Dat moet je niet onderschatten! Het is een soort tantaluskwelling.quote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 7 juni 2009 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat moet je niet onderschatten! Het is een soort tantaluskwelling.Ik ging echt uit mijn pan van dat geklingelklangel
Nee! Zij is heel gemeen!quote:
Doe maar gauwquote:Op zondag 7 juni 2009 21:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee! Zij is heel gemeen!![]()
Verder weet ik het niet meer. En nog iets met een kas.
Veel glas. Veel auwa.
Verder: zere nek en arm, dus ik duik het bed maar weer in met nog een filmpie
Club oprichten?quote:
Bada Bing bestaad al .Bada Pingquote:
Oh ik zat meer aan Faw te denken ofzo. Fokkers against windgongs.quote:
Ik zit meer te denken aan aanbellen bij de buren met een fok aanmeld flyer . En met korting op een abo. Maar dat ze wel dat kutding verwijderen als dwangquote:Op zondag 7 juni 2009 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik zat meer aan Faw te denken ofzo. Fokkers against windgongs.
Ja, chocola en roomijsquote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe maar gauwHeb je goeie drugs? Beterschap!
Hé poeperd ! je moet de groeten hebben van NZquote:Op maandag 8 juni 2009 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeft remlof dat plaatje ook al gejat?
![]()
hoi fann
Je hebt gelijkquote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@Remlof en Liesje: "Misschien moeten jullie eens met jullie tengels van andermans spullen afblijven?"
Jullie kunnen er misschien grote lol om hebben hier, maar ik kan er eigenlijk nog geen seconde om lachen en vindt het simpelweg waardeloos!![]()
Vorige week een lullig bosje bloemen jatten, nu weer dit. En er dan hier ook nog mee te koop lopen, dzjee, wat een puberaal gedrag zeg!
da's attent! groenten terug!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé poeperd ! je moet de groeten hebben van NZ
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's attent! groenten terug!
[ afbeelding ]
Waar heeft ze die dingen nu weer gestolen?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:23 schreef remlof het volgende:
Ow hier nog de foto's van de UFO balloon die ik van Liesje heb gekregen:
Ja NMNS die dingen zijn binnenkort ook illegaal
Oi Willem Jozefquote:Op maandag 8 juni 2009 00:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, ik dacht dat je weg was![]()
nee, niet echt, gekkerd..
sleep well snoesje
Ik zie er gans niks van....quote:Op maandag 8 juni 2009 00:23 schreef remlof het volgende:
Ow hier nog de foto's van de UFO balloon die ik van Liesje heb gekregen:
Launch!
[ afbeelding ]
On it's way!
[ afbeelding ]
Ja NMNS die dingen zijn binnenkort ook illegaal
qmail@Greetings.usquote:Op maandag 8 juni 2009 00:14 schreef FANN het volgende:
ik krijg al DAGENLANG deze spam email...
30 per dag ofzo als het er niet meer zijn
Sent: Monday, June 08, 2009 12:02 AM
Subject: You received a new greeting!! Message-ID: <1244412167.12478225.qmail@Greetings.us> From: "Greetings" <no-reply@Greetings.us> Content-Type: text/html
> <style type="text/css">
> <!--
> body {
> class="style31">here</a>
> <strong>to receive your Animated Greeting !</strong></p>
> <p align="left"><span class="style36"><strong><span class="style41">Thank
> you for using</span> <span class="style42">www.Greetings.com</span>
> <span class="style41">services !!!</span><br />
> <span class="style41">Please take this opportunity to let your
> friends hear about us by sending them a postcard from our collection
> !</span></strong></span><strong><br />
> </strong></p>
> Message-Id: <E1MDQS0-0000Xo-32@directadmin.xor.com.ua>
> From: User Apache <apache@directadmin.xor.com.ua>
> Date: Sun, 07 Jun 2009 22:02:48 +0000
> Status:
> X-Antivirus: AVG for E-mail 8.5.339 [270.12.55/2160]
>
>
Iemand enig idee hoe je daar vanaf komt![]()
je kan geen mail terugsturen ook wat het is een No-reply email adres
Fw: You received a new greeting!! Message-ID: <1244412167.12478225.qmail@Greetings.us> From: "Greetings" <no-reply@Greetings.us> Content-Type: text/html
Jij ziet die gele ballon niet? Zelfs niet op die eerste foto?quote:
Ja, nu wel, Remmert heeft wat aangepast denk ik danquote:Op maandag 8 juni 2009 10:39 schreef Gert het volgende:
Mogge
[..]
Jij ziet die gele ballon niet? Zelfs niet op die eerste foto?
Tijd voor een drain!
Ze moeten echt iets anders verzinnen voor die labels, zitten ze in je nek dan loop je het risico op een labelblunder en die labels in de zijkant kriebelen ze vaak zo ergquote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Stomme etiketten in je nek![]()
Steeds dat geprik, probeer ik ze eruit te halen met een schaar, zit er weer een gat in.![]()
Koop je wat nieuws, kan je het weggooien, omdat je er twee gaatjes in maakt.
Wordt hier niet goed van, en tegenwoordig gebruiken ze zelfs dat plastic garen.
Ze kunnen het toch gewoon aan de zijkant naaien.
Met een tornmesje gaat het echt super!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Stomme etiketten in je nek![]()
Steeds dat geprik, probeer ik ze eruit te halen met een schaar, zit er weer een gat in.![]()
Koop je wat nieuws, kan je het weggooien, omdat je er twee gaatjes in maakt.
Wordt hier niet goed van, en tegenwoordig gebruiken ze zelfs dat plastic garen.
Ze kunnen het toch gewoon aan de zijkant naaien.
Geldt dat alleen voor Tibetaanse?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Heb je wel een wens meegestuurd Remlof? Dat hoort zo hè, met zo een tibetaanse lantaarn.
Geen idee eigenlijk, ik ga daar niet over.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor Tibetaanse?
Anders hebben ze het maar druk daarboven.
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Is er iets mis met FOK ofzo, krijg alleen de berichten van gisteravond nog maar te zien
Om ruimte te maken in de database is jouw posthistorie gewist. Heb je die PM niet gehad dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Is er iets mis met FOK ofzo, krijg alleen de berichten van gisteravond nog maar te zien
Nu wel weer (opnieuw opgestart)...quote:
Die gele ballon van remlof zag ik ook vannacht al gewoon hoor. Jij hebt weer eens iets raars, manu.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu wel weer (opnieuw opgestart)...
Kreeg net als laatste bericht een post van NMNS en in elk topic was het van gisteravond terwijl mijn posts wel gewoon als lapo's stonden bij MyAT
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om ruimte te maken in de database is jouw posthistorie gewist. Heb je die PM niet gehad dan?
Nouja, morgen komt de nieuwe laptop en die neem ik dan welquote:Op maandag 8 juni 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gele ballon van remlof zag ik ook vannacht al gewoon hoor. Jij hebt weer eens iets raars, manu.![]()
Klinkt als een nuttige ochtend!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef CarOnline het volgende:
Oh getsie, ik zou vandaag heel nuttig doen.
Heb nog niets gedaan, behalve dan een kadootje afgemaakt en ingepakt, fok gelezen, me georienteerd op musicals in Londen (), mail gelezen en uitgezocht (heel nuttig, ook), foto's bekeken en koffie gedronken
Je had toch net een nieuwe?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:05 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, morgen komt de nieuwe laptop en die neem ik dan wel
Ja, een maand ofzo, maar vorige week is de andere laptop ook naar de hel gegaan en komt er dus nog een laptop aanquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, nu wel, Remmert heeft wat aangepast denk ik dan
Nee want ik had met mezelf afgesproken dat ik 1 uur iets voor mezelf zou doen en 1 uur aan t wark in huisquote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klinkt als een nuttige ochtend!![]()
Ik ben bij het Wibo-examen van oudste geweest, heb mijn moeder gebeld en dawast.Oh ja, en Fok! en een was.
![]()
Voel je je nu wat beter?!
Niet meegestuurd, wel gedaanquote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Heb je wel een wens meegestuurd Remlof? Dat hoort zo hè, met zo een tibetaanse lantaarn.
nicequote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:23 schreef sp3c het volgende:
0w ik dacht dat jij gewoon heel vrolijk werd van een buitje?
ja..quote:
dat is echt een leuk liedjequote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
ja..![]()
heb het trouwens maar even via Bol gedaan, heb ik hem ook morgen.
kan je nagaan, iedere keer in Spanje, zet je de auto aan, hoor je dat liedje.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is echt een leuk liedje...nu krijg ik het niet meer uit mn hoofd
dan hoor jij heel de dag ladidadidaaaaaaadidadidaladidadidaaaaaaaaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
kan je nagaan, iedere keer in Spanje, zet je de auto aan, hoor je dat liedje.
Trouwens Frankrijk ook.
Hee mop, droog gehouden hè.quote:
Yep en zelfs de hele middag buiten geweestquote:
Stoute Balou!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en zelfs de hele middag buiten geweest
Er zitten trouwens nog veel kale plekken in het gras, en het zaad wat ik bij heb gezaaid doet nog niets.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |