Dan vorm je een subgroep van <5 binnen een groter geheel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik voel mij altijd enorm verloren zodra de groep groter dan vijf wordt en vind er dan niets meer aan.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaan. Dus noekie, buuf, fann, wj, nmns, manu, soury en al die anderen. Geef je eens op
.
Ach, zo noem ik noekie wel vaker hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
![]()
ik zie er een paar ''huisvrouwen'' tussen staan die niet blij zullen zijn met die benaming Pietje
Ja maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn huisvrouwen niet gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaan. Dus noekie, buuf, fann, wj, nmns, manu, soury en al die anderen. Geef je eens op
.
ik bedoelde Noekie ook niet ...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, zo noem ik noekie wel vaker hoor.
Op andere fora een paar keer een meet gehad, ik knapte er nogal op af. Heel veel mensen die een houding aannemen van "Kijk mij eens leuk en/of tof zijn?". Het is aan mij niet zo besteed, het past niet bij mijn karakter. Na een uurtje of anderhalf ben ik verdwenen in een naburige kroeg o.i.d.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan vorm je een subgroep van <5 binnen een groter geheel.
Kreeg een sms alarmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Danny !! Ik heb een special abo !! Relbel ... Kost maar een euro extra..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
jou verwachtte ik al
die sms kwam niet van mij want ik weet niet hoe dat moet
Nee, gewoon om jullie te sarren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
Als je verkering krijgt daar, kom je het hier dan vertellen ?
dan vertel ik ook niks meer...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, gewoon om jullie te sarren.
In de naam van nmns, fann, soury en caro, proost.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt toch wel een button opdoen met al onze namen erop? Dat je er namens ons bent
Liesje komt vast ook welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan kom ik wel even om bier met je te drinken en Burp te roepen oke?
jah, zoietsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de naam van nmns, fann, soury en caro, proost.
quote:
Hey huisschilderquote:
Nee, ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk. Zullen we een raketje nemen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef FANN het volgende:en toen waren we uitgelult
![]()
of hep iemand nog iets leuks?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahaha, dat is wel de grootste turnoff die er isDat je als man gepijpt wordt door Homer.
Ja, maak jij je maar even uit de voeten, héél verstandig!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga deze stilte maar ff verzilveren met een half uur voetbal en een biertje, tot zo.
doe maar... pak jij ze effe, dan gaan we leggequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk. Zullen we een raketje nemen?
Astoeblieftquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maar... pak jij ze effe, dan gaan we legge![]()
effe telefiesie kijke ofzo...
Irritandvleesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga nog even prutsen.
Ik moet ff een cd-tje branden maar het laatste nummer loopt wel maar hoor je niet![]()
En dat al 2x
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Astoeblieft![]()
[ afbeelding ]
Ciao vava Napoli arie-van-betsie buona notte quanta costa pollo allo spiedo!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest dat woord drie keer lezen![]()
![]()
![]()
doeggies allemaal
Tweede helft enorm matig en rommelig, eerste helft leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja leuke grap jongens, hihi, als puk terugkomt verstoppen we ons achter de crybaby.
Ja, maar we moeten nog een jaar wachtenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de eerste en laatste 20min gezien, precies 't goede dus.
We zijn geplaatst.
Ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja leuke grap jongens, hihi, als puk terugkomt verstoppen we ons achter de crybaby.
Dat is zielug voor de wesleys en raffies onder onsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag het wel om het jaar, gewoon iedere zomer een toernooi, WK of EK
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar CarO is er ook, om over de nieuwste schoonmaaksensatie te praten.
Ik denk dat we jou eens als schoonmaaksensatie moeten gebruiken. Stok erin en zwabberen maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar CarO is er ook, om over de nieuwste schoonmaaksensatie te praten.
Ransaap!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat we jou eens als schoonmaaksensatie moeten gebruiken. Stok erin en zwabberen maar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat we jou eens als schoonmaaksensatie moeten gebruiken. Stok erin en zwabberen maar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, klets er maar lekker overheenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn 't eerste Europese land dat zich geplaatst heeft.
Terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, klets er maar lekker overheen
Sorry Pietermans, maar schoonmaken is gewoon nog stommer dan voeballuh.quote:
De VVD is voor kapitaalkrachtigen Piet, het bedrag dat jij in gedachten hebt, daarvoor ben je ongeveer lid van de SP (op jaarbasis)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was serieus aan 't overwegen om lid te worden van de VVD, blijkt 't 7,35 per maand te kosten. Ik had zo'n bedrag per jaar in gedachten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |