Hier nog een paleisje dat we hebben bezocht:quote:
mooi kasteeltjequote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hier nog een paleisje dat we hebben bezocht:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hier nog een paleisje dat we hebben bezocht:
[ afbeelding ]
morgen MPGquote:
wat is er LL ?quote:
Zeker te veel werk laten liggen toen de baas weg wasquote:
nee er was werk dat ze nog niet zelf kon/mocht doenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker te veel werk laten liggen toen de baas weg was![]()
![]()
.
nee, hij is terug en gebruikt me meteen als loopmeisjequote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker te veel werk laten liggen toen de baas weg was![]()
![]()
.
en vanaf morgen krijg ik die taken ook nog erbijquote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee er was werk dat ze nog niet zelf kon/mocht doen
maakt je werk meteen wat interesanter hequote:Op maandag 8 juni 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, hij is terug en gebruikt me meteen als loopmeisje
[..]
en vanaf morgen krijg ik die taken ook nog erbij
nou nee, eerder nog saaier.. meer cijfertjesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt je werk meteen wat interesanter he
dat zuigtquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nee, eerder nog saaier.. meer cijfertjes
Leuk toch, cijfertjesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou nee, eerder nog saaier.. meer cijfertjes
somsquote:
quote:
Zeker wel!quote:
Iemand moet het doen he, Fok in de gaten houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunchpauze.
Ik ben tot nu toe lekker productief aan het werk, vandaag.
Ja, daarom ben ik blij dat jullie dat van me overnemen, nu ik wat meer bezig ben voor mijn werkgever!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he, Fok in de gaten houden.
Zit hier in slaap te vallenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunchpauze.
Ik ben tot nu toe lekker productief aan het werk, vandaag.
Dan blijf je dicht?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
om 3 uur gaan we alweer open![]()
ik heb geen zak zin vandaag
Gewoon de tent dichtlaten danquote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
Met alle liefde, werk jij maar netjes door dan!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik blij dat jullie dat van me overnemen, nu ik wat meer bezig ben voor mijn werkgever!
Zolang het niet drie uur in de morgen is, is drie uur toch heel redelijk? Weet niet wat er open gaat trouwens...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
onze clubquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang het niet drie uur in de morgen is, is drie uur toch heel redelijk? Weet niet wat er open gaat trouwens...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanx
pfff ik ga zo cola halen, zweet gewoon van het harde werken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whehehequote:
pak ook meteen maar wat deoquote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx
pfff ik ga zo cola halen, zweet gewoon van het harde werken
ik ook, er moet nog gegeten worden, dan een biertje. Tegelijkertijd een filmpje kijken en de vriendin wil ook vast wat aandacht.quote:
heb ik niet nodig, ruik altijd lekkerquote:
ruilen?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, er moet nog gegeten worden, dan een biertje. Tegelijkertijd een filmpje kijken en de vriendin wil ook vast wat aandacht.
En daarstraks was je werk nog 1 grote vakantiequote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben nou toch van mening veranderdquote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
En daarstraks was je werk nog 1 grote vakantie
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik niet nodig, ruik altijd lekker
Wat moet jij met mijn vriendin?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik niet nodig, ruik altijd lekker
[..]
ruilen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben nou toch van mening veranderd
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat moet jij met mijn vriendin?
Forum Opties | |
---|---|