doet 'ie alleen overdag, in de hoop dat niemand er is en het hoortquote:Op zaterdag 6 juni 2009 06:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tenzij je bovenbuurman tekeer gaat toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:08 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Doet me denken aan ons Apart-hotel , in Salou.
Werd midden in de nacht wakker, van een gillend, steunend kutwijf, keek naar mijn man, zeg ..what the fuck,.. en manlief zegt nog, was gisternacht ook al, en wij lachen.
De volgende nacht hetzelfde, alleen hoorde je toen konijngedrag, dacht, lijkt Brian wel., maar zij hield gelukkig haar kop.
Hoe het afliep, weet ik niet, want kreeg toen een ander apartement.
Zo, nu koffie
En wat ga je eraan doen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:22 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel een beetje pijn in mijn hoofd vandaag
Oh Ruilen?!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:33 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
TEAB:
Meisje, blond, 6 jaar. Totaal hyper omdat ze 'Het Kinderfeestje' geeft.
Bijzonder zelfstandig, heeft al alleen ontbeten én gedouched () kan nu haar mond niet houden van de spanning.
Ik word er een beetje tureluurs van
Nee, ben je gek!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, veel plezier CarO. Vooral niet te bezorgd doen, dat is suf
.
Haha ik geloof niet dat ik er érg op vooruit ga zo te lezenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Ruilen?!Tegen een Jongetje, blond, 5 jaar totaal hyper. Bijzonder zelfstandig, kan zijn mond niet houden.Bijzondere opvoedkundige kwaliteiten.
![]()
En veel plezier met je feestje!![]()
Ja mamma, 2 sloten koffie en 2 broodjesquote:
uitgeslapenquote:
Toch wel eerst goed, dan zoet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja mamma, 2 sloten koffie en 2 broodjes.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef FANN het volgende:
De hyper kindjes van Caro en Noek wordt dus de nieuwe generatie nachtbrakers op Fok![]()
ik zou ze nog maar effe bij die computer vandaan houden...
Ik moet booschappen doen maar ik heb geen zinmaar ik ga toch maar effe
doei
5 uur slaapquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:34 schreef sp3c het volgende:
nee niet nog steeds, ik heb zeker tot 11 uur geslapen!
besides, zometeen Blues in zoetermeer
Ziet er leuk uit, veel plezier sp3cquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt wel belangrijker
maar nee, gewoon zoetermeer blues
nu heb je in zoetermeer al snel last van de blues maar kijk:
http://www.zoetermeerblues.nl/
Je weet vantevoren hoeveel bier je gaat drinken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
Wat zullen de 16 bier lekker smaken vanavond.![]()
Ja dat voel ik aan, en het blijkt altijd te kloppen! Elke keer weer!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet vantevoren hoeveel bier je gaat drinken?![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:31 schreef versabommie het volgende:
Middag Gertie!!!!!!!!!!!![]()
ohwja:
Misdaadmeter: Rotterdam onveiligst
Misdaad in Rotterdam heb ik geen last van hoor, ik woon 20 km verderop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef versabommie het volgende:
en om de pijn voor Gert te verzachten:
Psychiatrie vol Amsterdammers
[...]
Jaren wist ik al dat alle ammerdammers mongolen zijn
Wat mij betreft mogen ze in Ijdorp allemaal gewoon een rondje Electrotherapie van da housequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Misdaad in Rotterdam heb ik geen last van hoor, ik woon 20 km verderop.
En die amsterdammers: ja het zijn natuurlijk mongolen, maar er is denk ik ook nog wat anders aan de hand: de bekende poeha en dikdoenerij. Ze voelen zich daar niet gewoon een keer een tijdje kut, of neerslachtig, nee ze hebben meteen een Belangrijke Aandoening waarvoor je Onder Behandeling moet bij een Vooraanstaande Arts.
Er was een tijd dat een bepaalde arts prima wist hoe je dergelijke aandoeningen kon verhelpen bij dergelijk volk, aber das war einmal.
Trio Singalongquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zit er wel dik in, die van Noek, Buuv en mij
Val dood !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Jaren wist ik al dat alle ammerdammers mongolen zijn
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Val dood !
Bij wijze van spreken heur.... dit is dus géén doodsverwensing,
ik herhaal '' dit is dus géén doodsverwensing''
jij bent een steuker !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:26 schreef Manu82 het volgende:
is een dubbele ontkenning juist geen bevestiging?
kom je de 5e ook ?quote:
Nee, vooruit misschien niet, maar het is wel ánders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik geloof niet dat ik er érg op vooruit ga zo te lezen![]()
Ik hou d'r maar even zelf dan.
Dan vieren we Fok!'s 10!quote:
Oh het ging over dat tentenkampquote:
Ja, anders zéker!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, vooruit misschien niet, maar het is wel ánders.![]()
Oh, fijn dat het een leuk feestje was!
Voetbal vanavond, ik geef je weinig kansquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:10 schreef CarOnline het volgende:
Wie wil er mee naar de fillum?![]()
Niemand kan en wie er kan heeft geen zin
Ik zou ze niet graag de kost geven die het toch doen. Ik ga wel kijken, al is het maar met een half oogquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja, niet echt een wedstrijd om voor thuis te blijven.
*zucht*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik ook, daar niet van.
CarO, ik vind je wel lief met die hernieuwde pubergevoelens.
nee hoor die randdebiel van een versabommie staat er ook tussenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie alleen bong, liesje en remlof op de lijst staan van hier.
nouja zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor die randdebiel van een versabommie staat er ook tussen![]()
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic
Welke bunkerrel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, gelukkig toch nog iemand om samen de bunkerrellen te evalueren.
ow...quote:
Danny & knor hebben er al 3, zo zullen er nog wel een paar zijn. Zou idd maar zo kunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
ow...hé hé
in dit topic Wat heeft Fok! nog niet?
beweren ''ze'' dat er al 30 Fokbaby's zijn geboren![]()
is dat zo?
ohw maar ik ben niet zo'n rellert heurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik bedoelde dus Bommie op de 10jaarsmeet, aangezien ik al zie dat de RLSoapies collectief gaan falen qua opkomst.
Deed de PVV dáár maar eens wat aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:18 schreef FANN het volgende:
verrek het is waar 30e FOK!Baby geboren!
![]()
da's nog eens ledenwerving
Wat heb jij gestemd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deed de PVV dáár maar eens wat aan
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeeequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik bedoelde dus Bommie op de 10jaarsmeet, aangezien ik al zie dat de RLSoapies collectief gaan falen qua opkomst.
klinkt goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeee![]()
Zo, ik ben weer gescrubt, ontvet, onthaard, ontkalkt, gereinigd en bijgekleurd en nu doodmoe.
Maar goed dat ik niet wegga, kan ik zo mn bed in
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan kom ik toch óók gewoon jazallieeee![]()
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg dan, gaat je geen ruk aan, maar zeg tenmiste iets !![]()
Ik vond 't hilarisch dat ze zei dat, vergeleken met vorige EUverkiezingen, een stap vooruit hadden gemaaktquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
SP, maar ik baal zó enorm van die Agnes Kant dat ik er gelijk een mailtje achteraan heb gestuurd met het verzoek of ze haar dat fractieleiderschap niet af kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |