Klinkt als een nuttige ochtend!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef CarOnline het volgende:
Oh getsie, ik zou vandaag heel nuttig doen.
Heb nog niets gedaan, behalve dan een kadootje afgemaakt en ingepakt, fok gelezen, me georienteerd op musicals in Londen (), mail gelezen en uitgezocht (heel nuttig, ook), foto's bekeken en koffie gedronken
Je had toch net een nieuwe?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:05 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, morgen komt de nieuwe laptop en die neem ik dan wel
Ja, een maand ofzo, maar vorige week is de andere laptop ook naar de hel gegaan en komt er dus nog een laptop aanquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, nu wel, Remmert heeft wat aangepast denk ik dan
Nee want ik had met mezelf afgesproken dat ik 1 uur iets voor mezelf zou doen en 1 uur aan t wark in huisquote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klinkt als een nuttige ochtend!![]()
Ik ben bij het Wibo-examen van oudste geweest, heb mijn moeder gebeld en dawast.Oh ja, en Fok! en een was.
![]()
Voel je je nu wat beter?!
Niet meegestuurd, wel gedaanquote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Heb je wel een wens meegestuurd Remlof? Dat hoort zo hè, met zo een tibetaanse lantaarn.
nicequote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:23 schreef sp3c het volgende:
0w ik dacht dat jij gewoon heel vrolijk werd van een buitje?
ja..quote:
dat is echt een leuk liedjequote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
ja..![]()
heb het trouwens maar even via Bol gedaan, heb ik hem ook morgen.
kan je nagaan, iedere keer in Spanje, zet je de auto aan, hoor je dat liedje.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is echt een leuk liedje...nu krijg ik het niet meer uit mn hoofd
dan hoor jij heel de dag ladidadidaaaaaaadidadidaladidadidaaaaaaaaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
kan je nagaan, iedere keer in Spanje, zet je de auto aan, hoor je dat liedje.
Trouwens Frankrijk ook.
Hee mop, droog gehouden hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |