Tweede helft enorm matig en rommelig, eerste helft leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja leuke grap jongens, hihi, als puk terugkomt verstoppen we ons achter de crybaby.
Ja, maar we moeten nog een jaar wachtenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de eerste en laatste 20min gezien, precies 't goede dus.
We zijn geplaatst.
Ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja leuke grap jongens, hihi, als puk terugkomt verstoppen we ons achter de crybaby.
Dat is zielug voor de wesleys en raffies onder onsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag het wel om het jaar, gewoon iedere zomer een toernooi, WK of EK
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar CarO is er ook, om over de nieuwste schoonmaaksensatie te praten.
Ik denk dat we jou eens als schoonmaaksensatie moeten gebruiken. Stok erin en zwabberen maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar CarO is er ook, om over de nieuwste schoonmaaksensatie te praten.
Ransaap!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat we jou eens als schoonmaaksensatie moeten gebruiken. Stok erin en zwabberen maar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat we jou eens als schoonmaaksensatie moeten gebruiken. Stok erin en zwabberen maar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, klets er maar lekker overheenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn 't eerste Europese land dat zich geplaatst heeft.
Terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, klets er maar lekker overheen
Sorry Pietermans, maar schoonmaken is gewoon nog stommer dan voeballuh.quote:
De VVD is voor kapitaalkrachtigen Piet, het bedrag dat jij in gedachten hebt, daarvoor ben je ongeveer lid van de SP (op jaarbasis)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was serieus aan 't overwegen om lid te worden van de VVD, blijkt 't 7,35 per maand te kosten. Ik had zo'n bedrag per jaar in gedachten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |