Thnx voor het wijzigen (bedacht het me idd dat het alweer deeltje 4 is)quote:
quote:
Ja, zet mij ook maar op de lijst dan!quote:
quote:
Heb jullie toegevoegd aan de lijstquote:
Er is vast wel een tentje over met een leeg slaapplaatsje ............quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Alleen als het met veel drank is en dat ik ergens kan blijven slapen
"Ergens" bij utrecht in de buurt, en er was geloof ik ook al een all-in prijs genoemdquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is er al iets bekend over het hoe wat waar?
Ik heb de vorige topics niet gelezen![]()
Ja 25 euro onbeperkt zuipenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
"Ergens" bij utrecht in de buurt, en er was geloof ik ook al een all-in prijs genoemd
na 3 sinas ga ik over op de fristi hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 05:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zuip op de kosten van de mensen die nog moeten rijden en wie na 3 sinas het hun de neus uitkomt
Jij doet het toch allemaal zonder alcohol?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef RealZeus het volgende:
terugvindzuipfestijn
Ok, 5 septembert it is.. zeg kleine druif, doe je wel wat luchtigers aan die dag ?quote:
Jij boefjequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
na 3 sinas ga ik over op de fristi hoor
ben jij d'r ook bij ???quote:
Nah gezellig een pils drinken met de enige admin die me ooit een ban heeft gegevenquote:
En met mij, en met mij!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah gezellig een pils drinken met de enige admin die me ooit een ban heeft gegeven
Oi, leuk!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef MarijeH het volgende:
Hmm ik zit te twijfelen of ik zal komen. Zit zelf niet zolang op dit forum. Waar word de meet gehouden precies of is dat nog niet bekend.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oi, leuk!trek je ook wat luchtigers aan?
*roarrrrrrrrrrr* ...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luchtiger dan nu bedoel je? Dat kan heul niet
Als ik nog moet rijden wel, ja. Maar als ik kan blijven pitten lust ik wel een klein biertje, hoor. Maar alcohol heeft bij mij geen invloed op het slagen van een feest.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij doet het toch allemaal zonder alcohol?
Dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef MarijeH het volgende:
Hmm ik zit te twijfelen of ik zal komen. Zit zelf niet zolang op dit forum.
Waarschijnlijk kent iedereen maar een Handvol mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef MarijeH het volgende:
Hmm ik zit te twijfelen of ik zal komen. Zit zelf niet zolang op dit forum. Waar word de meet gehouden precies of is dat nog niet bekend.
Ik ga d'r gewoon blind in, heb toch een plaat voor m'n harsesquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kent iedereen maar een Handvol mensen.
Tot die tijd kan je in een SC duiken om wat namen te leren kennenenzo
Ok ik zal binnenkort wel een sc induiken denk ik. Is er al een exacte plek bekend.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kent iedereen maar een Handvol mensen.
Tot die tijd kan je in een SC duiken om wat namen te leren kennenenzo
belangrijker, er is toch wel een dresscode?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ok ik zal binnenkort wel een sc induiken denk ik. Is er al een exacte plek bekend.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
*roarrrrrrrrrrr* ...
maar lijkt me gezellig
hoezo? heb jij een tent daar dan ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook!!Tof dat je ook komt, meets zijn leuk!
Blijf je ook kamperen bommie?
Eh....mijn tent is al volquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? heb jij een tent daar dan ?
Of gewoon op het gras slapen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh....mijn tent is al vol
maar je kan natuurlijk ook zelf een tentje meenemen!
Ja heel de avond Rick Asthleyquote:
Nope er zullen lezingen zijn over correct postgedrag en ook komt er een workshop topics openen. Na een ranje en een gevulde koek zal Danny het woord nemen om eenieder bij naam en toenaam te noemen en verantwoordelijk te houden voor zijn haar notes.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope er zullen lezingen zijn over correct postgedrag en ook komt er een workshop topics openen. Na een ranje en een gevulde koek zal Danny het woord nemen om eenieder bij naam en toenaam te noemen en verantwoordelijk te houden voor zijn haar notes.
Daarna volgt er ter afsluiting een sessie waarbij je de admins eventjes aan mag raken!
Blof heeft gecancelled, maar er zijn nu geruchten over verregaande onderhandelingen tussen de FOK!-pr afdeling en Anouk, heb ik ergens opgevangen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Sinceria het volgende:
Gaat er muziek zijn?
Uiteindelijk beginnen er altijd wel een paar te zingen, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Sinceria het volgende:
Gaat er muziek zijn?
Ik zat zelf meer te denken aan:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Blof heeft gecancelled, maar er zijn nu geruchten over verregaande onderhandelingen tussen de FOK!-pr afdeling en Anouk, heb ik ergens opgevangen.
Das wel een heel leuk idee!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan:
Faal
Akalei
Conorach
Daar zitten Fokkers in volgens mij zijn er nog meer Fokkers die in een bandje zitten.
Jaquote:
Nergens voor nodig, stel voor dat ze kou vatquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, 5 septembert it is.. zeg kleine druif, doe je wel wat luchtigers aan die dag ?
Knorretjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope er zullen lezingen zijn over correct postgedrag en ook komt er een workshop topics openen. Na een ranje en een gevulde koek zal Danny het woord nemen om eenieder bij naam en toenaam te noemen en verantwoordelijk te houden voor zijn haar notes.
Daarna volgt er ter afsluiting een sessie waarbij je de admins eventjes aan mag raken!
3 maanden van tevoren?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben alvast aan het indrinken!
Ik doe mee! Proost!!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben alvast aan het indrinken!
Training is everythingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe mee! Proost!!!!
Al ben ik voor die tijd al lang en breed tig keer nuchter en weer dromnken geweest.
na eg nie !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jij solliciteert echt naar een plek in ons tentje he? geloof mij, dat wil jij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |