tis zondagochtend, relax Bommie...quote:Op zondag 7 juni 2009 08:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hitler was ook een prima familieman, niks mis mee![]()
En ja, veel zittende politici hebben ook bakken met boter op hun hoofd, dat lijkt mij ook wel een juiste constatering. Die verdienen wel een soort van Wilders tegenover zich, alleen komt Nederland en z'n bevolking er geen stap verder mee, integendeel!
Je wordt op je wenken bediendquote:Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.
Ja, heb je al een wittebroodsontbijt klaar gemaakt voor je wederhelft?quote:Op zondag 7 juni 2009 09:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Edit: Tis zondagochtend, relax Bommie...
Eberhard is een goeie pik, hij krijgt nog wel een fles te dure wijn van me die kutquote:Op zondag 7 juni 2009 09:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)bruiden__.html?p=2,1
Goedemorgen,quote:Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.
Nouja, dat is nu, maar vooraf riepen zowel pvda als cda dat ze zich er niet mee wilden bemoeien maar beide partijen hadden al 4 man per partij staan om Nely te wipen. En waarom? Nely is geen cda of pvda, en ongeacht of ze nu perfect werk doet ook voor ons land moet ze weg. Partijbelang gaat zwaar voor landsbelang in dezequote:Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ben benieuwd wat de rest van Europa vandaag gaat stemmen.
Pechtold was trouwens niet echt eerlijk, in debat, net als debat afgelopen is, lekker dingen roepen
over de PVV, en stukken uit iets halen, met neuzen etc, en dan geen weerwoord meer geven, dat vond ik een naaistreek,, en knapte helemaal af op die gozer..
Oh ja, Bommie, kwam er dus zelf al achter i.v.m. Nely, het is dus blijkbaar zo, dat doordat het CDA
de grootste partij wordt in Europa, het een mannetje of vrouwtje binnen Europa mag kiezen, dus Nely weg, en hoorde Veerman erin., andere geluiden zijn , dat Balkenende zelf naar een baantje loopt te leuren.
Trouwens ,wat was het een schreeuwerig debat, met opgefokte figuren..
Zondag met zon![]()
en
klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:03 schreef Talitha het volgende:
De PVV-visie: 'Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven.'
Waarom hoor ik hier zo weinig over? Sommige punten van de PVV vind ik niet onredelijk. Maar deze grondwetwijziging is voor mij op zich al voldoende om geen PVV te stemmen. Ik zal toch niet de enige zijn die een eng gevoel krijgt als ik zoiets lees?
Politiek he, snap niet dat die gasten erin willen, maar ze lusten er wel pap van, je krijgt ze erquote:Op zondag 7 juni 2009 09:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, dat is nu, maar vooraf riepen zowel pvda als cda dat ze zich er niet mee wilden bemoeien maar beide partijen hadden al 4 man per partij staan om Nely te wipen. En waarom? Nely is geen cda of pvda, en ongeacht of ze nu perfect werk doet ook voor ons land moet ze weg. Partijbelang gaat zwaar voor landsbelang in deze
Of je nu het ene of het andere standpunt neemt van de PVV, vaak is het rigide geblaat en bieden ze geen oplossing of ze komen aanhollen met oplossingen die vanwege wetgeving onmogelijk uit te voeren zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:03 schreef Talitha het volgende:
De PVV-visie: 'Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven.'
Waarom hoor ik hier zo weinig over? Sommige punten van de PVV vind ik niet onredelijk. Maar deze grondwetwijziging is voor mij op zich al voldoende om geen PVV te stemmen. Ik zal toch niet de enige zijn die een eng gevoel krijgt als ik zoiets lees?
"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"quote:Op zondag 7 juni 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Waarom is het geen hangmathangweer?
Omdat je te laat bent, om 8 uur was het zonnig en helder blauw.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
Belachelijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
Was om zeven uur wakker, vijf over zeven aan de koffie. Goed bevallen, dat vroeg naar bed, vanavond nog maar een keerquote:Op zondag 7 juni 2009 10:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Omdat je te laat bent, om 8 uur was het zonnig en helder blauw.
Was verkeerde quote, dat snapte je al, bedoelde CC.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was om zeven uur wakker, vijf over zeven aan de koffie. Goed bevallen, dat vroeg naar bed, vanavond nog maar een keer
Heb je het over het schrappen van dat verbod op godslastering? Ik heb er het één en ander van meegekregen, maar weet er het fijne niet van.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?
Daarom maak ik me ook niet zo'n zorgen over grootspraak van bv een Wilders. In de praktijk zal wel blijken dat hij het er niet veel beter vanaf brengt dan de gemiddelde politicus. Maar aanpassingen van de grondwet neem ik serieuzer. Ook al lijkt het op dit moment niet waarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of je nu het ene of het andere standpunt neemt van de PVV, vaak is het rigide geblaat en bieden ze geen oplossing of ze komen aanhollen met oplossingen die vanwege wetgeving onmogelijk uit te voeren zijn.
Dat nieuwe artikel 1 van de Grondwet komt er gewoon niet, dat is ook geblaat. Tweederde meerderheid krijgt die PVV nooit
Ja, die hebben weer een heel eigen "grondwet"quote:Op zondag 7 juni 2009 10:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar aanpassingen van de grondwet neem ik serieuzer. Ook al lijkt het op dit moment niet waarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.
Ik ga ff in de weer met plantjes en aarde voordat ik van het balkon afregen.
Eens, verslaggevers op plaatsen in die Haagse glasstolp waarbij je ze nauwelijks kon volgen vanwege rumoer en echo, uitzending die drie? keer uitviel, Ferry die de kemphaantjes liet blaten tegen elkaar en niet duidelijk genoeg als gespreksleider optrad.quote:CDA boos over verslaggeving NOS
AMSTERDAM - De verslaggeving van de NOS over de Europese verkiezingen in Nederland was 'amateurisme ten top'. CDA-Kamerlid Joop Atsma klaagt zondag in De Telegraaf over een onvolledige uitzending vol storingen en eist uitleg van minister van Cultuur Ronald Plasterk (PvdA).
De NOS spreekt de kritiek tegen. De publieke omroep besteedde volgens Atsma meer aandacht aan het Eurovisie Songfestival dan aan de Europese verkiezingen.
"Aan het finale debat konden niet eens alle partijen meedoen." Ook ging de uitzending donderdag meerdere keren uit de lucht. "Dat zouden ze met voetbal eens moeten proberen."
Mijn was moet nog drogen in de buitenlucht. Met een goed boek op de bank, daar ben ik helemaal voorquote:Op zondag 7 juni 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanmiddag gaat het weer regenen, lekker met een goed boek op de bank hangen
Huh:? Die aanscherping was toch slechts een idee van Hirsch-Ballin, dat al is getackeld voordat het überhaupt tot een voorstel tot wetswijziging kwam?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?
edit: fuck, tis zondag heb de kinderen en heel geen zin in weer deze discussie met wie dan ook, dus lap text die hier stond weggehaald...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh:? Die aanscherping was toch slechts een idee van Hirsch-Ballin, dat al is getackeld voordat het überhaupt tot een voorstel tot wetswijziging kwam?
En trouwens: het maakt het voorstel van de PVV niet minder walgelijk in mijn ogen, dus ik snap je 'counter' niet helemaal eigenlijk.
Ik ben geen Wildersfoob. Die actie van Hirsch Ballin verdient wat mij betreft ook geen schoonheidsprijs. Maar voorlopig lijkt geen van beiden hun zin te krijgen, dus je kunt rustig met je kids gaan spelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
edit: fuck, tis zondag heb de kinderen en heel geen zin in weer deze discussie met wie dan ook, dus lap text die hier stond weggehaald...![]()
Prettge zondag allen![]()
Ik moest razendsnel mijn was binnenhalen. Die gelukkig net droog was.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Talitha het volgende:
En het is hier net begonnen met regenen. Goed voor m'n plantjes.
Ah, dat is jammer, maar fijn dat je je vermaakt hebt, en je bent op het juiste moment uit de tren gestapt?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef sp3c het volgende:
slecht ... gaat hard achteruit dat festival!!
maar we hebben ons wel vermaakt
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer, maar fijn dat je je vermaakt hebt, en je bent op het juiste moment uit de tren gestapt?
Wij hadden een feestje hier, en naja lang verhaal maar nu hebben we opeens 29 didgeriedoo's hier staan
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn toch van die australische toeters![]()
leuk oud en nieuw gok ikquote:Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, zit ik met een huis vol tropisch hardhout
wel 20 schat ik zoquote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
Twintig didgeridoo's?
Daar zit een verhaal achter.
Nou ja, Quickie_Butt en Garrison72 kwamen op m'n verjaardagsfeestje met een digiridoo als cadeautje, bleek dat ze die uit de open laadbak van een pickuptruck twee straten verder hadden gehaald... Dus nadat we de chinese ballon hadden opgelaten die ik van Liesje had gekregen (daar zijn nog hele gave foto's van!) ging een stel nog maar eens kijken bij die pickuptruck. En die kwamen terug met nog eens tien van die dingen. En tsja, naarmate er meer drank doorheen ging zijn er nog meer van die digiridoos naar mijn huis verscheeptquote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
Twintig didgeridoo's?
Daar zit een verhaal achter.
Hebben die gasten een ban nuquote:Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, Quickie_Butt en Garrison72 kwamen op m'n verjaardagsfeestje met een digiridoo als cadeautje, bleek dat ze die uit de open laadbak van een pickuptruck twee straten verder hadden gehaald... Dus nadat we de chinese ballon hadden opgelaten die ik van Liesje had gekregen (daar zijn nog hele gave foto's van!) ging een stel nog maar eens kijken bij die pickuptruck. En die kwamen terug met nog eens tien van die dingen. En tsja, naarmate er meer drank doorheen ging zijn er nog meer van die digiridoos naar mijn huis verscheept
Sommigen hebben er gelukkig wel een paar meegenomen
quote:Op zondag 7 juni 2009 07:28 schreef FANN het volgende:
of scrambled eggsmet tomaat erin... da's lekker...
écht welquote:
Ja klopt en de resultaten zijn tot nu toe geweldig !!! Ik kwam vanmorgen me bed uit en het eerste wat ik doe is de vloer checken ... En ik zag iets liggen !! Maar het was gelukkig alleen maar kotsquote:
Kots van je kat?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt en de resultaten zijn tot nu toe geweldig !!! Ik kwam vanmorgen me bed uit en het eerste wat ik doe is de vloer checken ... En ik zag iets liggen !! Maar het was gelukkig alleen maar kots![]()
Het gaat goed so far
Weer teveel gezopen gisteravond?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt en de resultaten zijn tot nu toe geweldig !!! Ik kwam vanmorgen me bed uit en het eerste wat ik doe is de vloer checken ... En ik zag iets liggen !! Maar het was gelukkig alleen maar kots![]()
Het gaat goed so far
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]. Net ff iets anders maargoed: FOK! 10 jaarsmeet SC
Hier gaat het puur om de aanmeldingen
Ja dat is wel normaal !! Die twee komen niet buiten en soms moeten ze hun haar kwijt.. Niks mis mee dusquote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Kots van je kat?
da's toch ook niet normaal?
of was je zelf over je nek gegaan?
Ja dat ookquote:
Niet hoor, maar ze hebben de boel apart gescheiden dus leek het me beter dit even te meldenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
sinds wanneer begint BONG ook al te moderaten
ow.... een haarballetje....quote:Op zondag 7 juni 2009 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wel normaal !! Die twee komen niet buiten en soms moeten ze hun haar kwijt.. Niks mis mee dus
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet hoor, maar ze hebben de boel apart gescheiden dus leek het me beter dit even te melden![]()
nofi iig
Haha nee lijkt wel op een drol btw !! Maar tis niks byzondersquote:Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... een haarballetje....ik zie gelijk zo'n hele plas voor me......
Ja, je vergeet er nog bij te zeggen dat ze allemaal iets mankeerdenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, Quickie_Butt en Garrison72 kwamen op m'n verjaardagsfeestje met een digiridoo als cadeautje, bleek dat ze die uit de open laadbak van een pickuptruck twee straten verder hadden gehaald... Dus nadat we de chinese ballon hadden opgelaten die ik van Liesje had gekregen (daar zijn nog hele gave foto's van!) ging een stel nog maar eens kijken bij die pickuptruck. En die kwamen terug met nog eens tien van die dingen. En tsja, naarmate er meer drank doorheen ging zijn er nog meer van die digiridoos naar mijn huis verscheept
Sommigen hebben er gelukkig wel een paar meegenomen
Ow ja, maar jij hebt wel de besten uitgezocht. Je stond gewoon te shoppen op die truckquote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, je vergeet er nog bij te zeggen dat ze allemaal iets mankeerden
OMGquote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, je vergeet er nog bij te zeggen dat ze allemaal iets mankeerden
Misschien volgend weekend dan zijn we hier bij de wiiquote:Op zondag 7 juni 2009 19:35 schreef BONG4002 het volgende:
Hej Lies & remlof, wanneer zullen we een potje Mariokart gaan doen?
moet je zien... ben jij zo je best aan het doen en dan zie je zo'n berichtquote:Op zondag 7 juni 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha nee lijkt wel op een drol btw !! Maar tis niks byzonders
Maar Quickie_Butt ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, maar jij hebt wel de besten uitgezocht. Je stond gewoon te shoppen op die truck
Helaas ben ik dan absentquote:Op zondag 7 juni 2009 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien volgend weekend dan zijn we hier bij de wii
Ik heb dat expres niet gelezenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je zien... ben jij zo je best aan het doen en dan zie je zo'n bericht
http://www.telegraaf.nl/b(...)eldood__.html?p=27,1
Dierenambulance Hengelo
Ach fokkersquote:
er was waarschijnlijk niet genoeg ''blauw'' op straatquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
maar jullie hebben gewoon die kerel zijn pickup leeggestolen!
Als er iets te blazen valt mag datquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
tutquote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef Soury het volgende:
Soo weer es een peuk aan de verkeerde kant aangestoken. Dat was lang geleden
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
als 1 van jullie Marokkaan was geweest dan zat ik het topic erover nu te modden
Maar je kunt het nog steedsquote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef Soury het volgende:
Dat herken ik helemaal niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef Soury het volgende:
Haha, ja is mij ook een keer overkomen, maar had op dat moment wel een aantal consumpties tot mij genomenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook een puist naast me neus !! Ben aan mijn tweede jeugd bezigquote:
Wat kun je met die krengen eigenlijk doen?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was afval. Ze waren stuk he? Maar goed, eh ja, klopt.
![]()
Naja leeg, er lagen er nog wel 100 ofzo.
Zeer vaak overkomenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja is mij ook een keer overkomen, maar had op dat moment wel een aantal consumpties tot mij genomen
slecht eten...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een puist naast me neus !! Ben aan mijn tweede jeugd bezig![]()
Of is dat overgang
blazenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat kun je met die krengen eigenlijk doen?
peniskokers van makenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heel veel.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff wat een opluchting !! Kreeg er een opvlieger vanquote:Op zondag 7 juni 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
slecht eten...die tosties en die hema worsten van je...
leuk vuurtje bouwen met oud en nieuw!!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We stoppen het in de doofpotquote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef sp3c het volgende:
wel!
nu komt het misschien in het lokale krantje en dan opent Meki dat topic volgende week
"kuthollanderse straatterroristen bestelen onschuldigen Australiaan"
Hersens inslaanquote:
ow.. als je daar een opvlieger van krijgt ben je in de overgang...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff wat een opluchting !! Kreeg er een opvlieger van
Ik heb er zoveel, kan er bijna een hut van bouwenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heel veel.
Maar voornamelijk niks.
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. als je daar een opvlieger van krijgt ben je in de overgang...![]()
dat dan weer wel...
Ze staan/ liggen ook zo gezellig knusjes door je hele woonkamerquote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel, kan er bijna een hut van bouwen
true that!!!quote:
quote:
Dat gaat me te ver !!!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ken wel een straat waar ze veel van die winkels hebben...manu weet wel waar
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ken wel een straat waar ze veel van die winkels hebben...manu weet wel waar
dat dusquote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]hier om de hoek en anders naast Malle Babbe (vlaamse gas)
![]()
![]()
Die kutdingen !!! Ik was in staat om bij de buren aan te bellen (met bijl)quote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ja of een mega windgong, of hoe heten die dingen?
Koop een wingdong, bespaar je ademquote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga een doedelzak kopen om de buren te terroriseren
Dat moet je niet onderschatten! Het is een soort tantaluskwelling.quote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 7 juni 2009 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat moet je niet onderschatten! Het is een soort tantaluskwelling.Ik ging echt uit mijn pan van dat geklingelklangel
Nee! Zij is heel gemeen!quote:
Doe maar gauwquote:Op zondag 7 juni 2009 21:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee! Zij is heel gemeen!![]()
Verder weet ik het niet meer. En nog iets met een kas.
Veel glas. Veel auwa.
Verder: zere nek en arm, dus ik duik het bed maar weer in met nog een filmpie
Club oprichten?quote:
Bada Bing bestaad al .Bada Pingquote:
Oh ik zat meer aan Faw te denken ofzo. Fokkers against windgongs.quote:
Ik zit meer te denken aan aanbellen bij de buren met een fok aanmeld flyer . En met korting op een abo. Maar dat ze wel dat kutding verwijderen als dwangquote:Op zondag 7 juni 2009 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik zat meer aan Faw te denken ofzo. Fokkers against windgongs.
Ja, chocola en roomijsquote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe maar gauwHeb je goeie drugs? Beterschap!
Hé poeperd ! je moet de groeten hebben van NZquote:Op maandag 8 juni 2009 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeft remlof dat plaatje ook al gejat?
![]()
hoi fann
Je hebt gelijkquote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@Remlof en Liesje: "Misschien moeten jullie eens met jullie tengels van andermans spullen afblijven?"
Jullie kunnen er misschien grote lol om hebben hier, maar ik kan er eigenlijk nog geen seconde om lachen en vindt het simpelweg waardeloos!![]()
Vorige week een lullig bosje bloemen jatten, nu weer dit. En er dan hier ook nog mee te koop lopen, dzjee, wat een puberaal gedrag zeg!
da's attent! groenten terug!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé poeperd ! je moet de groeten hebben van NZ
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's attent! groenten terug!
[ afbeelding ]
Waar heeft ze die dingen nu weer gestolen?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:23 schreef remlof het volgende:
Ow hier nog de foto's van de UFO balloon die ik van Liesje heb gekregen:
Ja NMNS die dingen zijn binnenkort ook illegaal
Oi Willem Jozefquote:Op maandag 8 juni 2009 00:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, ik dacht dat je weg was![]()
nee, niet echt, gekkerd..
sleep well snoesje
Ik zie er gans niks van....quote:Op maandag 8 juni 2009 00:23 schreef remlof het volgende:
Ow hier nog de foto's van de UFO balloon die ik van Liesje heb gekregen:
Launch!
[ afbeelding ]
On it's way!
[ afbeelding ]
Ja NMNS die dingen zijn binnenkort ook illegaal
qmail@Greetings.usquote:Op maandag 8 juni 2009 00:14 schreef FANN het volgende:
ik krijg al DAGENLANG deze spam email...
30 per dag ofzo als het er niet meer zijn
Sent: Monday, June 08, 2009 12:02 AM
Subject: You received a new greeting!! Message-ID: <1244412167.12478225.qmail@Greetings.us> From: "Greetings" <no-reply@Greetings.us> Content-Type: text/html
> <style type="text/css">
> <!--
> body {
> class="style31">here</a>
> <strong>to receive your Animated Greeting !</strong></p>
> <p align="left"><span class="style36"><strong><span class="style41">Thank
> you for using</span> <span class="style42">www.Greetings.com</span>
> <span class="style41">services !!!</span><br />
> <span class="style41">Please take this opportunity to let your
> friends hear about us by sending them a postcard from our collection
> !</span></strong></span><strong><br />
> </strong></p>
> Message-Id: <E1MDQS0-0000Xo-32@directadmin.xor.com.ua>
> From: User Apache <apache@directadmin.xor.com.ua>
> Date: Sun, 07 Jun 2009 22:02:48 +0000
> Status:
> X-Antivirus: AVG for E-mail 8.5.339 [270.12.55/2160]
>
>
Iemand enig idee hoe je daar vanaf komt![]()
je kan geen mail terugsturen ook wat het is een No-reply email adres
Fw: You received a new greeting!! Message-ID: <1244412167.12478225.qmail@Greetings.us> From: "Greetings" <no-reply@Greetings.us> Content-Type: text/html
Jij ziet die gele ballon niet? Zelfs niet op die eerste foto?quote:
Ja, nu wel, Remmert heeft wat aangepast denk ik danquote:Op maandag 8 juni 2009 10:39 schreef Gert het volgende:
Mogge
[..]
Jij ziet die gele ballon niet? Zelfs niet op die eerste foto?
Tijd voor een drain!
Ze moeten echt iets anders verzinnen voor die labels, zitten ze in je nek dan loop je het risico op een labelblunder en die labels in de zijkant kriebelen ze vaak zo ergquote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Stomme etiketten in je nek![]()
Steeds dat geprik, probeer ik ze eruit te halen met een schaar, zit er weer een gat in.![]()
Koop je wat nieuws, kan je het weggooien, omdat je er twee gaatjes in maakt.
Wordt hier niet goed van, en tegenwoordig gebruiken ze zelfs dat plastic garen.
Ze kunnen het toch gewoon aan de zijkant naaien.
Met een tornmesje gaat het echt super!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Stomme etiketten in je nek![]()
Steeds dat geprik, probeer ik ze eruit te halen met een schaar, zit er weer een gat in.![]()
Koop je wat nieuws, kan je het weggooien, omdat je er twee gaatjes in maakt.
Wordt hier niet goed van, en tegenwoordig gebruiken ze zelfs dat plastic garen.
Ze kunnen het toch gewoon aan de zijkant naaien.
Geldt dat alleen voor Tibetaanse?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Heb je wel een wens meegestuurd Remlof? Dat hoort zo hè, met zo een tibetaanse lantaarn.
Geen idee eigenlijk, ik ga daar niet over.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor Tibetaanse?
Anders hebben ze het maar druk daarboven.
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Is er iets mis met FOK ofzo, krijg alleen de berichten van gisteravond nog maar te zien
Om ruimte te maken in de database is jouw posthistorie gewist. Heb je die PM niet gehad dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Is er iets mis met FOK ofzo, krijg alleen de berichten van gisteravond nog maar te zien
Nu wel weer (opnieuw opgestart)...quote:
Die gele ballon van remlof zag ik ook vannacht al gewoon hoor. Jij hebt weer eens iets raars, manu.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu wel weer (opnieuw opgestart)...
Kreeg net als laatste bericht een post van NMNS en in elk topic was het van gisteravond terwijl mijn posts wel gewoon als lapo's stonden bij MyAT
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om ruimte te maken in de database is jouw posthistorie gewist. Heb je die PM niet gehad dan?
Nouja, morgen komt de nieuwe laptop en die neem ik dan welquote:Op maandag 8 juni 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gele ballon van remlof zag ik ook vannacht al gewoon hoor. Jij hebt weer eens iets raars, manu.![]()
Klinkt als een nuttige ochtend!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef CarOnline het volgende:
Oh getsie, ik zou vandaag heel nuttig doen.
Heb nog niets gedaan, behalve dan een kadootje afgemaakt en ingepakt, fok gelezen, me georienteerd op musicals in Londen (), mail gelezen en uitgezocht (heel nuttig, ook), foto's bekeken en koffie gedronken
Je had toch net een nieuwe?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:05 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, morgen komt de nieuwe laptop en die neem ik dan wel
Ja, een maand ofzo, maar vorige week is de andere laptop ook naar de hel gegaan en komt er dus nog een laptop aanquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, nu wel, Remmert heeft wat aangepast denk ik dan
Nee want ik had met mezelf afgesproken dat ik 1 uur iets voor mezelf zou doen en 1 uur aan t wark in huisquote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klinkt als een nuttige ochtend!![]()
Ik ben bij het Wibo-examen van oudste geweest, heb mijn moeder gebeld en dawast.Oh ja, en Fok! en een was.
![]()
Voel je je nu wat beter?!
Niet meegestuurd, wel gedaanquote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Heb je wel een wens meegestuurd Remlof? Dat hoort zo hè, met zo een tibetaanse lantaarn.
nicequote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:23 schreef sp3c het volgende:
0w ik dacht dat jij gewoon heel vrolijk werd van een buitje?
ja..quote:
dat is echt een leuk liedjequote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
ja..![]()
heb het trouwens maar even via Bol gedaan, heb ik hem ook morgen.
kan je nagaan, iedere keer in Spanje, zet je de auto aan, hoor je dat liedje.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is echt een leuk liedje...nu krijg ik het niet meer uit mn hoofd
dan hoor jij heel de dag ladidadidaaaaaaadidadidaladidadidaaaaaaaaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
kan je nagaan, iedere keer in Spanje, zet je de auto aan, hoor je dat liedje.
Trouwens Frankrijk ook.
Hee mop, droog gehouden hè.quote:
Yep en zelfs de hele middag buiten geweestquote:
Stoute Balou!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en zelfs de hele middag buiten geweest
Er zitten trouwens nog veel kale plekken in het gras, en het zaad wat ik bij heb gezaaid doet nog niets.![]()
Ah, vandaar dat deze zo langzaam gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |