doegiesquote:Op zondag 7 juni 2009 02:38 schreef sp3c het volgende:
doei!!
ik zal mijn laatste biertje maar opslurpen dan
en dan heb je mijn ''voorkant'' nog niet eens gezien...quote:Op zondag 7 juni 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
O ja, ik zat nog effe in Fann d'r fotoboek te neuzen![]()
[ afbeelding ]
policy wise moet dit kunnen
Kom jij ook dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 06:31 schreef FANN het volgende:
Heeft het nog stormgelopen met aanmeldingen voor PukkePiet vannacht of hebben jullie alléén maar aan jezelf gedacht?
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopicgeen Pukkemientje te zien
Weet het nog niet, ligt eraan wie gaan, waar het is en ik ga niet in een tentenkam[ slapenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 06:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet het nog niet, ligt eraan wie gaan, waar het is en ik ga niet in een tentenkam[ slapen
ach het arme schaapquote:Op zondag 7 juni 2009 07:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet zo gvd naar de kerk voor de doop van m'n nichtje
Ik ja, ik moet gvd in die kutkerk zitten luisteren naar die gvd kutdominee en het kost kloteveel geldquote:Op zondag 7 juni 2009 07:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ach het arme schaap
[ afbeelding ]
sterkte !
'quote:Op zondag 7 juni 2009 07:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ja, ik moet gvd in die kutkerk zitten luisteren naar die gvd kutdominee en het kost kloteveel geld
Wat heb je toch ook een kutleven Manu.....quote:Op zondag 7 juni 2009 07:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ja, ik moet gvd in die kutkerk zitten luisteren naar die gvd kutdominee en het kost kloteveel geld
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voor nmns, de geile duikboot uit kampen![]()
Niet zo huilen, wees blij dat je er zelf niet elke week wil zittenquote:Op zondag 7 juni 2009 07:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
't Zou wel wat voor APK en Caroo zijn, zo'n wekelijkse singalong daar. Ik zie APK daar wel zitten en hardop roepen om "Lyrics"quote:Op zondag 7 juni 2009 08:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo huilen, wees blij dat je er zelf niet elke week wil zitten
quote:CDA-wethouder Geluk verlaat Rotterdamse politiek
ROTTERDAM - De Rotterdamse wethouder Leonard Geluk (Onderwijs, Jeugd en Gezin) dient nog dit jaar zijn ontslag in. De CDA'er wordt per 1 januari 2010 voorzitter van het College van Bestuur van het ROC Midden Nederland in Utrecht.
„Ik heb de afgelopen jaren met veel plezier mijn werk gedaan. Ik heb het CDA vijftien jaar in de Rotterdamse politiek mogen vertegenwoordigen. Toen het ROC Midden Nederland mij vroeg, heb ik daar zeer positief op gereageerd, omdat het een logische vervolgstap is van mijn ambitie het onderwijs in de grote stad te versterken.”
De kerk en APK, beiden zo in en in verrot dat ze elkaar welhaast verdienen!quote:Op zondag 7 juni 2009 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel wat voor APK en Caroo zijn, zo'n wekelijkse singalong daar. Ik zie APK daar wel zitten en hardop roepen om "Lyrics"
Mwah, op de één of andere manier beiden redelijk authentiekquote:Op zondag 7 juni 2009 08:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
De kerk en APK, beiden zo in en in verrot dat ze elkaar welhaast verdienen!
die voelt ook wel aan dat er spoedig niets meer te halen is voor 'mquote:Op zondag 7 juni 2009 08:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een enorme lullo die Guus Geluk, hij gaat gewoon voor het grote geld in plaats van dat het een logische vervolgstap is.![]()
[..]
Dat vermoeden heb ik ook! Volgend jaar daar Wilders, geen eer meer te behalen voor 'm.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
die voelt ook wel aan dat er spoedig niets meer te halen is voor 'm
das volgens mij echt niet lekker!quote:Op zondag 7 juni 2009 07:28 schreef FANN het volgende:
of scrambled eggsmet tomaat erin... da's lekker...
Denk het wel, die loopt sinds donderdag al met een strame maxquote:Op zondag 7 juni 2009 08:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook! Volgend jaar daar Wilders, geen eer meer te behalen voor 'm.
Ik vraag mij ondertussen af, zou die Wilders afgelopen week nog geneukt hebben met z'n Hongaarse Ilona na al dat succes van hem?
Hitler was ook een prima familieman, niks mis meequote:Op zondag 7 juni 2009 08:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk het wel, die loopt sinds donderdag al met een strame max
En toch blijf ik volhouden dat ze niet alleen maar bullshit verkopen. Niemand gaat serieus het debat met ze in in de kamer als ze met goed doordachte punten komen ( zoals begroting, belastingverlaging, defensie, zorg enzovoorts)
Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hitler was ook een prima familieman, niks mis mee![]()
En ja, veel zittende politici hebben ook bakken met boter op hun hoofd, dat lijkt mij ook wel een juiste constatering. Die verdienen wel een soort van Wilders tegenover zich, alleen komt Nederland en z'n bevolking er geen stap verder mee, integendeel!
Edit: Tis zondagochtend, relax Bommie...quote:Op zondag 7 juni 2009 08:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hitler was ook een prima familieman, niks mis mee![]()
En ja, veel zittende politici hebben ook bakken met boter op hun hoofd, dat lijkt mij ook wel een juiste constatering. Die verdienen wel een soort van Wilders tegenover zich, alleen komt Nederland en z'n bevolking er geen stap verder mee, integendeel!
Je wordt op je wenken bediendquote:Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.
Ja, heb je al een wittebroodsontbijt klaar gemaakt voor je wederhelft?quote:Op zondag 7 juni 2009 09:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Edit: Tis zondagochtend, relax Bommie...
Eberhard is een goeie pik, hij krijgt nog wel een fles te dure wijn van me die kutquote:Op zondag 7 juni 2009 09:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)bruiden__.html?p=2,1
Goedemorgen,quote:Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.
Nouja, dat is nu, maar vooraf riepen zowel pvda als cda dat ze zich er niet mee wilden bemoeien maar beide partijen hadden al 4 man per partij staan om Nely te wipen. En waarom? Nely is geen cda of pvda, en ongeacht of ze nu perfect werk doet ook voor ons land moet ze weg. Partijbelang gaat zwaar voor landsbelang in dezequote:Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ben benieuwd wat de rest van Europa vandaag gaat stemmen.
Pechtold was trouwens niet echt eerlijk, in debat, net als debat afgelopen is, lekker dingen roepen
over de PVV, en stukken uit iets halen, met neuzen etc, en dan geen weerwoord meer geven, dat vond ik een naaistreek,, en knapte helemaal af op die gozer..
Oh ja, Bommie, kwam er dus zelf al achter i.v.m. Nely, het is dus blijkbaar zo, dat doordat het CDA
de grootste partij wordt in Europa, het een mannetje of vrouwtje binnen Europa mag kiezen, dus Nely weg, en hoorde Veerman erin., andere geluiden zijn , dat Balkenende zelf naar een baantje loopt te leuren.
Trouwens ,wat was het een schreeuwerig debat, met opgefokte figuren..
Zondag met zon![]()
en
klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:03 schreef Talitha het volgende:
De PVV-visie: 'Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven.'
Waarom hoor ik hier zo weinig over? Sommige punten van de PVV vind ik niet onredelijk. Maar deze grondwetwijziging is voor mij op zich al voldoende om geen PVV te stemmen. Ik zal toch niet de enige zijn die een eng gevoel krijgt als ik zoiets lees?
Politiek he, snap niet dat die gasten erin willen, maar ze lusten er wel pap van, je krijgt ze erquote:Op zondag 7 juni 2009 09:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, dat is nu, maar vooraf riepen zowel pvda als cda dat ze zich er niet mee wilden bemoeien maar beide partijen hadden al 4 man per partij staan om Nely te wipen. En waarom? Nely is geen cda of pvda, en ongeacht of ze nu perfect werk doet ook voor ons land moet ze weg. Partijbelang gaat zwaar voor landsbelang in deze
Of je nu het ene of het andere standpunt neemt van de PVV, vaak is het rigide geblaat en bieden ze geen oplossing of ze komen aanhollen met oplossingen die vanwege wetgeving onmogelijk uit te voeren zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:03 schreef Talitha het volgende:
De PVV-visie: 'Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven.'
Waarom hoor ik hier zo weinig over? Sommige punten van de PVV vind ik niet onredelijk. Maar deze grondwetwijziging is voor mij op zich al voldoende om geen PVV te stemmen. Ik zal toch niet de enige zijn die een eng gevoel krijgt als ik zoiets lees?
"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"quote:Op zondag 7 juni 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Waarom is het geen hangmathangweer?
Omdat je te laat bent, om 8 uur was het zonnig en helder blauw.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
Belachelijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
Was om zeven uur wakker, vijf over zeven aan de koffie. Goed bevallen, dat vroeg naar bed, vanavond nog maar een keerquote:Op zondag 7 juni 2009 10:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Omdat je te laat bent, om 8 uur was het zonnig en helder blauw.
Was verkeerde quote, dat snapte je al, bedoelde CC.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was om zeven uur wakker, vijf over zeven aan de koffie. Goed bevallen, dat vroeg naar bed, vanavond nog maar een keer
Heb je het over het schrappen van dat verbod op godslastering? Ik heb er het één en ander van meegekregen, maar weet er het fijne niet van.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?
Daarom maak ik me ook niet zo'n zorgen over grootspraak van bv een Wilders. In de praktijk zal wel blijken dat hij het er niet veel beter vanaf brengt dan de gemiddelde politicus. Maar aanpassingen van de grondwet neem ik serieuzer. Ook al lijkt het op dit moment niet waarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of je nu het ene of het andere standpunt neemt van de PVV, vaak is het rigide geblaat en bieden ze geen oplossing of ze komen aanhollen met oplossingen die vanwege wetgeving onmogelijk uit te voeren zijn.
Dat nieuwe artikel 1 van de Grondwet komt er gewoon niet, dat is ook geblaat. Tweederde meerderheid krijgt die PVV nooit
Ja, die hebben weer een heel eigen "grondwet"quote:Op zondag 7 juni 2009 10:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar aanpassingen van de grondwet neem ik serieuzer. Ook al lijkt het op dit moment niet waarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.
Ik ga ff in de weer met plantjes en aarde voordat ik van het balkon afregen.
Eens, verslaggevers op plaatsen in die Haagse glasstolp waarbij je ze nauwelijks kon volgen vanwege rumoer en echo, uitzending die drie? keer uitviel, Ferry die de kemphaantjes liet blaten tegen elkaar en niet duidelijk genoeg als gespreksleider optrad.quote:CDA boos over verslaggeving NOS
AMSTERDAM - De verslaggeving van de NOS over de Europese verkiezingen in Nederland was 'amateurisme ten top'. CDA-Kamerlid Joop Atsma klaagt zondag in De Telegraaf over een onvolledige uitzending vol storingen en eist uitleg van minister van Cultuur Ronald Plasterk (PvdA).
De NOS spreekt de kritiek tegen. De publieke omroep besteedde volgens Atsma meer aandacht aan het Eurovisie Songfestival dan aan de Europese verkiezingen.
"Aan het finale debat konden niet eens alle partijen meedoen." Ook ging de uitzending donderdag meerdere keren uit de lucht. "Dat zouden ze met voetbal eens moeten proberen."
Mijn was moet nog drogen in de buitenlucht. Met een goed boek op de bank, daar ben ik helemaal voorquote:Op zondag 7 juni 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanmiddag gaat het weer regenen, lekker met een goed boek op de bank hangen
Huh:? Die aanscherping was toch slechts een idee van Hirsch-Ballin, dat al is getackeld voordat het überhaupt tot een voorstel tot wetswijziging kwam?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?
edit: fuck, tis zondag heb de kinderen en heel geen zin in weer deze discussie met wie dan ook, dus lap text die hier stond weggehaald...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh:? Die aanscherping was toch slechts een idee van Hirsch-Ballin, dat al is getackeld voordat het überhaupt tot een voorstel tot wetswijziging kwam?
En trouwens: het maakt het voorstel van de PVV niet minder walgelijk in mijn ogen, dus ik snap je 'counter' niet helemaal eigenlijk.
Ik ben geen Wildersfoob. Die actie van Hirsch Ballin verdient wat mij betreft ook geen schoonheidsprijs. Maar voorlopig lijkt geen van beiden hun zin te krijgen, dus je kunt rustig met je kids gaan spelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
edit: fuck, tis zondag heb de kinderen en heel geen zin in weer deze discussie met wie dan ook, dus lap text die hier stond weggehaald...![]()
Prettge zondag allen![]()
Ik moest razendsnel mijn was binnenhalen. Die gelukkig net droog was.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Talitha het volgende:
En het is hier net begonnen met regenen. Goed voor m'n plantjes.
Ah, dat is jammer, maar fijn dat je je vermaakt hebt, en je bent op het juiste moment uit de tren gestapt?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef sp3c het volgende:
slecht ... gaat hard achteruit dat festival!!
maar we hebben ons wel vermaakt
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer, maar fijn dat je je vermaakt hebt, en je bent op het juiste moment uit de tren gestapt?
Wij hadden een feestje hier, en naja lang verhaal maar nu hebben we opeens 29 didgeriedoo's hier staan
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn toch van die australische toeters![]()
leuk oud en nieuw gok ikquote:Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, zit ik met een huis vol tropisch hardhout
wel 20 schat ik zoquote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
Twintig didgeridoo's?
Daar zit een verhaal achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |