whehehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb weleens zoeen pratend kutje laten staan trouwens
niet gezienquote:
quote:
Doe dat dan ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
het was de bedoeling dat ik ging pokeren
met watte?quote:
quote:
Ja precies. Die kuznetsova is net een kerel zowatquote:
Voor de LLXXXste keer?quote:
Dat zou je hopen ja. Reclame tot je er kotsmisselijk van wordt. Hoere rtlquote:
staat hier ook opquote:
Dan ga je dit leuk vindenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
waar is The Longest Day? Ik volg het voetbal wel via teletekst. schijt poep kak faeces diarree RTL
Met reclames duurt The Longest Day tot middennacht hequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:48 schreef Ladylike het volgende:
Wij hebben echt veel van dat soort films hier... miss zometeen maar The great escape opzetten (als Longest day afgelopen is)
maken we er een thema avond van
Meer dan de dvdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg de tering![]()
Wat kost een decoder?
Oh ja.. reklames ..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met reclames duurt The Longest Day tot middennacht he
gave plaatquote:
Is OA een paard?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een crewcollega van OA, die moet ook maar oppassen
VERTRAAGD?????quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het probleem gevonden. De ventilator die achterop de kast zit om de lucht af te voeren, zat vol stof. De ventilatorbladen schuurden daar tegenaan. Als ik dan een schop tegen de pc gaf, waaide er wat stof op, en konden ze wel op een ietwat normalere snelheid draaien. Blijkbaar vertraagd die ventilator ook de voedingventilator dus, als hij traag draait. Dus ik heb die ventilator even uit elkaar gehaald en helemaal schoon gemaakt. Nu loopt hij weer als een zonnetje. Voedingsventilator heeft volgens mij ook niet eerder zoveel toeren gehad. Draait nu op 2678, voorheen kwam hij net over de 2500 heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |