Thnx voor het wijzigen (bedacht het me idd dat het alweer deeltje 4 is)quote:
quote:
Ja, zet mij ook maar op de lijst dan!quote:
quote:
Heb jullie toegevoegd aan de lijstquote:
Er is vast wel een tentje over met een leeg slaapplaatsje ............quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Alleen als het met veel drank is en dat ik ergens kan blijven slapen
"Ergens" bij utrecht in de buurt, en er was geloof ik ook al een all-in prijs genoemdquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is er al iets bekend over het hoe wat waar?
Ik heb de vorige topics niet gelezen![]()
Ja 25 euro onbeperkt zuipenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
"Ergens" bij utrecht in de buurt, en er was geloof ik ook al een all-in prijs genoemd
na 3 sinas ga ik over op de fristi hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 05:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zuip op de kosten van de mensen die nog moeten rijden en wie na 3 sinas het hun de neus uitkomt
Jij doet het toch allemaal zonder alcohol?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef RealZeus het volgende:
terugvindzuipfestijn
Ok, 5 septembert it is.. zeg kleine druif, doe je wel wat luchtigers aan die dag ?quote:
Jij boefjequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
na 3 sinas ga ik over op de fristi hoor
ben jij d'r ook bij ???quote:
Nah gezellig een pils drinken met de enige admin die me ooit een ban heeft gegevenquote:
En met mij, en met mij!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah gezellig een pils drinken met de enige admin die me ooit een ban heeft gegeven
Oi, leuk!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef MarijeH het volgende:
Hmm ik zit te twijfelen of ik zal komen. Zit zelf niet zolang op dit forum. Waar word de meet gehouden precies of is dat nog niet bekend.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oi, leuk!trek je ook wat luchtigers aan?
*roarrrrrrrrrrr* ...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luchtiger dan nu bedoel je? Dat kan heul niet
Als ik nog moet rijden wel, ja. Maar als ik kan blijven pitten lust ik wel een klein biertje, hoor. Maar alcohol heeft bij mij geen invloed op het slagen van een feest.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij doet het toch allemaal zonder alcohol?
Dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef MarijeH het volgende:
Hmm ik zit te twijfelen of ik zal komen. Zit zelf niet zolang op dit forum.
Waarschijnlijk kent iedereen maar een Handvol mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef MarijeH het volgende:
Hmm ik zit te twijfelen of ik zal komen. Zit zelf niet zolang op dit forum. Waar word de meet gehouden precies of is dat nog niet bekend.
Ik ga d'r gewoon blind in, heb toch een plaat voor m'n harsesquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kent iedereen maar een Handvol mensen.
Tot die tijd kan je in een SC duiken om wat namen te leren kennenenzo
Ok ik zal binnenkort wel een sc induiken denk ik. Is er al een exacte plek bekend.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kent iedereen maar een Handvol mensen.
Tot die tijd kan je in een SC duiken om wat namen te leren kennenenzo
belangrijker, er is toch wel een dresscode?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ok ik zal binnenkort wel een sc induiken denk ik. Is er al een exacte plek bekend.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
*roarrrrrrrrrrr* ...
maar lijkt me gezellig
hoezo? heb jij een tent daar dan ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook!!Tof dat je ook komt, meets zijn leuk!
Blijf je ook kamperen bommie?
Eh....mijn tent is al volquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? heb jij een tent daar dan ?
Of gewoon op het gras slapen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh....mijn tent is al vol
maar je kan natuurlijk ook zelf een tentje meenemen!
Ja heel de avond Rick Asthleyquote:
Nope er zullen lezingen zijn over correct postgedrag en ook komt er een workshop topics openen. Na een ranje en een gevulde koek zal Danny het woord nemen om eenieder bij naam en toenaam te noemen en verantwoordelijk te houden voor zijn haar notes.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope er zullen lezingen zijn over correct postgedrag en ook komt er een workshop topics openen. Na een ranje en een gevulde koek zal Danny het woord nemen om eenieder bij naam en toenaam te noemen en verantwoordelijk te houden voor zijn haar notes.
Daarna volgt er ter afsluiting een sessie waarbij je de admins eventjes aan mag raken!
Blof heeft gecancelled, maar er zijn nu geruchten over verregaande onderhandelingen tussen de FOK!-pr afdeling en Anouk, heb ik ergens opgevangen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Sinceria het volgende:
Gaat er muziek zijn?
Uiteindelijk beginnen er altijd wel een paar te zingen, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Sinceria het volgende:
Gaat er muziek zijn?
Ik zat zelf meer te denken aan:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Blof heeft gecancelled, maar er zijn nu geruchten over verregaande onderhandelingen tussen de FOK!-pr afdeling en Anouk, heb ik ergens opgevangen.
Das wel een heel leuk idee!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan:
Faal
Akalei
Conorach
Daar zitten Fokkers in volgens mij zijn er nog meer Fokkers die in een bandje zitten.
Jaquote:
Nergens voor nodig, stel voor dat ze kou vatquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, 5 septembert it is.. zeg kleine druif, doe je wel wat luchtigers aan die dag ?
Knorretjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope er zullen lezingen zijn over correct postgedrag en ook komt er een workshop topics openen. Na een ranje en een gevulde koek zal Danny het woord nemen om eenieder bij naam en toenaam te noemen en verantwoordelijk te houden voor zijn haar notes.
Daarna volgt er ter afsluiting een sessie waarbij je de admins eventjes aan mag raken!
3 maanden van tevoren?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben alvast aan het indrinken!
Ik doe mee! Proost!!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben alvast aan het indrinken!
Training is everythingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe mee! Proost!!!!
Al ben ik voor die tijd al lang en breed tig keer nuchter en weer dromnken geweest.
na eg nie !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jij solliciteert echt naar een plek in ons tentje he? geloof mij, dat wil jij niet
knuffel jij daarmee?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:24 schreef nijnja het volgende:
Ik heb mijn eigen tent! Zelf gevouwen gisteren op de PUBmeet 14.gif
[ afbeelding ]
Is is wel waterdicht?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:24 schreef nijnja het volgende:
Ik heb mijn eigen tent! Zelf gevouwen gisteren op de PUBmeet 14.gif
[ afbeelding ]
Het was wel weer leukquote:
Dat weet ik niet, ik heb hem niet getestquote:
Als hij niet waterdicht is, is er vast wel een leuke Fok!ster waarbij jij en haar tent mag slapen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het was wel weer leukMaar ik gok zomaar eens dat deze meet nog veel beter gaat worden, want opkomst en meer mensen die ik niet ken dus die erg gaan schrikken
[..]
Dat weet ik niet, ik heb hem niet getest
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij niet waterdicht is, is er vast wel een leuke Fok!ster waarbij jij en haar tent mag slapen.
Plaats hier alvast een oproep.quote:
Mag ik mijn tent in de jouw tent opzetten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:26 schreef nijnja het volgende:
Wie oh wie heeft er plaats voor mij in de haar tent?
De mensen die komen, die ik al een keer gezien heb houden wel van een feestje, dus dit gaat opzeker een topmeet worden!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het was wel weer leukMaar ik gok zomaar eens dat deze meet nog veel beter gaat worden, want opkomst en meer mensen die ik niet ken dus die erg gaan schrikken
[..]
Dat weet ik niet, ik heb hem niet getest
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De mensen die komen, die ik al een keer gezien heb houden wel van een feestje, dus dit gaat opzeker een topmeet worden!
In andere culturen dan de Westerse blijven geuren een belangrijke rol spelen. Polynesiërs, Eskimo's en Lappen wrijven bij een ontmoeting de neuzen tegen elkaar. Dit is niet alleen een ritueel om elkaar te begroeten maar ook een beproefde manier om vriend van vijand te onderscheiden. Bepaalde stammen in Nieuw-Guinea drukken bij het afscheid de handen in de oksel van de geliefde vriend of familielid om de geur vervolgens over hun eigen lichamen te wrijven: een persoonlijke en intieme herinnering voor de achterblijverquote:
Ik wil wel scrabbelen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
Worden er trouwens ook spelletjes gedaan die avond?
Truth or darequote:
Ja vast welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb! Is vast ook een versie van mogelijk met drank
En anders maken we er eentje!quote:
Ik kan haast niet wachten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En anders maken we er eentje!
Volgens mij gaat het daar straks in September zo onbenullig uit de klauwen lopen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb! Is vast ook een versie van mogelijk met drank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een ziekenhuis te reserveren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten.![]()
Misschien een idee om alvast een bed te reseveren in het ziekenhuis.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg: dare!
Drink drie shotjes, ren drie rondjes om je tent heen en zing het WilhelmusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg: dare!
OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broek uit.
Goed idee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Of een ziekenhuis te reserveren.
Voorbereidend mailtje naar het UMC doen?![]()
Een alvast een email/brief voor werkgevers van de Fokkers.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Oke.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Drink drie shotjes, ren drie rondjes om je tent heen en zing het Wilhelmus
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Drink drie shotjes, ren drie rondjes om je tent heen en zing het Wilhelmus
Ssst, dat was hem juist.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik doe dan wel 3 glazen wijn.
Kunnen we dan eerst even de scheerlijnen markeren? ik ben nuchter al een beetje motorisch gehandicapt.
Jij snapt het.quote:
Dat gaat dan nog leuk worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ssst, dat was hem juist.
Al eens een keer grandioos misgegaan op een een camping, zelfs zonder de drank.
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ssst, dat was hem juist.
Al eens een keer grandioos misgegaan op een een camping, zelfs zonder de drank.
Als je maar niet denkt dat ik je uit de eerste beste sloot kom vissen.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook een handje van, zelfs als ik er dingen aanhang, zodat ze goed opvallen
Ik ren wel een rondje om de camping, dat lijkt me veiliger
En dan verdwalen.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook een handje van, zelfs als ik er dingen aanhang, zodat ze goed opvallen
Ik ren wel een rondje om de camping, dat lijkt me veiliger
Dan doe ik het wel. Dan geef ik gelijk mond op mondbeademing.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik je uit de eerste beste sloot kom vissen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik je uit de eerste beste sloot kom vissen.
Geen idee.quote:
Jij denkt dat ik buitenwesten raak op die meet?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel. Dan geef ik gelijk mond op mondbeademing.
Nee dat hoop ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik buitenwesten raak op die meet?
Denk ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik buitenwesten raak op die meet?
Is dat serieus een werkwoordquote:Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Denk ik ookgaan samen wijnen toch
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Denk ik ookgaan samen wijnen toch
Jij komt dus ook?!quote:
Ja, tuurlijk.quote:
Jaquote:
Dan kan je net zogoed niet komen, lig je na 2 sec knockout, weg geldquote:Op zondag 24 mei 2009 12:57 schreef luciano het volgende:
Ok , dat wordt een rondje boxen met BrandX op de meet .............![]()
Knap, want ik heb de OP gewoon ge-c/p't. Enige afwijking die mogelijk is, is dus versabommie.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:04 schreef luciano het volgende:
Leuk dat gedoe met 2 topics nu .. altijd handig 2 topics met afwijkende deelnemerslijsten !
Waarom denken FA altijd dat ze alles zo goed weten ???
Zoek de verschillen :
1)
Komen:
achterlijke_gladiool
admiraal_anaal
Anthraxx
Aventura
azazel1707
babybel
BarraCupraCuda
Bart
Bastard
BELASTING
Belsezar
Biancavia
Biogarde
Blind_Guardian
Blinky
Bluezz
boem-dikkie
BONG4002
BrandX
Bravebart
Brighteyes
causa
CecilBDemented
Civilian
Conflict
Cuegirllie
Cynix ®
DABAMaster
dagdag
Dagonet
DaMart
Danny
Dark_Angelus
Dein_Gesicht
Dorkquemada
DriekOplopers
dWc_RuffRyder
dyna18
Edwinuss
E-Lise
Emimich
fliert
flugeltje
fraubitch
Gasturbine
GoeRoe86
GPD
Greys
Gupje
HeatWave
Heatseeker
Hoi_Piepeloi
I.R.Baboon
iamredleader+tinuviel+Jair
ikwilookwatzeggen
Isabeau
Iteejer
Jane
Jimbo
JJH
Jo0Lz
jogy
JohnnyKnoxville
Jordy-B
Juicyhil
Jumparound
kanovinnie
Knut
kraaksandaal
kwiwi
Lamon
Leintjeuh
Lemmeb
Levitation
liesje1979
liiszle
Lois
luciano
maanvis
Magneet
Mei_stiertje
Memento-Mori
Mike
Mikkie
Misan
MissBliss
MissHobje
Misstique
motorbloempje + aanhang
Mr.J
MrManiak
NanKing+ aanhang
Natalie
nijn
NoelGallagher
oshiro
outsidr
Paaskonijn
Papabear
PietjePuk007
pfaffke
pussydeluxe
Q.
Qu63
Quir
Ratelslangetje
Re
RealZeus
remlof
rene90
Ripley
royjn
rubbereend
rulerofdeath
Ryan3
Sander
sigme
Sjowhan
Skaai
Snakey
Snarf
Stali
Stinkie
Stranger
superworm
Surveillance-Fiets
swarmahoer
swollywood
teamlead
Tijn
tijnbrein
ThE_ED
Toiletboy
Troel
Vagere_Hein
Xlarge
Ymke
Yvonne
2)
Komen:
achterlijke_gladiool
admiraal_anaal
Anthraxx
Aventura
azazel1707
babybel
BarraCupraCuda
Bart
Bastard
BELASTING
Belsezar
Biancavia
Biogarde
Blind_Guardian
Blinky
Bluezz
boem-dikkie
BONG4002
BrandX
Bravebart
Brighteyes
causa
CecilBDemented
Civilian
Conflict
Cuegirllie
Cynix ®
DABAMaster
dagdag
Dagonet
DaMart
Danny
Dark_Angelus
Dein_Gesicht
Dorkquemada
DriekOplopers
dWc_RuffRyder
dyna18
Edwinuss
E-Lise
Emimich
fliert
flugeltje
fraubitch
Gasturbine
GoeRoe86
GPD
Greys
Gupje
HeatWave
Heatseeker
Hoi_Piepeloi
I.R.Baboon
iamredleader+tinuviel+Jair
ikwilookwatzeggen
Isabeau
Iteejer
Jane
Jimbo
JJH
Jo0Lz
jogy
JohnnyKnoxville
Jordy-B
Juicyhil
Jumparound
kanovinnie
Knut
kraaksandaal
kwiwi
Lamon
Leintjeuh
Lemmeb
Levitation
liesje1979
liiszle
Lois
luciano
maanvis
Magneet
Mei_stiertje
Memento-Mori
Mike
Mikkie
Misan
MissBliss
MissHobje
Misstique
motorbloempje + aanhang
Mr.J
MrManiak
NanKing+ aanhang
Natalie
nijn
NoelGallagher
oshiro
outsidr
Paaskonijn
Papabear
PietjePuk007
pfaffke
pussydeluxe
Q.
Qu63
Quir
Ratelslangetje
Re
RealZeus
remlof
rene90
Ripley
royjn
rubbereend
rulerofdeath
Ryan3
Sander
sigme
Sjowhan
Skaai
Snakey
Snarf
Stali
Stinkie
Stranger
superworm
Surveillance-Fiets
swarmahoer
swollywood
teamlead
Tijn
tijnbrein
ThE_ED
Toiletboy
Troel
Vagere_Hein
versabommie
Xlarge
Ymke
Yvonne
SUCCES !!!
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:30 schreef versabommie het volgende:
-weg, ook aan verkapte doodsverwensingen doen we niet.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou , BrandX heppet er maar druk mee met al dat verwijderen van dat off_topic geneuzel .
U GO GIRL !![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef luciano het volgende:
Nou nou , BrandX heppet er maar druk mee met al dat verwijderen van dat off_topic geneuzel .
U GO GIRL !neucken?
lolwut![]()
Wat ben jij een kansloos ventje zeg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:17 schreef luciano het volgende:
[..]
Agenda checkt .....
Heb je 5 september wat te doen ???een FOK!meet. Wordt het dan ook de beruchte When BX met Luciano-meet?
lolwut![]()
jah jij wel, en ik nietquote:Op zondag 24 mei 2009 13:18 schreef luciano het volgende:
[..]
Ist echt !!!???
Darn , dan mag ik zeker ook naar OO !! ?? , Bedankt voor de tip !!!Snap er ook geen reet van. Klassejustitie. Opknopen moeten we ze! Allemaal!
lolwut![]()
Ik lig al in een deuk hier na die reaktie op Bommie , maar ik weet zeker dat je zojuist Bommels day , maak het maar WEEK hebt gemade ............
Hij reageert nu niet , want hij is op zekers zijn pamper aan het verschonen nu !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja , JIJ wel mod , en Ik niet ... klassejustitie is het ........ verzuipen moeten we ze , ( bijna ) allemaal.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah jij wel, en ik nietSnap er ook geen reet van. Klassejustitie. Opknopen moeten we ze! Allemaal!
![]()
![]()
ik kan serieus niet in OO.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef luciano het volgende:
[..]
Tsja , JIJ wel mod , en Ik niet ... klassejustitie is het ........ verzuipen moeten we ze , ( bijna ) allemaal.
Ik ben dan wel mod, maar je hebt dan nog steeds geen toegang tot OO als je niet onder de 50.000 zit qua userID
lolwut![]()
veel lager hoor, ik kan er ook niet in, maar er is ook niet bijster veel te doen kan ik je vertellenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kan serieus niet in OO.
Ik ben dan wel mod, maar je hebt dan nog steeds geen toegang tot OO als je niet onder de 50.000 zit qua userID.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heyyyyyyyyyyyy , is dat geen verkapte doodverwensing trouwens ????? BOEMELLLLLLLL , stuur maar een mail naar forum@fuck.nl hoor , dat zal ze leren jou zo te editten. Hoe durft ze.
Broekie laten lopen is wat haar te wachten staat 5 september . Vóór of ná het neukuh , dat mag ze zelf bepalen.![]()
joh? ik dacht serieus dat dat was zolang je onder de 50.000 zit. Nog lager dan jou dus? wow.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel lager hoor, ik kan er ook niet in, maar er is ook niet bijster veel te doen kan ik je vertellen.
En dat er niet veel te doen is geloof ik gelijk als er maar zo weinig toegang tot hebben.
lolwut![]()
Maak er maar 5.000 van lieve schat .quote:Op zondag 24 mei 2009 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kan serieus niet in OO.
Ik ben dan wel mod, maar je hebt dan nog steeds geen toegang tot OO als je niet onder de 50.000 zit qua userID
En al ZOU de grens lager komen te liggen , dan nog zou hij maximaal 6252 worden hebben we ooit besloten .![]()
![]()
Wat is eigenlijk OO? oude olbies?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Voor dat beetje editten..quote:Op zondag 24 mei 2009 13:25 schreef luciano het volgende:
Heyyyyyyyyyyyy , is dat geen verkapte doodverwensing trouwens ????? BOEMELLLLLLLL , stuur maar een mail naar forum@fuck.nl hoor , dat zal ze leren jou zo te editten. Hoe durft ze.
Broekie laten lopen is wat haar te wachten staat 5 september . Vóór of ná het neukuh , dat mag ze zelf bepalen.zou er nu ook een note bij zijn gekomen ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!![]()
Anders mag je MIJN noten wel ff lenen hoor op de meet , jij ouwe trekpop!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor dat beetje editten..zou er nu ook een note bij zijn gekomen ?
En anders neem jemaar , of deze
![]()
![]()
Misschien ben ik op de meet zelfs dubbel blauw!Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Jij komt als smurf?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:41 schreef nijnja het volgende:
Misschien ben ik op de meet zelfs dubbel blauw!
![]()
Ik kan me niet indenken dat iemand ooit aan jouw noten wil zitten!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef luciano het volgende:
[..]
Anders mag je MIJN noten wel ff lenen hoor op de meet , jij ouwe trekpop!
En anders neem je [ afbeelding ] maar , of deze [ afbeelding ]
verdomme.. nu heb ik een beetje overgegeven in mijn mond
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!![]()
[ tubgirl_mode_on ]quote:Op zondag 24 mei 2009 14:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat iemand ooit aan jouw noten wil zitten!
Je mag ook in iemands anders mond overgeven hoor als je dat lekkerder vindt!
[ tubgirl_mode_off ]![]()
Snel!! Spoelen!!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat iemand ooit aan jouw noten wil zitten!
![]()
![]()
Ik heb afgelopen jaar een beetje een overkill aan tubgirl gepost dus ik doe ff niet mee...quote:Op zondag 24 mei 2009 14:51 schreef luciano het volgende:
[..]
[ tubgirl_mode_on ]
Je mag ook in iemands anders mond overgeven hoor als je dat lekkerder vindt! [ afbeelding ]
[ tubgirl_mode_off ]
nouja 1tje nog dan ?
Jij durft , HELD !!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar een beetje een overkill aan tubgirl gepost dus ik doe ff niet mee...
nouja 1tje nog dan ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Jij durft , HELD !!
ohw dan was het nog vorig jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ban-bonanza[Forum] Banmeldtopic
[Forum] Banmeldtopicquote:Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
doh! Was één of andere onverlaat die de boel had zitten opruien... foei!quote:Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
Die goeie ouwe tijd bij de buurtjes ............ maar die permban ......... mijn ass gloeit nog steeds na van al die trappen , lolllllllllllquote:Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
doh! Was één of andere onverlaat die de boel had zitten opruien... foei!![]()
Als mijn pabo faalt ga ik kijken naar hoe ik bij de KLPD kan komenquote:![]()
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Keiharde Lekkere Porno voor Danny ???quote:Op zondag 24 mei 2009 15:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als mijn pabo faalt ga ik kijken naar hoe ik bij de KLPD kan komen![]()
![]()
Nee. google maarquote:
Keiharde Lange Pik van Danny ?quote:
Das de enige hit die ik krijg .......... jij vunzig vies .......bahhhhhhh
![]()
Verdorie zeg. Nouja, dan zal dat het wel zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Keiharde Lange Pik van Danny ?
Das de enige hit die ik krijg .......... jij vunzig vies .......bahhhhhhh
Luciano, ik weet dat je maar een paar hersencellen hebt, maar zou je de slowchat in dit topic willen houden? Dankjewel.![]()
Vind het nogal een gevaarlijke aanname, dat hij uberhaupt meer dan 1 hersencel heeftquote:Op zondag 24 mei 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
Luciano, ik weet dat je maar een paar hersencellen hebt, maar zou je de slowchat in dit topic willen houden? Dankjewel.
Nee , in Arnheim hebben ze lekker veel Gehirnzellen ............ Nederland had dat restantje grondgebied allang moeten afstoten destijds , zuchtttttttttt.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vind het nogal een gevaarlijke aanname, dat hij uberhaupt meer dan 1 hersencel heeft
Jullie slapen zeker samen in 1 tentje 5 september ?![]()
![]()
Dat had Nederland zeker moet doen !quote:Op zondag 24 mei 2009 16:23 schreef luciano het volgende:
[..]
Nee , in Arnheim hebben ze lekker veel Gehirnzellen ............ Nederland had dat restantje grondgebied allang moeten afstoten destijds , zuchtttttttttt.
Jullie slapen zeker samen in 1 tentje 5 september ?Duitsland
![]()
Ennuh ik slaap niet in een tentje heb al een slaapplaats geregeld
slaapplaats versabommiequote:Op zondag 24 mei 2009 16:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat had Nederland zeker moet doen !Duitsland
![]()
Ennuh ik slaap niet in een tentje heb al een slaapplaats geregeld![]()
Er komen maar 2 lekkere kippetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadverdamme, is dit het malloten verzameltopic aan het worden ofzo?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!![]()
Het is FOK! wat dacht je dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef Sinceria het volgende:
Gadverdamme, is dit het malloten verzameltopic aan het worden ofzo?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat er ook normale mensen komen?quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!![]()
Die komen zeker. Alleen die posten hier niet continu.quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, er zijn maar een paar psychisch ernstig in de war, maar als die veel posten lijkt dat idd wel zo.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef Sinceria het volgende:
Gadverdamme, is dit het malloten verzameltopic aan het worden ofzo?![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, er zijn maar een paar psychisch ernstig in de war, maar als die veel posten lijkt dat idd wel zo.
14 SHADES OF GREY
Ik vind het dan niet zo vreemd dat veel nieuwkomers op het laatste moment afzeggen, als ik het zo even teruglees..quote:
En ik heb niet zoveel gezegd, dus aan mij lag het dit keer niet.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het dan niet zo vreemd dat veel nieuwkomers op het laatste moment afzeggen, als ik het zo even teruglees..
En ik heb niet zoveel gezegd, dus aan mij lag het dit keer niet.
Ik hoop ook niet aan mij?![]()
![]()
Nee en ook niet aan Lamon.quote:
Maar andere.14 SHADES OF GREY
Goed ideequote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dan moeten we zorgen dat het juist mensen leuk lijkt om te komen!
14 SHADES OF GREY
IS natuurlijk bullshit. Elke meet van welk subforum dan ook beginnen velen enthousiast mee te doen en uiteindelijk zegt het gros af omdat het grote bekken achter het scherm zijn of psychoten die denken dat Yvonne echt een klein dik propje met slachttanden is, Danny echt uncle Fester is, veel users hooligans zijn of dat ik in het eggie ook adhd-relnicht ben .. de vooroordelen van plain text !quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het dan niet zo vreemd dat veel nieuwkomers op het laatste moment afzeggen, als ik het zo even teruglees..
En ik heb niet zoveel gezegd, dus aan mij lag het dit keer niet.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
Geef de mensen wat ze nodig hebben, vlees bier en tieten!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dan moeten we zorgen dat het juist mensen leuk lijkt om te komen!
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, er zijn maar een paar psychisch ernstig in de war, maar als die veel posten lijkt dat idd wel zo.
![]()
![]()
Is dat NIET zo dan ? Dan durf ik misschien ook ECHT te komenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
IS natuurlijk bullshit. Elke meet van welk subforum dan ook beginnen velen enthousiast mee te doen en uiteindelijk zegt het gros af omdat het grote bekken achter het scherm zijn of psychoten die denken dat Yvonne echt een klein dik propje met slachttanden is, Danny echt uncle Fester is, veel users hooligans zijn of dat ik in het eggie ook adhd-relnicht ben![]()
Want ik ben nog steeds bang voor al die mensen die zo naar tegen me deden , en sommigen nog steeds doen.
Ene Remlof achtervolgt me steeds , en elke keer verwijdert hij mijn posts , en ook ene BrandX met een blauw dingetje ook achter haar naam . Ook zij , alleen is die niet zo snel. Maar ik heb al wel gehoord dat het broer en zus zijn , dus dat verklaart een heleboel.
Jullie maken de mensen bang ja.
Stop daar eens mee , want anders ........( oops , daluk zien ze dit weer als een dreigement , en dan ben ik 48 uur pleite , of langer , en moet ik weer een meter bier bestellen voor Yvonne om weer te mogen praten hier met mijn vriendjes )
Dus ik zet maar ... anders .......dan kom ik niet, en ga ik lekker naar die andere meet voor verlegen mensen Fok 10 jaar-meet voor extreem verlegen Fokkers![]()
Oh ja , en aan mij kan het ook niet liggen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
En ik heb niet zoveel gezegd, dus aan mij lag het dit keer niet.![]()
Ik wil mischien ook wel komen, moet even kijken of ik dan moet werken enz.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Zijn BX en Relmof (Echt, blijft een goeie typo, ik vind hem nog steeds grappig. Alhoewel dat waarschijnlijk meer over mij dan over Rekmof (hihi), maar goed nu verder met de zin waar ik net mee begonnen was) broer en zus?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dat NIET zo dan ? Dan durf ik misschien ook ECHT te komen![]()
Want ik ben nog steeds bang voor al die mensen die zo naar tegen me deden , en sommigen nog steeds doen.
Ene Remlof achtervolgt me steeds , en elke keer verwijdert hij mijn posts , en ook ene BrandX met een blauw dingetje ook achter haar naam . Ook zij , alleen is die niet zo snel. Maar ik heb al wel gehoord dat het broer en zus zijn , dus dat verklaart een heleboel.
Jullie maken de mensen bang ja.
Stop daar eens mee , want anders ........( oops , daluk zien ze dit weer als een dreigement , en dan ben ik 48 uur pleite , of langer , en moet ik weer een meter bier bestellen voor Yvonne om weer te mogen praten hier met mijn vriendjes )
Dus ik zet maar ... anders .......dan kom ik niet, en ga ik lekker naar die andere meet voor verlegen mensen Fok 10 jaar-meet voor extreem verlegen Fokkers
Openbaring!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, zet mij ook maar op de lijst dan!
P.S. Waarom staat de 6-jaarmeet er niet tussen?
Hebben jullie ruimte in een tent?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.![]()
" Aangetrouwd "quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet, want Tijn is ook geen Oldbie Oldbietelt ook
![]()
![]()
Dan telt leenkloon ookquote:![]()
En anders moet Mike me maar even tijdelijk aantrouwen ja
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.![]()
Ik las aandouwenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan telt leenkloon ook![]()
En anders moet Mike me maar even tijdelijk aantrouwen ja![]()
![]()
quote:
Nou... ik moet tzt inderdaad eerst even kijken of de tent van de 5-jaarsmeet nog leeft. Die heb ik destijds de dag erna hier ergens opgeborgen (waar?) en ik weet eigenlijk eigenlijk niet eens of ik hem eerst wel helemaal heb laten opdrogen.![]()
Maareh... los van het feit dat ik dus niet eens weet of we überhaupt nog in het bezit van een tent zijn, ben jij natuurlijk altijd overal welkom.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Heel misschien heb ik nog een tent
Jij leest wat je wilt lezen.quote:
http://www.legertenten.nl/ is iedereen in een keer van het tentprobleem af en het is nog gezellig ook!![]()
Rochel jij dat even dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij leest wat je wilt lezen.
http://www.legertenten.nl/ is iedereen in een keer van het tentprobleem af en het is nog gezellig ook!
14 SHADES OF GREY
Die tenten.quote:
14 SHADES OF GREY
Dan moet ik eerst weten hoeveel mensen er mee willen doen. zijn wel €160 voor en weekend. Misschien voor de liefhebbers makkelijk/mogelijk om bij het arrangement in te doen? (Ik gooi ook maar een balletje op...)quote:![]()
Misschien kan FOK! korting krijgen. Gewoon 20 tenten ofzo huren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten hoeveel mensen er mee willen doen. zijn wel €160 voor en weekend. Misschien voor de liefhebbers makkelijk/mogelijk om bij het arrangement in te doen? (Ik gooi ook maar een balletje op...)
14 SHADES OF GREY
De Dakar-auto is natuurlijk ook aanwezig!
Zie sig
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Ik verwacht niet anders. En jullie staan naast onze tentquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef oshiro het volgende:
De Dakar-auto is natuurlijk ook aanwezig!
Zie sig
.
![]()
Zijn er bungalows oid beschikbaar in de directe omgeving? Outsidr moet dat voor zijn rug, en ik voor mijn ruimte/privacyanders komt ik niet
![]()
http://www.hotels.nl/nl/utrecht/5star.htmquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zijn er bungalows oid beschikbaar in de directe omgeving? Outsidr moet dat voor zijn rug, en ik voor mijn ruimte/privacyanders komt ik niet
Hier kun je vast héérlijk slapen.![]()
![]()
Ik wil geen duur hotelding!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:29 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.hotels.nl/nl/utrecht/5star.htm
Hier kun je vast héérlijk slapen.
Gewoon een bungalow ofzo!![]()
google + huisje huren + utrecht. ;')quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik wil geen duur hotelding!
Gewoon een bungalow ofzo!![]()
Utrecht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:14 schreef Grulez het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is het bekend waar het (waarschijnlijk) wordt gehouden.![]()
Hallo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[
En anders moet Mike me maar even tijdelijk aantrouwen ja
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Jij kan niet 1 nacht in een tent slapen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
ben verlegen, maar kom wel.. die meet voor verlegen mensen vind ik te eng!
Voor mij alleenquote:
En wat doe ik als ik niemand herken? nou nou nou ? Wat dan ? Nou?
bier drinkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
En wat doe ik als ik niemand herken? nou nou nou ? Wat dan ? Nou?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
in je broek zekerquote:
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
dat kan ik wel denk ik ... hebben ze geen Captain Morgan? Arw arw arw!quote:Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
Is Yvonne, dat kleine dikke admin propje vogelvrij op deze parteeeey?Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
Is Yvonne, dat kleine dikke admin propje vogelvrij op deze parteeeey?![]()
![]()
Ja kom... Yvonne is zooooooooooooooooo dik, dat ze haar eigen google streetview page heeft!quote:
En ze is maximaal 1 meter 23
Your mothervonne is so big, you need a lunchpack when you walk around her.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom... Yvonne is zooooooooooooooooo dik, dat ze haar eigen google streetview page heeft!
En ze is maximaal 1 meter 23![]()
![]()
Yvonne is zoooooooooooooooo dik, haar inlegkruisjes worden geleverd door beterbed!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Your mothervonne is so big, you need a lunchpack when you walk around her.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom... Yvonne is zooooooooooooooooo dik, dat ze haar eigen google streetview page heeft!
En ze is maximaal 1 meter 23
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Yvonne is zooooooooooooooo dik dat ze een eigen ingang bijd e McDrive heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne is zoooooooooooooooo dik, haar inlegkruisjes worden geleverd door beterbed!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne is zoooooooooooooooo dik, haar inlegkruisjes worden geleverd door beterbed!!!!!!!!
en dat is haar tampon?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Yvonne is zoooooooooooooo dik, ze IS het gat in de ozonlaag!Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ze is maximaal 1 meter 23![]()
![]()
Neen, een 4 persoons. Dus wel in mijn broek jaquote:
ben je zo dik dat je zo'n grote broek nodig bent?quote:Op donderdag 4 juni 2009 03:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Neen, een 4 persoons. Dus wel in mijn broek ja
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je zo dik dat je zo'n grote broek nodig bent?
scheelt dat jij een hongerwinter wel door komtquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
So truequote:Op donderdag 4 juni 2009 03:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt dat jij een hongerwinter wel door komt
* rulerofdeath gaat maar iets meer bier drinkenquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
hey lullo 1 keer UMBERTO TOZZI en je bent off the hookquote:
En terecht, want dit gaat nergens overquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat maar iets meer bier drinken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 03:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lullo 1 keer UMBERTO TOZZI en je bent off the hook
Even voor de zekerheid dan maar.
Yvon is lief![]()
![]()
tjah, moet toch watquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
En terecht, want dit gaat nergens over
bier FTW.
maar hoe gaat de meet nou plaatsvinden? gewoon een tentenkamp met dronken FOK!kers?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ik hoop hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, moet toch wat
bier FTW.
maar hoe gaat de meet nou plaatsvinden? gewoon een tentenkamp met dronken FOK!kers?!!
Ik ben pitten
ok, slaap zequote:
![]()
.
Ben benieuwd wanneer wat meer details tevoorschijn komen mbt de meet
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.![]()
Preciesquote:
Daar wacht ik dus op om eea af te stemmen
Ik had begrepen dat het in de "Berenkuil" was ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:07 schreef raaavi het volgende:
Het Lowlands terein?
Rond 5 sept. ruik je het niet meer
Dat ken ik alleen als de kruising van een paar fietspaden in overvecht(utrecht)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het in de "Berenkuil" was ofzo![]()
Het schijnt ook een camping te zijn die zo heet in Utrecht (Vlakbij de Veemarkt)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen als de kruising van een paar fietspaden in overvecht(utrecht)(althans volgens google)
Dat ding is een beetje verwaarloosd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het schijnt ook een camping te zijn die zo heet in Utrecht (Vlakbij de Veemarkt)(althans volgens google)
For great justice!![]()
Hebben ze hem een paar km verplaatst? De laatste keer lag hij nog gewoon in oost hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen als de kruising van een paar fietspaden in overvecht(utrecht)
For great justice!![]()
Mijn aanwezigheid is onder voorbehoud btw, dubbele plannen in het vooruitzicht. Dat wordt iene-miene-mutten
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Je kiest voor ons. Slotje, opgelost.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Skaai het volgende:
Mijn aanwezigheid is onder voorbehoud btw, dubbele plannen in het vooruitzicht. Dat wordt iene-miene-muttenFor great justice!![]()
Utrecht.
Lekker centraal.
Lijkt mij de meest uitgekozen locatie.
(Of iets in die buurt in ieder geval!)![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Skaai het volgende:
Mijn aanwezigheid is onder voorbehoud btw, dubbele plannen in het vooruitzicht. Dat wordt iene-miene-muttenAltijd mensen die van die smoesjes bedenken.
![]()
en er is voor ieder wat wils!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:13 schreef Darkwolf het volgende:
Utrecht.
Lekker centraal.
Lijkt mij de meest uitgekozen locatie.
(Of iets in die buurt in ieder geval!)
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.![]()
Ik twijfel nogIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
niet doenquote:
En dan laten jullie mij daar achterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We gaan naar een kinderboerderij?!?
Ja samen met de rest van Fok!quote:14 SHADES OF GREY
Komt Bong ook nog?
met 2 vrienden nog wel toch?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
*Schopje
Ik kom met 2 vrienden van mij dus wordt het BONG + aanhang
quote:![]()
meet het meest veelzijdige stukje veldslag, meet!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want hij gaat een poging wagen iemand helemaal kapot te maken.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
hij wil gewoon zn sloop premiequote:Op zondag 21 juni 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want hij gaat een poging wagen iemand helemaal kapot te maken.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Jamaar Remlof lokt uit, heb je wel eens 5 minuten naar zijn ava zitten staren.. het schuim staat je op de bek!quote:
Wie zit er dan ook 5 minuten naar een avater te staren.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar Remlof lokt uit, heb je wel eens 5 minuten naar zijn ava zitten staren.. het schuim staat je op de bek!![]()
![]()
Ikke! Ik wor al na de eerste aanzicht van die schele ava zo agressief dat ik me erop ga focussen!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie zit er dan ook 5 minuten naar een avater te staren.
Ga jij?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
joah, ik stond ineens op de lijstquote:
zijn honden toegelaten?quote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Hatsikidee.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Waar wordt de meet gehouden? Heb geen zin om te gaan haasten als het gezellig is, om de laatste trein te halen. En laatste bus vanaf Utrecht Centraal naar mijn huis gaat om 0:55.Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...![]()
Om 6 uur toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar wordt de meet gehouden? Heb geen zin om te gaan haasten als het gezellig is, om de laatste trein te halen. En laatste bus vanaf Utrecht Centraal naar mijn huis gaat om 0:55.![]()
taxi naar huias omdat security me tegenhield
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: