abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69787414
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

die voelt ook wel aan dat er spoedig niets meer te halen is voor 'm
Dat vermoeden heb ik ook! Volgend jaar daar Wilders, geen eer meer te behalen voor 'm.

Ik vraag mij ondertussen af, zou die Wilders afgelopen week nog geneukt hebben met z'n Hongaarse Ilona na al dat succes van hem?
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 08:36:47 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69787461
quote:
Op zondag 7 juni 2009 07:28 schreef FANN het volgende:
of scrambled eggs met tomaat erin... da's lekker...

das volgens mij echt niet lekker!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 7 juni 2009 @ 08:39:58 #103
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787481
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik ook! Volgend jaar daar Wilders, geen eer meer te behalen voor 'm.

Ik vraag mij ondertussen af, zou die Wilders afgelopen week nog geneukt hebben met z'n Hongaarse Ilona na al dat succes van hem?
Denk het wel, die loopt sinds donderdag al met een strame max
En toch blijf ik volhouden dat ze niet alleen maar bullshit verkopen. Niemand gaat serieus het debat met ze in in de kamer als ze met goed doordachte punten komen ( zoals begroting, belastingverlaging, defensie, zorg enzovoorts)
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69787499
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

Op de vroege morgen lijkt het mij ook niets, maar zo rond het middaguur is het wel welkom
pi_69787531
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:39 schreef versabommie het volgende:

[..]

Denk het wel, die loopt sinds donderdag al met een strame max
En toch blijf ik volhouden dat ze niet alleen maar bullshit verkopen. Niemand gaat serieus het debat met ze in in de kamer als ze met goed doordachte punten komen ( zoals begroting, belastingverlaging, defensie, zorg enzovoorts)
Hitler was ook een prima familieman, niks mis mee

En ja, veel zittende politici hebben ook bakken met boter op hun hoofd, dat lijkt mij ook wel een juiste constatering. Die verdienen wel een soort van Wilders tegenover zich, alleen komt Nederland en z'n bevolking er geen stap verder mee, integendeel!
  zondag 7 juni 2009 @ 09:03:40 #106
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787602
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En ja, veel zittende politici hebben ook bakken met boter op hun hoofd, dat lijkt mij ook wel een juiste constatering. Die verdienen wel een soort van Wilders tegenover zich, alleen komt Nederland en z'n bevolking er geen stap verder mee, integendeel!
Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 7 juni 2009 @ 09:04:53 #107
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787613
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Edit: Tis zondagochtend, relax Bommie...
pi_69787662
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nouja, als ze dan iig de moeite nemen om bepaalde wilders-punten te bekijken en die zelf in uitvoering te brengen, dat zou een hoop schelen.
Je wordt op je wenken bediend

http://www.telegraaf.nl/b(...)bruiden__.html?p=2,1
pi_69787666
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

Edit: Tis zondagochtend, relax Bommie...
Ja, heb je al een wittebroodsontbijt klaar gemaakt voor je wederhelft?
  zondag 7 juni 2009 @ 09:19:20 #110
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787690
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je wordt op je wenken bediend

http://www.telegraaf.nl/b(...)bruiden__.html?p=2,1
Eberhard is een goeie pik, hij krijgt nog wel een fles te dure wijn van me die kut

Maareh .. van mijn part importeren ze maar een end weg als iedereen maar gewoon nederlands leert praten en gaat werken indien mogelijk! Niet iedereen kan een directiebaantje krijgen.. Verder fuck de jsf en appache's zijn ook niet zo nodig
pi_69787693
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Goedemorgen,

Ben benieuwd wat de rest van Europa vandaag gaat stemmen.
Pechtold was trouwens niet echt eerlijk, in debat, net als debat afgelopen is, lekker dingen roepen
over de PVV, en stukken uit iets halen, met neuzen etc, en dan geen weerwoord meer geven, dat vond ik een naaistreek,, en knapte helemaal af op die gozer..

Oh ja, Bommie, kwam er dus zelf al achter i.v.m. Nely, het is dus blijkbaar zo, dat doordat het CDA
de grootste partij wordt in Europa, het een mannetje of vrouwtje binnen Europa mag kiezen, dus Nely weg, en hoorde Veerman erin., andere geluiden zijn , dat Balkenende zelf naar een baantje loopt te leuren.

Trouwens ,wat was het een schreeuwerig debat, met opgefokte figuren..

Zondag met zon
en
  zondag 7 juni 2009 @ 09:54:38 #112
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69787907
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef hondjes het volgende:

[..]

Goedemorgen,

Ben benieuwd wat de rest van Europa vandaag gaat stemmen.
Pechtold was trouwens niet echt eerlijk, in debat, net als debat afgelopen is, lekker dingen roepen
over de PVV, en stukken uit iets halen, met neuzen etc, en dan geen weerwoord meer geven, dat vond ik een naaistreek,, en knapte helemaal af op die gozer..

Oh ja, Bommie, kwam er dus zelf al achter i.v.m. Nely, het is dus blijkbaar zo, dat doordat het CDA
de grootste partij wordt in Europa, het een mannetje of vrouwtje binnen Europa mag kiezen, dus Nely weg, en hoorde Veerman erin., andere geluiden zijn , dat Balkenende zelf naar een baantje loopt te leuren.

Trouwens ,wat was het een schreeuwerig debat, met opgefokte figuren..

Zondag met zon
en
Nouja, dat is nu, maar vooraf riepen zowel pvda als cda dat ze zich er niet mee wilden bemoeien maar beide partijen hadden al 4 man per partij staan om Nely te wipen. En waarom? Nely is geen cda of pvda, en ongeacht of ze nu perfect werk doet ook voor ons land moet ze weg. Partijbelang gaat zwaar voor landsbelang in deze
  zondag 7 juni 2009 @ 10:02:31 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69787977
Goedemorgen .

Waarom is het geen hangmathangweer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69787981
De PVV-visie: 'Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven.'

Waarom hoor ik hier zo weinig over? Sommige punten van de PVV vind ik niet onredelijk. Maar deze grondwetwijziging is voor mij op zich al voldoende om geen PVV te stemmen. Ik zal toch niet de enige zijn die een eng gevoel krijgt als ik zoiets lees?
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 7 juni 2009 @ 10:06:58 #115
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69788010
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:03 schreef Talitha het volgende:
De PVV-visie: 'Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven.'

Waarom hoor ik hier zo weinig over? Sommige punten van de PVV vind ik niet onredelijk. Maar deze grondwetwijziging is voor mij op zich al voldoende om geen PVV te stemmen. Ik zal toch niet de enige zijn die een eng gevoel krijgt als ik zoiets lees?
klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?
pi_69788015
quote:
Op zondag 7 juni 2009 09:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nouja, dat is nu, maar vooraf riepen zowel pvda als cda dat ze zich er niet mee wilden bemoeien maar beide partijen hadden al 4 man per partij staan om Nely te wipen. En waarom? Nely is geen cda of pvda, en ongeacht of ze nu perfect werk doet ook voor ons land moet ze weg. Partijbelang gaat zwaar voor landsbelang in deze
Politiek he, snap niet dat die gasten erin willen, maar ze lusten er wel pap van, je krijgt ze er
met geen stok meeer uit, geeneen uitgezonderd., macht zal wel een kick geven.
Balkenende loopt ook al een baantje in Europa te zoeken, en iedereen maakt zich druk in Nederland
of hij nog wel premier wordt., volgens mij zijn die gasten al lang met andere dingen bezig., tenslotte is regeren toch vooruit zien, en gaat Partijbelang (dus IK) boven landsbelang (wat blijkbaar alleen opgaat, als ze iets niet kwijt willen, zgn doofpot)
pi_69788053
mogguh
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_69788056
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:03 schreef Talitha het volgende:

Of je nu het ene of het andere standpunt neemt van de PVV, vaak is het rigide geblaat en bieden ze geen oplossing of ze komen aanhollen met oplossingen die vanwege wetgeving onmogelijk uit te voeren zijn.

Dat nieuwe artikel 1 van de Grondwet komt er gewoon niet, dat is ook geblaat. Tweederde meerderheid krijgt die PVV nooit
pi_69788089
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen .

Waarom is het geen hangmathangweer?
"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
pi_69788112
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

"Uw zoekbewerking - hangmathangweer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
Omdat je te laat bent, om 8 uur was het zonnig en helder blauw.
  zondag 7 juni 2009 @ 10:17:20 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69788132
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Belachelijk!
pi_69788140
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:15 schreef hondjes het volgende:

[..]

Omdat je te laat bent, om 8 uur was het zonnig en helder blauw.
Was om zeven uur wakker, vijf over zeven aan de koffie. Goed bevallen, dat vroeg naar bed, vanavond nog maar een keer
pi_69788170
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Was om zeven uur wakker, vijf over zeven aan de koffie. Goed bevallen, dat vroeg naar bed, vanavond nog maar een keer
Was verkeerde quote, dat snapte je al, bedoelde CC.

s morgens is de dag zo lekker voor jezelf, als je vroeg opstaat, trouwens de rest van de dag ook
maar geeft niet dat gevoel.
pi_69788179
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Belachelijk!
Vanmiddag gaat het weer regenen, lekker met een goed boek op de bank hangen
pi_69788183
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

klopt... het heeft een nasmaak, maar dan moet je wel redelijk genoeg zijn om ook even aan te stippen dat het huidgige kabinet er op slinkse wijze een wet door heeft gedrukt die op dezelfde wijze de gelovigen boven de niet gelovigen stelt. Hirsch Balin en de zijnen hebben een wet aangescherpt waardoor niet alleen het geloof dominant is, maar gelovigen dominant worden gesteld boven de ongelovigen... Of heb je die gemist ?
Heb je het over het schrappen van dat verbod op godslastering? Ik heb er het één en ander van meegekregen, maar weet er het fijne niet van.

E ik krijg wel meer dan een nasmaak van dit soort voorstellen.
pi_69788246
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Of je nu het ene of het andere standpunt neemt van de PVV, vaak is het rigide geblaat en bieden ze geen oplossing of ze komen aanhollen met oplossingen die vanwege wetgeving onmogelijk uit te voeren zijn.

Dat nieuwe artikel 1 van de Grondwet komt er gewoon niet, dat is ook geblaat. Tweederde meerderheid krijgt die PVV nooit
Daarom maak ik me ook niet zo'n zorgen over grootspraak van bv een Wilders. In de praktijk zal wel blijken dat hij het er niet veel beter vanaf brengt dan de gemiddelde politicus. Maar aanpassingen van de grondwet neem ik serieuzer. Ook al lijkt het op dit moment niet waarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.

Ik ga ff in de weer met plantjes en aarde voordat ik van het balkon afregen.
pi_69788329
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:28 schreef Talitha het volgende:

[..]
Maar aanpassingen van de grondwet neem ik serieuzer. Ook al lijkt het op dit moment niet waarschijnlijk dat dat gaat gebeuren.

Ik ga ff in de weer met plantjes en aarde voordat ik van het balkon afregen.
Ja, die hebben weer een heel eigen "grondwet"
pi_69788611
quote:
CDA boos over verslaggeving NOS

AMSTERDAM - De verslaggeving van de NOS over de Europese verkiezingen in Nederland was 'amateurisme ten top'. CDA-Kamerlid Joop Atsma klaagt zondag in De Telegraaf over een onvolledige uitzending vol storingen en eist uitleg van minister van Cultuur Ronald Plasterk (PvdA).

De NOS spreekt de kritiek tegen. De publieke omroep besteedde volgens Atsma meer aandacht aan het Eurovisie Songfestival dan aan de Europese verkiezingen.

"Aan het finale debat konden niet eens alle partijen meedoen." Ook ging de uitzending donderdag meerdere keren uit de lucht. "Dat zouden ze met voetbal eens moeten proberen."
Eens, verslaggevers op plaatsen in die Haagse glasstolp waarbij je ze nauwelijks kon volgen vanwege rumoer en echo, uitzending die drie? keer uitviel, Ferry die de kemphaantjes liet blaten tegen elkaar en niet duidelijk genoeg als gespreksleider optrad.

Maar wat Plasterk er nu aan kan doen weet ik eigenlijk niet zo goed.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:00:46 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69789688
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Vanmiddag gaat het weer regenen, lekker met een goed boek op de bank hangen
Mijn was moet nog drogen in de buitenlucht. Met een goed boek op de bank, daar ben ik helemaal voor .
Eerst nog even een beetje Lost kijken. Niet dat ik er nog een touwtje aan vast kan knopen ...
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 12:06:45 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69789818
Hè jammer, kutweer dus vanmiddag,
Moet dadelijk 200 km landinwaarts naar een verjaardag; en een tuin is zoveel prettiger dan zo'n huiskamer vol volk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 7 juni 2009 @ 12:11:13 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69789937
goeiemorgen! Oh lekker, een politieke discussie

die grondwetswijziging vind ik een hele enge Het is namelijk afstand doen van vrijheid van geloof en dan is de stap naar vrijheid van meningsuiting zo gemaakt. Je mag je mening wel uiten, maar alleen als het in het straatje van dhr wilders.

En ja, al die stiekeme dingetjes die er nu doorgedrukt worden zijn ook niet fris. God weer terug in de troonrede, proberen te tornen aan verworven rechten, vrouwen weer terug naar aanrecht en baren.... ENG!!!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_69789965
Oh dat ook, ik zie een lichtpuntje.
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 12:22:00 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69790196
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

Huh:? Die aanscherping was toch slechts een idee van Hirsch-Ballin, dat al is getackeld voordat het überhaupt tot een voorstel tot wetswijziging kwam?

En trouwens: het maakt het voorstel van de PVV niet minder walgelijk in mijn ogen, dus ik snap je 'counter' niet helemaal eigenlijk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 7 juni 2009 @ 13:45:23 #134
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69792550
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Huh:? Die aanscherping was toch slechts een idee van Hirsch-Ballin, dat al is getackeld voordat het überhaupt tot een voorstel tot wetswijziging kwam?

En trouwens: het maakt het voorstel van de PVV niet minder walgelijk in mijn ogen, dus ik snap je 'counter' niet helemaal eigenlijk.
edit: fuck, tis zondag heb de kinderen en heel geen zin in weer deze discussie met wie dan ook, dus lap text die hier stond weggehaald...

Prettge zondag allen

[ Bericht 19% gewijzigd door versabommie op 07-06-2009 13:55:54 ]
pi_69793973
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

edit: fuck, tis zondag heb de kinderen en heel geen zin in weer deze discussie met wie dan ook, dus lap text die hier stond weggehaald...

Prettge zondag allen
Ik ben geen Wildersfoob. Die actie van Hirsch Ballin verdient wat mij betreft ook geen schoonheidsprijs. Maar voorlopig lijkt geen van beiden hun zin te krijgen, dus je kunt rustig met je kids gaan spelen.

Ik heb net m'n nichtje uitgezwaaid: "Bedankt voor de chips!" Sommige kids zijn zo snel tevreden.
pi_69794027
En het is hier net begonnen met regenen. Goed voor m'n plantjes.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:37:59 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69794115
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Talitha het volgende:
En het is hier net begonnen met regenen. Goed voor m'n plantjes.
Ik moest razendsnel mijn was binnenhalen. Die gelukkig net droog was.
pi_69794162
Tijdens een waterig zonnetje ff getennist .
  zondag 7 juni 2009 @ 15:58:08 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69796719
Ik wil ook regen!

Net mijn groentetuin onkruidvrij gemaakt, maar het is een grote stuif Wel lekker sla en aardbeitjes though

Mijn hubsje wil ook tennissen, maar ik heb geen zin. Dus gaat ie maar met zoonlief.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 16:40:04 #140
169210 liesje1979
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 16:51:54 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69798684
goedemorgen?
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 16:55:24 #142
169210 liesje1979
pi_69798782
Ja zo voelt het als je net uit bed komt, hoe was zoetermeer?
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 16:57:04 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69798826
slecht ... gaat hard achteruit dat festival!!

maar we hebben ons wel vermaakt
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 17:01:49 #144
169210 liesje1979
pi_69798961
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef sp3c het volgende:
slecht ... gaat hard achteruit dat festival!!

maar we hebben ons wel vermaakt
Ah, dat is jammer, maar fijn dat je je vermaakt hebt, en je bent op het juiste moment uit de tren gestapt?
Wij hadden een feestje hier, en naja lang verhaal maar nu hebben we opeens 29 didgeriedoo's hier staan
  zondag 7 juni 2009 @ 17:02:55 #145
104871 remlof
Europees federalist
pi_69798997
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ah, dat is jammer, maar fijn dat je je vermaakt hebt, en je bent op het juiste moment uit de tren gestapt?
Wij hadden een feestje hier, en naja lang verhaal maar nu hebben we opeens 29 didgeriedoo's hier staan
pi_69799251
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:02 schreef remlof het volgende:

[..]

dat zijn toch van die australische toeters
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 17:10:09 #147
169210 liesje1979
pi_69799306
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

dat zijn toch van die australische toeters

Ja heb je interesse?
pi_69799370
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja heb je interesse?
neuhhhh la ma jullie mogen ze houden
  zondag 7 juni 2009 @ 17:14:16 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_69799458
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:

[..]

neuhhhh la ma jullie mogen ze houden
Kut, zit ik met een huis vol tropisch hardhout
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 17:20:31 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69799639
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Kut, zit ik met een huis vol tropisch hardhout
leuk oud en nieuw gok ik

maar ik moest didgerid00 wel ff g00gelen
  zondag 7 juni 2009 @ 17:26:07 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69799829
Twintig didgeridoo's?
Daar zit een verhaal achter .
pi_69800426
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
Twintig didgeridoo's?
wel 20 schat ik zo
  zondag 7 juni 2009 @ 18:40:53 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69801843
Euh... doe maar het lange verhaal dan! 29 Didgeridoo's
  zondag 7 juni 2009 @ 18:52:40 #154
104871 remlof
Europees federalist
pi_69802175
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
Twintig didgeridoo's?
Nou ja, Quickie_Butt en Garrison72 kwamen op m'n verjaardagsfeestje met een digiridoo als cadeautje, bleek dat ze die uit de open laadbak van een pickuptruck twee straten verder hadden gehaald... Dus nadat we de chinese ballon hadden opgelaten die ik van Liesje had gekregen (daar zijn nog hele gave foto's van!) ging een stel nog maar eens kijken bij die pickuptruck. En die kwamen terug met nog eens tien van die dingen. En tsja, naarmate er meer drank doorheen ging zijn er nog meer van die digiridoos naar mijn huis verscheept

Sommigen hebben er gelukkig wel een paar meegenomen
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 19:02:43 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69802502
gefeliciteerd
  zondag 7 juni 2009 @ 19:03:34 #156
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_69802536
.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zondag 7 juni 2009 @ 19:04:51 #157
168093 Soury
Squeek
pi_69802576
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Nou ja, Quickie_Butt en Garrison72 kwamen op m'n verjaardagsfeestje met een digiridoo als cadeautje, bleek dat ze die uit de open laadbak van een pickuptruck twee straten verder hadden gehaald... Dus nadat we de chinese ballon hadden opgelaten die ik van Liesje had gekregen (daar zijn nog hele gave foto's van!) ging een stel nog maar eens kijken bij die pickuptruck. En die kwamen terug met nog eens tien van die dingen. En tsja, naarmate er meer drank doorheen ging zijn er nog meer van die digiridoos naar mijn huis verscheept

Hebben die gasten een ban nu
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69802838
quote:
Op zondag 7 juni 2009 07:28 schreef FANN het volgende:

of scrambled eggs met tomaat erin... da's lekker...
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

écht wel

ligt er aan hoe je het maakt, 's morgen alléén bij ei en tomaat houden, geen uien of knoflook of andere
zooi erin natuurlijk..

pi_69802887
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Je anti Pies topic loopt goed hé
  zondag 7 juni 2009 @ 19:14:47 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_69802934
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Hebben die gasten een ban nu
Whehehe
Nee.
  zondag 7 juni 2009 @ 19:20:37 #161
168093 Soury
Squeek
pi_69803120
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef FANN het volgende:

[..]

Je anti Pies topic loopt goed hé
Ja klopt en de resultaten zijn tot nu toe geweldig !!! Ik kwam vanmorgen me bed uit en het eerste wat ik doe is de vloer checken ... En ik zag iets liggen !! Maar het was gelukkig alleen maar kots
Het gaat goed so far
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69803278
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja klopt en de resultaten zijn tot nu toe geweldig !!! Ik kwam vanmorgen me bed uit en het eerste wat ik doe is de vloer checken ... En ik zag iets liggen !! Maar het was gelukkig alleen maar kots
Het gaat goed so far
Kots van je kat?
da's toch ook niet normaal?

of was je zelf over je nek gegaan?
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 19:25:44 #163
184769 crew  Deisyy
pi_69803295
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Het gaat goed so far
Weer teveel gezopen gisteravond?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_69803346
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:21 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

. Net ff iets anders maargoed: FOK! 10 jaarsmeet SC

Hier gaat het puur om de aanmeldingen
sinds wanneer begint BONG ook al te moderaten
  zondag 7 juni 2009 @ 19:27:16 #165
168093 Soury
Squeek
pi_69803352
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef FANN het volgende:

[..]

Kots van je kat?
da's toch ook niet normaal?

of was je zelf over je nek gegaan?
Ja dat is wel normaal !! Die twee komen niet buiten en soms moeten ze hun haar kwijt.. Niks mis mee dus
  zondag 7 juni 2009 @ 19:27:52 #166
168093 Soury
Squeek
pi_69803370
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Weer teveel gezopen gisteravond?
Ja dat ook
  zondag 7 juni 2009 @ 19:28:06 #167
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_69803380
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:27 schreef FANN het volgende:

[..]

sinds wanneer begint BONG ook al te moderaten
Niet hoor, maar ze hebben de boel apart gescheiden dus leek het me beter dit even te melden

nofi iig
pi_69803383
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat is wel normaal !! Die twee komen niet buiten en soms moeten ze hun haar kwijt.. Niks mis mee dus
ow.... een haarballetje.... ik zie gelijk zo'n hele plas voor me......
pi_69803401
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Niet hoor, maar ze hebben de boel apart gescheiden dus leek het me beter dit even te melden

nofi iig
  zondag 7 juni 2009 @ 19:29:40 #170
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_69803441
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef FANN het volgende:

[..]
  zondag 7 juni 2009 @ 19:30:42 #171
168093 Soury
Squeek
pi_69803472
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef FANN het volgende:

[..]

ow.... een haarballetje.... ik zie gelijk zo'n hele plas voor me......
Haha nee lijkt wel op een drol btw !! Maar tis niks byzonders
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 19:32:13 #172
169210 liesje1979
pi_69803515
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, je vergeet er nog bij te zeggen dat ze allemaal iets mankeerden
  zondag 7 juni 2009 @ 19:34:27 #173
104871 remlof
Europees federalist
pi_69803590
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ow ja, maar jij hebt wel de besten uitgezocht. Je stond gewoon te shoppen op die truck
  zondag 7 juni 2009 @ 19:35:12 #174
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_69803618
Hej Lies & remlof, wanneer zullen we een potje Mariokart gaan doen?
  zondag 7 juni 2009 @ 19:35:49 #175
168093 Soury
Squeek
pi_69803643
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

OMG
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 19:37:05 #176
169210 liesje1979
pi_69803689
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:35 schreef BONG4002 het volgende:
Hej Lies & remlof, wanneer zullen we een potje Mariokart gaan doen?
Misschien volgend weekend dan zijn we hier bij de wii
pi_69803711
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Haha nee lijkt wel op een drol btw !! Maar tis niks byzonders
moet je zien... ben jij zo je best aan het doen en dan zie je zo'n bericht

http://www.telegraaf.nl/b(...)eldood__.html?p=27,1

Dierenambulance Hengelo
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 19:38:10 #178
169210 liesje1979
pi_69803728
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow ja, maar jij hebt wel de besten uitgezocht. Je stond gewoon te shoppen op die truck
Maar Quickie_Butt ook.
  zondag 7 juni 2009 @ 19:38:53 #179
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_69803743
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Misschien volgend weekend dan zijn we hier bij de wii
Helaas ben ik dan absent Nouja, dan plannen we wel voor een andere keer
  zondag 7 juni 2009 @ 19:38:55 #180
168093 Soury
Squeek
pi_69803744
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:37 schreef FANN het volgende:

[..]

moet je zien... ben jij zo je best aan het doen en dan zie je zo'n bericht

http://www.telegraaf.nl/b(...)eldood__.html?p=27,1

Dierenambulance Hengelo
Ik heb dat expres niet gelezen
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 19:39:18 #181
169210 liesje1979
pi_69803763
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:35 schreef Soury het volgende:

[..]

OMG
[ afbeelding ]
  zondag 7 juni 2009 @ 19:40:16 #182
168093 Soury
Squeek
pi_69803800
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ach fokkers
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 19:40:37 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69803815
maar jullie hebben gewoon die kerel zijn pickup leeggestolen!
pi_69803867
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
er was waarschijnlijk niet genoeg ''blauw'' op straat
  zondag 7 juni 2009 @ 19:42:21 #185
168093 Soury
Squeek
pi_69803879
quote:
Als er iets te blazen valt mag dat
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 19:42:26 #186
169210 liesje1979
pi_69803882
quote:
Het was afval. Ze waren stuk he? Maar goed, eh ja, klopt.
Naja leeg, er lagen er nog wel 100 ofzo.
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 19:44:01 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69803932
als 1 van jullie Marokkaan was geweest dan zat ik het topic erover nu te modden
  zondag 7 juni 2009 @ 19:44:42 #188
168093 Soury
Squeek
pi_69803956
Soo weer es een peuk aan de verkeerde kant aangestoken. Dat was lang geleden
pi_69803999
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef Soury het volgende:
tut
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 19:45:33 #190
169210 liesje1979
pi_69804002
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
als 1 van jullie Marokkaan was geweest dan zat ik het topic erover nu te modden
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 19:45:52 #191
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69804014
quote:
Maar je kunt het nog steeds
Some memories are best forgotten
Room 23
  One tough cookie zondag 7 juni 2009 @ 19:46:03 #192
169210 liesje1979
pi_69804021
quote:
Dat herken ik helemaal niet.
  zondag 7 juni 2009 @ 19:46:22 #193
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_69804039
quote:
Haha, ja is mij ook een keer overkomen, maar had op dat moment wel een aantal consumpties tot mij genomen
  zondag 7 juni 2009 @ 19:47:45 #194
168093 Soury
Squeek
pi_69804086
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef FANN het volgende:

[..]

tut
Ik heb ook een puist naast me neus !! Ben aan mijn tweede jeugd bezig
Of is dat overgang
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 19:48:07 #195
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69804105
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het was afval. Ze waren stuk he? Maar goed, eh ja, klopt.
Naja leeg, er lagen er nog wel 100 ofzo.
Wat kun je met die krengen eigenlijk doen?
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 19:48:11 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69804107
wel!

nu komt het misschien in het lokale krantje en dan opent Meki dat topic volgende week
"kuthollanderse straatterroristen bestelen onschuldigen Australiaan"
  zondag 7 juni 2009 @ 19:48:40 #197
168093 Soury
Squeek
pi_69804131
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:46 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Haha, ja is mij ook een keer overkomen, maar had op dat moment wel een aantal consumpties tot mij genomen
Zeer vaak overkomen
pi_69804149
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb ook een puist naast me neus !! Ben aan mijn tweede jeugd bezig
Of is dat overgang
slecht eten... die tosties en die hema worsten van je...
pi_69804169
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Manu82 het volgende:

[..]

blazen
pi_69804172
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Manu82 het volgende:

[..]

peniskokers van maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')