Das al een tijd ja dat die samen zijn. Nu alleen gaan de filialen ook samen om geld te besparen.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
Gisteren naar Nijmegen om bij van Leest wat te gaan halen. Ik kom er eigenlijk nooit, maar he, ze hadden iets goedkoper dan waar dan ook. Kom daar bij de winkel, is het gesloten met daarop dat ze zijn gefuseerd met FRS. Prima ga ik daar heen, hebben ze de hogere prijs gebruikt.
Sterf hoeren, zak er maar in!
Muckie!quote:
Doet toch niets af aan het feit dat het wel maandag is?quote:
Foto's komen straks welquote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie? Wanneer komen verslag en foto's?.
Dequote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Doet toch niets af aan het feit dat het wel maandag is?
Handige acties dan, op de website van van Leest staan anders de van Leest prijzenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al een tijd ja dat die samen zijn. Nu alleen gaan de filialen ook samen om geld te besparen.
Geen idee. Ik kom er normaal nooit. Misschien in Dukenburg? En anders maar niet...quote:Op maandag 8 juni 2009 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Geen andere van Leest in de regio dus? Of zijn ze allemaal gefuseerd?
Er zijn nog een paar filialen open, in Eindhoven en nog wat.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handige acties dan, op de website van van Leest staan anders de van Leest prijzen
Geen verslag dan... maar een onderzoeksrapport?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Foto's komen straks wel.
Verslag ws niet.
En het was geen vakantie, want vakantie is voor het plebs.
Heb niet uitgeslapen, maar het was wel heerlijk rustig in de lokale Hypermart idd..quote:Op maandag 8 juni 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Desmiley snap ik dan niet van dndiek. Prima dag, de maandag. Lekker uitslapen, rustig in de supermarkten, niets mis mee
Ben wel benieuwd nu dan wat je wilde kopen en hoeveel het prijsverschil dan isquote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom er normaal nooit. Misschien in Dukenburg? En anders maar niet...
Goed dan, hier een onderzoeksrapport van Lissabon.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen verslag dan... maar een onderzoeksrapport?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik ook niet...quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Goed dan, hier een onderzoeksrapport van Lissabon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest vroeg op omdat er wat mensen zouden komen klussen. En die kwamen ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:34 schreef Muck het volgende:
Ik heb ook niet uitgeslapen en ben onderweg naar mijn werk
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]Whehe, nee. Het was een langwerpige zwarte verpakking en het werd ons als volgt aangeboden: pssssst *straatverkopert wijst naar hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Handig al die fusiesquote:Op maandag 8 juni 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
Gisteren naar Nijmegen om bij van Leest wat te gaan halen. Ik kom er eigenlijk nooit, maar he, ze hadden iets goedkoper dan waar dan ook. Kom daar bij de winkel, is het gesloten met daarop dat ze zijn gefuseerd met FRS. Prima ga ik daar heen, hebben ze de hogere prijs gebruikt.
Sterf hoeren, zak er maar in!
Kan je het dan niet online bestellen? Want misschien is 't enkel daar goedkoper, en in de winkel (want pand, personeel etc) dat ze er altijd wat bovenop gooien.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handige acties dan, op de website van van Leest staan anders de van Leest prijzen
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moest vroeg op omdat er wat mensen zouden komen klussen. En die kwamen ook.
Je hebt de stad weggevaagd!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:07 schreef OA het volgende:
Het uitzicht:
[ afbeelding ]
Aan het strand:
[ afbeelding ]
Zonsondergang:
[ afbeelding ]
Later meer.
Nee, ze hebben al die dingen van de site gehaald. FRS prijzen gelden nu. En met de FRS weet je het wel: je wordt dik genaaidquote:Op maandag 8 juni 2009 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je het dan niet online bestellen? Want misschien is 't enkel daar goedkoper, en in de winkel (want pand, personeel etc) dat ze er altijd wat bovenop gooien.
Nee, daar heb ik volgens mij geen foto van gemaakt...quote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:22 schreef Nijns het volgende:
Mooie foto's
Ik ga ook bijna op vakantievrijdag over 2 weken
Mallorca, ben benieuwdquote:
Nooit geweest.quote:
Ik ga juist niet voor het uitgaan, we hebben ook een bewust een hotel in het rustigere noorden gekozen, we willen vooral heel veel zienquote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Ga je voor het uitgaansgebeuren? Of ook om wat te zien, want dat is ook mogelijk daar!
Vooral de hotelkamer?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ga juist niet voor het uitgaan, we hebben ook een bewust een hotel in het rustigere noorden gekozen, we willen vooral heel veel zien
dus niet de hele dag aan het strand gaan liggenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ga juist niet voor het uitgaan, we hebben ook een bewust een hotel in het rustigere noorden gekozen, we willen vooral heel veel zien
Mijn soort vakantie dus!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
quote:
Zie de foto's en het verslag van Lissabon!quote:
Zijn al jaren allebei van Van Breukhoven. Zal de komende tijd dus op nog wel meer plaatsen gesaneerd worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Geen andere van Leest in de regio dus? Of zijn ze allemaal gefuseerd?
Checkquote:
quote:
Misschien wel 1 of 2 dagen ofzo, maar het doel is om wel het een en ander te zienquote:Op maandag 8 juni 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus niet de hele dag aan het strand gaan liggen
Ik heb er echt zin in! (ben er ook wel aan toe..)quote:
Misschien ergens anders dan bestellen waar je niet wordt genaaid?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze hebben al die dingen van de site gehaald. FRS prijzen gelden nu. En met de FRS weet je het wel: je wordt dik genaaid
Hier nog een paleisje dat we hebben bezocht:quote:
mooi kasteeltjequote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hier nog een paleisje dat we hebben bezocht:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hier nog een paleisje dat we hebben bezocht:
[ afbeelding ]
morgen MPGquote:
wat is er LL ?quote:
Zeker te veel werk laten liggen toen de baas weg wasquote:
nee er was werk dat ze nog niet zelf kon/mocht doenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker te veel werk laten liggen toen de baas weg was![]()
![]()
.
nee, hij is terug en gebruikt me meteen als loopmeisjequote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker te veel werk laten liggen toen de baas weg was![]()
![]()
.
en vanaf morgen krijg ik die taken ook nog erbijquote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee er was werk dat ze nog niet zelf kon/mocht doen
maakt je werk meteen wat interesanter hequote:Op maandag 8 juni 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, hij is terug en gebruikt me meteen als loopmeisje
[..]
en vanaf morgen krijg ik die taken ook nog erbij
nou nee, eerder nog saaier.. meer cijfertjesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt je werk meteen wat interesanter he
dat zuigtquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nee, eerder nog saaier.. meer cijfertjes
Leuk toch, cijfertjesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nee, eerder nog saaier.. meer cijfertjes
somsquote:
quote:
Zeker wel!quote:
Iemand moet het doen he, Fok in de gaten houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunchpauze.
Ik ben tot nu toe lekker productief aan het werk, vandaag.
Ja, daarom ben ik blij dat jullie dat van me overnemen, nu ik wat meer bezig ben voor mijn werkgever!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he, Fok in de gaten houden.
Zit hier in slaap te vallenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunchpauze.
Ik ben tot nu toe lekker productief aan het werk, vandaag.
Dan blijf je dicht?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
om 3 uur gaan we alweer open![]()
ik heb geen zak zin vandaag
Gewoon de tent dichtlaten danquote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
Met alle liefde, werk jij maar netjes door dan!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik blij dat jullie dat van me overnemen, nu ik wat meer bezig ben voor mijn werkgever!
Zolang het niet drie uur in de morgen is, is drie uur toch heel redelijk? Weet niet wat er open gaat trouwens...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
onze clubquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang het niet drie uur in de morgen is, is drie uur toch heel redelijk? Weet niet wat er open gaat trouwens...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanx
pfff ik ga zo cola halen, zweet gewoon van het harde werken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whehehequote:
pak ook meteen maar wat deoquote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx
pfff ik ga zo cola halen, zweet gewoon van het harde werken
ik ook, er moet nog gegeten worden, dan een biertje. Tegelijkertijd een filmpje kijken en de vriendin wil ook vast wat aandacht.quote:
heb ik niet nodig, ruik altijd lekkerquote:
ruilen?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, er moet nog gegeten worden, dan een biertje. Tegelijkertijd een filmpje kijken en de vriendin wil ook vast wat aandacht.
En daarstraks was je werk nog 1 grote vakantiequote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben nou toch van mening veranderdquote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
En daarstraks was je werk nog 1 grote vakantie
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik niet nodig, ruik altijd lekker
Wat moet jij met mijn vriendin?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik niet nodig, ruik altijd lekker
[..]
ruilen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben nou toch van mening veranderd
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat moet jij met mijn vriendin?
Forum Opties | |
---|---|