slaap lekker darlingk! ik trek een keer het gas van muh brommuh open en zal je dan legitiem ontvoerenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:37 schreef CarOnline het volgende:
Van alles WJ maar ik geloof dat het sleepwalking gaat worden.
Weet niet of het wat is.
We spreken snel een keer af, ik ben de bedstee in![]()
Real life soap ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 01:40 schreef sp3c het volgende:
wat betekend rls nu eigenlijk?
Hee WJ, nare vent!quote:
hee bommiequote:Op zondag 7 juni 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
Jezus fucking grrrrrrrrrrrrrrrrist...
Gewoon een foto publiek van hoe die oude caradine hing
duh!quote:Op zondag 7 juni 2009 02:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee bommie![]()
zat ik vrijdag bij de kapper ("knip ff om die inhammen heen"). zag ik de telegraaf liggen "wilders vermorzeld etc" en links in een kopje "liza en jan smit". het was net of jij naast me lag op die houten bank met kussentjes![]()
hij gaat zo aan / anquote:Op zondag 7 juni 2009 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee WJ, nare vent!![]()
Deze ken je hè, maar toch nog maar even helemaal luisteren!
gisteren gretta nog gezien bij die vervangers van pauw en wittemannn? daar kon toch geen jodenster tussen dacht ik..quote:
ik vinnet zo'n verschrikkelijk aandachtsgeil takkewijf ...quote:Op zondag 7 juni 2009 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gisteren gretta nog gezien bij die vervangers van pauw en wittemannn? daar kon toch geen jodenster tussen dacht ik..
nee, ik mag 'r graag en vond 'r sterk. die varkenskop van de vvd droop af en dat gemeentevod uit rotterdam was helegaar uitgeluldquote:Op zondag 7 juni 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vinnet zo'n verschrikkelijk aandachtsgeil takkewijf ...
NAKS!quote:
kennen we hur?quote:
jezusquote:Op zondag 7 juni 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
O ja, ik zat nog effe in Fann d'r fotoboek te neuzen![]()
[ afbeelding ]
policy wise moet dit kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |