Trusten NMNS.quote:
Niet als iederéén vroeg op één oor gaat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, neem aan dat morgenvroeg al 3 delen verder zijn. Truste
Met al die nachtzoenen die ik moet uitdelen zijn we straks allemaal ziek.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik ga ook maar in het gestrekte vlak geloof ik.volgens mij ben ik nu tóch aangestoken met het verkoudheidsvirus wat hier heerste, behalve bij mij.
pvv?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pvv?
hoi pvv-ert!
alles goed?
heb je nu echt op die zwakbegaafde wilderts gestemd of was alleen versabommie zo dieptriest hier?
Neuh, D66quote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pvv?
hoi pvv-ert!
alles goed?
heb je nu echt op die zwakbegaafde wilderts gestemd of was alleen versabommie zo dieptriest hier?
Ja. Was idd een kleine kyste en een gat in mijn tussenschotje. Zit nu aan de medicinale snuifflesjes en het helpt. Maar na een nacht zit dat kanaaltje toch jog flink dicht.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi coos!
hoe is ie?
al geholpen bij de kno-veterinair?![]()
uit jouw tijd:
och armequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
*zucht*
Haha pubergevoelens
Nee, dat is het niet. Maar ik ging eerst heel regelmatig weg.
En nu dus al een tijd niet meer. En dan ook écht niet meer. Plus dat ik normaal zaterdags werk en dan pas om 21:00 ofzo thuis ben.
En nu heb ik een zaterdag vrij, zonder dat ik iets hoef en nu kan ik niets!
Dat voelt dan wel een beetje opgesloten zeg maar![]()
Ik wil gewoon flink aan de wijn en dansen en optutten en op hakken en lekker wég!
Kut!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi coos!
hoe is ie?
al geholpen bij de kno-veterinair?![]()
uit jouw tijd:
niet meer roken en zeezout in gekookt water oplossen en naar binnen snuivert!quote:Op zondag 7 juni 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Was idd een kleine kyste en een gat in mijn tussenschotje. Zit nu aan de medicinale snuifflesjes en het helpt. Maar na een nacht zit dat kanaaltje toch jog flink dicht.
rechtermuisklikkert en dan open?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut!!!!waarom opent die tjoep niet meer in een nieuw venster als ik er op klik?
SP.quote:
Ook niet.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
och arme![]()
voor het jaar om is kom ik je een keer halen op een zaterdag. te paard of te brommert en gaan we naar de disco (tanzen und so weiter).
[ afbeelding ]
alles wel?
welke filmpjes heb je in stock en twijfel je over?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis alweer over. Maar vond het echt een verspilde avond![]()
Maar nu ga ik zo weer naar bed, ff nog een filmpie kijken. Was net ff aan het rond neuzen in mn DVD-kastje, ik weet niet waar ik zin in heb, filmsgewijs.
Maar leuk! Doe de brommert maar![]()
Tanzen und so weiter, ik kan niet wachten![]()
![]()
Verder alles wel.
Met u ook?
Noem mij is één geschikte kandidaat premier. Aangenomen dat Balkie d'r mee stopt.quote:
Zullen we dan je dag compleet maken en een rel starten?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
verderts aardig wat trippels (bier) gezopen met een makker hier, dus tamelijk aangeschoten
Balkie gaat heulemaal niet stoppenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Noem mij is één geschikte kandidaat premier. Aangenomen dat Balkie d'r mee stopt.
voor gert?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:22 schreef Coos het volgende:
Deze blijf ook lekker voor een ouwe speed freak![]()
JEUJquote:Op zondag 7 juni 2009 01:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we dan je dag compleet maken en een rel starten?
voor een biertje toe?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voor gert?![]()
ik zat gert laatst te pesten hier met die "arm er omheen (een wijf) en, maar ik dacht dat die calimero een kloon van 'm is dus vandaar die flauwe grap
. mocht je dit lezen, gert, het was niet lullig bedoeld..
16 juli ben ik in het bronovoow en kunnen we (gert, coos et moi) misschien over politiek (of tietuh) praten![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Noem mij is één geschikte kandidaat premier. Aangenomen dat Balkie d'r mee stopt.
neeheeee.....pas eind volgende maandquote:Op zondag 7 juni 2009 01:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik meld het wel ff tegen die tijd (of ben je in spanje?).
m'n moedert was lid van de vvd vroegah. ik blijf misschien daarom een zwak houden voor fritsie. hij zal wel tegen de 80 lopen denk ik.quote:
slaap lekker darlingk! ik trek een keer het gas van muh brommuh open en zal je dan legitiem ontvoerenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:37 schreef CarOnline het volgende:
Van alles WJ maar ik geloof dat het sleepwalking gaat worden.
Weet niet of het wat is.
We spreken snel een keer af, ik ben de bedstee in![]()
Real life soap ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 01:40 schreef sp3c het volgende:
wat betekend rls nu eigenlijk?
Hee WJ, nare vent!quote:
hee bommiequote:Op zondag 7 juni 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
Jezus fucking grrrrrrrrrrrrrrrrist...
Gewoon een foto publiek van hoe die oude caradine hing
duh!quote:Op zondag 7 juni 2009 02:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee bommie![]()
zat ik vrijdag bij de kapper ("knip ff om die inhammen heen"). zag ik de telegraaf liggen "wilders vermorzeld etc" en links in een kopje "liza en jan smit". het was net of jij naast me lag op die houten bank met kussentjes![]()
hij gaat zo aan / anquote:Op zondag 7 juni 2009 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee WJ, nare vent!![]()
Deze ken je hè, maar toch nog maar even helemaal luisteren!
gisteren gretta nog gezien bij die vervangers van pauw en wittemannn? daar kon toch geen jodenster tussen dacht ik..quote:
ik vinnet zo'n verschrikkelijk aandachtsgeil takkewijf ...quote:Op zondag 7 juni 2009 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gisteren gretta nog gezien bij die vervangers van pauw en wittemannn? daar kon toch geen jodenster tussen dacht ik..
nee, ik mag 'r graag en vond 'r sterk. die varkenskop van de vvd droop af en dat gemeentevod uit rotterdam was helegaar uitgeluldquote:Op zondag 7 juni 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vinnet zo'n verschrikkelijk aandachtsgeil takkewijf ...
NAKS!quote:
kennen we hur?quote:
jezusquote:Op zondag 7 juni 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
O ja, ik zat nog effe in Fann d'r fotoboek te neuzen![]()
[ afbeelding ]
policy wise moet dit kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |