kom je de 5e ook ?quote:
Nee, vooruit misschien niet, maar het is wel ánders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik geloof niet dat ik er érg op vooruit ga zo te lezen![]()
Ik hou d'r maar even zelf dan.
Dan vieren we Fok!'s 10!quote:
Oh het ging over dat tentenkampquote:
Ja, anders zéker!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, vooruit misschien niet, maar het is wel ánders.![]()
Oh, fijn dat het een leuk feestje was!
Voetbal vanavond, ik geef je weinig kansquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:10 schreef CarOnline het volgende:
Wie wil er mee naar de fillum?![]()
Niemand kan en wie er kan heeft geen zin
Ik zou ze niet graag de kost geven die het toch doen. Ik ga wel kijken, al is het maar met een half oogquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja, niet echt een wedstrijd om voor thuis te blijven.
*zucht*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik ook, daar niet van.
CarO, ik vind je wel lief met die hernieuwde pubergevoelens.
nee hoor die randdebiel van een versabommie staat er ook tussenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie alleen bong, liesje en remlof op de lijst staan van hier.
nouja zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor die randdebiel van een versabommie staat er ook tussen![]()
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic
Welke bunkerrel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, gelukkig toch nog iemand om samen de bunkerrellen te evalueren.
ow...quote:
Danny & knor hebben er al 3, zo zullen er nog wel een paar zijn. Zou idd maar zo kunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
ow...hé hé
in dit topic Wat heeft Fok! nog niet?
beweren ''ze'' dat er al 30 Fokbaby's zijn geboren![]()
is dat zo?
ohw maar ik ben niet zo'n rellert heurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik bedoelde dus Bommie op de 10jaarsmeet, aangezien ik al zie dat de RLSoapies collectief gaan falen qua opkomst.
Deed de PVV dáár maar eens wat aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:18 schreef FANN het volgende:
verrek het is waar 30e FOK!Baby geboren!
![]()
da's nog eens ledenwerving
Wat heb jij gestemd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deed de PVV dáár maar eens wat aan
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeeequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik bedoelde dus Bommie op de 10jaarsmeet, aangezien ik al zie dat de RLSoapies collectief gaan falen qua opkomst.
klinkt goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeee![]()
Zo, ik ben weer gescrubt, ontvet, onthaard, ontkalkt, gereinigd en bijgekleurd en nu doodmoe.
Maar goed dat ik niet wegga, kan ik zo mn bed in
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeee![]()
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg dan, gaat je geen ruk aan, maar zeg tenmiste iets !![]()
Ik vond 't hilarisch dat ze zei dat, vergeleken met vorige EUverkiezingen, een stap vooruit hadden gemaaktquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.
Wanneer is dat? En waar?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Gaan we samen bier drinken en *burp* roepen!
5 september, zaterdag, utrecht op een camping, exacte locatie nog onbekend.quote:
Ik vind haar een ordinair viswijf, een langspeelplaat en ik mis Janquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 't hilarisch dat ze zei dat, vergeleken met vorige EUverkiezingen, een stap vooruit hadden gemaakt. Voor 't gemak vergat ze ff de enorme winst tijdens de 2ekamerverkiezingen. Mooi, dat zelfbeeld, dat 't toen gewoon een eenmalige uitschieter was
.
Ik ook, daarom stem ik niet op haar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind haar een ordinair viswijf, een langspeelplaat en ik mis Jan
shit, dan kan ik nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
5 september, zaterdag, utrecht op een camping, exacte locatie nog onbekend.
Nou dat moet haast goed kunnen komen!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
5 september, zaterdag, utrecht op een camping, exacte locatie nog onbekend.
lafjesquote:
Toch is dat wel raar, want er zit natuurlijk wel een heel programma achter. Maar ik denk dat zonder Pechtold ook D66 die winst niet gehaald zou hebben. Op de één of andere manier wordt je stemgedrag enorm beďnvloed door personen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook, daarom stem ik niet op haar.
Jep, bij een serieuze grote partij dienen die mensen zich sowieso wel aan aangezien er genoeg potentieel is. Bij een kleinere partij als de SP moet je wat geluk hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch is dat wel raar, want er zit natuurlijk wel een heel programma achter. Maar ik denk dat zonder Pechthold ook D66 die winst niet gehaald zou hebben. Op de één of andere manier wordt je stemgedrag enorm beďnvloed door personen.
Ja, maar dan toch maar even de opmerking dat de SP is qua ledenaantal volgens mij de grootste van Nederland is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, bij een serieuze grote partij dienen die mensen zich sowieso wel aan aangezien er genoeg potentieel is. Bij een kleinere partij als de SP moet je wat geluk hebben.
jah...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Geeft niet lieverd![]()
MAAR DE VOLGENDE KEER WEL GEWOON STEMMEN JAH!!!!!
![]()
Veel leden zegt niet altijd dat er een professionele organisatie achter zitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar dan toch maar even de opmerking dat de SP is qua ledenaantal volgens mij de grootste van Nederland is.
Dat is allemaal vast niet verplicht, als jij om 12u weg wil om je kiddo's dan denk ik niet dat Danny je met een kalasjnikov tegen houdtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh maar Pietje dat is met tenten enzo!
En dat heb ik niet.
Ik zit me ff in te lezen, vandaar.
die zijn ''uitgevlogen''quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je nog wat contact met die duiven van je of is dat inmiddels ook niet meer aan de orde.
ze kruipen toch allemaal samen in die tentjes dus is er vast wel ééntje overquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh maar Pietje dat is met tenten enzo!
En dat heb ik niet.
Ik zit me ff in te lezen, vandaar.
Dat je camping zei had het eigenlijk al weg moeten gevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is allemaal vast niet verplicht, als jij om 12u weg wil om je kiddo's dan denk ik niet dat Danny je met een kalasjnikov tegen houdt.
Bij de gevestigde orde zitten er vrij veel mensen die zich thuis voelen in politieke en ambtelijke organisaties, daar vanaf hun studie hun carričre in gemaakt hebben, maar dat vind ik dan weer de dood in de pot. Ze hebben een enorme afstand tot "het volk" en weten volgens mij nauwelijks hoe een arbeider z'n brood bij elkaar scharrelt en staan er redelijk met de rug naar toe. Dat verklaard voor mij de onvrede en het succes van Wilders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel leden zegt niet altijd dat er een professionele organisatie achter zit. Bij VVD, PvdA, en CDA kan je daar redelijk vanuit gaan.
Ja. Dat kan óók nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kruipen toch allemaal samen in die tentjes dus is er vast wel ééntje over
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef CarOnline het volgende:
Dat je camping zei had het eigenlijk al weg moeten geven![]()
Ah nou, lijkt me wel geinig opzich, beetje lurken daar![]()
Maar ja. De enige die ik echt een beetje ken bij jij dus dan moet je wel mn hand vasthouden.
En dáár zit je natuurlijk weer niet op te wachten
Ik voel mij altijd enorm verloren zodra de groep groter dan vijf wordt en vind er dan niets meer aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaan. Dus noekie, buuf, fann, wj, nmns, manu, soury en al die anderen. Geef je eens op
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |