abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69786198
quote:
Op zondag 7 juni 2009 02:26 schreef Manu82 het volgende:
Slaap lekker denk ik dan
trusten manu
pi_69786213
quote:
Op zondag 7 juni 2009 02:24 schreef Coos het volgende:

[..]

NAKS!

en daarom ga ik ook maar legge
trusten cooz

dan ga ik ook maar

mzzl
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 02:38:25 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69786233
doei!!

ik zal mijn laatste biertje maar opslurpen dan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_69786263
quote:
Op zondag 7 juni 2009 02:38 schreef sp3c het volgende:
doei!!

ik zal mijn laatste biertje maar opslurpen dan
doegies
pi_69787226
quote:
Op zondag 7 juni 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
O ja, ik zat nog effe in Fann d'r fotoboek te neuzen

[ afbeelding ]

policy wise moet dit kunnen
en dan heb je mijn ''voorkant'' nog niet eens gezien...

pi_69787230
Heeft het nog stormgelopen met aanmeldingen voor PukkePiet vannacht of hebben jullie alléén maar aan jezelf gedacht?

FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic geen Pukkemientje te zien
pi_69787232
RIP GRASHOPPER

† In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 06:48:29 #83
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69787246
quote:
Op zondag 7 juni 2009 06:31 schreef FANN het volgende:
Heeft het nog stormgelopen met aanmeldingen voor PukkePiet vannacht of hebben jullie alléén maar aan jezelf gedacht?

FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic geen Pukkemientje te zien
Kom jij ook dan?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69787250
quote:
Op zondag 7 juni 2009 06:48 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Kom jij ook dan?
Neu, denk het niet
pi_69787251
quote:
Op zondag 7 juni 2009 06:48 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Kom jij ook dan?
jij wel?
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 06:58:06 #86
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69787259
quote:
Op zondag 7 juni 2009 06:51 schreef FANN het volgende:

[..]

jij wel?
Weet het nog niet, ligt eraan wie gaan, waar het is en ik ga niet in een tentenkam[ slapen
Room 23
pi_69787263
quote:
Op zondag 7 juni 2009 06:58 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Weet het nog niet, ligt eraan wie gaan, waar het is en ik ga niet in een tentenkam[ slapen

is toch gezellie?
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 07:19:41 #88
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69787274
Ik moet zo gvd naar de kerk voor de doop van m'n nichtje
Room 23
pi_69787278
quote:
Op zondag 7 juni 2009 07:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet zo gvd naar de kerk voor de doop van m'n nichtje
ach het arme schaap

sterkte !
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 07:26:55 #90
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69787284
quote:
Op zondag 7 juni 2009 07:23 schreef FANN het volgende:

[..]

ach het arme schaap

[ afbeelding ]

sterkte !
Ik ja, ik moet gvd in die kutkerk zitten luisteren naar die gvd kutdominee en het kost kloteveel geld
Room 23
pi_69787285
ik ga 's even een ontbijtje op bed maken

eigenlijk heb ik zin in pannenkoeken maar da's een beetje veel werk, denk dat het maar een gekookt eitje wordt
of zo... of scrambled eggs met tomaat erin... da's lekker...

bis later !
pi_69787289
quote:
Op zondag 7 juni 2009 07:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik ja, ik moet gvd in die kutkerk zitten luisteren naar die gvd kutdominee en het kost kloteveel geld
'

wordt je hard van

pi_69787329
quote:

[..]

Wat heb je toch ook een kutleven Manu.....
pi_69787335
quote:
Op zondag 7 juni 2009 02:28 schreef willem-jozef het volgende:

[..]
voor nmns, de geile duikboot uit kampen
Bedankt lekkere droogneukert
  zondag 7 juni 2009 @ 08:05:51 #95
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787338
quote:

[..]

Niet zo huilen, wees blij dat je er zelf niet elke week wil zitten
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69787352
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

Niet zo huilen, wees blij dat je er zelf niet elke week wil zitten
't Zou wel wat voor APK en Caroo zijn, zo'n wekelijkse singalong daar. Ik zie APK daar wel zitten en hardop roepen om "Lyrics"
pi_69787368
Wat een enorme lullo die Guus Geluk, hij gaat gewoon voor het grote geld in plaats van dat het een logische vervolgstap is.
quote:
CDA-wethouder Geluk verlaat Rotterdamse politiek
ROTTERDAM - De Rotterdamse wethouder Leonard Geluk (Onderwijs, Jeugd en Gezin) dient nog dit jaar zijn ontslag in. De CDA'er wordt per 1 januari 2010 voorzitter van het College van Bestuur van het ROC Midden Nederland in Utrecht.

„Ik heb de afgelopen jaren met veel plezier mijn werk gedaan. Ik heb het CDA vijftien jaar in de Rotterdamse politiek mogen vertegenwoordigen. Toen het ROC Midden Nederland mij vroeg, heb ik daar zeer positief op gereageerd, omdat het een logische vervolgstap is van mijn ambitie het onderwijs in de grote stad te versterken.”
  zondag 7 juni 2009 @ 08:21:21 #98
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787384
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

't Zou wel wat voor APK en Caroo zijn, zo'n wekelijkse singalong daar. Ik zie APK daar wel zitten en hardop roepen om "Lyrics"
De kerk en APK, beiden zo in en in verrot dat ze elkaar welhaast verdienen!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69787400
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

De kerk en APK, beiden zo in en in verrot dat ze elkaar welhaast verdienen!
Mwah, op de één of andere manier beiden redelijk authentiek

"Dat 's Heeren zegen op hun daal"
  zondag 7 juni 2009 @ 08:27:35 #100
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787407
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een enorme lullo die Guus Geluk, hij gaat gewoon voor het grote geld in plaats van dat het een logische vervolgstap is.
[..]
die voelt ook wel aan dat er spoedig niets meer te halen is voor 'm
pi_69787414
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

die voelt ook wel aan dat er spoedig niets meer te halen is voor 'm
Dat vermoeden heb ik ook! Volgend jaar daar Wilders, geen eer meer te behalen voor 'm.

Ik vraag mij ondertussen af, zou die Wilders afgelopen week nog geneukt hebben met z'n Hongaarse Ilona na al dat succes van hem?
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 08:36:47 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69787461
quote:
Op zondag 7 juni 2009 07:28 schreef FANN het volgende:
of scrambled eggs met tomaat erin... da's lekker...

das volgens mij echt niet lekker!
  zondag 7 juni 2009 @ 08:39:58 #103
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787481
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik ook! Volgend jaar daar Wilders, geen eer meer te behalen voor 'm.

Ik vraag mij ondertussen af, zou die Wilders afgelopen week nog geneukt hebben met z'n Hongaarse Ilona na al dat succes van hem?
Denk het wel, die loopt sinds donderdag al met een strame max
En toch blijf ik volhouden dat ze niet alleen maar bullshit verkopen. Niemand gaat serieus het debat met ze in in de kamer als ze met goed doordachte punten komen ( zoals begroting, belastingverlaging, defensie, zorg enzovoorts)
pi_69787499
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

das volgens mij echt niet lekker!
Op de vroege morgen lijkt het mij ook niets, maar zo rond het middaguur is het wel welkom
pi_69787531
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:39 schreef versabommie het volgende:

[..]

Denk het wel, die loopt sinds donderdag al met een strame max
En toch blijf ik volhouden dat ze niet alleen maar bullshit verkopen. Niemand gaat serieus het debat met ze in in de kamer als ze met goed doordachte punten komen ( zoals begroting, belastingverlaging, defensie, zorg enzovoorts)
Hitler was ook een prima familieman, niks mis mee

En ja, veel zittende politici hebben ook bakken met boter op hun hoofd, dat lijkt mij ook wel een juiste constatering. Die verdienen wel een soort van Wilders tegenover zich, alleen komt Nederland en z'n bevolking er geen stap verder mee, integendeel!
  zondag 7 juni 2009 @ 09:03:40 #106
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787602
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En ja, veel zittende politici hebben ook bakken met boter op hun hoofd, dat lijkt mij ook wel een juiste constatering. Die verdienen wel een soort van Wilders tegenover zich, alleen komt Nederland en z'n bevolking er geen stap verder mee, integendeel!
Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.
  zondag 7 juni 2009 @ 09:04:53 #107
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787613
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Edit: Tis zondagochtend, relax Bommie...
pi_69787662
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.
Je wordt op je wenken bediend

http://www.telegraaf.nl/b(...)bruiden__.html?p=2,1
pi_69787666
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

Edit: Tis zondagochtend, relax Bommie...
Ja, heb je al een wittebroodsontbijt klaar gemaakt voor je wederhelft?
  zondag 7 juni 2009 @ 09:19:20 #110
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787690
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je wordt op je wenken bediend

http://www.telegraaf.nl/b(...)bruiden__.html?p=2,1
Eberhard is een goeie pik, hij krijgt nog wel een fles te dure wijn van me die kut

Maareh .. van mijn part importeren ze maar een end weg als iedereen maar gewoon nederlands leert praten en gaat werken indien mogelijk! Niet iedereen kan een directiebaantje krijgen.. Verder fuck de jsf en appache's zijn ook niet zo nodig
pi_69787693
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Goedemorgen,

Ben benieuwd wat de rest van Europa vandaag gaat stemmen.
Pechtold was trouwens niet echt eerlijk, in debat, net als debat afgelopen is, lekker dingen roepen
over de PVV, en stukken uit iets halen, met neuzen etc, en dan geen weerwoord meer geven, dat vond ik een naaistreek,, en knapte helemaal af op die gozer..

Oh ja, Bommie, kwam er dus zelf al achter i.v.m. Nely, het is dus blijkbaar zo, dat doordat het CDA
de grootste partij wordt in Europa, het een mannetje of vrouwtje binnen Europa mag kiezen, dus Nely weg, en hoorde Veerman erin., andere geluiden zijn , dat Balkenende zelf naar een baantje loopt te leuren.

Trouwens ,wat was het een schreeuwerig debat, met opgefokte figuren..

Zondag met zon
en
  zondag 7 juni 2009 @ 09:54:38 #112
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787907
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef hondjes het volgende:

[..]

Goedemorgen,

Ben benieuwd wat de rest van Europa vandaag gaat stemmen.
Pechtold was trouwens niet echt eerlijk, in debat, net als debat afgelopen is, lekker dingen roepen
over de PVV, en stukken uit iets halen, met neuzen etc, en dan geen weerwoord meer geven, dat vond ik een naaistreek,, en knapte helemaal af op die gozer..

Oh ja, Bommie, kwam er dus zelf al achter i.v.m. Nely, het is dus blijkbaar zo, dat doordat het CDA
de grootste partij wordt in Europa, het een mannetje of vrouwtje binnen Europa mag kiezen, dus Nely weg, en hoorde Veerman erin., andere geluiden zijn , dat Balkenende zelf naar een baantje loopt te leuren.

Trouwens ,wat was het een schreeuwerig debat, met opgefokte figuren..

Zondag met zon
en
Nouja, dat is nu, maar vooraf riepen zowel pvda als cda dat ze zich er niet mee wilden bemoeien maar beide partijen hadden al 4 man per partij staan om Nely te wipen. En waarom? Nely is geen cda of pvda, en ongeacht of ze nu perfect werk doet ook voor ons land moet ze weg. Partijbelang gaat zwaar voor landsbelang in deze
  zondag 7 juni 2009 @ 10:02:31 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69787977
Goedemorgen .

Waarom is het geen hangmathangweer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69787981
De PVV-visie: 'Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven.'

Waarom hoor ik hier zo weinig over? Sommige punten van de PVV vind ik niet onredelijk. Maar deze grondwetwijziging is voor mij op zich al voldoende om geen PVV te stemmen. Ik zal toch niet de enige zijn die een eng gevoel krijgt als ik zoiets lees?
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 7 juni 2009 @ 10:06:58 #115
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69788010
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:03 schreef Talitha het volgende:
De PVV-visie: 'Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven.'

Waarom hoor ik hier zo weinig over? Sommige punten van de PVV vind ik niet onredelijk. Maar deze grondwetwijziging is voor mij op zich al voldoende om geen PVV te stemmen. Ik zal toch niet de enige zijn die een eng gevoel krijgt als ik zoiets lees?
klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?
pi_69788015
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nouja, dat is nu, maar vooraf riepen zowel pvda als cda dat ze zich er niet mee wilden bemoeien maar beide partijen hadden al 4 man per partij staan om Nely te wipen. En waarom? Nely is geen cda of pvda, en ongeacht of ze nu perfect werk doet ook voor ons land moet ze weg. Partijbelang gaat zwaar voor landsbelang in deze
Politiek he, snap niet dat die gasten erin willen, maar ze lusten er wel pap van, je krijgt ze er
met geen stok meeer uit, geeneen uitgezonderd., macht zal wel een kick geven.
Balkenende loopt ook al een baantje in Europa te zoeken, en iedereen maakt zich druk in Nederland
of hij nog wel premier wordt., volgens mij zijn die gasten al lang met andere dingen bezig., tenslotte is regeren toch vooruit zien, en gaat Partijbelang (dus IK) boven landsbelang (wat blijkbaar alleen opgaat, als ze iets niet kwijt willen, zgn doofpot)
pi_69788053
mogguh
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_69788056
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:03 schreef Talitha het volgende:

Of je nu het ene of het andere standpunt neemt van de PVV, vaak is het rigide geblaat en bieden ze geen oplossing of ze komen aanhollen met oplossingen die vanwege wetgeving onmogelijk uit te voeren zijn.

Dat nieuwe artikel 1 van de Grondwet komt er gewoon niet, dat is ook geblaat. Tweederde meerderheid krijgt die PVV nooit
pi_69788089
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen .

Waarom is het geen hangmathangweer?
"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
pi_69788112
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
Omdat je te laat bent, om 8 uur was het zonnig en helder blauw.
  zondag 7 juni 2009 @ 10:17:20 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69788132
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Belachelijk!
pi_69788140
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:15 schreef hondjes het volgende:

[..]

Omdat je te laat bent, om 8 uur was het zonnig en helder blauw.
Was om zeven uur wakker, vijf over zeven aan de koffie. Goed bevallen, dat vroeg naar bed, vanavond nog maar een keer
pi_69788170
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Was om zeven uur wakker, vijf over zeven aan de koffie. Goed bevallen, dat vroeg naar bed, vanavond nog maar een keer
Was verkeerde quote, dat snapte je al, bedoelde CC.

s morgens is de dag zo lekker voor jezelf, als je vroeg opstaat, trouwens de rest van de dag ook
maar geeft niet dat gevoel.
pi_69788179
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Belachelijk!
Vanmiddag gaat het weer regenen, lekker met een goed boek op de bank hangen
pi_69788183
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?
Heb je het over het schrappen van dat verbod op godslastering? Ik heb er het één en ander van meegekregen, maar weet er het fijne niet van.

E ik krijg wel meer dan een nasmaak van dit soort voorstellen.
pi_69788246
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Of je nu het ene of het andere standpunt neemt van de PVV, vaak is het rigide geblaat en bieden ze geen oplossing of ze komen aanhollen met oplossingen die vanwege wetgeving onmogelijk uit te voeren zijn.

Dat nieuwe artikel 1 van de Grondwet komt er gewoon niet, dat is ook geblaat. Tweederde meerderheid krijgt die PVV nooit
Daarom maak ik me ook niet zo'n zorgen over grootspraak van bv een Wilders. In de praktijk zal wel blijken dat hij het er niet veel beter vanaf brengt dan de gemiddelde politicus. Maar aanpassingen van de grondwet neem ik serieuzer. Ook al lijkt het op dit moment niet waarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.

Ik ga ff in de weer met plantjes en aarde voordat ik van het balkon afregen.
pi_69788329
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:28 schreef Talitha het volgende:

[..]
Maar aanpassingen van de grondwet neem ik serieuzer. Ook al lijkt het op dit moment niet waarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.

Ik ga ff in de weer met plantjes en aarde voordat ik van het balkon afregen.
Ja, die hebben weer een heel eigen "grondwet"
pi_69788611
quote:
CDA boos over verslaggeving NOS

AMSTERDAM - De verslaggeving van de NOS over de Europese verkiezingen in Nederland was 'amateurisme ten top'. CDA-Kamerlid Joop Atsma klaagt zondag in De Telegraaf over een onvolledige uitzending vol storingen en eist uitleg van minister van Cultuur Ronald Plasterk (PvdA).

De NOS spreekt de kritiek tegen. De publieke omroep besteedde volgens Atsma meer aandacht aan het Eurovisie Songfestival dan aan de Europese verkiezingen.

"Aan het finale debat konden niet eens alle partijen meedoen." Ook ging de uitzending donderdag meerdere keren uit de lucht. "Dat zouden ze met voetbal eens moeten proberen."
Eens, verslaggevers op plaatsen in die Haagse glasstolp waarbij je ze nauwelijks kon volgen vanwege rumoer en echo, uitzending die drie? keer uitviel, Ferry die de kemphaantjes liet blaten tegen elkaar en niet duidelijk genoeg als gespreksleider optrad.

Maar wat Plasterk er nu aan kan doen weet ik eigenlijk niet zo goed.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:00:46 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69789688
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Vanmiddag gaat het weer regenen, lekker met een goed boek op de bank hangen
Mijn was moet nog drogen in de buitenlucht. Met een goed boek op de bank, daar ben ik helemaal voor .
Eerst nog even een beetje Lost kijken. Niet dat ik er nog een touwtje aan vast kan knopen ...
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 12:06:45 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69789818
Hè jammer, kutweer dus vanmiddag,
Moet dadelijk 200 km landinwaarts naar een verjaardag; en een tuin is zoveel prettiger dan zo'n huiskamer vol volk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 7 juni 2009 @ 12:11:13 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69789937
goeiemorgen! Oh lekker, een politieke discussie

die grondwetswijziging vind ik een hele enge Het is namelijk afstand doen van vrijheid van geloof en dan is de stap naar vrijheid van meningsuiting zo gemaakt. Je mag je mening wel uiten, maar alleen als het in het straatje van dhr wilders.

En ja, al die stiekeme dingetjes die er nu doorgedrukt worden zijn ook niet fris. God weer terug in de troonrede, proberen te tornen aan verworven rechten, vrouwen weer terug naar aanrecht en baren.... ENG!!!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_69789965
Oh dat ook, ik zie een lichtpuntje.
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 12:22:00 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69790196
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

Huh:? Die aanscherping was toch slechts een idee van Hirsch-Ballin, dat al is getackeld voordat het überhaupt tot een voorstel tot wetswijziging kwam?

En trouwens: het maakt het voorstel van de PVV niet minder walgelijk in mijn ogen, dus ik snap je 'counter' niet helemaal eigenlijk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 7 juni 2009 @ 13:45:23 #134
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69792550
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Huh:? Die aanscherping was toch slechts een idee van Hirsch-Ballin, dat al is getackeld voordat het überhaupt tot een voorstel tot wetswijziging kwam?

En trouwens: het maakt het voorstel van de PVV niet minder walgelijk in mijn ogen, dus ik snap je 'counter' niet helemaal eigenlijk.
edit: fuck, tis zondag heb de kinderen en heel geen zin in weer deze discussie met wie dan ook, dus lap text die hier stond weggehaald...

Prettge zondag allen

[ Bericht 19% gewijzigd door versabommie op 07-06-2009 13:55:54 ]
pi_69793973
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

edit: fuck, tis zondag heb de kinderen en heel geen zin in weer deze discussie met wie dan ook, dus lap text die hier stond weggehaald...

Prettge zondag allen
Ik ben geen Wildersfoob. Die actie van Hirsch Ballin verdient wat mij betreft ook geen schoonheidsprijs. Maar voorlopig lijkt geen van beiden hun zin te krijgen, dus je kunt rustig met je kids gaan spelen.

Ik heb net m'n nichtje uitgezwaaid: "Bedankt voor de chips!" Sommige kids zijn zo snel tevreden.
pi_69794027
En het is hier net begonnen met regenen. Goed voor m'n plantjes.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:37:59 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69794115
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Talitha het volgende:
En het is hier net begonnen met regenen. Goed voor m'n plantjes.
Ik moest razendsnel mijn was binnenhalen. Die gelukkig net droog was.
pi_69794162
Tijdens een waterig zonnetje ff getennist .
  zondag 7 juni 2009 @ 15:58:08 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69796719
Ik wil ook regen!

Net mijn groentetuin onkruidvrij gemaakt, maar het is een grote stuif Wel lekker sla en aardbeitjes though

Mijn hubsje wil ook tennissen, maar ik heb geen zin. Dus gaat ie maar met zoonlief.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 16:40:04 #140
169210 liesje1979
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 16:51:54 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69798684
goedemorgen?
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 16:55:24 #142
169210 liesje1979
pi_69798782
Ja zo voelt het als je net uit bed komt, hoe was zoetermeer?
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 16:57:04 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69798826
slecht ... gaat hard achteruit dat festival!!

maar we hebben ons wel vermaakt
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 17:01:49 #144
169210 liesje1979
pi_69798961
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef sp3c het volgende:
slecht ... gaat hard achteruit dat festival!!

maar we hebben ons wel vermaakt
Ah, dat is jammer, maar fijn dat je je vermaakt hebt, en je bent op het juiste moment uit de tren gestapt?
Wij hadden een feestje hier, en naja lang verhaal maar nu hebben we opeens 29 didgeriedoo's hier staan
  zondag 7 juni 2009 @ 17:02:55 #145
104871 remlof
Europees federalist
pi_69798997
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ah, dat is jammer, maar fijn dat je je vermaakt hebt, en je bent op het juiste moment uit de tren gestapt?
Wij hadden een feestje hier, en naja lang verhaal maar nu hebben we opeens 29 didgeriedoo's hier staan
pi_69799251
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:02 schreef remlof het volgende:

[..]

dat zijn toch van die australische toeters
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 17:10:09 #147
169210 liesje1979
pi_69799306
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

dat zijn toch van die australische toeters

Ja heb je interesse?
pi_69799370
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja heb je interesse?
neuhhhh la ma jullie mogen ze houden
  zondag 7 juni 2009 @ 17:14:16 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_69799458
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:

[..]

neuhhhh la ma jullie mogen ze houden
Kut, zit ik met een huis vol tropisch hardhout
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 17:20:31 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69799639
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Kut, zit ik met een huis vol tropisch hardhout
leuk oud en nieuw gok ik

maar ik moest didgerid00 wel ff g00gelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')