ik dus welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb er niet zo'n last van anders hoor
ik probeer "even" een andere "distro" te installeren op mijn EeePC maar ik snap echt de ballen van dat hele kutlinuxquote:
ik zou je ook niet kunnen helpen ik snap van linux ook geen reetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik probeer "even" een andere "distro" te installeren op mijn EeePC maar ik snap echt de ballen van dat hele kutlinux
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Knoflookstokbroodje in de ovenEn een beetje aanprutsen met EeeBuntu
Ik ga vandaag of morgen ook nog even met de tondeuse aan de gang jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
Zo, haren van schoonpa en kleine zijn geknipt
Ja, met de schaar ja. Bij iemand ANDERS. Als ik mezelf met de schaar doe wordt het helemaal een bloedbadquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb beiden met de schaar geknipt.. echte modellen
ik knip mezelf ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met de schaar ja. Bij iemand ANDERS. Als ik mezelf met de schaar doe wordt het helemaal een bloedbad
Nee maar goed, bij lekkere wijven is lang haar mooi. Als ik lang haar heb denken ze dat ik een zwerver benquote:
Of een rockerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, bij lekkere wijven is lang haar mooi. Als ik lang haar heb denken ze dat ik een zwerver ben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |