Dezequote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:45 schreef sp3c het volgende:
welke nemen we nou?
Qoute mijn zin even hierheen dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:47 schreef sp3c het volgende:
ik zal die andere dichtmaken maar als er klachten komen verwijs ik ze door
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:50 schreef liesje1979 het volgende:
Deze
En nee geen dio, wij waren er pas bij triggerfinger.
hierquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:44 schreef Rots het volgende:
sp3c moest hem openen joh.
waar was jij op de nach dan? en liesje was je nou bij Dio?
Tuuk wel, die prutsTBOmods slapen alquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:45 schreef sp3c het volgende:
nee ik mag helemaal niet modden in dit forum
Eh linksachter bij een vlaggemastquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Waar stond je dan?
Rechtsvoor? Linksvoor?
Ook al wakker ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
terugvindplein
nicequote:
Nog steeds wakker, zit weer te verdwalen bij het kijken naar mooie scheepjes en vergeet de tijd en zulksquote:
Van jou, je bier, en ikquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:52 schreef Rots het volgende:
[..]
post even dan, volgens mij heb ik jou bij de nach gezien.
Wil je bootje kopen dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog steeds wakker, zit weer te verdwalen bij het kijken naar mooie scheepjes en vergeet de tijd en zulks
Dromen is tofquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voel me zingerig.
Ahja, jij en je bootjes, maar dromen is fijn!
Kan het (nog) niet betalen hè, moet ik eerst gaan samenwonenquote:
Wat kost zo'n kreng?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind dit wel een leuk scheepje http://home.hetnet.nl/~eibertencorry/
wat was nou het probleem?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is tof he?![]()
En ik nog helemaal voor je smeken bij de uitsmijter enzo
het is al licht buiten!quote:
Ik weet het ook nog steeds niet, ik weet niet anders dan dat we aan het dansen waren, jij naar de wc ging, jij niet terugkwam, ik jou ging zoeken, je eruit gezet was,quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat was nou het probleem?
ik weet het niet eens
waar heb je gemeet. Utreg?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:11 schreef sp3c het volgende:
ik was er niet eens uit gezet!
ik ging ff roken en die gast zegt 'jij mag niet meer naar binnen' ... althans zo herinner ik het me
het fucking rookverbod heeft mijn avond verpest want als ik gewoon binnen was gaan roken was er niets gebeurt
ja goeie avond denk ik danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:16 schreef Manu82 het volgende:
Dus het komt er op neer dat je eerst alle drank van iedereen hebt opgezopen, daarna bent gaan zeiken en vervolgens nog de overgebleven drank opgezopen hebt en bent gaan roken en toen er niet meer in kwam?
Het was kwart voor 3 ofzo en ze sloten om 3 uur, dus een kwartier verpest dan, en op het teras was het ook best gezelligquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:11 schreef sp3c het volgende:
ik was er niet eens uit gezet!
ik ging ff roken en die gast zegt 'jij mag niet meer naar binnen' ... althans zo herinner ik het me
het fucking rookverbod heeft mijn avond verpest want als ik gewoon binnen was gaan roken was er niets gebeurt
meet van wat?quote:
ja dat was denk ik toch remlof zijn schuldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was kwart voor 3 ofzo en ze sloten om 3 uur, dus een kwartier verpest dan, en op het teras was het ook best gezellig
Enige minpuntje aan de avond was Rotterdam.
Den Haag meet, i'll be there.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stem voor een Den Haag meet!Veel Hagenezen hier en in TBO
nou zet mij maar op misschien danquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat was denk ik toch remlof zijn schuld
tot volgende week, den haag meet, benieuwd hoeveel mensen zich aanmelden vannacht.quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:25 schreef sp3c het volgende:
ze had er wat van moeten zeggen!!!!
liefst voor we in den haag waren
Slaap lekker en ik ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:26 schreef Rots het volgende:
[..]
tot volgende week, den haag meet, benieuwd hoeveel mensen zich aanmelden vannacht.![]()
nu echt slapen
Ben je Remmert nu alweer zat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde een uur eerder in Den Haag zijn,
WTF!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Nee! Die hangt gezellig bij mij op de bank en kijkt toen was geluk heel gewoon.
Ja behalve dat het half 6 is geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
WTF!
Jullie worden nogal huiselijk bijna
strax worden de mods ook wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja behalve dat het half 6 is geweest
Wel!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:45 schreef sp3c het volgende:
dat kan ik nog wel opbrengen!!!
maar karaoke is niet tof
En bijna je laatste biertje op, moet welhaast een goed gevoel gevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:53 schreef sp3c het volgende:
ik heb mijn shoarma net achter de kiezen!
Ik ook, maar die fucking supermarkt is pas over 2 uur openquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow wacht, dit is GC
Nou ja, die zijn nog luier
Ik slaap ten minste 's-nachtsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 06:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo'n anderhalf uur vertraging, valt idd mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |