Ja. Dat kan óók nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kruipen toch allemaal samen in die tentjes dus is er vast wel ééntje over
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef CarOnline het volgende:
Dat je camping zei had het eigenlijk al weg moeten geven![]()
Ah nou, lijkt me wel geinig opzich, beetje lurken daar![]()
Maar ja. De enige die ik echt een beetje ken bij jij dus dan moet je wel mn hand vasthouden.
En dáár zit je natuurlijk weer niet op te wachten
Ik voel mij altijd enorm verloren zodra de groep groter dan vijf wordt en vind er dan niets meer aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaan. Dus noekie, buuf, fann, wj, nmns, manu, soury en al die anderen. Geef je eens op
.
Dan vorm je een subgroep van <5 binnen een groter geheel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik voel mij altijd enorm verloren zodra de groep groter dan vijf wordt en vind er dan niets meer aan.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaan. Dus noekie, buuf, fann, wj, nmns, manu, soury en al die anderen. Geef je eens op
.
Ach, zo noem ik noekie wel vaker hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
![]()
ik zie er een paar ''huisvrouwen'' tussen staan die niet blij zullen zijn met die benaming Pietje
Ja maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn huisvrouwen niet gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
ik bedoelde Noekie ook niet ...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, zo noem ik noekie wel vaker hoor.
Op andere fora een paar keer een meet gehad, ik knapte er nogal op af. Heel veel mensen die een houding aannemen van "Kijk mij eens leuk en/of tof zijn?". Het is aan mij niet zo besteed, het past niet bij mijn karakter. Na een uurtje of anderhalf ben ik verdwenen in een naburige kroeg o.i.d.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan vorm je een subgroep van <5 binnen een groter geheel.
Kreeg een sms alarmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Danny !! Ik heb een special abo !! Relbel ... Kost maar een euro extra..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
jou verwachtte ik al
die sms kwam niet van mij want ik weet niet hoe dat moet
Nee, gewoon om jullie te sarren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
Als je verkering krijgt daar, kom je het hier dan vertellen ?
dan vertel ik ook niks meer...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, gewoon om jullie te sarren.
In de naam van nmns, fann, soury en caro, proost.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt toch wel een button opdoen met al onze namen erop? Dat je er namens ons bent
Liesje komt vast ook welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan kom ik wel even om bier met je te drinken en Burp te roepen oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |