doet 'ie alleen overdag, in de hoop dat niemand er is en het hoortquote:Op zaterdag 6 juni 2009 06:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tenzij je bovenbuurman tekeer gaat toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:08 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Doet me denken aan ons Apart-hotel , in Salou.
Werd midden in de nacht wakker, van een gillend, steunend kutwijf, keek naar mijn man, zeg ..what the fuck,.. en manlief zegt nog, was gisternacht ook al, en wij lachen.
De volgende nacht hetzelfde, alleen hoorde je toen konijngedrag, dacht, lijkt Brian wel., maar zij hield gelukkig haar kop.
Hoe het afliep, weet ik niet, want kreeg toen een ander apartement.
Zo, nu koffie
En wat ga je eraan doen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:22 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel een beetje pijn in mijn hoofd vandaag
Oh Ruilen?!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:33 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
TEAB:
Meisje, blond, 6 jaar. Totaal hyper omdat ze 'Het Kinderfeestje' geeft.
Bijzonder zelfstandig, heeft al alleen ontbeten én gedouched () kan nu haar mond niet houden van de spanning.
Ik word er een beetje tureluurs van
Nee, ben je gek!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, veel plezier CarO. Vooral niet te bezorgd doen, dat is suf
.
Haha ik geloof niet dat ik er érg op vooruit ga zo te lezenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Ruilen?!Tegen een Jongetje, blond, 5 jaar totaal hyper. Bijzonder zelfstandig, kan zijn mond niet houden.Bijzondere opvoedkundige kwaliteiten.
![]()
En veel plezier met je feestje!![]()
Ja mamma, 2 sloten koffie en 2 broodjesquote:
uitgeslapenquote:
Toch wel eerst goed, dan zoet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja mamma, 2 sloten koffie en 2 broodjes.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef FANN het volgende:
De hyper kindjes van Caro en Noek wordt dus de nieuwe generatie nachtbrakers op Fok![]()
ik zou ze nog maar effe bij die computer vandaan houden...
Ik moet booschappen doen maar ik heb geen zinmaar ik ga toch maar effe
doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |