Welke bunkerrel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, gelukkig toch nog iemand om samen de bunkerrellen te evalueren.
ow...quote:
Danny & knor hebben er al 3, zo zullen er nog wel een paar zijn. Zou idd maar zo kunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
ow...hé hé
in dit topic Wat heeft Fok! nog niet?
beweren ''ze'' dat er al 30 Fokbaby's zijn geboren![]()
is dat zo?
ohw maar ik ben niet zo'n rellert heurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik bedoelde dus Bommie op de 10jaarsmeet, aangezien ik al zie dat de RLSoapies collectief gaan falen qua opkomst.
Deed de PVV dáár maar eens wat aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:18 schreef FANN het volgende:
verrek het is waar 30e FOK!Baby geboren!
![]()
da's nog eens ledenwerving
Wat heb jij gestemd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deed de PVV dáár maar eens wat aan
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeeequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik bedoelde dus Bommie op de 10jaarsmeet, aangezien ik al zie dat de RLSoapies collectief gaan falen qua opkomst.
klinkt goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeee![]()
Zo, ik ben weer gescrubt, ontvet, onthaard, ontkalkt, gereinigd en bijgekleurd en nu doodmoe.
Maar goed dat ik niet wegga, kan ik zo mn bed in
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeee![]()
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg dan, gaat je geen ruk aan, maar zeg tenmiste iets !![]()
Ik vond 't hilarisch dat ze zei dat, vergeleken met vorige EUverkiezingen, een stap vooruit hadden gemaaktquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |