Dezequote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:45 schreef sp3c het volgende:
welke nemen we nou?
Qoute mijn zin even hierheen dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:47 schreef sp3c het volgende:
ik zal die andere dichtmaken maar als er klachten komen verwijs ik ze door
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:50 schreef liesje1979 het volgende:
Deze
En nee geen dio, wij waren er pas bij triggerfinger.
hierquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:44 schreef Rots het volgende:
sp3c moest hem openen joh.
waar was jij op de nach dan? en liesje was je nou bij Dio?
Tuuk wel, die prutsTBOmods slapen alquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:45 schreef sp3c het volgende:
nee ik mag helemaal niet modden in dit forum
Eh linksachter bij een vlaggemastquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Waar stond je dan?
Rechtsvoor? Linksvoor?
Ook al wakker ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
terugvindplein
nicequote:
Nog steeds wakker, zit weer te verdwalen bij het kijken naar mooie scheepjes en vergeet de tijd en zulksquote:
Van jou, je bier, en ikquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:52 schreef Rots het volgende:
[..]
post even dan, volgens mij heb ik jou bij de nach gezien.
Wil je bootje kopen dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog steeds wakker, zit weer te verdwalen bij het kijken naar mooie scheepjes en vergeet de tijd en zulks
Dromen is tofquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voel me zingerig.
Ahja, jij en je bootjes, maar dromen is fijn!
Kan het (nog) niet betalen hè, moet ik eerst gaan samenwonenquote:
Wat kost zo'n kreng?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind dit wel een leuk scheepje http://home.hetnet.nl/~eibertencorry/
wat was nou het probleem?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is tof he?![]()
En ik nog helemaal voor je smeken bij de uitsmijter enzo
het is al licht buiten!quote:
Ik weet het ook nog steeds niet, ik weet niet anders dan dat we aan het dansen waren, jij naar de wc ging, jij niet terugkwam, ik jou ging zoeken, je eruit gezet was,quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat was nou het probleem?
ik weet het niet eens
waar heb je gemeet. Utreg?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:11 schreef sp3c het volgende:
ik was er niet eens uit gezet!
ik ging ff roken en die gast zegt 'jij mag niet meer naar binnen' ... althans zo herinner ik het me
het fucking rookverbod heeft mijn avond verpest want als ik gewoon binnen was gaan roken was er niets gebeurt
ja goeie avond denk ik danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:16 schreef Manu82 het volgende:
Dus het komt er op neer dat je eerst alle drank van iedereen hebt opgezopen, daarna bent gaan zeiken en vervolgens nog de overgebleven drank opgezopen hebt en bent gaan roken en toen er niet meer in kwam?
Het was kwart voor 3 ofzo en ze sloten om 3 uur, dus een kwartier verpest dan, en op het teras was het ook best gezelligquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:11 schreef sp3c het volgende:
ik was er niet eens uit gezet!
ik ging ff roken en die gast zegt 'jij mag niet meer naar binnen' ... althans zo herinner ik het me
het fucking rookverbod heeft mijn avond verpest want als ik gewoon binnen was gaan roken was er niets gebeurt
meet van wat?quote:
ja dat was denk ik toch remlof zijn schuldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was kwart voor 3 ofzo en ze sloten om 3 uur, dus een kwartier verpest dan, en op het teras was het ook best gezellig
Enige minpuntje aan de avond was Rotterdam.
Den Haag meet, i'll be there.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stem voor een Den Haag meet!Veel Hagenezen hier en in TBO
nou zet mij maar op misschien danquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat was denk ik toch remlof zijn schuld
tot volgende week, den haag meet, benieuwd hoeveel mensen zich aanmelden vannacht.quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:25 schreef sp3c het volgende:
ze had er wat van moeten zeggen!!!!
liefst voor we in den haag waren
Slaap lekker en ik ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:26 schreef Rots het volgende:
[..]
tot volgende week, den haag meet, benieuwd hoeveel mensen zich aanmelden vannacht.![]()
nu echt slapen
Ben je Remmert nu alweer zat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde een uur eerder in Den Haag zijn,
WTF!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Nee! Die hangt gezellig bij mij op de bank en kijkt toen was geluk heel gewoon.
Ja behalve dat het half 6 is geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
WTF!
Jullie worden nogal huiselijk bijna
strax worden de mods ook wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja behalve dat het half 6 is geweest
Wel!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:45 schreef sp3c het volgende:
dat kan ik nog wel opbrengen!!!
maar karaoke is niet tof
En bijna je laatste biertje op, moet welhaast een goed gevoel gevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:53 schreef sp3c het volgende:
ik heb mijn shoarma net achter de kiezen!
Ik ook, maar die fucking supermarkt is pas over 2 uur openquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow wacht, dit is GC
Nou ja, die zijn nog luier
Ik slaap ten minste 's-nachtsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 06:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo'n anderhalf uur vertraging, valt idd mee
doet 'ie alleen overdag, in de hoop dat niemand er is en het hoortquote:Op zaterdag 6 juni 2009 06:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tenzij je bovenbuurman tekeer gaat toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:08 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Doet me denken aan ons Apart-hotel , in Salou.
Werd midden in de nacht wakker, van een gillend, steunend kutwijf, keek naar mijn man, zeg ..what the fuck,.. en manlief zegt nog, was gisternacht ook al, en wij lachen.
De volgende nacht hetzelfde, alleen hoorde je toen konijngedrag, dacht, lijkt Brian wel., maar zij hield gelukkig haar kop.
Hoe het afliep, weet ik niet, want kreeg toen een ander apartement.
Zo, nu koffie
En wat ga je eraan doen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:22 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel een beetje pijn in mijn hoofd vandaag
Oh Ruilen?!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:33 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
TEAB:
Meisje, blond, 6 jaar. Totaal hyper omdat ze 'Het Kinderfeestje' geeft.
Bijzonder zelfstandig, heeft al alleen ontbeten én gedouched () kan nu haar mond niet houden van de spanning.
Ik word er een beetje tureluurs van
Nee, ben je gek!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, veel plezier CarO. Vooral niet te bezorgd doen, dat is suf
.
Haha ik geloof niet dat ik er érg op vooruit ga zo te lezenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Ruilen?!Tegen een Jongetje, blond, 5 jaar totaal hyper. Bijzonder zelfstandig, kan zijn mond niet houden.Bijzondere opvoedkundige kwaliteiten.
![]()
En veel plezier met je feestje!![]()
Ja mamma, 2 sloten koffie en 2 broodjesquote:
uitgeslapenquote:
Toch wel eerst goed, dan zoet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja mamma, 2 sloten koffie en 2 broodjes.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef FANN het volgende:
De hyper kindjes van Caro en Noek wordt dus de nieuwe generatie nachtbrakers op Fok![]()
ik zou ze nog maar effe bij die computer vandaan houden...
Ik moet booschappen doen maar ik heb geen zinmaar ik ga toch maar effe
doei
5 uur slaapquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:34 schreef sp3c het volgende:
nee niet nog steeds, ik heb zeker tot 11 uur geslapen!
besides, zometeen Blues in zoetermeer
Ziet er leuk uit, veel plezier sp3cquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt wel belangrijker
maar nee, gewoon zoetermeer blues
nu heb je in zoetermeer al snel last van de blues maar kijk:
http://www.zoetermeerblues.nl/
Je weet vantevoren hoeveel bier je gaat drinken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
Wat zullen de 16 bier lekker smaken vanavond.![]()
Ja dat voel ik aan, en het blijkt altijd te kloppen! Elke keer weer!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet vantevoren hoeveel bier je gaat drinken?![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:31 schreef versabommie het volgende:
Middag Gertie!!!!!!!!!!!![]()
ohwja:
Misdaadmeter: Rotterdam onveiligst
Misdaad in Rotterdam heb ik geen last van hoor, ik woon 20 km verderop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef versabommie het volgende:
en om de pijn voor Gert te verzachten:
Psychiatrie vol Amsterdammers
[...]
Jaren wist ik al dat alle ammerdammers mongolen zijn
Wat mij betreft mogen ze in Ijdorp allemaal gewoon een rondje Electrotherapie van da housequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Misdaad in Rotterdam heb ik geen last van hoor, ik woon 20 km verderop.
En die amsterdammers: ja het zijn natuurlijk mongolen, maar er is denk ik ook nog wat anders aan de hand: de bekende poeha en dikdoenerij. Ze voelen zich daar niet gewoon een keer een tijdje kut, of neerslachtig, nee ze hebben meteen een Belangrijke Aandoening waarvoor je Onder Behandeling moet bij een Vooraanstaande Arts.
Er was een tijd dat een bepaalde arts prima wist hoe je dergelijke aandoeningen kon verhelpen bij dergelijk volk, aber das war einmal.
Trio Singalongquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zit er wel dik in, die van Noek, Buuv en mij
Val dood !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Jaren wist ik al dat alle ammerdammers mongolen zijn
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Val dood !
Bij wijze van spreken heur.... dit is dus géén doodsverwensing,
ik herhaal '' dit is dus géén doodsverwensing''
jij bent een steuker !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:26 schreef Manu82 het volgende:
is een dubbele ontkenning juist geen bevestiging?
kom je de 5e ook ?quote:
Nee, vooruit misschien niet, maar het is wel ánders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik geloof niet dat ik er érg op vooruit ga zo te lezen![]()
Ik hou d'r maar even zelf dan.
Dan vieren we Fok!'s 10!quote:
Oh het ging over dat tentenkampquote:
Ja, anders zéker!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, vooruit misschien niet, maar het is wel ánders.![]()
Oh, fijn dat het een leuk feestje was!
Voetbal vanavond, ik geef je weinig kansquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:10 schreef CarOnline het volgende:
Wie wil er mee naar de fillum?![]()
Niemand kan en wie er kan heeft geen zin
Ik zou ze niet graag de kost geven die het toch doen. Ik ga wel kijken, al is het maar met een half oogquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja, niet echt een wedstrijd om voor thuis te blijven.
*zucht*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik ook, daar niet van.
CarO, ik vind je wel lief met die hernieuwde pubergevoelens.
nee hoor die randdebiel van een versabommie staat er ook tussenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie alleen bong, liesje en remlof op de lijst staan van hier.
nouja zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor die randdebiel van een versabommie staat er ook tussen![]()
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic
Welke bunkerrel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, gelukkig toch nog iemand om samen de bunkerrellen te evalueren.
ow...quote:
Danny & knor hebben er al 3, zo zullen er nog wel een paar zijn. Zou idd maar zo kunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
ow...hé hé
in dit topic Wat heeft Fok! nog niet?
beweren ''ze'' dat er al 30 Fokbaby's zijn geboren![]()
is dat zo?
ohw maar ik ben niet zo'n rellert heurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik bedoelde dus Bommie op de 10jaarsmeet, aangezien ik al zie dat de RLSoapies collectief gaan falen qua opkomst.
Deed de PVV dáár maar eens wat aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:18 schreef FANN het volgende:
verrek het is waar 30e FOK!Baby geboren!
![]()
da's nog eens ledenwerving
Wat heb jij gestemd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deed de PVV dáár maar eens wat aan
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeeequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik bedoelde dus Bommie op de 10jaarsmeet, aangezien ik al zie dat de RLSoapies collectief gaan falen qua opkomst.
klinkt goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeee![]()
Zo, ik ben weer gescrubt, ontvet, onthaard, ontkalkt, gereinigd en bijgekleurd en nu doodmoe.
Maar goed dat ik niet wegga, kan ik zo mn bed in
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeee![]()
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg dan, gaat je geen ruk aan, maar zeg tenmiste iets !![]()
Ik vond 't hilarisch dat ze zei dat, vergeleken met vorige EUverkiezingen, een stap vooruit hadden gemaaktquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.
Wanneer is dat? En waar?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Gaan we samen bier drinken en *burp* roepen!
5 september, zaterdag, utrecht op een camping, exacte locatie nog onbekend.quote:
Ik vind haar een ordinair viswijf, een langspeelplaat en ik mis Janquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 't hilarisch dat ze zei dat, vergeleken met vorige EUverkiezingen, een stap vooruit hadden gemaakt. Voor 't gemak vergat ze ff de enorme winst tijdens de 2ekamerverkiezingen. Mooi, dat zelfbeeld, dat 't toen gewoon een eenmalige uitschieter was
.
Ik ook, daarom stem ik niet op haar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind haar een ordinair viswijf, een langspeelplaat en ik mis Jan
shit, dan kan ik nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
5 september, zaterdag, utrecht op een camping, exacte locatie nog onbekend.
Nou dat moet haast goed kunnen komen!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
5 september, zaterdag, utrecht op een camping, exacte locatie nog onbekend.
lafjesquote:
Toch is dat wel raar, want er zit natuurlijk wel een heel programma achter. Maar ik denk dat zonder Pechtold ook D66 die winst niet gehaald zou hebben. Op de één of andere manier wordt je stemgedrag enorm beïnvloed door personen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook, daarom stem ik niet op haar.
Jep, bij een serieuze grote partij dienen die mensen zich sowieso wel aan aangezien er genoeg potentieel is. Bij een kleinere partij als de SP moet je wat geluk hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch is dat wel raar, want er zit natuurlijk wel een heel programma achter. Maar ik denk dat zonder Pechthold ook D66 die winst niet gehaald zou hebben. Op de één of andere manier wordt je stemgedrag enorm beïnvloed door personen.
Ja, maar dan toch maar even de opmerking dat de SP is qua ledenaantal volgens mij de grootste van Nederland is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, bij een serieuze grote partij dienen die mensen zich sowieso wel aan aangezien er genoeg potentieel is. Bij een kleinere partij als de SP moet je wat geluk hebben.
jah...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Geeft niet lieverd![]()
MAAR DE VOLGENDE KEER WEL GEWOON STEMMEN JAH!!!!!
![]()
Veel leden zegt niet altijd dat er een professionele organisatie achter zitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar dan toch maar even de opmerking dat de SP is qua ledenaantal volgens mij de grootste van Nederland is.
Dat is allemaal vast niet verplicht, als jij om 12u weg wil om je kiddo's dan denk ik niet dat Danny je met een kalasjnikov tegen houdtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh maar Pietje dat is met tenten enzo!
En dat heb ik niet.
Ik zit me ff in te lezen, vandaar.
die zijn ''uitgevlogen''quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je nog wat contact met die duiven van je of is dat inmiddels ook niet meer aan de orde.
ze kruipen toch allemaal samen in die tentjes dus is er vast wel ééntje overquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh maar Pietje dat is met tenten enzo!
En dat heb ik niet.
Ik zit me ff in te lezen, vandaar.
Dat je camping zei had het eigenlijk al weg moeten gevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is allemaal vast niet verplicht, als jij om 12u weg wil om je kiddo's dan denk ik niet dat Danny je met een kalasjnikov tegen houdt.
Bij de gevestigde orde zitten er vrij veel mensen die zich thuis voelen in politieke en ambtelijke organisaties, daar vanaf hun studie hun carrière in gemaakt hebben, maar dat vind ik dan weer de dood in de pot. Ze hebben een enorme afstand tot "het volk" en weten volgens mij nauwelijks hoe een arbeider z'n brood bij elkaar scharrelt en staan er redelijk met de rug naar toe. Dat verklaard voor mij de onvrede en het succes van Wilders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel leden zegt niet altijd dat er een professionele organisatie achter zit. Bij VVD, PvdA, en CDA kan je daar redelijk vanuit gaan.
Ja. Dat kan óók nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kruipen toch allemaal samen in die tentjes dus is er vast wel ééntje over
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef CarOnline het volgende:
Dat je camping zei had het eigenlijk al weg moeten geven![]()
Ah nou, lijkt me wel geinig opzich, beetje lurken daar![]()
Maar ja. De enige die ik echt een beetje ken bij jij dus dan moet je wel mn hand vasthouden.
En dáár zit je natuurlijk weer niet op te wachten
Ik voel mij altijd enorm verloren zodra de groep groter dan vijf wordt en vind er dan niets meer aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaan. Dus noekie, buuf, fann, wj, nmns, manu, soury en al die anderen. Geef je eens op
.
Dan vorm je een subgroep van <5 binnen een groter geheel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik voel mij altijd enorm verloren zodra de groep groter dan vijf wordt en vind er dan niets meer aan.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwestie van de rest van je dinnetjes (lees huisvrouwen) overhalen om ook te gaan. Dus noekie, buuf, fann, wj, nmns, manu, soury en al die anderen. Geef je eens op
.
Ach, zo noem ik noekie wel vaker hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
![]()
ik zie er een paar ''huisvrouwen'' tussen staan die niet blij zullen zijn met die benaming Pietje
Ja maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn huisvrouwen niet gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
ik bedoelde Noekie ook niet ...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, zo noem ik noekie wel vaker hoor.
Op andere fora een paar keer een meet gehad, ik knapte er nogal op af. Heel veel mensen die een houding aannemen van "Kijk mij eens leuk en/of tof zijn?". Het is aan mij niet zo besteed, het past niet bij mijn karakter. Na een uurtje of anderhalf ben ik verdwenen in een naburige kroeg o.i.d.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan vorm je een subgroep van <5 binnen een groter geheel.
Kreeg een sms alarmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Danny !! Ik heb een special abo !! Relbel ... Kost maar een euro extra..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
jou verwachtte ik al
die sms kwam niet van mij want ik weet niet hoe dat moet
Nee, gewoon om jullie te sarren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
Als je verkering krijgt daar, kom je het hier dan vertellen ?
dan vertel ik ook niks meer...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, gewoon om jullie te sarren.
In de naam van nmns, fann, soury en caro, proost.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt toch wel een button opdoen met al onze namen erop? Dat je er namens ons bent
Liesje komt vast ook welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan kom ik wel even om bier met je te drinken en Burp te roepen oke?
jah, zoietsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de naam van nmns, fann, soury en caro, proost.
quote:
Hey huisschilderquote:
Nee, ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk. Zullen we een raketje nemen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef FANN het volgende:en toen waren we uitgelult
![]()
of hep iemand nog iets leuks?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahaha, dat is wel de grootste turnoff die er isDat je als man gepijpt wordt door Homer.
Ja, maak jij je maar even uit de voeten, héél verstandig!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga deze stilte maar ff verzilveren met een half uur voetbal en een biertje, tot zo.
doe maar... pak jij ze effe, dan gaan we leggequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk. Zullen we een raketje nemen?
Astoeblieftquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maar... pak jij ze effe, dan gaan we legge![]()
effe telefiesie kijke ofzo...
Irritandvleesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga nog even prutsen.
Ik moet ff een cd-tje branden maar het laatste nummer loopt wel maar hoor je niet![]()
En dat al 2x
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Astoeblieft![]()
[ afbeelding ]
Ciao vava Napoli arie-van-betsie buona notte quanta costa pollo allo spiedo!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest dat woord drie keer lezen![]()
![]()
![]()
doeggies allemaal
Tweede helft enorm matig en rommelig, eerste helft leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja leuke grap jongens, hihi, als puk terugkomt verstoppen we ons achter de crybaby.
Ja, maar we moeten nog een jaar wachtenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de eerste en laatste 20min gezien, precies 't goede dus.
We zijn geplaatst.
Ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja leuke grap jongens, hihi, als puk terugkomt verstoppen we ons achter de crybaby.
Dat is zielug voor de wesleys en raffies onder onsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag het wel om het jaar, gewoon iedere zomer een toernooi, WK of EK
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar CarO is er ook, om over de nieuwste schoonmaaksensatie te praten.
Ik denk dat we jou eens als schoonmaaksensatie moeten gebruiken. Stok erin en zwabberen maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar CarO is er ook, om over de nieuwste schoonmaaksensatie te praten.
Ransaap!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat we jou eens als schoonmaaksensatie moeten gebruiken. Stok erin en zwabberen maar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat we jou eens als schoonmaaksensatie moeten gebruiken. Stok erin en zwabberen maar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, klets er maar lekker overheenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn 't eerste Europese land dat zich geplaatst heeft.
Terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, klets er maar lekker overheen
Sorry Pietermans, maar schoonmaken is gewoon nog stommer dan voeballuh.quote:
De VVD is voor kapitaalkrachtigen Piet, het bedrag dat jij in gedachten hebt, daarvoor ben je ongeveer lid van de SP (op jaarbasis)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was serieus aan 't overwegen om lid te worden van de VVD, blijkt 't 7,35 per maand te kosten. Ik had zo'n bedrag per jaar in gedachten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |