Das al een tijd ja dat die samen zijn. Nu alleen gaan de filialen ook samen om geld te besparen.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
Gisteren naar Nijmegen om bij van Leest wat te gaan halen. Ik kom er eigenlijk nooit, maar he, ze hadden iets goedkoper dan waar dan ook. Kom daar bij de winkel, is het gesloten met daarop dat ze zijn gefuseerd met FRS. Prima ga ik daar heen, hebben ze de hogere prijs gebruikt.
Sterf hoeren, zak er maar in!
Muckie!quote:
Doet toch niets af aan het feit dat het wel maandag is?quote:
Foto's komen straks welquote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie? Wanneer komen verslag en foto's?.
Dequote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Doet toch niets af aan het feit dat het wel maandag is?
Handige acties dan, op de website van van Leest staan anders de van Leest prijzenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al een tijd ja dat die samen zijn. Nu alleen gaan de filialen ook samen om geld te besparen.
Geen idee. Ik kom er normaal nooit. Misschien in Dukenburg? En anders maar niet...quote:Op maandag 8 juni 2009 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Geen andere van Leest in de regio dus? Of zijn ze allemaal gefuseerd?
Er zijn nog een paar filialen open, in Eindhoven en nog wat.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handige acties dan, op de website van van Leest staan anders de van Leest prijzen
Geen verslag dan... maar een onderzoeksrapport?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Foto's komen straks wel.
Verslag ws niet.
En het was geen vakantie, want vakantie is voor het plebs.
Heb niet uitgeslapen, maar het was wel heerlijk rustig in de lokale Hypermart idd..quote:Op maandag 8 juni 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Desmiley snap ik dan niet van dndiek. Prima dag, de maandag. Lekker uitslapen, rustig in de supermarkten, niets mis mee
Ben wel benieuwd nu dan wat je wilde kopen en hoeveel het prijsverschil dan isquote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom er normaal nooit. Misschien in Dukenburg? En anders maar niet...
Goed dan, hier een onderzoeksrapport van Lissabon.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen verslag dan... maar een onderzoeksrapport?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik ook niet...quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Goed dan, hier een onderzoeksrapport van Lissabon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest vroeg op omdat er wat mensen zouden komen klussen. En die kwamen ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:34 schreef Muck het volgende:
Ik heb ook niet uitgeslapen en ben onderweg naar mijn werk
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]Whehe, nee. Het was een langwerpige zwarte verpakking en het werd ons als volgt aangeboden: pssssst *straatverkopert wijst naar hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Handig al die fusiesquote:Op maandag 8 juni 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
Gisteren naar Nijmegen om bij van Leest wat te gaan halen. Ik kom er eigenlijk nooit, maar he, ze hadden iets goedkoper dan waar dan ook. Kom daar bij de winkel, is het gesloten met daarop dat ze zijn gefuseerd met FRS. Prima ga ik daar heen, hebben ze de hogere prijs gebruikt.
Sterf hoeren, zak er maar in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |