Jou scherp houden, natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
VERTRAAGD?????
Mart, je taalgevoel, wat doe je?
Ik heb al een paar dagen een andere.. wat zie jij?quote:
Die dusquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 039 Dr_Flash
02. 023 goldfinger1963
03. 017 Ladylike
04. 016 Pheno
05. 015 marcb1974
06. 012 indahnesia.com
07. 007 DaMart
08. 007 MPG
09. 004 Sjowhan
10. 003 DR34M3R
11. 002 dndiek
12. 001 Rots
Reeks-statistieken!
Dat zuigt flink. Enig idee wat het gebrom dan kan zijn? Misschien de ventilator van je cpu?quote:Op zondag 7 juni 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Die schoongemaakte ventilator van gisteren blijkt dus niet het probleem te zijn, want de pc bromde weer lekker bij het opstarten.
quote:En over opstartern gesproken, wie hadden gisteren de meeste bakkies nodig om op gang te komen?
[..]
Ik heb een programma (Everest) waarmee je diverse gegevens vans ensors kunt aflezen. Daarin valt op dat als ik het gebrom hoor, de ventilator van de voeding erg traag draait. Soms zelfs op minder dan 1.000 rotaties per minuut, in plaats van de 2.600+ die hij normaal draait. De CPU-ventilator draait normaal volgens het programma (>5.000 rotaties per minuut). En ook de CPU-koeler heb ik gisteren van het bereikbare stof ontdaan.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zuigt flink. Enig idee wat het gebrom dan kan zijn? Misschien de ventilator van je cpu?
[..]
't Zou best de kast-ventilator kunnen zijn als ik het zo hoor. Die dingen draaien misschien nog wel meer en langer dan een ventilator van de voeding, waardoor ze ook sneller slijten.. Je zou voor de gein eens die ventilator uit moeten zetten (of van de stroom af) en kijken of je alsnog het leuke gebrom hoort.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een programma (Everest) waarmee je diverse gegevens vans ensors kunt aflezen. Daarin valt op dat als ik het gebrom hoor, de ventilator van de voeding erg traag draait. Soms zelfs op minder dan 1.000 rotaties per minuut, in plaats van de 2.600+ die hij normaal draait. De CPU-ventilator draait normaal volgens het programma (>5.000 rotaties per minuut). En ook de CPU-koeler heb ik gisteren van het bereikbare stof ontdaan.
Het viel me gisteren ook op dat toen ik mijn hand tegen de kastkoeler aan de achterkant legde, het gebrom anders werd. En na een tik op die koeler was het ineens voorbij. Dus misschien is die wel het probleem, maar was stof niet hét probleem.
Dankquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:16 schreef DaMart het volgende:
Omdat MPG vandaag zo oplettend was met spelfouten, heb ik die van hem even uit de TT gehaald.
[..]
Die dus.
Wiki was gisteravond al bijgewerktquote:
Goed bezig, Hermanquote:
weet ik, ik ben ook al heel lang op stiekemquote:
Ik heb alleen de laatste ronden gekeken, maar er gebeurde nog maar bar weinig.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste ronden gekeken, maar er gebeurde nog maar bar weinig.
Hihi, ik zei BAR in een post over F1
F1quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
F1
Tennis
Al lopen daar ook behoorlijke mongolen rond weer
tennisquote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
F1
Tennis
Al lopen daar ook behoorlijke mongolen rond weer
Heb je die idioot die de baan op kwam gemist zeker als je nu pas kijkt?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
Kijk nu ook Tennis hoor Marc. Net zo interessant..
F1 was de laatste 4/5 rondes niet zoveel meer aan.
ik heb hem wel gezien, maar ik blijf tennis gewoon geen zak aan vindenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die idioot die de baan op kwam gemist zeker als je nu pas kijkt?
Smaak enzoquote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hem wel gezien, maar ik blijf tennis gewoon geen zak aan vinden
quote:
quote:
quote:
Jamaar, het zit in mn kop en gaat er niet uitquote:
Meh?quote:
quote:
hihihi een kut nummer dat blijft hangenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 013 Muck
02. 012 MPG
03. 008 marcb1974
04. 006 goldfinger1963
05. 006 Sjowhan
06. 005 indahnesia.com
07. 005 Dr_Flash
08. 004 JortK
09. 003 DaMart
10. 002 dndiek
11. 001 Pheno
12. 001 Pien85
13. 001 Nijns
Reeks-statistieken!
Dat is gewoon toch nog steeds weekendquote:
Lekker danquote:Op maandag 8 juni 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
Gisteren naar Nijmegen om bij van Leest wat te gaan halen. Ik kom er eigenlijk nooit, maar he, ze hadden iets goedkoper dan waar dan ook. Kom daar bij de winkel, is het gesloten met daarop dat ze zijn gefuseerd met FRS. Prima ga ik daar heen, hebben ze de hogere prijs gebruikt.
Sterf hoeren, zak er maar in!
Das al een tijd ja dat die samen zijn. Nu alleen gaan de filialen ook samen om geld te besparen.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
Gisteren naar Nijmegen om bij van Leest wat te gaan halen. Ik kom er eigenlijk nooit, maar he, ze hadden iets goedkoper dan waar dan ook. Kom daar bij de winkel, is het gesloten met daarop dat ze zijn gefuseerd met FRS. Prima ga ik daar heen, hebben ze de hogere prijs gebruikt.
Muckie!quote:
Doet toch niets af aan het feit dat het wel maandag is?quote:
Foto's komen straks welquote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie? Wanneer komen verslag en foto's?.
Dequote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Doet toch niets af aan het feit dat het wel maandag is?
Handige acties dan, op de website van van Leest staan anders de van Leest prijzenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al een tijd ja dat die samen zijn. Nu alleen gaan de filialen ook samen om geld te besparen.
Geen idee. Ik kom er normaal nooit. Misschien in Dukenburg? En anders maar niet...quote:Op maandag 8 juni 2009 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Geen andere van Leest in de regio dus? Of zijn ze allemaal gefuseerd?
Er zijn nog een paar filialen open, in Eindhoven en nog wat.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handige acties dan, op de website van van Leest staan anders de van Leest prijzen
Geen verslag dan... maar een onderzoeksrapport?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Foto's komen straks wel.
Verslag ws niet.
En het was geen vakantie, want vakantie is voor het plebs.
Heb niet uitgeslapen, maar het was wel heerlijk rustig in de lokale Hypermart idd..quote:Op maandag 8 juni 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Desmiley snap ik dan niet van dndiek. Prima dag, de maandag. Lekker uitslapen, rustig in de supermarkten, niets mis mee
Ben wel benieuwd nu dan wat je wilde kopen en hoeveel het prijsverschil dan isquote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom er normaal nooit. Misschien in Dukenburg? En anders maar niet...
Goed dan, hier een onderzoeksrapport van Lissabon.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen verslag dan... maar een onderzoeksrapport?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik ook niet...quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Goed dan, hier een onderzoeksrapport van Lissabon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest vroeg op omdat er wat mensen zouden komen klussen. En die kwamen ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:34 schreef Muck het volgende:
Ik heb ook niet uitgeslapen en ben onderweg naar mijn werk
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]Whehe, nee. Het was een langwerpige zwarte verpakking en het werd ons als volgt aangeboden: pssssst *straatverkopert wijst naar hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Handig al die fusiesquote:Op maandag 8 juni 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
Kan je het dan niet online bestellen? Want misschien is 't enkel daar goedkoper, en in de winkel (want pand, personeel etc) dat ze er altijd wat bovenop gooien.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handige acties dan, op de website van van Leest staan anders de van Leest prijzen
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moest vroeg op omdat er wat mensen zouden komen klussen. En die kwamen ook.
Je hebt de stad weggevaagd!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:07 schreef OA het volgende:
Het uitzicht:
[ afbeelding ]
Aan het strand:
[ afbeelding ]
Zonsondergang:
[ afbeelding ]
Later meer.
Nee, ze hebben al die dingen van de site gehaald. FRS prijzen gelden nu. En met de FRS weet je het wel: je wordt dik genaaidquote:Op maandag 8 juni 2009 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je het dan niet online bestellen? Want misschien is 't enkel daar goedkoper, en in de winkel (want pand, personeel etc) dat ze er altijd wat bovenop gooien.
Nee, daar heb ik volgens mij geen foto van gemaakt...quote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:22 schreef Nijns het volgende:
Mooie foto's
Ik ga ook bijna op vakantievrijdag over 2 weken
Mallorca, ben benieuwdquote:
Nooit geweest.quote:
Ik ga juist niet voor het uitgaan, we hebben ook een bewust een hotel in het rustigere noorden gekozen, we willen vooral heel veel zienquote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Ga je voor het uitgaansgebeuren? Of ook om wat te zien, want dat is ook mogelijk daar!
Vooral de hotelkamer?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ga juist niet voor het uitgaan, we hebben ook een bewust een hotel in het rustigere noorden gekozen, we willen vooral heel veel zien
dus niet de hele dag aan het strand gaan liggenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ga juist niet voor het uitgaan, we hebben ook een bewust een hotel in het rustigere noorden gekozen, we willen vooral heel veel zien
Mijn soort vakantie dus!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
quote:
Zie de foto's en het verslag van Lissabon!quote:
Zijn al jaren allebei van Van Breukhoven. Zal de komende tijd dus op nog wel meer plaatsen gesaneerd worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Geen andere van Leest in de regio dus? Of zijn ze allemaal gefuseerd?
Checkquote:
quote:
Misschien wel 1 of 2 dagen ofzo, maar het doel is om wel het een en ander te zienquote:Op maandag 8 juni 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus niet de hele dag aan het strand gaan liggen
Ik heb er echt zin in! (ben er ook wel aan toe..)quote:
Misschien ergens anders dan bestellen waar je niet wordt genaaid?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze hebben al die dingen van de site gehaald. FRS prijzen gelden nu. En met de FRS weet je het wel: je wordt dik genaaid
Hier nog een paleisje dat we hebben bezocht:quote:
mooi kasteeltjequote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hier nog een paleisje dat we hebben bezocht:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hier nog een paleisje dat we hebben bezocht:
[ afbeelding ]
morgen MPGquote:
wat is er LL ?quote:
Zeker te veel werk laten liggen toen de baas weg wasquote:
nee er was werk dat ze nog niet zelf kon/mocht doenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker te veel werk laten liggen toen de baas weg was![]()
![]()
.
nee, hij is terug en gebruikt me meteen als loopmeisjequote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker te veel werk laten liggen toen de baas weg was![]()
![]()
.
en vanaf morgen krijg ik die taken ook nog erbijquote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee er was werk dat ze nog niet zelf kon/mocht doen
maakt je werk meteen wat interesanter hequote:Op maandag 8 juni 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, hij is terug en gebruikt me meteen als loopmeisje
[..]
en vanaf morgen krijg ik die taken ook nog erbij
nou nee, eerder nog saaier.. meer cijfertjesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt je werk meteen wat interesanter he
dat zuigtquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nee, eerder nog saaier.. meer cijfertjes
Leuk toch, cijfertjesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nee, eerder nog saaier.. meer cijfertjes
somsquote:
quote:
Zeker wel!quote:
Iemand moet het doen he, Fok in de gaten houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunchpauze.
Ik ben tot nu toe lekker productief aan het werk, vandaag.
Ja, daarom ben ik blij dat jullie dat van me overnemen, nu ik wat meer bezig ben voor mijn werkgever!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he, Fok in de gaten houden.
Zit hier in slaap te vallenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunchpauze.
Ik ben tot nu toe lekker productief aan het werk, vandaag.
Dan blijf je dicht?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
om 3 uur gaan we alweer open![]()
ik heb geen zak zin vandaag
Gewoon de tent dichtlaten danquote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
Met alle liefde, werk jij maar netjes door dan!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik blij dat jullie dat van me overnemen, nu ik wat meer bezig ben voor mijn werkgever!
Zolang het niet drie uur in de morgen is, is drie uur toch heel redelijk? Weet niet wat er open gaat trouwens...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
onze clubquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang het niet drie uur in de morgen is, is drie uur toch heel redelijk? Weet niet wat er open gaat trouwens...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanx
pfff ik ga zo cola halen, zweet gewoon van het harde werken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whehehequote:
pak ook meteen maar wat deoquote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx
pfff ik ga zo cola halen, zweet gewoon van het harde werken
ik ook, er moet nog gegeten worden, dan een biertje. Tegelijkertijd een filmpje kijken en de vriendin wil ook vast wat aandacht.quote:
heb ik niet nodig, ruik altijd lekkerquote:
ruilen?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, er moet nog gegeten worden, dan een biertje. Tegelijkertijd een filmpje kijken en de vriendin wil ook vast wat aandacht.
En daarstraks was je werk nog 1 grote vakantiequote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben nou toch van mening veranderdquote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
En daarstraks was je werk nog 1 grote vakantie
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik niet nodig, ruik altijd lekker
Wat moet jij met mijn vriendin?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik niet nodig, ruik altijd lekker
[..]
ruilen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben nou toch van mening veranderd
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat moet jij met mijn vriendin?
hier issie alweer onder, een dik uur.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
het zonnetje begint hier goed te schijnen![]()
Heldere blauwe lucht.. Nouja, bijna dan heldere blauwe luchtquote:Op maandag 8 juni 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
het zonnetje begint hier goed te schijnen![]()
Je kan hetquote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef Fha het volgende:
Straks om 4 uur sollicitatiegesprek. Ben bloednerveus![]()
je komt er wel op tijd Fha positief denkenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:19 schreef Fha het volgende:
Dank LLHet komt vast wel goed
Maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik vast te laat kom ofzo
gister de route al gelopen dus er kan eigenlijk niks mis gaan maar toch
![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga voor je duimen Fha
pfff inkopen zijn allemaal weg nu
op naar de verkopen....
Komt helemaal goed hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je komt er wel op tijd Fha positief denken
quote:
Voor wat voor iets?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef Fha het volgende:
Straks om 4 uur sollicitatiegesprek. Ben bloednerveus![]()
Thuiszorg weer, schoonmaakquote:
Ah, komt wel goed joh!quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:38 schreef OA het volgende:
Nog wat foto's, speciaal om Nijns in de vakantiestemming te brengen:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het was geen vakantiequote:Op maandag 8 juni 2009 14:38 schreef OA het volgende:
Nog wat foto's, speciaal om Nijns in de vakantiestemming te brengen:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik noem het wel zoquote:
Hahaha dank Muckiequote:
Beter een half uur te vroeg dan 1 minuut te laatquote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha dank Muckie![]()
Ik ga nu maar alvast langzaam mijn schoenen aan trekken en langzaam die kant op fietsen enzoMij kennende heb ik mijn schoenen binnen 2 sec aan en ga ik fietsen alsof mijn leven er van af hangt waardoor ik minimaal een half uur te vroeg ben, maar nouja
![]()
![]()
Daag![]()
wat is een duim-verplichting?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil ook vakantie.. is het al bijna augustus?
Pff nog bijna anderhalf uur
en 50 min. tot mijn duim-verplichting
lijkt me vrij rot typen!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is vast om kramp in de gebruikelijke vinger(s) te voorkomen.
whehehequote:
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil ook vakantie.. is het al bijna augustus?
Pff nog bijna anderhalf uur
en 50 min. tot mijn duim-verplichting
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het Goldfingerwerkgerelateerde vingeroefeningen waren.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:22 schreef Muck het volgende:
Ik had net trouwens een maf gesprek met een collega
'wat een geweeeeldige schoenen! Hoe kun je daar in godsnaam op lopen?!'
Ik: gewoon... Linkerbeen naar voren en neerzetten en dan hetzelfde voor het rechterbeen...
Zucht ze naar me
Ik: gewoon... Linkerbeen naar voren en neerzetten en dan hetzelfde voor het rechterbeen...
Zucht ze naar me
Zucht ze naar me
ja maar het zijn ook domme vragenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..].
Heerlijk, gewoon vragen letterlijk nemen.
Net als wanneer iemand vraagt of je de aardappelen even laag wilt zetten, je de pan op de grond zet....
Eerst voor Fha duimen, daarna duik ik wel met jou het bed inquote:
Oh ja eerst Fha duimenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eerst voor Fha duimen, daarna duik ik wel met jou het bed in
dat was dus die duim-oefening voorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eerst voor Fha duimen, daarna duik ik wel met jou het bed in
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was dus die duim-oefening
ff duimen voor Fha
Vond jouw sms trouwens liefquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Helpppppppppppppppppppppp,
ik val in slaap
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Helpppppppppppppppppppppp,
ik val in slaap
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
Vond jouw sms trouwens lief![]()
Jij laat me altijd glimlachen
Feli!!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Jeeej ik heb vakantiewerk
Vanaf 6 juli, 5 ochtenden in de week en als het goed gaat mag ik na de vakantie ook gewoon blijven
Goed zo!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Vanaf 6 juli, 5 ochtenden in de week en als het goed gaat mag ik na de vakantie ook gewoon blijven
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Jammiequote:Op maandag 8 juni 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
Dus dan trakteer ik jullie allemaal op uuh een raketijsje
Juist dan welquote:Op maandag 8 juni 2009 17:20 schreef Nijns het volgende:
Note to self: niet willen beginnen met lijnen als het bijna 'die tijd van de maand is'
Waarom? Als ik al iets lekkers zie, wil ik het al eten.quote:
Dus dat is goed voor je doorzettingsvermogen enzo om het niet te doenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom? Als ik al iets lekkers zie, wil ik het al eten.
feli Fhaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
*Mompelt iets over basis van relaties en vertrouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
Pfff.. sommige mensen.
Een vriendin van mij (al vind ik dat woord steeds minder passen) was vorige week behoorlijk over de zeik. Ze had sterk het vermoeden dat haar vriend vreemd gaat (zo zijn zij ook bij elkaar gekomen, hij was toen getrouwd, dus nouja het is hem niet vreemd iig) en ze had dus besloten met hem te gaan praten.
Spreek ik haar nu, dus ze zegt dat het beter gaat. Vraag ik of ze met hem gepraat heeft, zegt ze "nee maar ik heb in zijn email ingebroken"en die gaan trouwen in September
Precies wat ik mompelde dus.. Heb meteen maar even aan mijn vriend gevraagd of hij het aub gewoon wil zeggen als er iets is, dan mag hij daarna heus wel mn mail bekijken als hij dat wilquote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
*Mompelt iets over basis van relaties en vertrouwen
Mijn vrouw zou gewoon bij mijn e-mail kunnen. Of fokaccount. Of creditcardquote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies wat ik mompelde dus.. Heb meteen maar even aan mijn vriend gevraagd of hij het aub gewoon wil zeggen als er iets is, dan mag hij daarna heus wel mn mail bekijken als hij dat wil![]()
Hij weet ook al mijn wachtwoorden hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou gewoon bij mijn e-mail kunnen. Of fokaccount. Of creditcard
Inbreken klinkt meteen zo onaardig
Zekerquote:
Tof!!! Feliquote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
quote:
Voor het duimen zekerquote:
Uhuquote:
Daarom heb ik een mac.quote:
Doettie t niet?quote:
Nee, stil. Eigenlijk.quote:
quote:
Pauper. Dat valt wel mee. Ik ga liveblog volgen, de keynote begint nu. Nieuwe Mac OSXquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |